ik ben arm ik koop regelmatig kleding en hou van electronicaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijn broertje koopt nooit kleren
dat vind ie eng
Hij heeft wel een pro graming muismat (de 3e in een jaar) en een muis van 200 euro (of iig een belachelijk bedrag voor zo iets) met gewichtjes (de 4e of zo dit jaar) en een nieuw pro gaming toetsenbord etc etc
soort man vs vrouw verschil geloof ik
ik heb die hele GTA IV hype niet gevolgt, omdat het me gewoon geen reet aan lijkt (net als de rest van de serie) ... maar hebben ze Manhattan nu helemaal nagebouwd?? Want dan zou alleen dat de reden zijn om em te kopenquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zogoed heel New York incl de boroughsquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:39 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik heb die hele GTA IV hype niet gevolgt, omdat het me gewoon geen reet aan lijkt (net als de rest van de serie) ... maar hebben ze Manhattan nu helemaal nagebouwd?? Want dan zou alleen dat de reden zijn om em te kopen
mensen met een bord voor hun kop...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:
mensen die Jorien heten
Nou daar wacht ik al op sinds het spel uit isquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:44 schreef Edwinuss het volgende:
Misschien een idee om binnenkort een xbox 360 COD 4 tournooitje te houden?
Als ik me los kan rukken van LO ga ik zeker ff Haloénquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Jongens dit weekend
Remember, Team SWAT gets underway today at noon pacific, this is the next Double XP Weekend in Halo 3.
Dikke shitquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:11 schreef Frasier het volgende:
Damn die nieuwe car-pack van Forza 2 is ook wel weer lekker zeg. Er zit onder andere deze 2 geile bakken in:
[ afbeelding ]
2008 BMW M3 E92![]()
[ afbeelding ]
2007 Audi S5
quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op zich zijn alle drives op de Benq na een beetje rumourig.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 04:34 schreef dezenickiscool het volgende:
vraagje , kheb een launch console waar eig niets aan is , alleen als hij van de dvd leest klettert dat ding alsof er 100 messen tegelijk vallen
zou ik upgraden naar een Arcade in de hoop dat die stiller is of zou ik eerst deze laten sterven?
This disc is unreadable.... leuk geintje van de repair department. Hebben ze je drive vervangen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:38 schreef ijsmeis het volgende:![]()
.
Ik kan geen vrienden verwijderen of toevoegen. En ik krijg "This disc is unreadable".
SterfHoereding.
Voor advies ga je ook nooit naar de mediamarktquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Godver, die lul van de mediamarkt vertelde me dat Xbox live met dedicated servers werkt en Ps3 niet. Lulde die uit z,n nek dus?
Power Unlimited geeft hem een 9quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Hmmm Viking Battle for Asgard is uit, maar ik heb nog geen review gezien...
Ik wacht wel even op Eurogamer.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:45 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Power Unlimited geeft hem een 9
Die is in aantocht. Morthill of ik gaan hem zeer binnenkort reviewenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Lijkt mij persoonlijk geen reet aan dat spel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand anders mag ookquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:53 schreef Sala-adin het volgende:
Yoo Ross wil je een level met mij doorspelen met Ao2?
Op professional want ik kom niet verder
Ik wil wel, maar ik ben zelf nog maar in lvl 3 dus als je verder bent dan dat dan kan ik je niet joinen. Ik trouwens nu ook nog aan het werk dus je zal sowieso nog even moeten wachtenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:53 schreef Sala-adin het volgende:
Yoo Ross wil je een level met mij doorspelen met Ao2?
Op professional want ik kom niet verder
Mij wel, soort van mix tussen God of War en Dynasty Warriors.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk geen reet aan dat spel.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik ben zelf nog maar in lvl 3 dus als je verder bent dan dat dan kan ik je niet joinen. Ik trouwens nu ook nog aan het werk dus je zal sowieso nog even moeten wachten
Ergens staat een link naar Ogame in dat topic! Dat spelletje is best gaafquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:10 schreef Reintji het volgende:
Offtopic, hoe dik zou die plaat zijn?
A new game.
Het kan idd soms even zoeken zijn. Er zijn winkels met de gratis games en zonder. Waarom dit is... geen idee. Gewoon even goed in de gaten houden dat je een hdmi versie koopt met 175W voeding. Dan zit je altijd goed. Je kunt zien hoeveel wat de voeding door op het stickertje te kijken wat op de doos staat. Hdmi herken je aan het hdmi logo wat op de achterkant van de doos staat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:41 schreef duplicaat het volgende:
Ik ga binnenkort ook een xbox kopen maar zie door de bomen het bos niet meer.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het primiumpakket met games je geld het meeste waard is. Maar waarom heb je dit pakket met en zonder games voor hetzelfde geld?
Dan help je mij komend weekend toch even om de rest van de game door te spelen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Oow ok ik ben bij laatste level en zo een stukje is echt tering moelijk
Is goedquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan help je mij komend weekend toch even om de rest van de game door te spelen?
Ja echt hequote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ergens staat een link naar Ogame in dat topic! Dat spelletje is best gaaf![]()
Ben dat nu aan het spelen en hoef je gelukkig maar iets van 5 min per dag iets te doen ofzo!
Check mijn aanbieding om hem te helpen![]()
Good luck!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:22 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik laat vandaag mn controller pas weer los zodra ik een double kickflip 360 to 50-50 heb geland terwijl mn board onder een rail doorgaat bij de double kickflip 360!
Wish me luck!
game is the shit.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:22 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik laat vandaag mn controller pas weer los zodra ik een double kickflip 360 to 50-50 heb geland terwijl mn board onder een rail doorgaat bij de double kickflip 360!
Wish me luck!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, uitgeleend. De mijne gaat niet zo gauw dood. Blijkbaar.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:38 schreef ijsmeis het volgende:![]()
.
Ik kan geen vrienden verwijderen of toevoegen. En ik krijg "This disc is unreadable".
SterfHoereding.
Nou ik heb nog geen internet of gold op mn xbox, dat heb ik vanaf half april, maar mn gamertag is iig: lennartbnlquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
game is the shit.
Wat is je gamertag?
genoteerdquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:41 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nou ik heb nog geen internet of gold op mn xbox, dat heb ik vanaf half april, maar mn gamertag is iig: lennartbnl
Netwerkinstellingen op manual gezet en alles netjes ingevuld.quote:
Doe dat dan pas nadat je 'm hebt opgehaald, staat zo lullig met een nat kruis in een elektronica-zaak.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:17 schreef _GdR_ het volgende:
pis bijna in mn broek van de spanning
37" 1080p sinds afgelopen dinsdag, maar wat een verschil is dat zeg... geweldigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:17 schreef _GdR_ het volgende:
nieuwe tv ophalen
120cm 1080p olé olé
pis bijna in mn broek van de spanning
ik ga nu weg. ben benieuwd!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
37" 1080p sinds afgelopen dinsdag, maar wat een verschil is dat zeg... geweldig
Ben al mń spellen weer opnieuw gaan spelen...
Board onder een rail door gaat? Hoe doe je dat dan? Ik kan alleen maar springen met board en al.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:22 schreef lennartb.nl het volgende:
Wish me luck!
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat geweldig, Condemned 2: Bloodshot is zojuist binnen gekomen met de post. Shipped from Canada.
Wat een helden.
En heb nu me rolluik uit gedaan, en me dolby surround 5.1 set heel hard gedaan. Al me lichten zijn uit.
IK ben zo benieuwd hoe het spel is. Wow
ja en level 1 was groot zegquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je rolluik uitgedaan? en je licht naar beneden zeker
Als je een kickflip doet is er tussen je board en je voeten net genoeg ruimte voor een rail, dus als je op een rail afkomt en je mikt HEEEEL precies en je timed HEEEL goed kan je er zo overheen kickflippen dat je board er onderdoorgaat en je voeten er overheen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Board onder een rail door gaat? Hoe doe je dat dan? Ik kan alleen maar springen met board en al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |