nee, maar ik denk dat ze je wel kunnen helpen met de regels en ze hebben ook voorbeeldbrieven om je garantie op te eisen volgens mijquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.
Maar ik denk niet dat ze actief bezig gaan door 1 aanmelding door 1 iemand.
Ow! Op die manier, ik dacht dat ze alleen maar informatie gaven aan de andere consumenten in de consumentengids wat nu wel en niet een goede shop is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:53 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, maar ik denk dat ze je wel kunnen helpen met de regels en ze hebben ook voorbeeldbrieven om je garantie op te eisen volgens mij
persoonlijk helpen niet denk ik, maar ze hebben vast voorbeelden/informatie op de site staanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ow! Op die manier, ik dacht dat ze alleen maar informatie gaven aan de andere consumenten in de consumentengids wat nu wel en niet een goede shop is.
Maar ze helpen je ook daadwerkelijk met het verkrijgen van de garantie als ze het niet willen geven? Zou netjes zijn.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]Eternal Sonata, de eerste 5 uur waren prachtig maar al snel had ik door wat voor een kut spel het eigenlijk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenvaller van het jaar wat mij betreft!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]Ik dacht dat ES zo kort was joh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik echt nog zo'n takke eind joh?
Ik denk dat ik ES dan maar laat voor wat het is voorlopig en dan ga ik wel verder aan Lost OddyRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Geniet zo van LO dat ik Blue Dragon van Mistwalker ook wel ga proberen,.... weet in ieder geval bij wie ik terecht kan voor tips nuquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:34 schreef Laniboekje het volgende:
Chocobo... ik heb de achievement bij Blue Dragon hoor.![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik dacht dat ES zo kort was joh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik echt nog zo'n takke eind joh?
Ik denk dat ik ES dan maar laat voor wat het is voorlopig en dan ga ik wel verder aan Lost OddySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel nu Simpsons en Lost als afwisseling voor Lost Odyssey en dat bevalt me wel. Beide zijn vrij simpel opgezet en niet moeilijk (tot nu toe dan iig) en ze zijn best okay voor de achievements
Ik zag blue dragon voor 30 euro bij de eplaza laatst, misschien wel de moeite dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geniet zo van LO dat ik Blue Dragon van Mistwalker ook wel ga proberen,.... weet in ieder geval bij wie ik terecht kan voor tips nu
Thanks!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zag blue dragon voor 30 euro bij de eplaza laatst, misschien wel de moeite dan?
Condemned 2quote:Your order has been updated to the following status.
New status: Shipped
Please reply to this email if you have any questions.
7/10quote:Eurogamer: Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 Review
On the downside, the overall technology hasn't really moved on in two years. GRAW felt like one of the first games to make the generational leap, but Vegas 2 stands still. There's no doubt the game has the capacity, on occasion, to hold its own against the best Unreal Engine 3-powered shooters, but that's all it does. Worse, screen-tearing issues are still rampant, and texturing is often alarmingly bland. For a full-priced product pitched as a full sequel, you'd expect a bit more - especially when you consider you can pick up the original for probably less than half the price if you shop around. Overall, Vegas 2 feels like an incremental expansion, despite the success of the character-creation feature. The annoying thing is that with a bit more investment these quickfire sequels would feel like true follow-ups, which would go a long way with those of us who've been following the series for the past ten years. As it is, we'll still go to Vegas, but we'll be grumpy on the way home.
nee anders was ik nu deze epic shit aan het spelenquote:
welke prestige en level ben je met cod ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
7/10
Neh..
Ik wacht wel lekker met de aanschaf. Vermaak me nog prima met de ongenaakbare CoD 4 online (de nieuwe maps komen volgende maand uit), moet AC nog uitspelen en volgende week krijg ik een PS3 (Ratchet, GT FTW
). Vermaak me er meer dan prima mee tot GTA IV dus waarom voor 3/4 weken Vegas II spelen als ie vervolgens daarna toch in de kast ligt te rotten
46. Prestige mode voel ik op dit moment weinig voor.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
welke prestige en level ben je met cod ?
Dat vind ik nu ook op level 51, met 1 dag en 17 uur gespeeld.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
46. Prestige mode voel ik op dit moment weinig voor.
Zie liever mijn wapens en perks behouden blijven.
m 16 is fijn ja,quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Prestige stel eigenlijk geen zak voor, in een avondje ben je zo weer level 20.
Speel heel vaak met de M16 en ook Stopping Power & Deep impact zijn vanaf het begin al beschikbaar.
Vroeger miste ik die Frag x 3, nu mis ik bandolier
quote:XBLA games Doom and Assault Heroes are about to join the Arcade Hits program. They'll be 400 points each come Wednesday.
Doom is toch al maanden geleden op XBLA gezet?quote:
heb gister op live mensen gesproken (incl. een bekende van me) die heeft t ook gehad met een game die werd bekrast.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:42 schreef kepler het volgende:
[..]
je hebt dan gewoon bij de winkel garantie, want hij is kapot gegaan binnen 4 weken. Ik zou gewoon van die winkel een nieuwe eisen, anders naar de consumentenbond
De Wii en de PS3 en de PS2 doen het anders prima op z'n kant. De 360 is hardwarematig gewoon een brak apparaat.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:54 schreef Bastard het volgende:
Alle cd spelers staan rechtop, alles autoradio's staan rechtop en hebben nooit krassen op cd's.
En nu we een speler op zn zijkant zetten zijn we verbaasd dat de cd word bekrast... nou ik niet
Gewoon altijd rechtop houden die dingen.
wat roy zegt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:54 schreef Bastard het volgende:
Alle cd spelers staan rechtop, alles autoradio's staan rechtop en hebben nooit krassen op cd's.
En nu we een speler op zn zijkant zetten zijn we verbaasd dat de cd word bekrast... nou ik niet
Gewoon altijd rechtop houden die dingen.
Is me gisteren bijna gelukt om een kickflip te doen met mn board onder de rail door en mn voeten er overheen, BIJNA!quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:39 schreef Edwinuss het volgende:
spelen er ook mensen Skate?
Mij nog nooit gelukt en denk ook niet dat ik het ga proberenquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:44 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Is me gisteren bijna gelukt om een kickflip te doen met mn board onder de rail door en mn voeten er overheen, BIJNA!
De laatste tijd niet meer, maar het is 1 van mijn meest gespeelde spellen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:39 schreef Edwinuss het volgende:
spelen er ook mensen Skate?
Dat kan wel zolang je die medailles maar hebt gehaaldquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De laatste tijd niet meer, maar het is 1 van mijn meest gespeelde spellen.
Baal er alleen van dat ik maar niet die X-Games vrij kan spelen, wil ook weleens van die hoge ramp af enzo.
Voor mijn gevoel heb ik al heel veel challenges gehaald, maar als ik dan dat magazine bekijk moet ik nog een pagina of 6 vullen met foto's geloof ik.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat kan wel zolang je die medailles maar hebt gehaaldAnders moet je eens online naar die ramp zoeken, online kan je namelijk wel gewoon spelen zonder die medailles te hebben gehaald.
Mooi dat er nog mensen zijn die de kleine dingen zo waarderenquote:
Het is gewoon zo handigquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mooi dat er nog mensen zijn die de kleine dingen zo waarderen
Ja dan kan ik weer old-skool halo'en.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:30 schreef Digixz het volgende:
En zouden die Xbox originals nog een keer zakken in prijs?
3 maanden bestaat ook meen ik. Maar 3 maanden is echt 30 euro waar 12 maanden 60 euro is.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:55 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ja dan kan ik weer old-skool halo'en.
Heb je btw ook Xbox Live kaarten van korter dan 12 maanden?
Zie hier in de stad alleen maar 12 maanden.![]()
hehe hier is t anders om.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:55 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ja dan kan ik weer old-skool halo'en.
Heb je btw ook Xbox Live kaarten van korter dan 12 maanden?
Zie hier in de stad alleen maar 12 maanden.![]()
Ik kijk wel dagelijks op Gamed.nl ja. Enkel voor de nieuwsberichten, vaak zijn ze een stuk sneller dan games.fokquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:17 schreef Edwinuss het volgende:
Wie komt er wel eens op Gamed.nl? Ik lees heel erg vaak de reacties en moet zeggen dat het niveau daar niet echt heel hoog is.
Nee, die reacties zijn echt achterlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik kijk wel dagelijks op Gamed.nl ja. Enkel voor de nieuwsberichten, vaak zijn ze een stuk sneller dan games.fok
De reacties kijk ik gewoon niet naar
En het niveau kan toch nooit lager zijn dan Gamekings.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:29 schreef RacerDKB het volgende:
OMG, Gears of War 2 gameplay!
http://www.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU
amazingquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:29 schreef RacerDKB het volgende:
Nou mn vrienden hebben m voor mij gekocht voor mn verjaardag (45eu).quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:19 schreef Scarface2004 het volgende:
haha tering, nu al, hoeveel heb je ervoor betaald?
Die fim van T D The pick of destiny is ook geniaal om stoned te zien. Je komt niet meer bij. Tenminste ik niet.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:29 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nou mn vrienden hebben m voor mij gekocht voor mn verjaardag (45eu).
Maar dit spel is nog steeds goed voor vele avonden stoned plezier met zn allen dus zo erg is t niet
Daar heb ik verdeelde verhalen over gehoord, maar volgens mij waren de positieve verhalen van stoners dus ik denk dat ik m wel even een kans geefquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die fim van T D The pick of destiny is ook geniaal om stoned te zien. Je komt niet meer bij. Tenminste ik niet.
Van de muur aftrekkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:09 schreef IkWilbert het volgende:
Jeuh! ik heb nu ook een xbox 360. Gehaald bij toys r us in Hengelo, daar hadden ze een hdmi versie met forza 2 en viva pinata. Bij de media markt stond een pallet vol, echter allemaal zonder hdmi.
Net alles aangesloten en nu kom ik niet weg met de kabels die er standaard bij zitten. Ik kom wel bij de component aansluiting aan de zijkant... echter de andere stekkers moeten in de achterkant vd tv geplaatst worden. En dan kom ik niet uit met de kabelgoot (tv hangt aan de muur). Morgen maar ff een hdmi kabel halen van 1,5 meter en dan gamen!
Balen dat ik vanavond niet kan spelen
Ik zat echt in die film, ik maakte alles mee! Zo vetquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Daar heb ik verdeelde verhalen over gehoord, maar volgens mij waren de positieve verhalen van stoners dus ik denk dat ik m wel even een kans geef
let's talk games.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zat echt in die film, ik maakte alles mee! Zo vetFilm is ook gewoon grappig. Maar als je stoned bent nog meer.
Ohhh zoiets is echt vreselijk frustrerend inderdaad, I feel your pain! Is de Mediamarkt niet tot 9u open daar?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:09 schreef IkWilbert het volgende:
Jeuh! ik heb nu ook een xbox 360. Gehaald bij toys r us in Hengelo, daar hadden ze een hdmi versie met forza 2 en viva pinata. Bij de media markt stond een pallet vol, echter allemaal zonder hdmi.
Net alles aangesloten en nu kom ik niet weg met de kabels die er standaard bij zitten. Ik kom wel bij de component aansluiting aan de zijkant... echter de andere stekkers moeten in de achterkant vd tv geplaatst worden. En dan kom ik niet uit met de kabelgoot (tv hangt aan de muur). Morgen maar ff een hdmi kabel halen van 1,5 meter en dan gamen!
Balen dat ik vanavond niet kan spelen
Dat lukt me helaas niet alleen... ik heb met de gedachten gespeelt maar de kans op schade heeft me tegen gehouden. Morgen ff hdmi kabel halen en dan kan mijn vriendin mooi even helpen tillenquote:
Ja, echt kloten. Had me er helemaal op verheugd! De MM is idd tot 21:00 uur open, volgens mij alles daar in de buurt.... de toys r us in ieder geval ook. En dat kwam goed uitquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:37 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ohhh zoiets is echt vreselijk frustrerend inderdaad, I feel your pain! Is de Mediamarkt niet tot 9u open daar?
RENNEN DANquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:45 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ja, echt kloten. Had me er helemaal op verheugd! De MM is idd tot 21:00 uur open, volgens mij alles daar in de buurt.... de toys r us in ieder geval ook. En dat kwam goed uit
Volgens mijn klok heb je dan nog 13minuten op een HDMI kabel te halenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:45 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ja, echt kloten. Had me er helemaal op verheugd! De MM is idd tot 21:00 uur open, volgens mij alles daar in de buurt.... de toys r us in ieder geval ook. En dat kwam goed uit
haha, ja... maar het is ruim een half uur rijden met de auto... Ik kom morgen onderweg naar werk langs de scheer en foppen en de export. Daar zullen ze ook wel een hdmi kabel hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:48 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Volgens mijn klok heb je dan nog 13minuten op een HDMI kabel te halen
smoesjes!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:51 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
haha, ja... maar het is ruim een half uur rijden met de auto...
sorryquote:
Niemand?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:36 schreef Sala-adin het volgende:
Mensen,
Ik ga Tsava Highway doen op legendary.
Wie wilt mij joinen?
zeker halo 3 of niet? ZOOO 2007quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:25 schreef Sala-adin het volgende:
LOSERS
Boeit niet, had het sowieso wel al gezelligquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:06 schreef Edwinuss het volgende:
mijn mic is kapot, sorry Rossdale.
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat iedereen nou zo geweldig vind/vond aan Bioshock, want ik heb 't spel nou een paar uur gespeeld en vind d'r absoluut geen ene flikker aan.
haha. Mooi! Speelde wel slecht...quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Boeit niet, had het sowieso wel al gezellig
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat iedereen nou zo geweldig vind/vond aan Bioshock, want ik heb 't spel nou een paar uur gespeeld en vind d'r absoluut geen ene flikker aan.
Nee, het hebben van een andere smaak is blijkbaar een misdrijf.quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]niet genoeg bloed en stoere dudes ala gears zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |