RENNEN DANquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:45 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ja, echt kloten. Had me er helemaal op verheugd! De MM is idd tot 21:00 uur open, volgens mij alles daar in de buurt.... de toys r us in ieder geval ook. En dat kwam goed uit
Volgens mijn klok heb je dan nog 13minuten op een HDMI kabel te halenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:45 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ja, echt kloten. Had me er helemaal op verheugd! De MM is idd tot 21:00 uur open, volgens mij alles daar in de buurt.... de toys r us in ieder geval ook. En dat kwam goed uit
haha, ja... maar het is ruim een half uur rijden met de auto... Ik kom morgen onderweg naar werk langs de scheer en foppen en de export. Daar zullen ze ook wel een hdmi kabel hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:48 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Volgens mijn klok heb je dan nog 13minuten op een HDMI kabel te halen
smoesjes!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:51 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
haha, ja... maar het is ruim een half uur rijden met de auto...
sorryquote:
Niemand?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:36 schreef Sala-adin het volgende:
Mensen,
Ik ga Tsava Highway doen op legendary.
Wie wilt mij joinen?
zeker halo 3 of niet? ZOOO 2007quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:25 schreef Sala-adin het volgende:
LOSERS
Boeit niet, had het sowieso wel al gezelligquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:06 schreef Edwinuss het volgende:
mijn mic is kapot, sorry Rossdale.
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat iedereen nou zo geweldig vind/vond aan Bioshock, want ik heb 't spel nou een paar uur gespeeld en vind d'r absoluut geen ene flikker aan.
haha. Mooi! Speelde wel slecht...quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Boeit niet, had het sowieso wel al gezellig
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat iedereen nou zo geweldig vind/vond aan Bioshock, want ik heb 't spel nou een paar uur gespeeld en vind d'r absoluut geen ene flikker aan.
Nee, het hebben van een andere smaak is blijkbaar een misdrijf.quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]niet genoeg bloed en stoere dudes ala gears zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |