quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:44 schreef Edwinuss het volgende:
Misschien een idee om binnenkort een xbox 360 WORMS tournooitje te houden?
Yepquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:33 schreef jorienvdherik het volgende:
je 360 ?
Dat is helemaal niet ergquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil ook wel meedoen met het toernooitje.
Ik kan er alleen geen fuck van.
Want?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:17 schreef Edwinuss het volgende:
sorry hoor. Maar je leent toch niet je xbox toch niet uit?
Je hebt me wel een aantal keer te grazen genomen hoorquote:
zeikwijfquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
Geef eens antwoord op deze vraag Edwinussss.
[..]
Want?
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:31 schreef Edwinuss het volgende:
is die worms arcade Aquila?
Liever een zeikwijf, dan dát wat vetgedrukt is uit mijn mond komt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
zeikwijf
Ik zou mn console nooit uitlenen. het is mijn schatje, mijn allesje.
Arcade/Pro/Premium? Nieuw? Oud?quote:
als ik wist waar je huis woonde dan ging ik nu in de auto stappenquote:
je kan ook alles serieus nemen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Liever een zeikwijf, dan dát wat vetgedrukt is uit mijn mond komt.
Sorry maar mensen met een omgebouwde 360 nemen we hier niet serieusquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Arcade/Pro/Premium? Nieuw? Oud?
Waarom heb je je oude niet gewoon opgestuurd ofzo? En je hebt een nieuwe gekocht alleen maar omdat je vorige LOST niet deed?
Kutserie met nog kuttere game
amen! ... laten we het in perspectief houden. Potje games is leuk hoor, maar het is maar een hobbyquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Liever een zeikwijf, dan dát wat vetgedrukt is uit mijn mond komt.
Mja, en aangezien ik hem toch niet gebruikte (omdat ik toentertijd al de hele dag bezig was met de Xbox op 't werkquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:33 schreef Retarded het volgende:
[..]
amen! ... laten we het in perspectief houden. Potje games is leuk hoor, maar het is maar een hobbyik denk niet dat er een tijd komt dat ik ooit meer dan 8 uur in de week achter mn 360 zit ... gelukkig niet eigenlijk
Die 3 jaar is alleen voor een RRoD. Voor de rest is het 2 jaar!quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:49 schreef hcore het volgende:
Garantie is toch 3 jaar? En dat ding is in december 2005 op de markt gekomen.. of reken ik nu verkeerd?
Wat voor geluid dan? Van een cdtje of gewoon standaard? Bij een Arcade zeg je?quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:49 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb net de 360 aangesloten maar hij maakt een irritant geluid vind ik. Niet echt hard ofzo maar wel irritant! Hoe weet ik of dat hoort of dat er iets mis is
@ Racer Mijn ouwe was al uit de garantieEn ik had overal problemen mee behalve een RRod
![]()
Mijn 360 is nog niet omgebouwd hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry maar mensen met een omgebouwde 360 nemen we hier niet serieus
Het is een pro! En denk het geluid van de fans want heb er geen cd inzitten! Maar het gaat niet hard ofzo maar het is net zo'n irritant geluidjequote:Op donderdag 20 maart 2008 15:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat voor geluid dan? Van een cdtje of gewoon standaard? Bij een Arcade zeg je?
Ach joh, is gewoon de nieuwigheidquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is een pro! En denk het geluid van de fans want heb er geen cd inzitten! Maar het gaat niet hard ofzo maar het is net zo'n irritant geluidje![]()
Maar laat hem nu ff aanstaan een tijdje kijken of dat helpt.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach joh, is gewoon de nieuwigheid![]()
wat ben ik toch slechtquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:21 schreef Digixz het volgende:
[..]
Was wel leuk net, Ground War. Dikke chaos ^^
Voor de nieuwe paginaquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:11 schreef MMaRsu het volgende:
Yo willen jullie meedoen met de BATTLEFIELD BAD COMPANY BETA???????
ff hierheen gaan :
http://news.teamxbox.com/(...)ny-Multiplayer-Beta/
Ik heb m'n key alde beta is zelfs al te downloaden, weet nog niet of je al kunt spelen maar vanaf de 25e sowieso!!!!!!!!!!!!!!
Geen probleem!quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:23 schreef Reintji het volgende:
Thanks ouwe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Dan maar wachten op de volgende lading keys, bij cod4 werden echt duizende keys weggegeven.quote:You have passed screening, but only subscriber keys are left. Select a package to the right to continue the beta signup.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:14 schreef SpankmasterC het volgende:ik heb ook een key! ben benieuwd!
ARmy of Two ben ik nu bij het laatste level, en ik vraag me af...Zit nog steeds ergens aan het beginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ao2 is niet leuk met AI, vanavond gamen?
Please sir. When moon? When Mustang?
Hoeveel was je kwijt voor de GotY edition?quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:56 schreef mini-lellan het volgende:
Net Oblivion: GotY Edition en Xbox Live 3 maanden gekocht.
Jawohl. Elke nieuwe xbox heeft 3 maanden gratis Xbox Live Gold (de eerste drie accounts krijgen een maand gratis mits je ze wel aanmaakt op je Xbox natuurlijk)quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:45 schreef Eppie_NL het volgende:
Heeft Xbox 360 Arcade ook een gratis maand Xbox live Gold?
Heb ik ook, erg relaxquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:57 schreef Scarface2004 het volgende:
Haal ze allebei.
betaal jij voor mij dan de PS3?quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:57 schreef Scarface2004 het volgende:
Haal ze allebei.
Guitar Hero 3 met de bijbehorende gitaar neem ik aan? Moet je ff die 2 delen losmaken en op die contactjes blazen zeg maarquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:23 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik snap eindelijk waarom rockers zo graag hun gitaar kapot gooien, hun blauwe knop doet t vast ook steeds niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |