quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:06 schreef bork het volgende:
Tijdens treintjes kijken kwam deze langs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind ik wel raar.. Kei klein huis, normale pick-up truck voor de deur..quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:34 schreef dubidub het volgende:
[ afbeelding ]
Lamborghini Diablo.
Ik had hem al een keer in een glimp opgevangen, dus sindsdien kijk ik elke keer als ik langs rijdt naar die deur. was een beetje laat voor college, dus had haast, anders had ik er wel ff naartoe gelopen.
?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:26 schreef Yoda87 het volgende:
Die ZS rijder mag hopen dat ie auto op maandag gemaakt is. Dan issie nog wel wat waard.
met ou schijf je dat.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:48 schreef Yoda87 het volgende:
Die auto's werden met de hand gemaakt. En er was duidelijk verschil tussen de auto's die maandag gemaakt werden en die vrijdag gemaakt werden. Bij SZ's die op vrijdag gemaakt werden zaten de panelen minder strak dan bij die op maandag gemaakt werden. Het was gewoon een periode uit de alfa tijd.
Enne Jimmeh. Ik rij zelf al een redelijke tijd Alfa 75. Tis een auto met gebruiksaanwijzing, maar als je hem goed behandeld best betrauwbaar dus ik heb wel een redelijk idee waar ik over praat.
auwquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:48 schreef Yoda87 het volgende:
Tis een auto met gebruiksaanwijzing, maar als je hem goed behandeld best betrauwbaar dus ik heb wel een redelijk idee waar ik over praat.
Ok, ik dacht even dat je weer zo'n typische vooroordeel gooiende anti Italiaanse auto mentaliteit wasquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:48 schreef Yoda87 het volgende:
Die auto's werden met de hand gemaakt. En er was duidelijk verschil tussen de auto's die maandag gemaakt werden en die vrijdag gemaakt werden. Bij SZ's die op vrijdag gemaakt werden zaten de panelen minder strak dan bij die op maandag gemaakt werden. Het was gewoon een periode uit de alfa tijd.
Enne Jimmeh. Ik rij zelf al een redelijke tijd Alfa 75. Tis een auto met gebruiksaanwijzing, maar als je hem goed behandeld best betrauwbaar dus ik heb wel een redelijk idee waar ik over praat.
Bouwen ze die om? Dat is dan weer nieuw voor me. Ik weet wel dat het het onderstel van een 75 is.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:22 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ok, ik dacht even dat je weer zo'n typische vooroordeel gooiende anti Italiaanse auto mentaliteit was
Ik neem mijn woorden terug![]()
Heb je nog bronnen van die SZ met hopelijk wat foto's? Lijkt me wel interessant om is te zien, want ze bouwden gewoon 75's(?) om bij Zagato zelf neem ik aan.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:16 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Seau, zie die gast daar fanatiek met z'n gsm staan platen.![]()
Weet niet. Volgens mij woont er een eigenaar van een groot transportbedrijf.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
vind ik wel raar.. Kei klein huis, normale pick-up truck voor de deur..
En een diablo in je garage?Nja wel fucking vet.
Maar is het gaan gare kitcar ofzo?
Hehe, lache om dat ding hier te zien.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:38 schreef tgs. het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bij aankomst op het vliegveld van Sharm El Sheik. Schijnt van een van de sjiekste Resorts hier te zijn. Welke ben ik nog niet achter gekomen netzo min als het soort model auto behalve dat het natuurlijk een rolls is
Moet je een keer bij Hotel de Beurs achter op het parkeerterrein kijken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:14 schreef Benny_Lava het volgende:
Zilvergrijze Infiniti G35 in Hoofddorp, alleen geen foto.
Die reed vrijdagnacht rond n uur of half 4 nog weg bij de markt in Boxtel. Gaf toen goed gas.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:43 schreef knny het volgende:
Vorige week vrijdag in Eindhoven gespot bij Guus Meeuwis concert.
[ afbeelding ]
LAMBORGHINI GALLARDO
Voertuig
Kenteken Klik hier voor informatie
Voertuigsoort Klik hier voor informatie personenauto
Merk Klik hier voor informatie LAMBORGHINI
Handelsbenaming Klik hier voor informatie GALLARDO
Brandstof Klik hier voor informatie Benzine
Vervaldatum APK Info 24-01-2009
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling Klik hier voor informatie 29-07-2006
BPM Klik hier voor informatie ¤ 56316
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Klik hier voor informatie Ja
Precies dezelfde IS-F was afgelopen zondag op RTL Autowereld te zien.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:55 schreef Benny_Lava het volgende:
Gister gezien bij de Mac in Hoofddorp. Parelmoer witte Lexus IS F
[ link | afbeelding ]
Was er een feestje ergens?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:55 schreef Ultimora het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:26 schreef Jaguarized het volgende:
Le Mans?
Het is idd wel écht afzichtelijk zo jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey, tof, autojunk heeft de naam er nog lelijker op staan dan autogespot
Mooie spotquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:06 schreef bork het volgende:
Tijdens treintjes kijken kwam deze langs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Caparo T1 is tofquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:35 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
![]()
Er staan redelijk veel mooie spots op autojunk.nl.
Zag er vrijdag ook wel wat leuks rijden. Oa Ferrari 612 en 911 RS.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag ff de PC Hooft op en neer gelopen![]()
Voor herhaling vatbaar
Als je je een keer verveeld -> Utrecht CS->Oorsprongpark (lijn 4 0f 11) en dan lopen via Julialaan richting Wilhelminapark, Ferrari's, Massarati's en een heleboel cabrio's.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag ff de PC Hooft op en neer gelopen![]()
Voor herhaling vatbaar
Omdat jij Alexxxxx bentquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom zal ik met het OV naar een plek gaan om AUTO's te bekijken
Welke van de 6?quote:Staat die ene Ferrari *** trouwens nog steeds op de PChooft?
Nou er staat er volgens mij altijd 1tje, ook savonds/snachts.. De rest doekt allemaal op als de winkels dicht zijn..quote:
Reed jij ook op de A50 richting Eindhoven?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:07 schreef Arclight-S het volgende:
Vandaag de nieuwe Passat CC gezien, stond op een auto ambulance en had helaas geen cam bij me
Waar staan die dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:42 schreef bork het volgende:
[..]
Als je je een keer verveeld -> Utrecht CS->Oorsprongpark (lijn 4 0f 11) en dan lopen via Julialaan richting Wilhelminapark, Ferrari's, Massarati's en een heleboel cabrio's.
Daar heb ik er de afgelopen dagen ook een stuk of 30 van gezien.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:07 schreef Arclight-S het volgende:
Vandaag de nieuwe Passat CC gezien, stond op een auto ambulance en had helaas geen cam bij me
Oorsprongpark en Ramstraatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar staan die dan?
Ik heb welgeteld 1 maserati gezien in die buurt, en dat was op de maliebaan.
Voor de rest staat het afgeladen met bmw's audi's en range rovers maar verder geen exoten.
Die op oorsprongpark staan er niet meer.quote:
Zou kunnen ik kom er ook nu meer, fiets nu 's ochtends door Tuindorp naar station Overvecht zal daar eens rondkijkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die op oorsprongpark staan er niet meer.
Daar stonden 2 ferrari's en een R8, maar die ferrari's heb ik al weken niet meer gezien.
Op verzoek van de organisatie spam ik niet teveelquote:Op maandag 23 juni 2008 10:49 schreef RSie het volgende:
zegge Alexx,,.. heb jij niet nog wat mooi spul te plaatsen hier van gisteren in Franeker?
o.a. Diablo SV, Aston AMV8 Vantage en nog wat snel spul?!!
kennis van me reed mee, vandaar!quote:Op maandag 23 juni 2008 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op verzoek van de organisatie spam ik niet teveelHoe weet je dat ik er was btw
? Maar goed, linkje voor de menen die de Diablo SV, TVR, Aston Martin, Hartge, en zwik vlugge versies van BMW, VAG en Mazda en zulks willen zien. En oldtimers
De velgen van die ferrari hierboven lijken op mijn custom-made-wieldoppen btw. Wat een na-apers.
Was een elfstedentocht met lunchpauze in Franeker. Ik reed zelf ook mee met mijn MX-5, alleen geen foto's gemaaktquote:Op maandag 23 juni 2008 10:49 schreef RSie het volgende:
zegge Alexx,,.. heb jij niet nog wat mooi spul te plaatsen hier van gisteren in FranekerFryslân?
o.a. Diablo SV, Aston AMV8 Vantage en nog wat snel spul?!!
Hoe is dat belangrijkquote:Op maandag 30 juni 2008 13:39 schreef Teeno het volgende:
Vorige week in rotterdam bij het Lloydskwartier een Lexus LS600h L met nieuw kenteken... helaas geen foto's kunnen maken, eigenaar was een turk van ~45
Er wordt wel meer niet zo belangrijke informatie gepost. Heb jij het daar ook over?quote:
Mijns inziens is alleen die Donkervoort/Dax achtige auto de moeite waard..quote:Op maandag 30 juni 2008 17:22 schreef deliberator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een kleine burnout na de TT van zaterdag
[ link | afbeelding ]
Corvette @ Groningenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:41 schreef CybPraetorian het volgende:
RR Corniche II @ Groningen
[ afbeelding ]
Ford Mustand Coupe @ Groningen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hete tjik @ Groningen.
[ afbeelding ]
Lotus super seven is hetquote:Op maandag 30 juni 2008 17:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijns inziens is alleen die Donkervoort/Dax achtige auto de moeite waard..
Vind de andere 2 meer de moeite waard.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijns inziens is alleen die Donkervoort/Dax achtige auto de moeite waard..
klopt, lokale bewonerquote:
Een BMW cabrio met M3 velgen en een HF delta Integralequote:Op maandag 30 juni 2008 22:47 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Vind de andere 2 meer de moeite waard.
Overigens is het waarschijnlijk een Caterham Super 7, die Lotus is behoorlijk oud en daarna is het design verkocht.
Is geen BMW cabrio met M3 velgen, maar een M3 cabrioquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een BMW cabrio met M3 velgen en een HF delta IntegraleDat zijn nu niet échte spotwaardige auto's als je het mij vraagt. Dan kan ik de Porsche Boxster S die hier staat ook wel op de gevoelige plaat zetten?
edit: Dat oranje gedrocht hierboven daarentegen dan..![]()
![]()
M3 Cabrio, tsja interesseert me niet bikkelveel, maar is toch wel leuk, de rally legende Delta Integrale heeft eigenlijk geen nadere uitleg nodig.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een BMW cabrio met M3 velgen en een HF delta IntegraleDat zijn nu niet échte spotwaardige auto's als je het mij vraagt. Dan kan ik de Porsche Boxster S die hier staat ook wel op de gevoelige plaat zetten?
edit: Dat oranje gedrocht hierboven daarentegen dan..![]()
![]()
Jij bedoeld met die kitcar zeker die oranje Ultima Spider? Die ene met 440 pk en een gewicht van 850 kg? Inderdaad, niet echt bijzonder, nee.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:57 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
En een kit car is dan wel opeens interessant
quote:De persoon die voor me heeft gepost heeft een auto gepost die ik stom en niet speciaal vind!
Ja en? Hij of zij vond hem blijkbaar wel speciaal. Daarin kun je van mening verschillen. Gewoon je mond dicht houden.
Nee de Caterham...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:40 schreef Toempf het volgende:
Jij bedoeld met die kitcar zeker die oranje Ultima Spider? Die ene met 440 pk en een gewicht van 850 kg? Inderdaad, niet echt bijzonder, nee.
kweet niet of "Oranje" op het moment het meest geliefde kleurtje isquote:
Nee dus. Verdere posts daarover flikker ik weg.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:04 schreef dubidub het volgende:
Ah, laten we de eens-in-de-vijf-gespot-topics-gevoerde-discussie weer 'ns ophalen.
Het laptop scherm zal als ik moet gokken wel de boosdoener zijn dan, gezien dat bijna altijd TN schermen zijn die vaak heel erg overbright zijn omdat de consument dat over het algemeen mooier uit vind zien. Vaak ook weinig aan te configureren.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Op mijn monitor zie ik gewoon de vinnen bij de SLR? Die foto is gewoon zoals hij uit de camera is gerold hoor.De Aston foto is wel bewerkt en daar is ook wel wat contrast in gegooid maar ook op mijn laptop scherm zie ik daar gewoon de wielkasten en de banden. Dat blijkt overigens te verschillen per scherm hoor ik van meerdere mensen. Bij de één komt het wel okee naar voren, bij anderen is het te donker.
HOAX, mits foto of kenteken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:39 schreef leolinedance het volgende:
edit: Wel grappig, ik kijk zojuist op autogespot en zie dat er nog nooit een grijze 62 S gespot is. Deze was dus wel grijs
WTF is het?! Ik heb al gezocht maar krijg em niet gevonden..quote:Op maandag 7 juli 2008 18:37 schreef MMach het volgende:
Een BMW gedrocht met speciale nummerplaten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ding is echt enorm groot en hoog.
ik ben vorige week zondag al een X6 tegen gekomen in Veendam: helemaal onder de deuken van de hagelbui een week ervoorquote:Op maandag 7 juli 2008 19:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
WTF is het?! Ik heb al gezocht maar krijg em niet gevonden..
Oh, X6! Wist niet dat die al uit was![]()
edit: Hij is wel echt super lelijk zeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |