Ohhquote:Op zondag 30 maart 2008 11:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
lees je in![]()
ik ga over nu 7 minuten aan mijn kwaliteitsplan
inlezen.. op zondag nb...quote:Op zondag 30 maart 200811:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
lees je in [afbeelding]
[afbeelding] ik ga over nu 7 minuten aan mijn kwaliteitsplan
Goeie vent ja!quote:Op zondag 30 maart 2008 11:59 schreef BrandX het volgende:
oh, btw:
![]()
![]()
Mediamarkt Den Haag centrum
![]()
![]()
![]()
Ik ging gisteren kijken voor een ex. HDD die niet op externe voeding hoefde. Wilde een goedkope want is voor italie straks en de kans bestaat dat 'ie naar zijn kloten gaat. Ik pak zo eentje uit de schappen, 160GB voor 99 euro en lekker klein. Wel een onbekend merk, maar ach who cares. Komt er zo'n MM-dude aanlopen en zegt:
"Mevrouw, ik zou u aanraden dat niet te kopen. De dingen die ik heb gezien bij de klantenservice die misgaan met die dingen.... drama!"
ik: "Ohw, maar ik wil gewoon lekker een goedkope" *legt uit waarvoor*
hij: "dan zou ik deze nemen, 20 euro duurder, maar ook 40GB meer." *pakt een dunne Iomega van 200GB zonder netstroomgebruik*
ik: "kijk dat vind ik toffe service, dank je wel!!!
hij: "ja, hoofdkantoor is aan het discussieren of ze die andere eruit gooien, en tot die tijd vind ik dat ik de kopers waar mogelijk moet waarschuwen! "
Toffe dude!![]()
![]()
Die jou ook nog eens 40 20 euro extra lichter maakt...quote:
Ik zie geen PI in de heersende text_onlyquote:Op zondag 30 maart 200812:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
check de PI voordat je roept [afbeelding]
Dat zouden ze enkel nog moeten maken vind ikquote:Op zondag 30 maart 2008 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zie geen PI in de heersende text_only
maar daarvoor wel 40GB meer, en een casing die de nodige stoten tegen moet houdenquote:Op zondag 30 maart 2008 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Die jou ook nog eens 40 20 euro extra lichter maakt...
Text-onlyquote:Op zondag 30 maart 2008 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zie geen PI in de heersende text_only
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
maar daarvoor wel 40GB meer, en een casing die de nodige stoten tegen moet houden
oh, en ik ben aan het ontbunchenkwam er achter, althans mijn luid protesterende maag, dat ik nog niet gegeten had vandaag
Dus ga om 12:45 echt beginnen. Heb de boel al klaarstaan
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, omdat je een meevaller bij de MM gehad hebt
Wel om 12.45 echt beginnen dan he
Jah, meer inderdaad ook niet, maar met PI's is het natuurlijk al geen text_only meer. Het zou dan almost_text_only moeten heten.quote:Op zondag 30 maart 200812:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zouden ze enkel nog moeten maken vind ik [afbeelding].
Enkel PI's, rest hoeft niet.
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, meer inderdaad ook niet, maar met PI's is het natuurlijk al geen text_only meer. Het zou dan almost_text_only moeten heten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |