quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:53 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb dus zoeen VGA HD Cable en die heb ik op me 360 en LG 226WTQ (22 inch, max reso 1680x1050) aangesloten.
Werkt prima, maar het beeld is niet bijzonder scherp. Ingame is het wel prima, maar bij tekst zie je wel dat het een stuk minder is dan op de TV.
De 360 staat nu op 1376x768 pixels. 1280x720 (hd ready dus) ziet er ook wel goed uit maar ik weet niet wat er beter is.
Dus: wat is de aangeraden resolutie voor een 22 inch widescreen met een maximale resolutie van 1680x1050?
Geen idee,... gewoon de hoogte P (720 of 1080) proberen die werkt. Vriend van me had dit ook,... kocht een component kabel en het probleem was weg,.... vind het niks die VGA kabels.quote:
Ja, op mijn tv heb i keen component kabel, maar op mijn computerbeeldscherm wil ik ook kunnen xboxen. En computerschermen hebben alleen maar DVI en/of VGAquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee,... gewoon de hoogte P (720 of 1080) proberen die werkt. Vriend van me had dit ook,... kocht een component kabel en het probleem was weg,.... vind het niks die VGA kabels.
Als je HDMI op je 360 hebt zou je dat kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:37 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb dus ook een componenten kabel op mijn tv. Maar is er iets beter? Mijn tv ondersteund full hd
zover ik weet niet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je HDMI op je 360 hebt zou je dat kunnen gebruiken.
Hoezo zou je dat doen? Wat wil je er mee gaan doen dan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:46 schreef Edwinuss het volgende:
oké. Ga wel een leuke kabel kopen van pc naar tv. Zijn vast ook duur.
vind dat wel chill.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat doen? Wat wil je er mee gaan doen dan?
Je kunt films enz ook streamen via de 360 naar je tv!quote:
komt vanmiddag met de postquote:Op donderdag 20 maart 2008 07:59 schreef Gamedemon het volgende:
Hopelijk vandaag, anders morgen Rainbow six halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
Ik heb al weekendquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
komt vanmiddag met de post![]()
snap niet wat ik hier doe op school nog.
en trouwens vanaf uur of 5 vanmiddag tot eind van de nacht spelen
issie dood ?quote:
Want?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:17 schreef Edwinuss het volgende:
sorry hoor. Maar je leent toch niet je xbox toch niet uit?
Wat voor een compensatie? Als het ding stuk is?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:16 schreef SteelDogg het volgende:
Ik heb net nog gespeeld op die mooie 360
Maar ik vraag mij iets af: Wanneer krijg je compensatie op je Xbox? Zegmaar na de hoeveelste gebeurtenis? En vraag je er zélf om, of word het je zomaar aangeboden?
Oeeeee, dan moet ik nog maar 1 keerquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
Als je xbox 3 keer stuk is krijg je sowieso een compensatie. Vaak een spelletje én een accessoire.
Halloquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:15 schreef hcore het volgende:
Ik moet me ook maar even melden in deze topic...
Gamertag: HcoreGamer
Hallo mede xbox-ers
Ik ga strax ook aan Lost beginnenquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gisteren Lost S4E05 gekeken, een Desmond afleveringStrax weer een episode spelen
beste aflevering in de geschiedenis van Lost.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gisteren Lost S4E05 gekeken, een Desmond afleveringStrax weer een episode spelen
Nope, is bagger. Maarja als echte Lost-fan moet je hem toch eens geprobeerd hebben hequote:
Nou, vooruit, dan moet ik hem een keertje proberenquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, is bagger. Maarja als echte Lost-fan moet je hem toch eens geprobeerd hebben he
En het is een 1000/1000 gamequote:Op donderdag 20 maart 2008 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, is bagger. Maarja als echte Lost-fan moet je hem toch eens geprobeerd hebben he
quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En het is een 1000/1000 game
In de zomer alquote:Nieuws | 20 maart 2008 - Electronic Arts is er zeker van Command & Conquer: Red Alert 3 aankomende zomer te kunnen uitbrengen. Ondanks dat de game nog niet zo lang geleden is onthuld voor de PlayStation 3, Xbox 360 en PC, ziet het er naar uit dat fans van de serie niet al te lang meer hoeven te wachten.
In Red Alert 3 is de Sovjet Unie is in diepe rouw; het land is gebroken en heeft de wereldmacht status totaal verloren. Daarom besluit het leger van de Sovjet Unie om terug te gaan in de tijd, naar de tijd waar 'Mother Russia' nog wel een grootmacht was. Deze missie loopt echter compleet uit de hand en al snel word een andere dimensie geopend met een alternatieve technologische ontwikkeling. Wanneer de Russen terugkeren blijkt dat de Derde Wereldoorlog is ontstaan tussen de Sovjet Unie, de Allies en een andere grootmacht die uit die dimensie is ontstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |