Thnx, vond hem zelf ook erg vet. Kwam ineens voorbij rijden. Ook erg apart om de bestickering te zien, spul om de stoelen en de bescherming aan de zijkanten en voorkant.quote:
Mooie spots idd.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:21 schreef alsem het volgende:
1e ferrari is f355, 2e is idd 612 scaglietti, daarna de AMV8, 3e is een 308 gts, en de laatste is een 456 gt 550 Maranello
mooie spots!
Een Aston Martin V8 Vantagequote:
Iemand die weet wat voor een bak dit is?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:38 schreef muzas het volgende:
[afbeelding]
Some sort of cadillac?![]()
Gisteren gezien in Hoorn.
Volgens mij een Eldorado.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:12 schreef muzas het volgende:
[..]
Iemand die weet wat voor een bak dit is?
Cadillac Eldorado.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:12 schreef muzas het volgende:
[..]
Iemand die weet wat voor een bak dit is?
Hoe heet zo'n Amerikaan met een zwembad als achterkant dan? Geen zwembad natuurlijk, maar een sedan/pick-up combiquote:
Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n Amerikaan met een zwembad als achterkant dan? Geen zwembad natuurlijk, maar een sedan/pick-up combi
Bijvoorbeeld een Chevy El Camino, maar er zijn volgens mij meerdere modellen van.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n Amerikaan met een zwembad als achterkant dan? Geen zwembad natuurlijk, maar een sedan/pick-up combi
Posten sletquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:18 schreef Jaguarized het volgende:
Bentley Continental R
[[url=http://xs101.xs.to/xs101/06235/CIMG3434.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Mocht er belangstelling zijn aan meer duur spul dan hoor ik dat wel.Schijnt dat 80% van PTA mijn foto's bagger vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |