Yep, de hele middag lopen dweilen en daarna die zeikerds van de verzekering over de vloer, daar word je ook niet vrolijk van...een voordeel gelukkig stond er nog vrijwel niets in de woonkamer, en waren de muren nog niet gedaan..quote:
Muck!quote:
DaMartquote:
papier!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Muck!![]()
Heb je wel de zon gezien vandaag?
quote:
Ik studeer om erachter te komen hoe ik jou het beste kan versieren, duh!quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik studeer om erachter te komen hoe ik jou het beste kan versieren, duh!
Nope, gisteren bokswedstrijden gehad, zuid-hollandse kampioenschappen. een heeft gewonnen en een verloren. volgende week mag ik zelf weer jureren in de paardensportquote:Op zondag 30 maart 2008 09:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga jij nog trainen/wedstrijden jureren oid vandaag?
oeh! succes, dat wordt overmorgen spierpijn hebbenquote:Op zondag 30 maart 2008 09:29 schreef Pheno het volgende:
fitness, straks. ALs het allemaal maar goed gaat, het is een tijdje geleden
Vaak wel jaquote:Op zondag 30 maart 2008 09:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh! succes, dat wordt overmorgen spierpijn hebben
Krijg je hiervoor punten die meetellen in een soort klassement oid?quote:Op zondag 30 maart 2008 09:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nope, gisteren bokswedstrijden gehad, zuid-hollandse kampioenschappen. een heeft gewonnen en een verloren. volgende week mag ik zelf weer jureren in de paardensport
nee, in april/mei kan iedereen gewoon weer meedoen met het NK. En dan moet je nog hopen dat er een tegenstander is in jouw gewichtsklasse en niveau, anders bestaat de kans dat je niet eens kan boksen.quote:Op zondag 30 maart 2008 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vaak wel ja. Cardio doe ik totaal +/- 45 minuten, en dan nog 45-60 minuten echt spieren trainen, maargoed, ik heb het er wel voor over.
Ben er vandoor
[..]
Krijg je hiervoor punten die meetellen in een soort klassement oid?
--> [INT]quote:Op zondag 30 maart 2008 09:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat was de plantage en de rijstvelden. Ben behoorlijk bijgekleurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |