Voor advies ga je ook nooit naar de mediamarktquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Godver, die lul van de mediamarkt vertelde me dat Xbox live met dedicated servers werkt en Ps3 niet. Lulde die uit z,n nek dus?
Power Unlimited geeft hem een 9quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Hmmm Viking Battle for Asgard is uit, maar ik heb nog geen review gezien...
Ik wacht wel even op Eurogamer.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:45 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Power Unlimited geeft hem een 9
Die is in aantocht. Morthill of ik gaan hem zeer binnenkort reviewenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Lijkt mij persoonlijk geen reet aan dat spel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand anders mag ookquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:53 schreef Sala-adin het volgende:
Yoo Ross wil je een level met mij doorspelen met Ao2?
Op professional want ik kom niet verder
Ik wil wel, maar ik ben zelf nog maar in lvl 3 dus als je verder bent dan dat dan kan ik je niet joinen. Ik trouwens nu ook nog aan het werk dus je zal sowieso nog even moeten wachtenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:53 schreef Sala-adin het volgende:
Yoo Ross wil je een level met mij doorspelen met Ao2?
Op professional want ik kom niet verder
Mij wel, soort van mix tussen God of War en Dynasty Warriors.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk geen reet aan dat spel.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik ben zelf nog maar in lvl 3 dus als je verder bent dan dat dan kan ik je niet joinen. Ik trouwens nu ook nog aan het werk dus je zal sowieso nog even moeten wachten
Ergens staat een link naar Ogame in dat topic! Dat spelletje is best gaafquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:10 schreef Reintji het volgende:
Offtopic, hoe dik zou die plaat zijn?
A new game.
Het kan idd soms even zoeken zijn. Er zijn winkels met de gratis games en zonder. Waarom dit is... geen idee. Gewoon even goed in de gaten houden dat je een hdmi versie koopt met 175W voeding. Dan zit je altijd goed. Je kunt zien hoeveel wat de voeding door op het stickertje te kijken wat op de doos staat. Hdmi herken je aan het hdmi logo wat op de achterkant van de doos staat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:41 schreef duplicaat het volgende:
Ik ga binnenkort ook een xbox kopen maar zie door de bomen het bos niet meer.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het primiumpakket met games je geld het meeste waard is. Maar waarom heb je dit pakket met en zonder games voor hetzelfde geld?
Dan help je mij komend weekend toch even om de rest van de game door te spelen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Oow ok ik ben bij laatste level en zo een stukje is echt tering moelijk
Is goedquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan help je mij komend weekend toch even om de rest van de game door te spelen?
Ja echt hequote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ergens staat een link naar Ogame in dat topic! Dat spelletje is best gaaf![]()
Ben dat nu aan het spelen en hoef je gelukkig maar iets van 5 min per dag iets te doen ofzo!
Check mijn aanbieding om hem te helpen![]()
Good luck!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:22 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik laat vandaag mn controller pas weer los zodra ik een double kickflip 360 to 50-50 heb geland terwijl mn board onder een rail doorgaat bij de double kickflip 360!
Wish me luck!
game is the shit.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:22 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik laat vandaag mn controller pas weer los zodra ik een double kickflip 360 to 50-50 heb geland terwijl mn board onder een rail doorgaat bij de double kickflip 360!
Wish me luck!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |