quote:
Mooi toch?!quote:en OA, héél apart, een OP in de 2e post
wooooooquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:01 schreef BrandX het volgende:
terugvindkoffiepotterwijlikvolledigtegenmijngewoonteinaandetheezitRedenhiervoorisvooraldathethelptmetafvallenwatndekilosvliegenerdanwerkelijkafendatdevochthuishoudingvanjelijfooklekkeroppeilblijftvoordetrainingeniseenextragrotebonus!
dus.
mijn werkwoordquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:54 schreef OA het volgende:
... van de koffiër!![]()
Wat had je dan verwacht? Het gaat hier over koffie en niet over tandartsassistentes!![]()
![]()
quote:
pssst, ik heb afgelopen woensdag beschreven in CULquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
pssst, ik heb afgelopen woensdag beschreven in CUL
Alle woorden kloppen; geen spelfouten iig.quote:
Oehquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
pssst, ik heb afgelopen woensdag beschreven in CUL
Deze zin klopt volledig en de boodschap komt ook geheel overquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze zin klopt volledig en de boodschap komt ook geheel over
inderdaadquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze zin klopt volledig en de boodschap komt ook geheel over
hahahaquote:
leuk topic vind ik datquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffiekliekjes![]()
[KSC #761] Koffiekliekje erbij?
[..]
Wow, er is daar gewoon ook een topic voor![]()
ik had het al gevondenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:41 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha
het is heel simpel
we zijn woensdag uit eten geweest met DaMart en daar heb ik nu een mini-recensie van in CUL gezet
Ik ben het nu aan het lezenquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:41 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha
het is heel simpel
we zijn woensdag uit eten geweest met DaMart en daar heb ik nu een mini-recensie van in CUL gezet
Alweer een meetquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffiekliekjes![]()
[KSC #761] Koffiekliekje erbij?
[..]
Wow, er is daar gewoon ook een topic voor![]()
Muckie tochquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:52 schreef Muck het volgende:
hey MPG, eigenlijk ben ik best een dromer
ik kom elke dag langs de welkoop en ik heb er nooit bij nagedacht dat je daar ook best een vissenkom kunt kopen![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Alweer een meet![]()
Ik vond het al zo'n vaag topic, waar ik geen reet van begreep...
wanneer mag ik bij jou op de koffie komen dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Alweer een meet![]()
Ik vond het al zo'n vaag topic, waar ik geen reet van begreep...
jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckie toch
Das die boerenbond toch? Die die nooit zonder beestenvoer zit?
Awwwwquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:57 schreef Muck het volgende:
[..]
wanneer mag ik mogen wij bij jou op de koffie komen dan?
[..]
ja
de agruniek (=diervoederfabriek voor de mensen die didam niet kennen) zit ernaast
oh crap wat voel ik me stom nu zeg
http://www.welkoop.nl/page/page.aspx?ItemId=2107
Wanneer je wilt! jullie willen. Ik ben de lastigste niet!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:57 schreef Muck het volgende:
[..]
wanneer mag ik bij jou op de koffie komen dan?
jaquote:
doen we dat binnenkort toch een keerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:00 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer je wilt! jullie willen. Ik ben de lastigste niet!
Ik vind bijna alle vissen wel tof, stiekemquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:03 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
vissen adopteren
heb je al een idee wat voor vissen? Ik vind goudvissen wel tof, maar guppen ook
neuh, zo eerst maar eens etenquote:
quote:
Doe schoonOA en OAdin de groetenquote:
Goed plan, daarom ga ik nu eerst maar eens naar huis toequote:
ik ookquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
als zit ik nog wel te genieten van mijn toetje
zoiets ja, maar dan met een wat beter kapselquote:
ik zit een restje tiramisu te etenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:28 schreef BrandX het volgende:
net sneetje brood met pindakaas naar binnen gewerkt, eerst trainen zoen daarna pas wat normaal voer naar binnen gooien
quote:
quote:
De standaard OP is niet vaak de fipo geweest!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
En we waren al weer hier beland
Krijg je ervan als je druk bent, dan mis je wel eens wat
Trouwens OA: coole fipo!
Nouquote:
quote:
Het ging wel even door de kop jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:47 schreef OA het volgende:
[..]
De standaard OP is niet vaak de fipo geweest!![]()
Ik neem aan dat jullie allemaal met dat ene liedje in je hoofd zitten...
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het ging wel even door de kop ja
Ik moest er wel effe aan denken jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:47 schreef OA het volgende:
[..]
De standaard OP is niet vaak de fipo geweest!![]()
Ik neem aan dat jullie allemaal met dat ene liedje in je hoofd zitten...
quote:
Dan is het te zwaar en moet je iets rustiger aan doenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:32 schreef DaMart het volgende:
Heel leuk dat ze een zwaarder fitnessschema voor me hebben gemaakt, maar ze leverden er geen masseuse bij om de spierpijn eruit te kneden.
Ik hield me al in vandaag. Maar ik heb een spiertje in mijn bovenbeen licht verrekt, denk ik. Of het was gewoon krampquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het te zwaar en moet je iets rustiger aan doen
Halloquote:
Theequote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallo.
Ben je ook een koffie- en/of theefanaat?![]()
En doe je aan massages voor mensen met spierpijn?
Of de saunaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:45 schreef Houniet het volgende:
Mensen met spierpijn moeten gewoon in een warm bad gaan! Of heet douchen.
Spierpijn geeft aan dat je net te ver bent gegaan. Een verrekt spiertje even rust geven, ook door kramp kan je het verrekken of scheuren hequote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hield me al in vandaag. Maar ik heb een spiertje in mijn bovenbeen licht verrekt, denk ik. Of het was gewoon kramp.
Hier is het altijd gezellgquote:
Een theeliefhebster!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
TheeEn een slowchat fanaat
ik kan het proberenen ik heb zelf ook spierpijn
![]()
Ik ga ook thee pakken, hopelijk hebben we nog rooibosquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:57 schreef Yesse het volgende:Ik vind het hier gezellig
Heb net thee gehaald
Succesquote:
Rooibosquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga ook thee pakken, hopelijk hebben we nog rooibos!
jij kent Yesse?quote:
Ik ken Yesse een beetje jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
jij kent Yesse?
Kent Yesse OA (woonplaats!)?
Wie is Yesse?
Ik heb een foboquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
jij kent Yesse?
Kent Yesse OA (woonplaats!)?
Wie is Yesse?
Dan ben je hier aan het juiste adresquote:
Oeh. Doe eens vertellenquote:
Goed leesvoerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef Houniet het volgende:
Lees je in zou ik zeggen.
[KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC
quote:
En ruim een jaar jonger dan ikquote:
Hoe was het?quote:
quote:en ik zit nu aan de nasi ipv bloemkool, die hadden ze niet meer
Nee niet zo MPGquote:
niet zo leuk. het was sterves druk, 120 mensen, kan je kont niet keren, dus ik ben heul niet moequote:
balen zeg!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet zo leuk. het was sterves druk, 120 mensen, kan je kont niet keren, dus ik ben heul niet moe
morgen op herhaling en ff extra hard er voor gaan dan maar. Eerder begnnen
welke SC?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee niet zo MPG [ afbeelding ]! Ik ken haar van een andere SC.
StageSCquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee niet zo MPG [ afbeelding ]! Ik ken haar van een andere SC.
Aaaah. Die ken ik welquote:
Is ook heel gezelligquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaah. Die ken ik wel
Daar had eer-ik een OP voor gemaakt enzo
En ze woont bij OA in de buurt. Voorbestemd voor KSC zo lijkt het wel.quote:Op 25-03-2008 21:30 schreef vrolijke-frits
Yesse doet ook Communicatie, en Yesse is ook uit 1986 en net iets ouder dan ik![]()
Waar zit hem het probleem?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
Iemand hier ervaring met het een computer verbinden met VPN op je werk? Het gaat niet helemaal zoals het zou moeten namelijk.
Ja zo doet het wel vermoedenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
En ze woont bij OA in de buurt. Voorbestemd voor KSC zo lijkt het wel.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik via netwerkverbindingen een nieuwe verbinding maak, kies ik voor 'verbinding maken met netwerk op mijn werk'. Vervolgens kan ik niet kiezen voor inbel- of VPN-verbinding, die zijn grijs zeg maar, alsof ze niet mogelijk zijn. Ik heb al diverse services aan en uit gezet, maar niets hielp.quote:
Nee, ik zou voor de systeembeheerder even testen of het werkt... da's al.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat 'ie wil werken om 10 uur 's avonds
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfde woonplaatsquote:
Ah. I see. Groot probleem, dat velen al onder behandeling van een psycholoog heeft gekregen. Hmmm. Mart? Alles wel goed?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat 'ie wil werken om 10 uur 's avonds
Vreemd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik via netwerkverbindingen een nieuwe verbinding maak, kies ik voor 'verbinding maken met netwerk op mijn werk'. Vervolgens kan ik niet kiezen voor inbel- of VPN-verbinding, die zijn grijs zeg maar, alsof ze niet mogelijk zijn. Ik heb al diverse services aan en uit gezet, maar niets hielp.
Een haringkopquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfde woonplaats
[..]
Ah. I see. Groot probleem, dat velen al onder behandeling van een psychologg heeft gekregen. Hmmm. Mart? Alles wel goed?
Dat ís viesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een haringkop(al vind ik haring vies
)
XP, op beide pc's (eentje heeft home, andere professional) lukt het niet. Ik begin nu een beetje mijn modem (Speedtouch 546) de schuld te geven.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Vreemd.
Welke versie van windows gebruik je?
Ik heb speirpijn en niemand heeft die nog weggemasseerd, maar verder gaat het goed hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfde woonplaats
[..]
Ah. I see. Groot probleem, dat velen al onder behandeling van een psycholoog heeft gekregen. Hmmm. Mart? Alles wel goed?
Sowieso het apparaat de schuld geven....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
XP, op beide pc's (eentje heeft home, andere professional) lukt het niet. Ik begin nu een beetje mijn modem (Speedtouch 546) de schuld te geven.
quote:
Hoi stadsgenoot!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja vooral de manier waarop je het eet![]()
Oh en hoi
Noord is ook okéquote:
Vreemd. Ik heb hier met 2 XP prof. machines geen enkel probleem om een VPN op te zetten, bij mij worden de twee opties keurig aangeboden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
XP, op beide pc's (eentje heeft home, andere professional) lukt het niet. Ik begin nu een beetje mijn modem (Speedtouch 546) de schuld te geven.
Ik niet. Bij ons heb je bergenquote:
Daar had zelfs ik geen problemen mee... Ooit, lang geleden...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb hier met 2 XP prof. machines geen enkel probleem om een VPN op te zetten, bij mij worden de twee opties keurig aangeboden.
Daarom denk ik ook dat het probleem in de modem zit. Alleen nu nog uitvinden hoe ik die zo ver krijg dat hij VPN gaat toestaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb hier met 2 XP prof. machines geen enkel probleem om een VPN op te zetten, bij mij worden de twee opties keurig aangeboden.
Ondanks de buien is het toch best zonnig de afgelopen dagen!quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ondanks de buien is het toch best zonnig de afgelopen dagen!![]()
Helga beloofde trouwens 15+ temperaturen voor volgende week.
PPTP toe laten staan (Point to Point Tunneling Protocol)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat het probleem in de modem zit. Alleen nu nog uitvinden hoe ik die zo ver krijg dat hij VPN gaat toestaan.
quote:Als u een persoonlijke firewall of een breedbandrouter gebruikt of als er zich routers of firewalls tussen de VPN-client en de VPN-server bevinden, moeten de volgende poorten en het volgende protocol worden ingeschakeld voor PPTP op alle firewalls en routers die zich tussen de VPN-client en de VPN-server bevinden:
Clientpoorten Serverpoort Protocol
1024-65535/TCP 1723/TCP PPTP
Bovendien moet u IP PROTOCOL 47 (GRE) inschakelen.
Voor informatie over de configuratie van de firewall of router en voor bevestiging dat de firewall of router wordt geaccepteerd door deze poorten en dit protocol, neemt u contact op met de fabrikant van de firewall of router, de internetprovider of de VPN-serverbeheerder.
Duidelijk verhaal.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
PPTP toe laten staan (Point to Point Tunneling Protocol)
[..]
Slaapse.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:19 schreef Yesse het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen weer vroeg aan de thee![]()
Tot morgen! (ik blijf hangen als dat mag)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Welterusten en tot morgenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:19 schreef Yesse het volgende:
Slaap lekker Yesse!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:19 schreef Yesse het volgende:
Toch moet ik eerlijk bekennen dat het altijd wel een vakantiegevoel geeft om in Limland rond te hangen.quote:
CCleaner downloadenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:28 schreef OA het volgende:
Godver.
Norton is 'gratis' bijgeleverd op m'n laptop.Ik wil helemaal geen norton, dus ik wil het verwijderen.
![]()
Dat is schier onmogelijk. Telkens blijft het programma hangen tijdens het verwijderen...
Frips!quote:
Hm, geen idee hoe ik dat kan instellen. Heb Planet dus ook maar even gemaild... zij hebben mijn modem immers geleverd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
PPTP toe laten staan (Point to Point Tunneling Protocol)
[..]
Ik heb ngog wel een programmatje voor je, is zelfs door Symantec gemaaktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:28 schreef OA het volgende:
Godver.
Norton is 'gratis' bijgeleverd op m'n laptop.Ik wil helemaal geen norton, dus ik wil het verwijderen.
![]()
Dat is schier onmogelijk. Telkens blijft het programma hangen tijdens het verwijderen...
En dat werkt?quote:
Dat is zeker waar, het is hier wel gehaast allemaalquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:29 schreef OA het volgende:
[..]
Toch moet ik eerlijk bekennen dat het altijd wel een vakantiegevoel geeft om in Limland rond te hangen.
Het landschap is anders, de mensen zijn vriendelijker, het is rustiger, etc...
Ik heb zo iets moois voor je, ik mail het naar je!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:32 schreef OA het volgende:
[..]
En dat werkt?![]()
En is dat wel freeware? Want ik wil uiteraard niets illegaals op mijn laptop hebben![]()
immer.quote:
Daar is een aparte tool voorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:28 schreef OA het volgende:
Godver.
![]()
Bergen jaquote:
bergen in limbolandquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
immer.
[..]
Daar is een aparte tool voor
google maar eens op "norton removal"
[..]
Bergen ja![]()
Vaalserberg, St. Pietersberg, Cauberg, noem maar op
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:29 schreef OA het volgende:
[..]
Toch moet ik eerlijk bekennen dat het altijd wel een vakantiegevoel geeft om in Limland rond te hangen.
Het landschap is anders, de mensen zijn vriendelijker, het is rustiger, etc...
Hmmm, alleen maar spam van Multivlaaiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb zo iets moois voor je, ik mail het naar je!
Mja, ok, je hebt altijd baas boven baas, maar wij Limburgers blijven trots op onze bergenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
bergen in limboland
De Dolomieten, dat zijn pas bergen
Alsof dat geheel ongewenst is. Vlaaiquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar is een aparte tool voor
google maar eens op "norton removal"
De hoogste punten heten hier Noorddijk, Zuiddijk, Maasdijk, etc....quote:[..]
Bergen ja![]()
Vaalserberg, St. Pietersberg, Cauberg, noem maar op
Maar eens een kijkje nemen over 3 weken!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
bergen in limboland
De Dolomieten, dat zijn pas bergen
quote:
Amateur!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Download die tool inderdaad maar OA, dat gaat sneller. Mailen lukt niet
quote:
Laptop: McAfee (Licentie betaald door TU/e)quote:
McAfee en Norman.quote:
AVG heb ik goede ervaring mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Laptop: McAfee (Licentie betaald door TU/e)
ThuisPCs: Avast. Freeware voor thuisgebruik, moet je wel elk jaar je license vernieuwen via hun website.
Verder is AVG een veelgebruikte freeware virusscan.
Nee, mijn modem houdt de ellende wel tegen, zo is mijn ervaring.... net als de VPNquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:47 schreef OA het volgende:
En gebruiken jullie ook nog een firewall?
Mja, die die in XP ingebakken zit.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:47 schreef OA het volgende:
Als je registreert (formuliertje vol onzin invullen op de website), dan ist freewarequote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:46 schreef OA het volgende:
[..]
AVG heb ik goede ervaring mee.![]()
Ik gebruik nu Avast, maar dat is een trial ipv freeware, zoals de website aankondigde.
Mooi. Dan kan ik nu rustig gaan slapen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je registreert (formuliertje vol onzin invullen op de website), dan ist freeware
Norman heeft een mooie firewall, van McAfee weet ik het eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:47 schreef OA het volgende:
dat is freeware en dat werkt sublliemquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:32 schreef OA het volgende:
[..]
En dat werkt?![]()
En is dat wel freeware? Want ik wil uiteraard niets illegaals op mijn laptop hebben![]()
jij?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:56 schreef DaMart het volgende:
Vriendin komt morgen lang, wat te koken?
Wie opent de lemming van de vriendin die snel komt?
Slaap lekker Oquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan ik nu rustig gaan slapen!![]()
![]()
A demain!
Daar dacht ik ook aanquote:
Ik heb alleen inspiratie voor de titel, niet voor de inhoud.quote:
Slaap lekker dan maarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb alleen inspiratie voor de titel, niet voor de inhoud.
En bovendien vind ik het wel mooi geweest voor vandaag... bedtijd dus.
Ik ga een poging wagenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:56 schreef DaMart het volgende:
Vriendin komt morgen lang, wat te koken?
Wie opent de lemming van de vriendin die snel komt?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:18 schreef BrandX het volgende:
eh, check: Vriendin komt morgen lang, wat te koken?![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh ja, wordt die van mij gesloten
/madquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh ja, wordt die van mij gesloten
Hoi frutselquote:
Dat is dan voor morgenquote:
Zo'n schokkende . heb ik niet vaak gezienquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:47 schreef Pheno het volgende:
.
Goed bezigquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:04 schreef Pheno het volgende:
Het is vroeg. En de escalatie is tof geworden.
Als ik moet werken wil dat nog wel eens mislopenquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:04 schreef Sjowhan het volgende:
Weer op tijd binnen. Valt mee.
Ik ben altijd wel op tijd, liever te vroeg dan te laat..quote:Op woensdag 26 maart 200808:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als ik moet werken wil dat nog wel eens mislopen [afbeelding]
Ik wil liever ook te vroeg zijn, maar vaak lig ik te lang in m'n bedquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel op tijd, liever te vroeg dan te laat..
Bekend verhaal.quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik wil liever ook te vroeg zijn, maar vaak lig ik te lang in m'n bed
Ja of door alle wekkers (lees: telefoon) heenslapen waardoor het ineens 1,5 uur later isquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:11 schreef OA het volgende:
[..]
Bekend verhaal.![]()
Nog 'even' 5 minuten blijven liggen en ineens is het 20 min later...
Zo is het, gewoon ongewassen en ongeschoren op de uni verschijnenquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja of door alle wekkers (lees: telefoon) heenslapen waardoor het ineens 1,5 uur later is
Een of twee keer voorgekomen, nog wel op tijd toen een keer. Alleen kon ik niet douchen 's ochtends, maar /care
Keurig netjesquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:13 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben vanochtend ook wel 7 minuutjes blijven liggen, toen ben ik er echt uit gegaan
Bikkelquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:13 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben vanochtend ook wel 7 minuutjes blijven liggen, toen ben ik er echt uit gegaan
Dat gebeurt vaker, ongeschoren dan. Als ik voor de uni te laat ben, dan ga ik wel douchen. Werk nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:17 schreef OA het volgende:
[..]
Zo is het, gewoon ongewassen en ongeschoren op de uni verschijnen.
Oude tijden herleven!quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker, ongeschoren dan. Als ik voor de uni te laat ben, dan ga ik wel douchen. Werk nietDaar kan ik best ongewassen verschijnen, washandje over de bakkes en klaar
ftw!quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:19 schreef OA het volgende:
[..]
Oude tijden herleven!![]()
Ik ben nu trouwens ook ongeschoren!
Dat zeg ik!quote:
quote:Dagcijfers van dinsdag 25 maart 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
003. 133 Pheno
009. 087 BrandX
012. 083 Houniet
016. 076 MPG
022. 069 Kuukske
026. 067 OA
055. 051 vrolijke-frits
057. 050 marcb1974
085. 043 Muck
118. 035 Papierversnipperaar
161. 027 Sjowhan
178. 025 Jo0Lz
198. 023 Tmaatje
206. 022 ScarFace-
206. 022 DaMart
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Ik niet, kan ook niet, net bedrijf hierquote:Op woensdag 26 maart 200808:19 schreef OA het volgende:
[..]
Oude tijden herleven! [afbeelding]
Ik ben nu trouwens ook ongeschoren! [afbeelding]
Ik werk gelukkig in een heel informeel bedrijf. Iedereen is 'jij', niemand draagt een pak en de helft is ongeschoren. Verder zijn we wel netjes hoor!quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik niet, kan ook niet, net bedrijf hier
Moggequote:
Halloquote:
Het begin van het eindequote:Op woensdag 26 maart 2008 08:13 schreef Sjowhan het volgende:
Hier is 't ook wel informeel, maar 't kan niet dat je met een ongeschoren kop binnen komt. Da's de juwelierswereld hèquote:Op woensdag 26 maart 200808:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik werk gelukkig in een heel informeel bedrijf. Iedereen is 'jij', niemand draagt een pak en de helft is ongeschoren. Verder zijn we wel netjes hoor! [afbeelding]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar haal je het ineens vandaan?
Oehquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:04 schreef Pheno het volgende:
Het is vroeg. En de escalatie is tof geworden.
Whoa, baardaapquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:19 schreef OA het volgende:
[..]
Oude tijden herleven!![]()
Ik ben nu trouwens ook ongeschoren!
quote:
Whehequote:Op woensdag 26 maart 2008 08:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik werk gelukkig in een heel informeel bedrijf. Iedereen is 'jij', niemand draagt een pak en de helft is ongeschoren. Verder zijn we wel netjes hoor!![]()
quote:Adieje wàh
Whehe, wij hebben tegenwoordig 24 uur per dag stroomquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:27 schreef OA het volgende:
MPG, wat ben jij vroeg tegenwoordig!![]()
Gaat de stroom er tegenwoordig al voor 11 uur op in het zuiden des lands?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef OA het volgende:
Ik krijg net een mail van een vriend in Limburg en hij sluit af met
[..]
Netjesquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, wij hebben tegenwoordig 24 uur per dag stroom
Maar nee, ik heb tegenwoordig vroeg colleges, en moet dus bijtijds naar het "pittoreske" eindhoven heen
quote:[..]![]()
moëije kèl wah!
Mooie ventquote:
Ah, ik snap nu ook hoe de uitspraak moet klinken!quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:44 schreef DaMart het volgende:
Het nadeel van de renovatie van de balkons en zo van de flat is dat er wat werklui zijn die het nodig vinden om 's ochtends om kwart over negen herrie te gaan maken op mijn vrije dag. Het resultaat is dat ik weer wakker ben. Aan de andere kant is dat natuurlijk wel weer zo sociaal met het oog op de werkende KSC'ers die sowieso al vroeg hun bed uit moesten. Ik wens jullie dan ook een goedemorgen.
Oh fuck.quote:
Kwam ik vanochtend op mijn werk, NUON, jeweets, die van de stroom, deed de draaideur het niet! Ik wurm mezelf naar binnen, kom in een donkere hal: hele gebouw zonder stroom!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, wij hebben tegenwoordig 24 uur per dag stroom
Maar nee, ik heb tegenwoordig vroeg colleges, en moet dus bijtijds naar het "pittoreske" eindhoven heen
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kwam ik vanochtend op mijn werk, NUON, jeweets, die van de stroom, deed de draaideur het niet! Ik wurm mezelf naar binnen, kom in een donkere hal: hele gebouw zonder stroom!
Gelukkig zit ik op een belangrijke afdeling. Naast ons regelen ze de hoogspanning, dus wij hebben altijd stroom.
Begin een dating-site als je je verveelt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:20 schreef Pheno het volgende:
Rustig hier op het werk en op fok. Al 2 shitcrapzooi opgelost en sta in de startblokken met #3. Alleen moet ik nog wachten op bureaucratie.
fok.dating.nl?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Begin een dating-site als je je verveelt.
dating.fok.nl..quote:
Nah, die url is al bezet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
dating.fok.nl..
Zo hehe, net een uur lang iedereen moeten helpen met het nieuwe programma.. Maar dat is echt bagger. Alles loopt vast en niemand weet hoe en wat...
ah crapquote:
Tonijn. Ik houd niet van kleine vissen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ah crap
zeg ph, wat is lekkerder leuker? Guppen of goudvissen?
ik denk niet dat die in een bakske op mijn bureau pastquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tonijn. Ik houd niet van kleine vissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |