quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:53 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb dus zoeen VGA HD Cable en die heb ik op me 360 en LG 226WTQ (22 inch, max reso 1680x1050) aangesloten.
Werkt prima, maar het beeld is niet bijzonder scherp. Ingame is het wel prima, maar bij tekst zie je wel dat het een stuk minder is dan op de TV.
De 360 staat nu op 1376x768 pixels. 1280x720 (hd ready dus) ziet er ook wel goed uit maar ik weet niet wat er beter is.
Dus: wat is de aangeraden resolutie voor een 22 inch widescreen met een maximale resolutie van 1680x1050?
Geen idee,... gewoon de hoogte P (720 of 1080) proberen die werkt. Vriend van me had dit ook,... kocht een component kabel en het probleem was weg,.... vind het niks die VGA kabels.quote:
Ja, op mijn tv heb i keen component kabel, maar op mijn computerbeeldscherm wil ik ook kunnen xboxen. En computerschermen hebben alleen maar DVI en/of VGAquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee,... gewoon de hoogte P (720 of 1080) proberen die werkt. Vriend van me had dit ook,... kocht een component kabel en het probleem was weg,.... vind het niks die VGA kabels.
Als je HDMI op je 360 hebt zou je dat kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:37 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb dus ook een componenten kabel op mijn tv. Maar is er iets beter? Mijn tv ondersteund full hd
zover ik weet niet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je HDMI op je 360 hebt zou je dat kunnen gebruiken.
Hoezo zou je dat doen? Wat wil je er mee gaan doen dan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:46 schreef Edwinuss het volgende:
oké. Ga wel een leuke kabel kopen van pc naar tv. Zijn vast ook duur.
vind dat wel chill.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat doen? Wat wil je er mee gaan doen dan?
Je kunt films enz ook streamen via de 360 naar je tv!quote:
komt vanmiddag met de postquote:Op donderdag 20 maart 2008 07:59 schreef Gamedemon het volgende:
Hopelijk vandaag, anders morgen Rainbow six halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
Ik heb al weekendquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
komt vanmiddag met de post![]()
snap niet wat ik hier doe op school nog.
en trouwens vanaf uur of 5 vanmiddag tot eind van de nacht spelen
issie dood ?quote:
Want?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:17 schreef Edwinuss het volgende:
sorry hoor. Maar je leent toch niet je xbox toch niet uit?
Wat voor een compensatie? Als het ding stuk is?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:16 schreef SteelDogg het volgende:
Ik heb net nog gespeeld op die mooie 360
Maar ik vraag mij iets af: Wanneer krijg je compensatie op je Xbox? Zegmaar na de hoeveelste gebeurtenis? En vraag je er zélf om, of word het je zomaar aangeboden?
Oeeeee, dan moet ik nog maar 1 keerquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
Als je xbox 3 keer stuk is krijg je sowieso een compensatie. Vaak een spelletje én een accessoire.
Halloquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:15 schreef hcore het volgende:
Ik moet me ook maar even melden in deze topic...
Gamertag: HcoreGamer
Hallo mede xbox-ers
Ik ga strax ook aan Lost beginnenquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gisteren Lost S4E05 gekeken, een Desmond afleveringStrax weer een episode spelen
beste aflevering in de geschiedenis van Lost.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gisteren Lost S4E05 gekeken, een Desmond afleveringStrax weer een episode spelen
Nope, is bagger. Maarja als echte Lost-fan moet je hem toch eens geprobeerd hebben hequote:
Nou, vooruit, dan moet ik hem een keertje proberenquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, is bagger. Maarja als echte Lost-fan moet je hem toch eens geprobeerd hebben he
En het is een 1000/1000 gamequote:Op donderdag 20 maart 2008 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, is bagger. Maarja als echte Lost-fan moet je hem toch eens geprobeerd hebben he
quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En het is een 1000/1000 game
In de zomer alquote:Nieuws | 20 maart 2008 - Electronic Arts is er zeker van Command & Conquer: Red Alert 3 aankomende zomer te kunnen uitbrengen. Ondanks dat de game nog niet zo lang geleden is onthuld voor de PlayStation 3, Xbox 360 en PC, ziet het er naar uit dat fans van de serie niet al te lang meer hoeven te wachten.
In Red Alert 3 is de Sovjet Unie is in diepe rouw; het land is gebroken en heeft de wereldmacht status totaal verloren. Daarom besluit het leger van de Sovjet Unie om terug te gaan in de tijd, naar de tijd waar 'Mother Russia' nog wel een grootmacht was. Deze missie loopt echter compleet uit de hand en al snel word een andere dimensie geopend met een alternatieve technologische ontwikkeling. Wanneer de Russen terugkeren blijkt dat de Derde Wereldoorlog is ontstaan tussen de Sovjet Unie, de Allies en een andere grootmacht die uit die dimensie is ontstaan.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:44 schreef Edwinuss het volgende:
Misschien een idee om binnenkort een xbox 360 WORMS tournooitje te houden?
Yepquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:33 schreef jorienvdherik het volgende:
je 360 ?
Dat is helemaal niet ergquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil ook wel meedoen met het toernooitje.
Ik kan er alleen geen fuck van.
Want?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:17 schreef Edwinuss het volgende:
sorry hoor. Maar je leent toch niet je xbox toch niet uit?
Je hebt me wel een aantal keer te grazen genomen hoorquote:
zeikwijfquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
Geef eens antwoord op deze vraag Edwinussss.
[..]
Want?
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:31 schreef Edwinuss het volgende:
is die worms arcade Aquila?
Liever een zeikwijf, dan dát wat vetgedrukt is uit mijn mond komt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
zeikwijf
Ik zou mn console nooit uitlenen. het is mijn schatje, mijn allesje.
Arcade/Pro/Premium? Nieuw? Oud?quote:
als ik wist waar je huis woonde dan ging ik nu in de auto stappenquote:
je kan ook alles serieus nemen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Liever een zeikwijf, dan dát wat vetgedrukt is uit mijn mond komt.
Sorry maar mensen met een omgebouwde 360 nemen we hier niet serieusquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Arcade/Pro/Premium? Nieuw? Oud?
Waarom heb je je oude niet gewoon opgestuurd ofzo? En je hebt een nieuwe gekocht alleen maar omdat je vorige LOST niet deed?
Kutserie met nog kuttere game
amen! ... laten we het in perspectief houden. Potje games is leuk hoor, maar het is maar een hobbyquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Liever een zeikwijf, dan dát wat vetgedrukt is uit mijn mond komt.
Mja, en aangezien ik hem toch niet gebruikte (omdat ik toentertijd al de hele dag bezig was met de Xbox op 't werkquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:33 schreef Retarded het volgende:
[..]
amen! ... laten we het in perspectief houden. Potje games is leuk hoor, maar het is maar een hobbyik denk niet dat er een tijd komt dat ik ooit meer dan 8 uur in de week achter mn 360 zit ... gelukkig niet eigenlijk
Die 3 jaar is alleen voor een RRoD. Voor de rest is het 2 jaar!quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:49 schreef hcore het volgende:
Garantie is toch 3 jaar? En dat ding is in december 2005 op de markt gekomen.. of reken ik nu verkeerd?
Wat voor geluid dan? Van een cdtje of gewoon standaard? Bij een Arcade zeg je?quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:49 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb net de 360 aangesloten maar hij maakt een irritant geluid vind ik. Niet echt hard ofzo maar wel irritant! Hoe weet ik of dat hoort of dat er iets mis is
@ Racer Mijn ouwe was al uit de garantieEn ik had overal problemen mee behalve een RRod
![]()
Mijn 360 is nog niet omgebouwd hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry maar mensen met een omgebouwde 360 nemen we hier niet serieus
Het is een pro! En denk het geluid van de fans want heb er geen cd inzitten! Maar het gaat niet hard ofzo maar het is net zo'n irritant geluidjequote:Op donderdag 20 maart 2008 15:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat voor geluid dan? Van een cdtje of gewoon standaard? Bij een Arcade zeg je?
Ach joh, is gewoon de nieuwigheidquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is een pro! En denk het geluid van de fans want heb er geen cd inzitten! Maar het gaat niet hard ofzo maar het is net zo'n irritant geluidje![]()
Maar laat hem nu ff aanstaan een tijdje kijken of dat helpt.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach joh, is gewoon de nieuwigheid![]()
wat ben ik toch slechtquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:21 schreef Digixz het volgende:
[..]
Was wel leuk net, Ground War. Dikke chaos ^^
Voor de nieuwe paginaquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:11 schreef MMaRsu het volgende:
Yo willen jullie meedoen met de BATTLEFIELD BAD COMPANY BETA???????
ff hierheen gaan :
http://news.teamxbox.com/(...)ny-Multiplayer-Beta/
Ik heb m'n key alde beta is zelfs al te downloaden, weet nog niet of je al kunt spelen maar vanaf de 25e sowieso!!!!!!!!!!!!!!
Geen probleem!quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:23 schreef Reintji het volgende:
Thanks ouwe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Dan maar wachten op de volgende lading keys, bij cod4 werden echt duizende keys weggegeven.quote:You have passed screening, but only subscriber keys are left. Select a package to the right to continue the beta signup.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:14 schreef SpankmasterC het volgende:ik heb ook een key! ben benieuwd!
ARmy of Two ben ik nu bij het laatste level, en ik vraag me af...Zit nog steeds ergens aan het beginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ao2 is niet leuk met AI, vanavond gamen?
Please sir. When moon? When Mustang?
Hoeveel was je kwijt voor de GotY edition?quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:56 schreef mini-lellan het volgende:
Net Oblivion: GotY Edition en Xbox Live 3 maanden gekocht.
Jawohl. Elke nieuwe xbox heeft 3 maanden gratis Xbox Live Gold (de eerste drie accounts krijgen een maand gratis mits je ze wel aanmaakt op je Xbox natuurlijk)quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:45 schreef Eppie_NL het volgende:
Heeft Xbox 360 Arcade ook een gratis maand Xbox live Gold?
Heb ik ook, erg relaxquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:57 schreef Scarface2004 het volgende:
Haal ze allebei.
betaal jij voor mij dan de PS3?quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:57 schreef Scarface2004 het volgende:
Haal ze allebei.
Guitar Hero 3 met de bijbehorende gitaar neem ik aan? Moet je ff die 2 delen losmaken en op die contactjes blazen zeg maarquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:23 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik snap eindelijk waarom rockers zo graag hun gitaar kapot gooien, hun blauwe knop doet t vast ook steeds niet
Ja heb ik al vaak gedaan maar gaat snel weer fout, heb hem nu een tot nu toe werkende oplossing met 2 schroeven en 2 elastiekjesquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Guitar Hero 3 met de bijbehorende gitaar neem ik aan? Moet je ff die 2 delen losmaken en op die contactjes blazen zeg maardan zou ie weer moeten werken. Is een veelbekend probleem.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawohl. Elke nieuwe xbox heeft 3 maanden gratis Xbox Live Gold (de eerste drie accounts krijgen een maand gratis mits je ze wel aanmaakt op je Xbox natuurlijk)
Doet de post morgen wel wat met Goede Vrijdag (of w/e)?quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:07 schreef IkWilbert het volgende:
Yes! Mijn eerste uurtje xbox zit erop! En ik ben nu al verliefd![]()
Forza 2 is erg leuk en viva pinata is ook grappig, als denk ik dat dit meer iets is voor mijn vriendin.
Mijn pa ff opgehaald en samen de tv van de muur getild, hdmi kabel erin en gamen maarNu maar wachten op ace combat, hopelijk morgen
Dat mag ik toch hopen? Anders wordt het volgende week dinsdag pasquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:17 schreef Digixz het volgende:
[..]
Doet de post morgen wel wat met Goede Vrijdag (of w/e)?
Yo gasten help deze kerel ff hij wil toch een 360 halen, laten we iemand nieuw in de famillie ff helpenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:03 schreef Feitosa het volgende:
Wat is de minimale up- en downloadsnelheid die je moet hebben om het online gebeuren soepel te laten verlopen?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Yo gasten help deze kerel ff hij wil toch een 360 halen, laten we iemand nieuw in de famillie ff helpen.
Ik kan nu niet die shit opzoeken ben te stoned!!
Ja, de post gaat gewoon door morgenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:17 schreef Digixz het volgende:
[..]
Doet de post morgen wel wat met Goede Vrijdag (of w/e)?
Sweetquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, de post gaat gewoon door morgen.
Godver, die lul van de mediamarkt vertelde me dat Xbox live met dedicated servers werkt en Ps3 niet. Lulde die uit z,n nek dus?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Smoesjes. Maar goed, als je zelf niet host is 64kbps genoeg.
Wil je wel zelf hosten, dan moet je die 64 per persoon rekenen. Joinen er vier mensen dan heb je dus 256 nodig.
Upload dus hè.
Normaal gesproken zijn er geen dedicated servers nee. Die ben je zelfquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Godver, die lul van de mediamarkt vertelde me dat Xbox live met dedicated servers werkt en Ps3 niet. Lulde die uit z,n nek dus?
Vegas 2quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:31 schreef RacerDKB het volgende:
Wat zal ik nu gaan spelen?
-Assasins Creed
-Burnout Paradise
-Stuntman Ignition
-Halo 3
-Mass Effect
-Gotham 4
-Forza 2
Geen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:31 schreef RacerDKB het volgende:
-Assasins Creed
-Burnout Paradise
-Stuntman Ignition
-Halo 3
-Mass Effect
-Gotham 4
-Forza 2
Stuntman.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:31 schreef RacerDKB het volgende:
-Assasins Creed
-Burnout Paradise
-Stuntman Ignition
-Halo 3
-Mass Effect
-Gotham 4
-Forza 2
HALO3 samen met mij!quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is dat niet de kutste game uit het hele rijtje?
Verdomme ik zoek het zelf wel uiteikels!
eindelijk! Iemand die skate speelt! Ik mag je!quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:11 schreef RacerDKB het volgende:
OMG, SKATE![]()
Geweldig spel! ZOOOOOOOOOOOO veel beter dan ELK tony hawk spel!
En Saints Row is ook TOF!
Welke wagens zitten er nog meer in?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:11 schreef Frasier het volgende:
Damn die nieuwe car-pack van Forza 2 is ook wel weer lekker zeg. Er zit onder andere deze 2 geile bakken in:
[ afbeelding ]
2008 BMW M3 E92![]()
[ afbeelding ]
2007 Audi S5
Okequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:47 schreef Wessiej het volgende:
Nee, het is de perfecte 23.00 game, ik vind hem zelf tof, lekker een film maken met coole stunts ed.
Ik heb nog geen Xbox Live Goldquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
HALO3 samen met mij!
stuur me een invite zie gamertag in sig
Ik had er eigenlijk minder van verwachtquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
eindelijk! Iemand die skate speelt! Ik mag je!
Skate verkocht goed en het is EAquote:
goedevrijdagquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
teejveejpeej.. mn geld is binnen dus nu kan ik morgen naar de winkel
Morgen zijn de meeste winkels gewoon open.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja rot op zondag is ook alles al dicht
niet morgen ook al
Alle foto'svan GTA IV zijn ingame.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
Damn, dit kan toch niet in-game zijn? Die rook
Amelika? Waar ligt dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik ga in amelika wonen.
24/7 openingstijden
Webbased MMORPG'squote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:10 schreef Reintji het volgende:
Offtopic, hoe dik zou die plaat zijn?
A new game.
Jij vrouw, jij!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Conclusie. Ik heb het geld. Ik wil een xbox. Maar ik vind het eng om te kopen![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Conclusie. Ik heb het geld. Ik wil een xbox. Maar ik vind het eng om te kopen![]()
ik ben arm ik koop regelmatig kleding en hou van electronicaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijn broertje koopt nooit kleren
dat vind ie eng
Hij heeft wel een pro graming muismat (de 3e in een jaar) en een muis van 200 euro (of iig een belachelijk bedrag voor zo iets) met gewichtjes (de 4e of zo dit jaar) en een nieuw pro gaming toetsenbord etc etc
soort man vs vrouw verschil geloof ik
ik heb die hele GTA IV hype niet gevolgt, omdat het me gewoon geen reet aan lijkt (net als de rest van de serie) ... maar hebben ze Manhattan nu helemaal nagebouwd?? Want dan zou alleen dat de reden zijn om em te kopenquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zogoed heel New York incl de boroughsquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:39 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik heb die hele GTA IV hype niet gevolgt, omdat het me gewoon geen reet aan lijkt (net als de rest van de serie) ... maar hebben ze Manhattan nu helemaal nagebouwd?? Want dan zou alleen dat de reden zijn om em te kopen
mensen met een bord voor hun kop...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:
mensen die Jorien heten
Nou daar wacht ik al op sinds het spel uit isquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:44 schreef Edwinuss het volgende:
Misschien een idee om binnenkort een xbox 360 COD 4 tournooitje te houden?
Als ik me los kan rukken van LO ga ik zeker ff Haloénquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Jongens dit weekend
Remember, Team SWAT gets underway today at noon pacific, this is the next Double XP Weekend in Halo 3.
Dikke shitquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:11 schreef Frasier het volgende:
Damn die nieuwe car-pack van Forza 2 is ook wel weer lekker zeg. Er zit onder andere deze 2 geile bakken in:
[ afbeelding ]
2008 BMW M3 E92![]()
[ afbeelding ]
2007 Audi S5
quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op zich zijn alle drives op de Benq na een beetje rumourig.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 04:34 schreef dezenickiscool het volgende:
vraagje , kheb een launch console waar eig niets aan is , alleen als hij van de dvd leest klettert dat ding alsof er 100 messen tegelijk vallen
zou ik upgraden naar een Arcade in de hoop dat die stiller is of zou ik eerst deze laten sterven?
This disc is unreadable.... leuk geintje van de repair department. Hebben ze je drive vervangen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:38 schreef ijsmeis het volgende:![]()
.
Ik kan geen vrienden verwijderen of toevoegen. En ik krijg "This disc is unreadable".
SterfHoereding.
Voor advies ga je ook nooit naar de mediamarktquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Godver, die lul van de mediamarkt vertelde me dat Xbox live met dedicated servers werkt en Ps3 niet. Lulde die uit z,n nek dus?
Power Unlimited geeft hem een 9quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Hmmm Viking Battle for Asgard is uit, maar ik heb nog geen review gezien...
Ik wacht wel even op Eurogamer.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:45 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Power Unlimited geeft hem een 9
Die is in aantocht. Morthill of ik gaan hem zeer binnenkort reviewenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Lijkt mij persoonlijk geen reet aan dat spel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand anders mag ookquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:53 schreef Sala-adin het volgende:
Yoo Ross wil je een level met mij doorspelen met Ao2?
Op professional want ik kom niet verder
Ik wil wel, maar ik ben zelf nog maar in lvl 3 dus als je verder bent dan dat dan kan ik je niet joinen. Ik trouwens nu ook nog aan het werk dus je zal sowieso nog even moeten wachtenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:53 schreef Sala-adin het volgende:
Yoo Ross wil je een level met mij doorspelen met Ao2?
Op professional want ik kom niet verder
Mij wel, soort van mix tussen God of War en Dynasty Warriors.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk geen reet aan dat spel.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik ben zelf nog maar in lvl 3 dus als je verder bent dan dat dan kan ik je niet joinen. Ik trouwens nu ook nog aan het werk dus je zal sowieso nog even moeten wachten
Ergens staat een link naar Ogame in dat topic! Dat spelletje is best gaafquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:10 schreef Reintji het volgende:
Offtopic, hoe dik zou die plaat zijn?
A new game.
Het kan idd soms even zoeken zijn. Er zijn winkels met de gratis games en zonder. Waarom dit is... geen idee. Gewoon even goed in de gaten houden dat je een hdmi versie koopt met 175W voeding. Dan zit je altijd goed. Je kunt zien hoeveel wat de voeding door op het stickertje te kijken wat op de doos staat. Hdmi herken je aan het hdmi logo wat op de achterkant van de doos staat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:41 schreef duplicaat het volgende:
Ik ga binnenkort ook een xbox kopen maar zie door de bomen het bos niet meer.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het primiumpakket met games je geld het meeste waard is. Maar waarom heb je dit pakket met en zonder games voor hetzelfde geld?
Dan help je mij komend weekend toch even om de rest van de game door te spelen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Oow ok ik ben bij laatste level en zo een stukje is echt tering moelijk
Is goedquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan help je mij komend weekend toch even om de rest van de game door te spelen?
Ja echt hequote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ergens staat een link naar Ogame in dat topic! Dat spelletje is best gaaf![]()
Ben dat nu aan het spelen en hoef je gelukkig maar iets van 5 min per dag iets te doen ofzo!
Check mijn aanbieding om hem te helpen![]()
Good luck!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:22 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik laat vandaag mn controller pas weer los zodra ik een double kickflip 360 to 50-50 heb geland terwijl mn board onder een rail doorgaat bij de double kickflip 360!
Wish me luck!
game is the shit.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:22 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik laat vandaag mn controller pas weer los zodra ik een double kickflip 360 to 50-50 heb geland terwijl mn board onder een rail doorgaat bij de double kickflip 360!
Wish me luck!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, uitgeleend. De mijne gaat niet zo gauw dood. Blijkbaar.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:38 schreef ijsmeis het volgende:![]()
.
Ik kan geen vrienden verwijderen of toevoegen. En ik krijg "This disc is unreadable".
SterfHoereding.
Nou ik heb nog geen internet of gold op mn xbox, dat heb ik vanaf half april, maar mn gamertag is iig: lennartbnlquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
game is the shit.
Wat is je gamertag?
genoteerdquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:41 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nou ik heb nog geen internet of gold op mn xbox, dat heb ik vanaf half april, maar mn gamertag is iig: lennartbnl
Netwerkinstellingen op manual gezet en alles netjes ingevuld.quote:
Doe dat dan pas nadat je 'm hebt opgehaald, staat zo lullig met een nat kruis in een elektronica-zaak.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:17 schreef _GdR_ het volgende:
pis bijna in mn broek van de spanning
37" 1080p sinds afgelopen dinsdag, maar wat een verschil is dat zeg... geweldigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:17 schreef _GdR_ het volgende:
nieuwe tv ophalen
120cm 1080p olé olé
pis bijna in mn broek van de spanning
ik ga nu weg. ben benieuwd!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
37" 1080p sinds afgelopen dinsdag, maar wat een verschil is dat zeg... geweldig
Ben al mń spellen weer opnieuw gaan spelen...
Board onder een rail door gaat? Hoe doe je dat dan? Ik kan alleen maar springen met board en al.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:22 schreef lennartb.nl het volgende:
Wish me luck!
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat geweldig, Condemned 2: Bloodshot is zojuist binnen gekomen met de post. Shipped from Canada.
Wat een helden.
En heb nu me rolluik uit gedaan, en me dolby surround 5.1 set heel hard gedaan. Al me lichten zijn uit.
IK ben zo benieuwd hoe het spel is. Wow
ja en level 1 was groot zegquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je rolluik uitgedaan? en je licht naar beneden zeker
Als je een kickflip doet is er tussen je board en je voeten net genoeg ruimte voor een rail, dus als je op een rail afkomt en je mikt HEEEEL precies en je timed HEEEL goed kan je er zo overheen kickflippen dat je board er onderdoorgaat en je voeten er overheen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Board onder een rail door gaat? Hoe doe je dat dan? Ik kan alleen maar springen met board en al.
nice! Dat is mij nog nooit gelukt.. Is er iets speciaals wat je daar voor moet uitvoeren ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:32 schreef lennartb.nl het volgende:
HELL TO THE YEAH! Double kickflip 180 geland met mn board onder de rail door. Maar de grind haalde ik NET niet, ik tikte m met mn tail nog even aan maar als ik m raak had was ie in een BS crooked doorgegaan, OHHHH wat was dat geil geweest.
Ik ga weer verder
Skate
Nee gewoon heeeel goed mikken en heeel vaak proberenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
nice! Dat is mij nog nooit gelukt.. Is er iets speciaals wat je daar voor moet uitvoeren ?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Netwerkinstellingen op manual gezet en alles netjes ingevuld.
Et voila, alles doet het weer. Zelfs het spel.
Dat is idd geen doen neequote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:12 schreef Slappe_hap het volgende:
Oh mijn god, ik zit ziek thuis en m'n xbox is juist afgelopen zondag overleden. Heb ik m'n ps2 maar weereens uit de kast gehaald, die games zijn niet om aan te zien als je een 360 gewend bent
Als ik ziek ben heb ik toch echt geen zin in gamen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:12 schreef Slappe_hap het volgende:
Oh mijn god, ik zit ziek thuis en m'n xbox is juist afgelopen zondag overleden. Heb ik m'n ps2 maar weereens uit de kast gehaald, die games zijn niet om aan te zien als je een 360 gewend bent
EAquote:Electronic Arts maakt veel gebruik van microtransacties, het aanbieden van kleine beetjes content voor een klein bedrag. Zo ook in de nieuwe Battlefield.
Op dit moment spelen vele gamers de Battlefield: Bad Company beta op de Xbox 360. En hierin zijn enkele wapens, in totaal 10, niet gelijk te gebruiken. Dit gebeurt vaak in games, want dan moet je deze eerst vrijspelen. Maar dit is niet het geval in Bad Company.
Naast deze wapens staat namelijk de tekst 'Available for purchase on Xbox Live Marketplace.' Je moet de wapens dus kopen op de Marketplace, en bij de PlayStation 3 versie in de PlayStation Store.
Bij de Collecter's Edition van het spel zullen vijf van deze wapens wel gelijk in het spel zitten, maar moet je de overige vijf nog steeds los aanschaffen, mocht je interesse hebben in de wapens natuurlijk.
Niet iedereen zal het eens zijn met deze aanpak van EA, en ook wij zetten onze vraagtekens erbij. Betekent dit gelijk dat je een voorsprong hebt in de game als je extra geld neerlegt voor betere wapens?
Wie speelt er dan ook multiplatform meuk van EA & Activision...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:12 schreef Slappe_hap het volgende:
Co-op? Sala was ook nog opzoek, ikzelf zit ook nog ergens halverwege in de campaign op legendary.quote:
Doe eens foto's plaatsen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:31 schreef _GdR_ het volgende:
ow yeah
ff gaten boren en die klepper tv op zn plek hangen whehehe
quote:Van de rpg Two Worlds verschijnt in het najaar een vervolg onder de titel 'The Temptation', waarvoor de makers een nieuwe grafische engine ontwikkelen. Het verhaal sluit aan op het eerste deel.
Zou 'ie dan toch smaak hebben?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
Vervolg van Two Worlds aangekondigd![]()
Maar uiteindelijk bleek het zo'n slecht spel te zijn dat ik er niet eens aan begonnen ben!
Kijken of ik 'm nog verder kan krijgenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:23 schreef Digixz het volgende:
OMG Cyb die kerel gelooft je nog echt ook
Met je collega's en je zakenvoorstel
quote:
je breekt mijn hart , heb ik dat speciaal voor jouw opgezocht en dan lees je het nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
Vervolg van Two Worlds aangekondigd![]()
Naar Two Worlds keek ik lange tijd naar uit (zoals jullie allen weten) Maar uiteindelijk bleek het zo'n slecht spel te zijn dat ik er niet eens aan begonnen ben!
Maar dan nu het vervolg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De game is bouwt voort op het eerste deel maar bevat veel verbeteringen en nieuwe opties, waaronder een volledig vernieuwde grafische engine.
Ik ga hem toch en misschien wel tegen beter weten in weer hypen
Sorry Jorgen ik had je post nog niet gelezen![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je breekt mijn hart , heb ik dat speciaal voor jouw opgezocht en dan lees je het niet
quote:
Ben ik dom als ik zeg dat ik niet zie wat dat is?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
the wheeping willow crying a river
Een klein beetje maarquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:46 schreef Digixz het volgende:
[..]
Ben ik dom als ik zeg dat ik niet zie wat dat is?
Dat krijg je met 9 op de 10 onzinpostsquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:01 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom gaat het altijd zo godverdomde snel met die 360 topics? Gisteren of eergisteren is dit topic nog geopend en morgenochtend/vannacht zal ik deel 317 weer tvp-en
ligt er aan , ben je stoned of dronken ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:46 schreef Digixz het volgende:
[..]
Ben ik dom als ik zeg dat ik niet zie wat dat is?
32 inch? Of 36?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:49 schreef _GdR_ het volgende:
[ afbeelding ]
deze foto wordt mede mogelijk gemaakt door de 1pixel camera van mn ma
Ik vond Condemned 1 te eng in het donker Jorienquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
En het is nu donker genoeg om zometeen Condemned 2: Bloodshot level 2 te spelen![]()
pff Condemned 2 is echt nog veel donkerder.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond Condemned 1 te eng in het donker Jorien
Dat MarlBoro pakje moet als waterpas fungeren?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:49 schreef _GdR_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:New Resident Evil 5 info in next Famitsu
New details on Capcom’s forthcoming horror title Resident Evil 5 are to be featured in the next issue of Japanese publication, Weekly Famitsu, via a free DVD.
Rumours of new coverage emerged earlier this week on various Resident Evil fan sites, with official confirmation coming today in the form of a message posted on Capcom’s 25th anniversary website.
According to a translation made by members of The Horror Is Alive (a popular RE community site), the text in the image reads, ‘Biohazard 5 Exclusive Footage + Interview’ (for those unaware, Resident Evil is known as Biohazard in Japan)
The magazine is due to hit shelves in Japan on March 28. Stay tuned for further information as it becomes available.
Refresh dan ff, het is gewoon een 8,5 hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:27 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamespot.com/xbox360/action/rainbowsixvegas2/review.html?tag=topslot;title;3&om_act=convert&om_clk=topslot
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Gamespot_!
44" 1080pquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
32 inch? Of 36?
Dat pakje sigaretten er ook op
Wel zonde dat je op zo'n tv tv kijkt met digitennekutkwaliteit
En een terechte,..... blijven heerlijke gamesquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Refresh dan ff, het is gewoon een 8,5 hoor
Zolang er idioten zijn die hierin trappen en dit soort content kopen zullen ze het blijven doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
EA![]()
M'n centen krijgen ze van hun langste leven niet. Ik ga m'n geld niet stoppen in content wat gewoon in het volledige spel aanwezig moet zijn.
Uitzonderingen maak ik zeker, maar dan wel voor content wat van toegevoegde waarde is. De nieuwe maps van Call of Duty 4 bijvoorbeeld. Dat is een dev die zich al jaren met hart en nieren inzet en de community nooit teleursteld. Daar zie ik wél graag mijn geld heen gaan.
De cashpraktijken van EA begint me werkelijk de strot uit te hangen. Een spel is nog niet eens uit en men houdt zich al bezig met DLC. Fuck off zou ik zeggen...
Nee dat klopt! Ik deed geloof ik eerst heel veel bijmissies en dan heb je 12x het respect balkje vol en kun je vooruit!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:15 schreef RacerDKB het volgende:
Doe ik iets fout, of is het in saints row dat je steeds bij missie -> gewone missie -> bij missie -> gewone missie moet doen?
Steeds respect krijgen dmv auto's jatten of hoeren vervoeren enzo? En dan tussendoor gewone missies?
Cool spel opzich alleen hack en slash ben ik altijd vrij snel zat. Maar dit lijkt me toch net weer iets anders en dus de moeite waard!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste 10 minuten van Viking: Battle for Asgard
http://www.gamersyde.com/news_6196.html
Hoever zit je er vanaf dan? Met zo'n bakbeest mag het nog wel een aardige afstand zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 03:50 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
44" 1080p
in t echt ziet ie er groter uit.
@cyberia: hij is 100% waterpaspakkie pueken was vergelijkings materiaal.
Stream 4 ziet er wel erg tof uit !quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste 10 minuten van Viking: Battle for Asgard
http://www.gamersyde.com/news_6196.html
daar ben ik al voorbijquote:Op zaterdag 22 maart 2008 07:24 schreef Chocobo het volgende:
Eurogamer Condemned 2 review
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=95101
[ afbeelding ]
Prachtig ding. Maar op die hoogte aan de muur hangenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:49 schreef _GdR_ het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |