Ik kijk wel dagelijks op Gamed.nl ja. Enkel voor de nieuwsberichten, vaak zijn ze een stuk sneller dan games.fokquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:17 schreef Edwinuss het volgende:
Wie komt er wel eens op Gamed.nl? Ik lees heel erg vaak de reacties en moet zeggen dat het niveau daar niet echt heel hoog is.
Nee, die reacties zijn echt achterlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik kijk wel dagelijks op Gamed.nl ja. Enkel voor de nieuwsberichten, vaak zijn ze een stuk sneller dan games.fok
De reacties kijk ik gewoon niet naar
En het niveau kan toch nooit lager zijn dan Gamekings.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:29 schreef RacerDKB het volgende:
OMG, Gears of War 2 gameplay!
http://www.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU
amazingquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:29 schreef RacerDKB het volgende:
Nou mn vrienden hebben m voor mij gekocht voor mn verjaardag (45eu).quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:19 schreef Scarface2004 het volgende:
haha tering, nu al, hoeveel heb je ervoor betaald?
Die fim van T D The pick of destiny is ook geniaal om stoned te zien. Je komt niet meer bij. Tenminste ik niet.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:29 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nou mn vrienden hebben m voor mij gekocht voor mn verjaardag (45eu).
Maar dit spel is nog steeds goed voor vele avonden stoned plezier met zn allen dus zo erg is t niet
Daar heb ik verdeelde verhalen over gehoord, maar volgens mij waren de positieve verhalen van stoners dus ik denk dat ik m wel even een kans geefquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die fim van T D The pick of destiny is ook geniaal om stoned te zien. Je komt niet meer bij. Tenminste ik niet.
Van de muur aftrekkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:09 schreef IkWilbert het volgende:
Jeuh! ik heb nu ook een xbox 360. Gehaald bij toys r us in Hengelo, daar hadden ze een hdmi versie met forza 2 en viva pinata. Bij de media markt stond een pallet vol, echter allemaal zonder hdmi.
Net alles aangesloten en nu kom ik niet weg met de kabels die er standaard bij zitten. Ik kom wel bij de component aansluiting aan de zijkant... echter de andere stekkers moeten in de achterkant vd tv geplaatst worden. En dan kom ik niet uit met de kabelgoot (tv hangt aan de muur). Morgen maar ff een hdmi kabel halen van 1,5 meter en dan gamen!
Balen dat ik vanavond niet kan spelen
Ik zat echt in die film, ik maakte alles mee! Zo vetquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Daar heb ik verdeelde verhalen over gehoord, maar volgens mij waren de positieve verhalen van stoners dus ik denk dat ik m wel even een kans geef
let's talk games.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zat echt in die film, ik maakte alles mee! Zo vetFilm is ook gewoon grappig. Maar als je stoned bent nog meer.
Ohhh zoiets is echt vreselijk frustrerend inderdaad, I feel your pain! Is de Mediamarkt niet tot 9u open daar?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:09 schreef IkWilbert het volgende:
Jeuh! ik heb nu ook een xbox 360. Gehaald bij toys r us in Hengelo, daar hadden ze een hdmi versie met forza 2 en viva pinata. Bij de media markt stond een pallet vol, echter allemaal zonder hdmi.
Net alles aangesloten en nu kom ik niet weg met de kabels die er standaard bij zitten. Ik kom wel bij de component aansluiting aan de zijkant... echter de andere stekkers moeten in de achterkant vd tv geplaatst worden. En dan kom ik niet uit met de kabelgoot (tv hangt aan de muur). Morgen maar ff een hdmi kabel halen van 1,5 meter en dan gamen!
Balen dat ik vanavond niet kan spelen
Dat lukt me helaas niet alleen... ik heb met de gedachten gespeelt maar de kans op schade heeft me tegen gehouden. Morgen ff hdmi kabel halen en dan kan mijn vriendin mooi even helpen tillenquote:
Ja, echt kloten. Had me er helemaal op verheugd! De MM is idd tot 21:00 uur open, volgens mij alles daar in de buurt.... de toys r us in ieder geval ook. En dat kwam goed uitquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:37 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ohhh zoiets is echt vreselijk frustrerend inderdaad, I feel your pain! Is de Mediamarkt niet tot 9u open daar?
RENNEN DANquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:45 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ja, echt kloten. Had me er helemaal op verheugd! De MM is idd tot 21:00 uur open, volgens mij alles daar in de buurt.... de toys r us in ieder geval ook. En dat kwam goed uit
Volgens mijn klok heb je dan nog 13minuten op een HDMI kabel te halenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:45 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ja, echt kloten. Had me er helemaal op verheugd! De MM is idd tot 21:00 uur open, volgens mij alles daar in de buurt.... de toys r us in ieder geval ook. En dat kwam goed uit
haha, ja... maar het is ruim een half uur rijden met de auto... Ik kom morgen onderweg naar werk langs de scheer en foppen en de export. Daar zullen ze ook wel een hdmi kabel hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:48 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Volgens mijn klok heb je dan nog 13minuten op een HDMI kabel te halen
smoesjes!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:51 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
haha, ja... maar het is ruim een half uur rijden met de auto...
sorryquote:
Niemand?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:36 schreef Sala-adin het volgende:
Mensen,
Ik ga Tsava Highway doen op legendary.
Wie wilt mij joinen?
zeker halo 3 of niet? ZOOO 2007quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:25 schreef Sala-adin het volgende:
LOSERS
Boeit niet, had het sowieso wel al gezelligquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:06 schreef Edwinuss het volgende:
mijn mic is kapot, sorry Rossdale.
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat iedereen nou zo geweldig vind/vond aan Bioshock, want ik heb 't spel nou een paar uur gespeeld en vind d'r absoluut geen ene flikker aan.
haha. Mooi! Speelde wel slecht...quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Boeit niet, had het sowieso wel al gezellig
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat iedereen nou zo geweldig vind/vond aan Bioshock, want ik heb 't spel nou een paar uur gespeeld en vind d'r absoluut geen ene flikker aan.
Nee, het hebben van een andere smaak is blijkbaar een misdrijf.quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]niet genoeg bloed en stoere dudes ala gears zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |