Welke wagens zitten er nog meer in?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:11 schreef Frasier het volgende:
Damn die nieuwe car-pack van Forza 2 is ook wel weer lekker zeg. Er zit onder andere deze 2 geile bakken in:
[ afbeelding ]
2008 BMW M3 E92![]()
[ afbeelding ]
2007 Audi S5
Okequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:47 schreef Wessiej het volgende:
Nee, het is de perfecte 23.00 game, ik vind hem zelf tof, lekker een film maken met coole stunts ed.
Ik heb nog geen Xbox Live Goldquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
HALO3 samen met mij!
stuur me een invite zie gamertag in sig
Ik had er eigenlijk minder van verwachtquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
eindelijk! Iemand die skate speelt! Ik mag je!
Skate verkocht goed en het is EAquote:
goedevrijdagquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
teejveejpeej.. mn geld is binnen dus nu kan ik morgen naar de winkel
Morgen zijn de meeste winkels gewoon open.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja rot op zondag is ook alles al dicht
niet morgen ook al
Alle foto'svan GTA IV zijn ingame.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
Damn, dit kan toch niet in-game zijn? Die rook
Amelika? Waar ligt dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik ga in amelika wonen.
24/7 openingstijden
Webbased MMORPG'squote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:10 schreef Reintji het volgende:
Offtopic, hoe dik zou die plaat zijn?
A new game.
Jij vrouw, jij!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Conclusie. Ik heb het geld. Ik wil een xbox. Maar ik vind het eng om te kopen![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Conclusie. Ik heb het geld. Ik wil een xbox. Maar ik vind het eng om te kopen![]()
ik ben arm ik koop regelmatig kleding en hou van electronicaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijn broertje koopt nooit kleren
dat vind ie eng
Hij heeft wel een pro graming muismat (de 3e in een jaar) en een muis van 200 euro (of iig een belachelijk bedrag voor zo iets) met gewichtjes (de 4e of zo dit jaar) en een nieuw pro gaming toetsenbord etc etc
soort man vs vrouw verschil geloof ik
ik heb die hele GTA IV hype niet gevolgt, omdat het me gewoon geen reet aan lijkt (net als de rest van de serie) ... maar hebben ze Manhattan nu helemaal nagebouwd?? Want dan zou alleen dat de reden zijn om em te kopenquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zogoed heel New York incl de boroughsquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:39 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik heb die hele GTA IV hype niet gevolgt, omdat het me gewoon geen reet aan lijkt (net als de rest van de serie) ... maar hebben ze Manhattan nu helemaal nagebouwd?? Want dan zou alleen dat de reden zijn om em te kopen
mensen met een bord voor hun kop...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:
mensen die Jorien heten
Nou daar wacht ik al op sinds het spel uit isquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:44 schreef Edwinuss het volgende:
Misschien een idee om binnenkort een xbox 360 COD 4 tournooitje te houden?
Als ik me los kan rukken van LO ga ik zeker ff Haloénquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Jongens dit weekend
Remember, Team SWAT gets underway today at noon pacific, this is the next Double XP Weekend in Halo 3.
Dikke shitquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:11 schreef Frasier het volgende:
Damn die nieuwe car-pack van Forza 2 is ook wel weer lekker zeg. Er zit onder andere deze 2 geile bakken in:
[ afbeelding ]
2008 BMW M3 E92![]()
[ afbeelding ]
2007 Audi S5
quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op zich zijn alle drives op de Benq na een beetje rumourig.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 04:34 schreef dezenickiscool het volgende:
vraagje , kheb een launch console waar eig niets aan is , alleen als hij van de dvd leest klettert dat ding alsof er 100 messen tegelijk vallen
zou ik upgraden naar een Arcade in de hoop dat die stiller is of zou ik eerst deze laten sterven?
This disc is unreadable.... leuk geintje van de repair department. Hebben ze je drive vervangen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:38 schreef ijsmeis het volgende:![]()
.
Ik kan geen vrienden verwijderen of toevoegen. En ik krijg "This disc is unreadable".
SterfHoereding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |