Nieuwe RS6 heeft twee uitlaten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:02 schreef dubidub het volgende:
Is die nieuwe RS6 al verkrijgbaar in nederland? Ik zag vanochtend iets station-achtigs, met 4 uitlaat-pijpjes, chromen spiegels, 5 spaaks velgen, en een badge waarop (dacht ik) stond v10 . Is 'ie hier al leverbaar?
Toch wel. En een S6? Want hij had wel die zilverkleurige spiegeltjesquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nieuwe RS6 heeft twee uitlaten.
twas een S6, die heeft inderdaad dubbele uitlaatjes.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:09 schreef dubidub het volgende:
[..]
Toch wel. En een S6? Want hij had wel die zilverkleurige spiegeltjes
Jip, even gegoogled, het was een S6, dan weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:35 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
twas een S6, die heeft inderdaad dubbele uitlaatjes.
Google maar eens op Audi RS6 en S6, kun je't zelf zien
Jawel, hoezo?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:02 schreef Rachid12 het volgende:
@CybPraetorian
heb je nog meer foto's van die bmw
http://spots.autogespot.c(...)48364817032008192159quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:40 schreef Rachid12 het volgende:
Kun je ze aub plaatsen is een hele mooie auto zou meer foto's willen zien
holy shit, wat een gruwelijk combo... en dat in Nederlandquote:Op maandag 7 april 2008 13:52 schreef RiKe het volgende:
Gisteren in Noordwijk leuk speelgoed gespot
Kentekens verwijderd i.v.m. privacy van de eigenaar
Meer foto's mogelijk op aanvraag
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wow wat een auto's. Jammer dat ik het niet wist anders was ik ook even langs gekomen. Om te kijken uiteraardquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:41 schreef Sjengdanny het volgende:
Heleboel foto's
Invicta S1.quote:Op donderdag 10 april 2008 08:02 schreef deliberator het volgende:
Wat is dit voor auto dan?
[ afbeelding ]
een rolls? bwhaha alleen de grillequote:Op donderdag 10 april 2008 16:38 schreef tgs. het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bij aankomst op het vliegveld van Sharm El Sheik. Schijnt van een van de sjiekste Resorts hier te zijn. Welke ben ik nog niet achter gekomen netzo min als het soort model auto behalve dat het natuurlijk een rolls is
quote:Op donderdag 10 april 2008 16:47 schreef alsem het volgende:
[..]
een rolls? bwhaha alleen de grille
het was eerst een mercedes S klasse, die hebben ze bij crysler opgepimpt naar een 300c en toen heeft een of andere negert hem uitgerekt en er een rolls grille opgeplakt
geniale auto btw!
Zonder kenteken?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:39 schreef PoeK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
S6
Jawel, maar deze staat daar af en toe.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:05 schreef osmo het volgende:
Staat daar wel mooi geparkeerd, geraakt hij de garage niet in?
Je weet wel dat het een Williams betreft? Ik denk dat daarvan nog minder op kenteken staan dan continental gt's die hier zovaak voorbij komen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:14 schreef Rosbief het volgende:
Jezus wat hebben ze met die landrover gedaan![]()
Die stratenmaker Clio's vind ik spot-onwaardig.
Waarom zou je zoveel duizenden euro's aan een renaultquote:Op vrijdag 25 april 2008 02:21 schreef blup het volgende:
[..]
Je weet wel dat het een Williams betreft? Ik denk dat daarvan nog minder op kenteken staan dan continental gt's die hier zovaak voorbij komen.
Williams fase 2 is zeker spotwaardig imo.
Sorry dat ik niet alleen maar naar auto's maar ook naar vrouwen kijkquote:Op maandag 28 april 2008 23:32 schreef blup het volgende:
Pervers gozertje die alexxxx
Omdat het een echte liefhebbers auto is en ze verrekte snel zijn.. Menig GTI 16v turbo zooi rij je er zo mee uit.quote:Op maandag 28 april 2008 17:26 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Waarom zou je zoveel duizenden euro's aan een renaultuitgeven als je een veel betere auto kan kopen?
MosPos heeft het nurburgring webcam topic een tijdlang bijgehouden/gestart, dus ja dat zijn fokkersquote:Op maandag 5 mei 2008 23:12 schreef Maikuuul het volgende:
http://spots.autogespot.c(...)48364805052008175926
Volgens mij zit degene die deze auto gespot heeft op Fok!
Daar heb ik ook nog een foto van van op het autosalon in Brussel in januariquote:Op maandag 5 mei 2008 23:36 schreef Paladijn het volgende:
Gespot am Ring:
Gumpert Apr0nollo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:17 schreef ConQuestador het volgende:
vanmiddag "zomaar" in het wild, een alfa romeo 8c competizione gespot:
Bekijk deze YouTube-video class="spoiler">oke oke, ik had hem 5 minuten daarvoor weg zien rijden bij de alfa dealer uit de showroom
Erg puike auto inderdaad, helaas onbetaalbaar tweedehands...quote:
Een bumperstickerop een Maybach, geniaalquote:
Dit is de enige originele Hartge Z3 Coupé 5.0 V8 ter wereldquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:19 schreef Paladijn het volgende:
De eerste Hartge op nld kenteken en een fraaie GT3
[ afbeelding ]
Ook even gekeken nu, en gatverdarre iddquote:Op maandag 26 mei 2008 13:34 schreef Rosbief het volgende:
prettywoman, het zijn anders maar smerige wijven/hoeren op die site.![]()
LOLquote:Op maandag 14 april 2008 00:35 schreef tgs. het volgende:
[..]
Ha! heb'm gevonden! waar hij vandaan komt
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind die Maserati toch maar niks hoor..Mondeo achterlichten. Dan is die 911 toch een stúk mooier!quote:Op zondag 1 juni 2008 17:24 schreef CybPraetorian het volgende:
Vrijdag 30 Mei, Groningen, Porsche Carrera 4S
[ afbeelding ]
Tijdje terug al deze MG TD @ Golfbaan Veendam
[ afbeelding ]
Vanmiddag deze Triumph Spitfire 1500 US @ Oostwold:
[ afbeelding ]
en in Winschoten een Maserati GranTurismo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ben ik totáál niet met je eens.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind die Maserati toch maar niks hoor..Mondeo achterlichten. Dan is die 911 toch een stúk mooier!
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind die Maserati toch maar niks hoor..Mondeo achterlichten. Dan is die 911 toch een stúk mooier!
en ik zit er net tussen in: Mijn favo merk is Porsche, maar vind de Maserati GranTurismo een fantastisch mooie auto, ondanks zn "mondeo-op-zn-kop-achterlampen"quote:Op zondag 1 juni 2008 18:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat ben ik totáál niet met je eens.
Maar ik heb dan ook niks met porsche.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:06 schreef bork het volgende:
Tijdens treintjes kijken kwam deze langs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind ik wel raar.. Kei klein huis, normale pick-up truck voor de deur..quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:34 schreef dubidub het volgende:
[ afbeelding ]
Lamborghini Diablo.
Ik had hem al een keer in een glimp opgevangen, dus sindsdien kijk ik elke keer als ik langs rijdt naar die deur. was een beetje laat voor college, dus had haast, anders had ik er wel ff naartoe gelopen.
?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:26 schreef Yoda87 het volgende:
Die ZS rijder mag hopen dat ie auto op maandag gemaakt is. Dan issie nog wel wat waard.
met ou schijf je dat.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:48 schreef Yoda87 het volgende:
Die auto's werden met de hand gemaakt. En er was duidelijk verschil tussen de auto's die maandag gemaakt werden en die vrijdag gemaakt werden. Bij SZ's die op vrijdag gemaakt werden zaten de panelen minder strak dan bij die op maandag gemaakt werden. Het was gewoon een periode uit de alfa tijd.
Enne Jimmeh. Ik rij zelf al een redelijke tijd Alfa 75. Tis een auto met gebruiksaanwijzing, maar als je hem goed behandeld best betrauwbaar dus ik heb wel een redelijk idee waar ik over praat.
auwquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:48 schreef Yoda87 het volgende:
Tis een auto met gebruiksaanwijzing, maar als je hem goed behandeld best betrauwbaar dus ik heb wel een redelijk idee waar ik over praat.
Ok, ik dacht even dat je weer zo'n typische vooroordeel gooiende anti Italiaanse auto mentaliteit wasquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:48 schreef Yoda87 het volgende:
Die auto's werden met de hand gemaakt. En er was duidelijk verschil tussen de auto's die maandag gemaakt werden en die vrijdag gemaakt werden. Bij SZ's die op vrijdag gemaakt werden zaten de panelen minder strak dan bij die op maandag gemaakt werden. Het was gewoon een periode uit de alfa tijd.
Enne Jimmeh. Ik rij zelf al een redelijke tijd Alfa 75. Tis een auto met gebruiksaanwijzing, maar als je hem goed behandeld best betrauwbaar dus ik heb wel een redelijk idee waar ik over praat.
Bouwen ze die om? Dat is dan weer nieuw voor me. Ik weet wel dat het het onderstel van een 75 is.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:22 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ok, ik dacht even dat je weer zo'n typische vooroordeel gooiende anti Italiaanse auto mentaliteit was
Ik neem mijn woorden terug![]()
Heb je nog bronnen van die SZ met hopelijk wat foto's? Lijkt me wel interessant om is te zien, want ze bouwden gewoon 75's(?) om bij Zagato zelf neem ik aan.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:16 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Seau, zie die gast daar fanatiek met z'n gsm staan platen.![]()
Weet niet. Volgens mij woont er een eigenaar van een groot transportbedrijf.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
vind ik wel raar.. Kei klein huis, normale pick-up truck voor de deur..
En een diablo in je garage?Nja wel fucking vet.
Maar is het gaan gare kitcar ofzo?
Hehe, lache om dat ding hier te zien.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:38 schreef tgs. het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bij aankomst op het vliegveld van Sharm El Sheik. Schijnt van een van de sjiekste Resorts hier te zijn. Welke ben ik nog niet achter gekomen netzo min als het soort model auto behalve dat het natuurlijk een rolls is
Moet je een keer bij Hotel de Beurs achter op het parkeerterrein kijken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:14 schreef Benny_Lava het volgende:
Zilvergrijze Infiniti G35 in Hoofddorp, alleen geen foto.
Die reed vrijdagnacht rond n uur of half 4 nog weg bij de markt in Boxtel. Gaf toen goed gas.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:43 schreef knny het volgende:
Vorige week vrijdag in Eindhoven gespot bij Guus Meeuwis concert.
[ afbeelding ]
LAMBORGHINI GALLARDO
Voertuig
Kenteken Klik hier voor informatie
Voertuigsoort Klik hier voor informatie personenauto
Merk Klik hier voor informatie LAMBORGHINI
Handelsbenaming Klik hier voor informatie GALLARDO
Brandstof Klik hier voor informatie Benzine
Vervaldatum APK Info 24-01-2009
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling Klik hier voor informatie 29-07-2006
BPM Klik hier voor informatie ¤ 56316
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Klik hier voor informatie Ja
Precies dezelfde IS-F was afgelopen zondag op RTL Autowereld te zien.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:55 schreef Benny_Lava het volgende:
Gister gezien bij de Mac in Hoofddorp. Parelmoer witte Lexus IS F
[ link | afbeelding ]
Was er een feestje ergens?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:55 schreef Ultimora het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:26 schreef Jaguarized het volgende:
Le Mans?
Het is idd wel écht afzichtelijk zo jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey, tof, autojunk heeft de naam er nog lelijker op staan dan autogespot
Mooie spotquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:06 schreef bork het volgende:
Tijdens treintjes kijken kwam deze langs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Caparo T1 is tofquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:35 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
![]()
Er staan redelijk veel mooie spots op autojunk.nl.
Zag er vrijdag ook wel wat leuks rijden. Oa Ferrari 612 en 911 RS.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag ff de PC Hooft op en neer gelopen![]()
Voor herhaling vatbaar
Als je je een keer verveeld -> Utrecht CS->Oorsprongpark (lijn 4 0f 11) en dan lopen via Julialaan richting Wilhelminapark, Ferrari's, Massarati's en een heleboel cabrio's.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag ff de PC Hooft op en neer gelopen![]()
Voor herhaling vatbaar
Omdat jij Alexxxxx bentquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom zal ik met het OV naar een plek gaan om AUTO's te bekijken
Welke van de 6?quote:Staat die ene Ferrari *** trouwens nog steeds op de PChooft?
Nou er staat er volgens mij altijd 1tje, ook savonds/snachts.. De rest doekt allemaal op als de winkels dicht zijn..quote:
Reed jij ook op de A50 richting Eindhoven?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:07 schreef Arclight-S het volgende:
Vandaag de nieuwe Passat CC gezien, stond op een auto ambulance en had helaas geen cam bij me
Waar staan die dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:42 schreef bork het volgende:
[..]
Als je je een keer verveeld -> Utrecht CS->Oorsprongpark (lijn 4 0f 11) en dan lopen via Julialaan richting Wilhelminapark, Ferrari's, Massarati's en een heleboel cabrio's.
Daar heb ik er de afgelopen dagen ook een stuk of 30 van gezien.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:07 schreef Arclight-S het volgende:
Vandaag de nieuwe Passat CC gezien, stond op een auto ambulance en had helaas geen cam bij me
Oorsprongpark en Ramstraatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar staan die dan?
Ik heb welgeteld 1 maserati gezien in die buurt, en dat was op de maliebaan.
Voor de rest staat het afgeladen met bmw's audi's en range rovers maar verder geen exoten.
Die op oorsprongpark staan er niet meer.quote:
Zou kunnen ik kom er ook nu meer, fiets nu 's ochtends door Tuindorp naar station Overvecht zal daar eens rondkijkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die op oorsprongpark staan er niet meer.
Daar stonden 2 ferrari's en een R8, maar die ferrari's heb ik al weken niet meer gezien.
Op verzoek van de organisatie spam ik niet teveelquote:Op maandag 23 juni 2008 10:49 schreef RSie het volgende:
zegge Alexx,,.. heb jij niet nog wat mooi spul te plaatsen hier van gisteren in Franeker?
o.a. Diablo SV, Aston AMV8 Vantage en nog wat snel spul?!!
kennis van me reed mee, vandaar!quote:Op maandag 23 juni 2008 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op verzoek van de organisatie spam ik niet teveelHoe weet je dat ik er was btw
? Maar goed, linkje voor de menen die de Diablo SV, TVR, Aston Martin, Hartge, en zwik vlugge versies van BMW, VAG en Mazda en zulks willen zien. En oldtimers
De velgen van die ferrari hierboven lijken op mijn custom-made-wieldoppen btw. Wat een na-apers.
Was een elfstedentocht met lunchpauze in Franeker. Ik reed zelf ook mee met mijn MX-5, alleen geen foto's gemaaktquote:Op maandag 23 juni 2008 10:49 schreef RSie het volgende:
zegge Alexx,,.. heb jij niet nog wat mooi spul te plaatsen hier van gisteren in FranekerFryslân?
o.a. Diablo SV, Aston AMV8 Vantage en nog wat snel spul?!!
Hoe is dat belangrijkquote:Op maandag 30 juni 2008 13:39 schreef Teeno het volgende:
Vorige week in rotterdam bij het Lloydskwartier een Lexus LS600h L met nieuw kenteken... helaas geen foto's kunnen maken, eigenaar was een turk van ~45
Er wordt wel meer niet zo belangrijke informatie gepost. Heb jij het daar ook over?quote:
Mijns inziens is alleen die Donkervoort/Dax achtige auto de moeite waard..quote:Op maandag 30 juni 2008 17:22 schreef deliberator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een kleine burnout na de TT van zaterdag
[ link | afbeelding ]
Corvette @ Groningenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:41 schreef CybPraetorian het volgende:
RR Corniche II @ Groningen
[ afbeelding ]
Ford Mustand Coupe @ Groningen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hete tjik @ Groningen.
[ afbeelding ]
Lotus super seven is hetquote:Op maandag 30 juni 2008 17:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijns inziens is alleen die Donkervoort/Dax achtige auto de moeite waard..
Vind de andere 2 meer de moeite waard.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijns inziens is alleen die Donkervoort/Dax achtige auto de moeite waard..
klopt, lokale bewonerquote:
Een BMW cabrio met M3 velgen en een HF delta Integralequote:Op maandag 30 juni 2008 22:47 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Vind de andere 2 meer de moeite waard.
Overigens is het waarschijnlijk een Caterham Super 7, die Lotus is behoorlijk oud en daarna is het design verkocht.
Is geen BMW cabrio met M3 velgen, maar een M3 cabrioquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een BMW cabrio met M3 velgen en een HF delta IntegraleDat zijn nu niet échte spotwaardige auto's als je het mij vraagt. Dan kan ik de Porsche Boxster S die hier staat ook wel op de gevoelige plaat zetten?
edit: Dat oranje gedrocht hierboven daarentegen dan..![]()
![]()
M3 Cabrio, tsja interesseert me niet bikkelveel, maar is toch wel leuk, de rally legende Delta Integrale heeft eigenlijk geen nadere uitleg nodig.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een BMW cabrio met M3 velgen en een HF delta IntegraleDat zijn nu niet échte spotwaardige auto's als je het mij vraagt. Dan kan ik de Porsche Boxster S die hier staat ook wel op de gevoelige plaat zetten?
edit: Dat oranje gedrocht hierboven daarentegen dan..![]()
![]()
Jij bedoeld met die kitcar zeker die oranje Ultima Spider? Die ene met 440 pk en een gewicht van 850 kg? Inderdaad, niet echt bijzonder, nee.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:57 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
En een kit car is dan wel opeens interessant
quote:De persoon die voor me heeft gepost heeft een auto gepost die ik stom en niet speciaal vind!
Ja en? Hij of zij vond hem blijkbaar wel speciaal. Daarin kun je van mening verschillen. Gewoon je mond dicht houden.
Nee de Caterham...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:40 schreef Toempf het volgende:
Jij bedoeld met die kitcar zeker die oranje Ultima Spider? Die ene met 440 pk en een gewicht van 850 kg? Inderdaad, niet echt bijzonder, nee.
kweet niet of "Oranje" op het moment het meest geliefde kleurtje isquote:
Nee dus. Verdere posts daarover flikker ik weg.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:04 schreef dubidub het volgende:
Ah, laten we de eens-in-de-vijf-gespot-topics-gevoerde-discussie weer 'ns ophalen.
Het laptop scherm zal als ik moet gokken wel de boosdoener zijn dan, gezien dat bijna altijd TN schermen zijn die vaak heel erg overbright zijn omdat de consument dat over het algemeen mooier uit vind zien. Vaak ook weinig aan te configureren.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Op mijn monitor zie ik gewoon de vinnen bij de SLR? Die foto is gewoon zoals hij uit de camera is gerold hoor.De Aston foto is wel bewerkt en daar is ook wel wat contrast in gegooid maar ook op mijn laptop scherm zie ik daar gewoon de wielkasten en de banden. Dat blijkt overigens te verschillen per scherm hoor ik van meerdere mensen. Bij de één komt het wel okee naar voren, bij anderen is het te donker.
HOAX, mits foto of kenteken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:39 schreef leolinedance het volgende:
edit: Wel grappig, ik kijk zojuist op autogespot en zie dat er nog nooit een grijze 62 S gespot is. Deze was dus wel grijs
WTF is het?! Ik heb al gezocht maar krijg em niet gevonden..quote:Op maandag 7 juli 2008 18:37 schreef MMach het volgende:
Een BMW gedrocht met speciale nummerplaten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ding is echt enorm groot en hoog.
ik ben vorige week zondag al een X6 tegen gekomen in Veendam: helemaal onder de deuken van de hagelbui een week ervoorquote:Op maandag 7 juli 2008 19:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
WTF is het?! Ik heb al gezocht maar krijg em niet gevonden..
Oh, X6! Wist niet dat die al uit was![]()
edit: Hij is wel echt super lelijk zeg..
Dudequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:57 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
En een kit car is dan wel opeens interessant
Ik vind 'm wel interessant hoor, maar dat was beredeneren waarom die de andere 2 niet interessant vond.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:12 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Dude![]()
Een kitcar is altijd interessant
Je hebt gelijk het is een Caterhamquote:Op zondag 13 juli 2008 11:49 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel interessant hoor, maar dat was beredeneren waarom die de andere 2 niet interessant vond.
Het is overigens geen Westfield, maar hoogst waarschijnlijk een Caterham.
Die mercedes is echt zo mooi!quote:Op zondag 13 juli 2008 16:31 schreef Toempf het volgende:
Kwam nog wat leuks tegen in Amstelveen:
[ afbeelding ]
En nog iets leukers toen ik weer naar huis reed, bij het brugrestaurant langs de a4:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wou net zeggen ja. Is dat toeval of kun je in Duitsland zelf een kenteken aanvragen?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:05 schreef dubidub het volgende:
Leuk kenteken ook.
waarom zie ik allemaal halve foto'squote:Op zondag 13 juli 2008 16:31 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
En nog iets leukers toen ik weer naar huis reed, bij het brugrestaurant langs de a4:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen spot ofzo maar deze twee hebben bijna hetzelfde kenteken.quote:
Nu nog een Aston Martin DBS erbij je had s'werelds 3 mooiste auto's in 1 spotquote:Op zondag 13 juli 2008 16:31 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja er is best veel te zien hoor, als je maar goed zoektquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb een Maybach gespot op Google Maps Streetview
[ afbeelding ]
dat is een lang verhaal waar ik nog steeds trauma's aan heb overgehoudenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:41 schreef Fugie het volgende:
en je nam 2 brakke fotos ?
blijft verders wel een bijzondere wagen.
aan het showbordje rechtsvoor en het kenteken te zien een promotie voertuig van VW zelf. Wel een vette bak in die kleur...quote:
Ja klopt was op Berlin Hbfquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:36 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
aan het showbordje rechtsvoor en het kenteken te zien een promotie voertuig van VW zelf. Wel een vette bak in die kleur...
Vette spots! Ook die AM hierboven trouwens, erg mooi!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:04 schreef ralphk het volgende:
Zojuist gezien in Knokke, reed vlot voorbij maar stopte even verderop om te tanken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een slechte foto van een Prowler op de ring van Parijs
[ afbeelding ]
Dat is de nieuwste aanwinst van Bram Moszkowicz.quote:
Beste spot tot nu toe!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:04 schreef ralphk het volgende:
Zojuist gezien in Knokke, reed vlot voorbij maar stopte even verderop om te tanken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een slechte foto van een Prowler op de ring van Parijs
[ afbeelding ]
Is dat geen ouwe Ford GT?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:15 schreef ralphk het volgende:
Gisteren rondje RIng gedaan, en dit was er ook:
Lamborghini ???
[ afbeelding ]
Beetje hoger op deze pagina staat een foto van een ouder GT40, daar lijkt deze niet op, lijkt mij ook geen Lambo Miura te zijn.quote:
Is een Isdera, er waren totaal vijf... zijn er elk jaar bij het oldtimer festivalquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:15 schreef ralphk het volgende:
Gisteren rondje RIng gedaan, en dit was er ook:
Lamborghini ???
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:56 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
SLR 722
Hij vond het nodig mij plankgas in te halen.
WAT EEN GELUID.
Weet je ook waarom het geen goed idee bleek als investering?quote:Eigenaar was niet echt rijk oid, had een lucky shot gehad en hem gekocht als investering... wat niet echt een goed idee bleek Dus, dan er maar mee rond de ring
Investeren doe je in vastgoed, toch niet in auto's.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:04 schreef CybPraetorian het volgende:
@ Paladijn:
[..]
Weet je ook waarom het geen goed idee bleek als investering?
Als jouw opa in een SLR 300 had geïnvesteerd had dan had jij misschien nooit meer hoeven werkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:08 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Investeren doe je in vastgoed, toch niet in auto's.
Als je een auto maar lang genoeg houd is het wel een goeie investering denk ik, maar dan denk ik ook aan 25 + jaar...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:08 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Investeren doe je in vastgoed, toch niet in auto's.
Ligt aan de auto. Een Opel Corsa 1.2 zal nooit een klassieker worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:37 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Als je een auto maar lang genoeg houd is het wel een goeie investering denk ik, maar dan denk ik ook aan 25 + jaar...
Ja idd, maar we hebben het hier over de Veyron...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ligt aan de auto. Een Opel Corsa 1.2 zal nooit een klassieker worden.
Dat, plus dat hij aangaf dat de Veyron niet bepaald goed verkoopt gezien de limited/targa editions die uit gaan komen de komende tijd. Leolinedance kan wel mooi een lijstje posten van auto's die nu na zoveel jaar heel veel geld waard zijn, in de tijd dat je ze 'goedkoop' kon halen was het natuurlijk nog lang niet duidelijk dat ze zoveel waard zouden worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:37 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Als je een auto maar lang genoeg houd is het wel een goeie investering denk ik, maar dan denk ik ook aan 25 + jaar...
Oeh een quattroporte, die staat hier ook regelmatig bij de Italiaan geparkeerd maar dan in het zwart en met een andere grille, een erg mooi karretje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Helsinki meldt dit gezinsbakje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen dure bak deze keer, wel bijzonder creatief weggezet. Ik denk dat dit hier ook wel mag, voor een keertje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is de teaser dat die F430 een beetje roze gekleurd door de zon of heb je iets teveel met de saturatie/contrast sliders lopen spelen?quote:
Ik denk dat jij je monitor gewoon goed in moet stellenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is de teaser dat die F430 een beetje roze gekleurd door de zon of heb je iets teveel met de saturatie/contrast sliders lopen spelen?
Daar is niets mis mee, zoek de verschillen...quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je monitor gewoon goed in moet stellenHier is er niks aan de hand.
Ik heb alleen maar even een autobalansje gedaan, meer niet. Wellicht dat hij inderdaad ietsje te licht is geworden, maar goed smaken verschillen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je monitor gewoon goed in moet stellenHier is er niks aan de hand.
En ik maar denken dat het een Porsche wasquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:52 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar even een autobalansje gedaan, meer niet. Wellicht dat hij inderdaad ietsje te licht is geworden, maar goed smaken verschillen.
Het ging me meer om de CLK DTM AMG die tegenwoordig met gouden rimz rijd![]()
maar daar had ik niemand over gehoord![]()
[ afbeelding ]
Was wel aan het zoeken welke Mercedes (AMG, Brabus, Kicherer?) het was, maar het standaard CLK DTM AMG heeft toch niet dat 'gaas' in de wielkasten zoals op de foto met ferrari te zien is?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:52 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Het ging me meer om de CLK DTM AMG die tegenwoordig met gouden rimz rijd![]()
maar daar had ik niemand over gehoord![]()
[ afbeelding ]
ik zie dat "gaas" duidelijk zitten op jou foto.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:44 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Was wel aan het zoeken welke Mercedes (AMG, Brabus, Kicherer?) het was, maar het standaard CLK DTM AMG heeft toch niet dat 'gaas' in de wielkasten zoals op de foto met ferrari te zien is?
[ afbeelding ]
Gave video hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:19 schreef CybPraetorian het volgende:
Geen foto's dan maar verder, maar een video:
Dusseldorf 23 Augustus 2008
- CLK DTM AMG met gouden rimz!
- Two tone 300C SRT8
- 997 GT2
- CLK 63 AMG Black series
- Ferrari - Maserati - Ferrari combo
- Ferrari F430 Spider Novitec Rosso
- en nog veel meer Ferrari's
Enjoy!
Bekijk deze YouTube-video
Er was motregen inderdaad, dus weinig 'goed' lichtquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:47 schreef Jimmeh het volgende:
Op de ring is prima, neigt wel een beetje naar oranje, maar komt wellicht door de omgeving+belichting (of de F430 daar is in een wat donkere tint).
De teaser is gewoon overbelicht of hoe je dat ook wilt noemen. Teveel brightness wellicht.
Beetje nabewerking er overheen:
[ afbeelding ]
Lijkt op mijn S-IPS paneel een stuk realistischer. Maar dat verschilt ook weer per persoon, want Jan met de pet heeft geen calibreerd scherm en een standaard TN paneel in z'n monitor.
Kleuren per verschillende foto's vergelijken is ook geen doen, want de setting bepaald hoe je de kleur ervaart. De ene kleur daar komt weer ander overs op een ander. Je ogen houden je continu voor de gek met wat voor kleur je nou precies ziet. Zie bijvoorbeeld dit plaatje.
Vet! die zijn best exclusief volgens mij. Zeker een V-spec, die heb ik nog niet vaak voorbij zien komen...quote:Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef Benny_Lava het volgende:
Vandaag gespot in Amsterdam
Nissan Skyline R34 GT-R V-Spec
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
mya, en hard ook... bestuurder of bijrijder werd reanimerend afgevoerd in de ambu (we stonden op de rotonde te wachten tot de baan weer open ging toen eerst de ambu en daarna de sleepwagen voorbij kwamen).quote:Op maandag 15 september 2008 22:19 schreef invine het volgende:
Was die eruit geklapt?
hehe, ik zie die R8 nu vanuit m'n kamer (staat naast het spoor) steeds allemaal mensen uitstappen en foto's makenquote:Op donderdag 18 september 2008 19:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dezelfde R8 via Dumpert, icm een M3..
waar heb je die dan gespot? kan kenteken niet plaatsenquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:40 schreef seto het volgende:
Nieuwe Skyline!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn Japanse platen, en het is in Japan.quote:Op maandag 22 september 2008 19:59 schreef invine het volgende:
[..]
waar heb je die dan gespot? kan kenteken niet plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |