Dudequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:57 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
En een kit car is dan wel opeens interessant
Ik vind 'm wel interessant hoor, maar dat was beredeneren waarom die de andere 2 niet interessant vond.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:12 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Dude![]()
Een kitcar is altijd interessant
Je hebt gelijk het is een Caterhamquote:Op zondag 13 juli 2008 11:49 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel interessant hoor, maar dat was beredeneren waarom die de andere 2 niet interessant vond.
Het is overigens geen Westfield, maar hoogst waarschijnlijk een Caterham.
Die mercedes is echt zo mooi!quote:Op zondag 13 juli 2008 16:31 schreef Toempf het volgende:
Kwam nog wat leuks tegen in Amstelveen:
[ afbeelding ]
En nog iets leukers toen ik weer naar huis reed, bij het brugrestaurant langs de a4:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wou net zeggen ja. Is dat toeval of kun je in Duitsland zelf een kenteken aanvragen?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:05 schreef dubidub het volgende:
Leuk kenteken ook.
waarom zie ik allemaal halve foto'squote:Op zondag 13 juli 2008 16:31 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
En nog iets leukers toen ik weer naar huis reed, bij het brugrestaurant langs de a4:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen spot ofzo maar deze twee hebben bijna hetzelfde kenteken.quote:
Nu nog een Aston Martin DBS erbij je had s'werelds 3 mooiste auto's in 1 spotquote:Op zondag 13 juli 2008 16:31 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja er is best veel te zien hoor, als je maar goed zoektquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb een Maybach gespot op Google Maps Streetview
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |