Ik ben echt brak, das niks voor mij.quote:
Niet van het drinken toch ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben echt brak, das niks voor mij.
Door de drank of te weinig slaap?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben echt brak, das niks voor mij.
Nee, iets met slaap.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
Niet van het drinken toch ?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:04 schreef Sjowhan het volgende:
Boodschapjes ook weer binnen. En bij thuiskomst toch erachter gekomen dat ik nog 2 dingen vergeten ben
Ja, dat is wel handig ja. Altijd ruk met boodschappenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja. Kut enzo.
Achja.. Ik ga zometeen nog wel ff naar de dichtbijzijnde super (Vomar)
Ik had het ook niet op 't lijstje gezet, dus ook wel deels een fout(je) van mijquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, dat is wel handig ja. Altijd ruk met boodschappen
Hoe verzin je zoietsquote:Als ze geen triootjes doet heet zoiets tegenwoordig gewoon serieel monogaam.
Ik zag het vanochtend ja, doet 'ie inderdaad niet slechtquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat heeft Clooney goed uitgezocht
http://www.nieuwnieuws.nl(...)ge_clooney_slet.html
Klik klikquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat heeft Clooney goed uitgezocht
http://www.nieuwnieuws.nl(...)ge_clooney_slet.html
Wow! Te gek man! Bejaarden zie je niet vaak in het wildquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:42 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer terug van een heerlijke duinsafari. Het weer was te mooi om binnen te blijven, dus heb ik de camera gepakt en de wandelschoenen aangetrokken. Onderweg ben ik een stuk of 18 herten, 2 eekhoorns, wat eenden, heel wat vogels en een stuk of wat bejaarden in het wild tegengekomen.
Daarom vermeldde ik het ook evenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wow! Te gek man! Bejaarden zie je niet vaak in het wild![]()
Hehe, je was er lang zoet mee hèquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:40 schreef Houniet het volgende:
Heb na drie weken weer eens koffie gedronken!
Was best lekker.
Hier ookquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:![]()
Ik heb de zon gezien vandaag
De eerste keer niet, maar dat is meestal he.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, je was er lang zoet mee hè
Goed te horen dat het je weer smaakt
Ik weet nog dat ik in januari een dag helemaal naar de typhus was, dag erna beetje uitzieken en vervolgens ging het wel weer.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
De eerste keer niet, maar dat is meestal he.
Voel me gelukkig weer beter.
Haha, nee sas ik ga niet naar Alphen vanavond. Wel wens ik je heel veel plezier in de Royal Barquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:05 schreef sassa het volgende:
Frits, ik ga vanavond naar Alphen... Kom je ook?
Oh puhleaaaase???quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, nee sas ik ga niet naar Alphen vanavond. Wel wens ik je heel veel plezier in de Royal Bar![]()
Ik moet leren voor m'n tentamens aankomende week, dus het gaat 'm niet worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:12 schreef sassa het volgende:
[..]
Oh puhleaaaase???
Nouja, ik ga me heus wel vermaken met mijn coole dj nerd vriendje hoor! En anders is er altijd nog drank!
Wie is hier nou de nerd danquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik moet leren voor m'n tentamens aankomende week, dus het gaat 'm niet worden.
Met die drank zal het wel leuk worden inderdaad
Alleen die muziek
Dan wordt het vast leuk, techno ftw!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:43 schreef sassa het volgende:
[..]
Wie is hier nou de nerd dan
maarre, ik heb gevraagd of ie gewoon lekker techno kan draaien ipv dat stomme minimal. Dus als ie naar mij luistert dan heb ik wel een leuke avond qua muziek.
Nou, veel pelzier met leren dan... Woensdag ben je er ook niet he? Kwam je nou volgende week 2 dagen ofzo?
Ok, gezellig!!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan wordt het vast leuk, techno ftw!
Aanstaande woensdag niet inderdaad en die week erna en de week daarna kom ik 2 dagen werken.
Volgende week werk ik woensdag en donderdag, die week erop werk ik dinsdag en woensdag.
Een meet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |