Je hebt me in ieder geval geïnspireerd om meteen maar een kop thee te drinken!quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:26 schreef Kuukske het volgende:
Dat dacht ik ook DM.
Het is altijd fijn om een inspiratiebron te zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:27 schreef DaMart het volgende:
Je hebt me in ieder geval geïnspireerd om meteen maar een kop thee te drinken!
Ah ja, daar ben ik al voor in behandeling.quote:
Koffie drinken en E spacen.quote:
F5 F5 F5 F5 F5quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
Kon heel het topic niet vinden in GC [afbeelding]
Waardeloos, dat FOK!verstoppertje spelen.quote:
Ik drukte af en toe op de verstop knop.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, zelfs daarna nog niet [afbeelding]
Je gaat iemand volstickeren?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:34 schreef MPG het volgende:
Owja, had ik al vermeld dat ik de post-it's al klaar heb liggen?
We zullen zienquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:33 schreef MPG het volgende:
DaMart, in die lange post voor morgenvroeg verwerk je je ervaringen van vanavond vast wel he?
Ja. Had ik al gezegd dat ik ze ook heb?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:34 schreef MPG het volgende:
Owja, had ik al vermeld dat ik de post-it's al klaar heb liggen?
Post its likkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:23 schreef BrandX het volgende:
wie wat waar wat voor post-its????
wie wat waar wat voor avondervaringen?
quote:
Whehequote:
quote:[..]
Ja. Had ik al gezegd dat ik ze ook heb?
Gewoon. Post-its. Van die gele plakbriefjes. Jeweetwel.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:23 schreef BrandX het volgende:
wie wat waar wat voor post-its????
quote:wie wat waar wat voor avondervaringen?
quote:
he dat is toevallig!quote:
Have funquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:01 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ] hop, naar de volgende bespreking
quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:01 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ] hop, naar de volgende bespreking
jaquote:
Ja, bedankt.quote:
Zorg dat je daar iig vanaf komt!quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, bedankt.
Ik haal mezelf gewoon teveel dingen in mijn hoofd. Ik loop niet voor niets bij de psych. Tof, ik ben hypochondrisch geworden
Ja, daar schiet je niets mee op!quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:34 schreef Pheno het volgende:
Daar ben ik mee bezig. Maar het is lastig, zeker na al dat gepruts van die ziekenhuislui.
Daar zou je niet snel fysieke klachten bij moeten hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, bedankt.
Ik haal mezelf gewoon teveel dingen in mijn hoofd. Ik loop niet voor niets bij de psych. Tof, ik ben hypochondrisch geworden
Oh, dat kan wel degelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zou je niet snel fysieke klachten bij moeten hebben
Nee, hoor: angst->chronisch hyperventileren->klachten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
Dan ben je goed ver weg
Bedankt Papier, ik ga even meppen...............quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nederlands burgerverzet tegen christelijke onderdrukking.
reltopique
Tof! Het word net een beetje stil daar.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:08 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Bedankt Papier, ik ga even meppen...............![]()
![]()
Ja, we missen M&M een beetjequote:Op woensdag 19 maart 2008 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
Dus nu valt het stil....?
En eer-ikquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, we missen M&M een beetje
Is Poeks ook al gebanned?quote:
Alles hè, IPcheck gedaan dunkt mequote:Op woensdag 19 maart 2008 22:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is Poeks ook al gebanned?
Feest!quote:
Spannend!quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb bier gedronken vanavondmet mensen
quote:
Met wie?quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Bierdrinken met Fokkers!![]()
Slaap lekker slapers!
Oh, ja... ik lees maar 10 berichten terug... Hooguit!quote:Op donderdag 20 maart 2008 06:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, MM had het er over
Het is lastig om zinvolle info te vinden, maar ik zoek stug verder!quote:Op donderdag 20 maart 2008 06:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Bedankt voor de info nog O
Ik ga het me even laten bezinken
Bevalt je nieuwe baan Papjé?quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 06:57 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk zijn KSC'ers die je buiten FOK! tegenkomt niet eens zo heel moeilijk te herkennen. Doorgaans dragen ze een beker koffie met zich mee, lopen ze, als ze ergens naartoe moeten, via de route die langs een koffiebar gaat. KSC'ers zijn van nature ook hele leuke, gezellige mensen en ze drinken na het eten nog even een bakkie om de gezelligheid helemaal compleet te maken!
Nadat je KSC'ers hebt ontmoet, komt er ook weer een moment dat je naar huis moet. Je neemt een trein waarmee je rond kwart voor twaalf nog thuis zou kunnen zijn... zou kunnen dus, want een treinenkopper tussen Den Haag en Rotterdam blokkeerde de route voor mijn trein. En dus restte niets anders dan de stoptrein van een kwartier later te nemen, waardoor thuiskomst ineens na twaalven was.
En als je dan weer om zes uur 's ochtends wakker wordt, je afvragend wat er in godsnaam zo piept als je je wekker hoort, dan is dat best vroeg. Maar alle gezelligheid blijkt het dan best waard te zijn geweest om even wat minder te slapen, oververmoeid was ik toch al.
Maar goed, het wordt hoog tijd om richting station te gaan en me naar mijn laatste werkdag voor het weekend te begeven. Rest mij nog jullie een goedemorgen te wensen![]()
.
Ik ben nog aan het inwerken tussen het propjes gooien en koffie zetten door.:D Weg nuquote:
Zo is het!quote:
quote:Dagcijfers van woensdag 19 maart 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
028. 074 Papierversnipperaar
058. 052 marcb1974
061. 051 Pheno
090. 042 Kuukske
131. 035 Jo0Lz
131. 035 Sjowhan
204. 025 indahnesia.com
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Ahja, de dolle tijd van ingewerkt worden.. Drukte.. Drukte.quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben nog aan het inwerken tussen het propjes gooien en koffie zetten door.:D Weg nu
Succes Pheen.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Precies! En dan dinsdag weer en daarna alweer weekend!
Rustig.. Z'n gangetje. Heel erg toe aan rust.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:15 schreef Frutsel het volgende:
Succes Pheno![]()
![]()
Hey Kuukie![]()
Hoe is het met jou?
Ken je die reclame niet?quote:
En ga je die op korte termijn krijgen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rustig.. Z'n gangetje. Heel erg toe aan rust.
Nee, zegt me niets!quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ken je die reclame niet?"Goed bezig Herman!"
Nee, daar vinden ze dat je lever niet helemaal tof is.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:14 schreef OA het volgende:
Is dat wat ze in het ziekenhuis doen?
En dat is de oorzaak van alle klachten?quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar vinden ze dat je lever niet helemaal tof is.
Hierna nog 4 uur werken en dan lang weekendquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:10 schreef Sjowhan het volgende:
HIerna nog 1 dagje werken en dan lang weekend![]()
Wel wat, de rest is psychisch, daar ben ik wel achter. Maar er is iig een oorzaak voor wat pijn te vinden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:30 schreef OA het volgende:
[..]
En dat is de oorzaak van alle klachten?
Fijn dat je weet wat de oorzaak is.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel wat, de rest is psychisch, daar ben ik wel achter. Maar er is iig een oorzaak voor wat pijn te vinden.
120quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:28 schreef OA het volgende:
121 minuten doodse stilte...
quote:Op donderdag 20 maart 2008 06:57 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk zijn KSC'ers die je buiten FOK! tegenkomt niet eens zo heel moeilijk te herkennen. Doorgaans dragen ze een beker koffie met zich mee, lopen ze, als ze ergens naartoe moeten, via de route die langs een koffiebar gaat. KSC'ers zijn van nature ook hele leuke, gezellige mensen en ze drinken na het eten nog even een bakkie om de gezelligheid helemaal compleet te maken!
Nadat je KSC'ers hebt ontmoet, komt er ook weer een moment dat je naar huis moet. Je neemt een trein waarmee je rond kwart voor twaalf nog thuis zou kunnen zijn... zou kunnen dus, want een treinenkopper tussen Den Haag en Rotterdam blokkeerde de route voor mijn trein. En dus restte niets anders dan de stoptrein van een kwartier later te nemen, waardoor thuiskomst ineens na twaalven was.
En als je dan weer om zes uur 's ochtends wakker wordt, je afvragend wat er in godsnaam zo piept als je je wekker hoort, dan is dat best vroeg. Maar alle gezelligheid blijkt het dan best waard te zijn geweest om even wat minder te slapen, oververmoeid was ik toch al.
Maar goed, het wordt hoog tijd om richting station te gaan en me naar mijn laatste werkdag voor het weekend te begeven. Rest mij nog jullie een goedemorgen te wensen![]()
.
Operatief verwijderenquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:29 schreef OA het volgende:
[..]
Fijn dat je weet wat de oorzaak is.![]()
Is er ook al een oplossing?
quote:
Werkzequote:
Jawel, behalve dan dat verhaal met die treinkoppert, een paar post hierbovenquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:50 schreef OA het volgende:
MPG![]()
Alles prima hoor!
Bij jou ende Muck ook?
wtf is een treinkoppert?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Werkze
[..]
Jawel, behalve dan dat verhaal met die treinkoppert, een paar post hierboven
Jawel. Iemand probeerde de trein te koppen die mij van Muck naar de TU moest brengenquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
wtf is een treinkoppert?
Ik neem aan dat ik niet de letterlijke betekenis moet bedenken?
Ik dacht nog heel hoopvol aan één of ander attribuut wat in de spoorwegwereld wordt gebruikt...quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Iemand probeerde de trein te koppen die mij van Muck naar de TU moest brengen.
Ruim 2 uur lang stilgestaan in een weiland
Helaasquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht nog heel hoopvol aan één of ander attribuut wat in de spoorwegwereld wordt gebruikt...
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:32 schreef Pheno het volgende:
UPC, love them. Ze zijn deze week wel aan het kloten zeg
UPCquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:34 schreef Pheno het volgende:
Ik probeer nu de nieuwe dvr recorder aan de praat te krijgen, nog geen succes na poging 2. Toch maar even nog een keer bellen vandaag.
[ .. ] Geschiktquote:
Muts!quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:45 schreef maffemuts het volgende:
* schuift heel stiekum en onopgemerkt met het schaamrood op haar kaken een verse kan koffie en thee naar binnen met n mandje paaseitjes*
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:45 schreef OA het volgende:
[..]
[ .. ] Geschikt
[ [afbeelding] ] Ongeschikt
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:45 schreef maffemuts het volgende:
* schuift heel stiekum en onopgemerkt met het schaamrood op haar kaken een verse kan koffie en thee naar binnen met n mandje paaseitjes*
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:45 schreef OA het volgende:
[..]
[ .. ] Geschikt
[ [ afbeelding ] ] Ongeschikt
ja?quote:
Ik zal niet flauwvallen hoorquote:niet flauw vallen beloof t me![]()
quote:k vind jou ook lief
Pak dan een kop koffie, pannenkoekquote:
Nee, zonder Muckquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:04 schreef Frutsel het volgende:
Twee uur met Muck alleen in de trein, ergens in een weiland?
Ik wist mijn tijd wel door te brengen hoor
en owja, trouwens..
hoi peepz
Ik voel me nog niet zo lekker, als ik dan koffie neem dan smaakt het nergens naarquote:
Neem dan een bak thee, en kruip onder de wol. EN dan maar snel beter wordenquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik voel me nog niet zo lekker, als ik dan koffie neem dan smaakt het nergens naar.
Hoezoquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:06 schreef OA het volgende:
Frutsel vindt dat ik de afgelopen dagen verkeerde dingen post in zijn forum...
Kan je nog wel housen dit weekend?quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik voel me nog niet zo lekker, als ik dan koffie neem dan smaakt het nergens naar.
Lijkt me beter dattie niet gaat housen, en lekker onder de wol kruipt met een bak theequote:Op donderdag 20 maart 2008 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je nog wel housen dit weekend?
Feest!quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:45 schreef maffemuts het volgende:
das dan minderquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, zonder Muck
Ik heb toen maar met Muck zitten bellen
btw.. HOI FRUTSEL![]()
Ik wist dat het zou komen...ik wist hetquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:06 schreef OA het volgende:
Frutsel vindt dat ik de afgelopen dagen verkeerde dingen post in zijn forum...
Whehe...quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik wist dat het zou komen...ik wist het
True.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijkt me beter dattie niet gaat housen, en lekker onder de wol kruipt met een bak thee
Vind juist leuk om te zien dat je zoveel komt en berichten post.quote:
Mjaquote:
quote:Geen andere leuke dames in de trein?
Whehequote:[..]
Ik wist dat het zou komen...ik wist het
Papierquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
True.MPG, treinbewoner
Zondag, Matrixx enzulks. 100%, ook al ben ik ziek.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je nog wel housen dit weekend?
Zo word je nooit beter, pannenkoek!quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zondag, Matrixx enzulks. 100%, ook al ben ik ziek.
Het is ook een interessant forum. Heb wel het idee dat het een ondergeschoven kindje is...quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vind juist leuk om te zien dat je zoveel komt en berichten post.
Denk alleen dat we misschien in DE nog iets meer moeten toestaan met nieuwe topics.
Toch grotendeels afhankelijk van de actualiteiten. Mergen kan altijd later nog wel.
Weet ik, maar dat is pas zondag. En zondag ben ik twee weken ziek, dus dan zal ik wel beter zijnquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo word je nooit beter, pannenkoek!![]()
Als je ziek bent moet je niet gaan housen
De Elementen: Onstuimige Aardequote:Op donderdag 20 maart 2008 16:29 schreef Pheno het volgende:
Waar is Fruts mod van dan?
DE, het weerforumquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:29 schreef Pheno het volgende:
Goede redenatie....quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is pas zondag. En zondag ben ik twee weken ziek, dus dan zal ik wel beter zijn.
quote:
Spoiler, het is altijd kutweer in NL.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:47 schreef shmoopy het volgende:
vrolijke-frits, ik ga het niet eens meer uitleggen. 3 maanden![]()
Schijt aanquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:29 schreef Pheno het volgende:
Ah thx Houniet, dat was um! ik dacht NWSquote:
quote:
Flauwe grappen OAquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:47 schreef shmoopy het volgende:
DiegoArmandoMaradona, ik ga het niet eens meer uitleggen.
F5 eensquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:46 schreef Frutsel het volgende:
ik trapte er ook in
had Schmoopy al bijna gepm'ed
WAZZZZZZZZZZZZZZZZzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
humor
Ik heb wel een Duitse achternaam ja!quote:
Gaan er ook mensen niet werken dan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:31 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, straks druk op de weg. Tof.
Ik ga morgen lekker werken, dan is het heerlijk rustig.
Volgens de ANWB site nietquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gaan er ook mensen niet werken dan?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:04 schreef OA het volgende:
Naar huis!
WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oehquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:19 schreef Pheno het volgende:
Nasi met verse groenten en zelfgemaakte saté
nog een beetje fatsoenlijk geslapen vannacht?quote:
Ja hoor, toen ik half een in bed lag, was ik zo vertrokken... alleen vond ik mijn wekker erg onaardig om 6 uurquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:48 schreef Muck het volgende:
[..]
nog een beetje fatsoenlijk geslapen vannacht?
Nee, daar heb ik dus echt niks te zoeken hequote:Op donderdag 20 maart 2008 17:49 schreef Pheno het volgende:
Gaan jullie op maandag ook naar de meubelboulevard of zo
verstandig, ik ga maandagavond weer lachen bij het nieuwsquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik dus echt niks te zoeken he.
"Er staan momenteel 12 files met een gezamenlijke lengte van 240 km. Alle files concentreren zich rond de IKEA-filialen verspreid over het hele land."quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
verstandig, ik ga maandagavond weer lachen bij het nieuws
Ik vraag me serieus af of die mensen echt dom zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Er staan momenteel 12 files met een gezamenlijke lengte van 240 km. Alle files concetreren zich rond de IKEA-filialen verspreid over het hele land."
ben je wel helemaal lekker?quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:49 schreef Pheno het volgende:
wij hoefden er om 8 uur pas uit gelukkigquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, toen ik half een in bed lag, was ik zo vertrokken... alleen vond ik mijn wekker erg onaardig om 6 uur.
ban 'mquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:56 schreef DaMart het volgende:
Trouwens... dit is waarschijnlijk zo ongeveer de laatste blik op MPG met minder posts dan ik![]()
#392 DaMart 26018
#393 MPG 25957
de baggeraarquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:56 schreef DaMart het volgende:
Trouwens... dit is waarschijnlijk zo ongeveer de laatste blik op MPG met minder posts dan ik![]()
#392 DaMart 26018
#393 MPG 25957
Zwemmenquote:
En voordat jij mij weer voorbij gaat...quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:00 schreef Muck het volgende:
[..]
de baggeraar
ik ben bang dat het ook niet zo heel lang meer duurt voordat jullie mij voorbij gaan
27213
Nee, werkenquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:49 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:22 schreef OA het volgende:
Net een brief in de bus van de verzekering en verzekeraar.
255 euro terug en ik krijg een nieuwe laptop![]()
quote:
Whehequote:Op donderdag 20 maart 2008 17:56 schreef DaMart het volgende:
#392 DaMart 26018
#393 MPG 25957
Nou... dat duurt nog wel effe hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:00 schreef Muck het volgende:
[..]
de baggeraar
ik ben bang dat het ook niet zo heel lang meer duurt voordat jullie mij voorbij gaan
27213
Whehequote:
Kutpc's allemaalquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:08 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn oude pc maar opgestart... de andere geeft rare horizontale gekleurde stippellijntje willekeurig op het scherm... lijkt een beetje op een videokaartprobleem.
Ik dus ook!quote:
Vanaf morgen af te halen!quote:
huuuquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:08 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn oude pc maar opgestart... de andere geeft rare horizontale gekleurde stippellijntje willekeurig op het scherm... lijkt een beetje op een videokaartprobleem.
quote:
Netjesquote:[..]
Vanaf morgen af te halen!![]()
De wijze heeren van de verzeekering hebben vastgesteld dat de laptop onherstelbaar beschaadigd is en derhalve niet voor reparatie in aanmerking komt...![]()
Ik bedenk me nu dus dat ik er nooit foto's van heb gemaakt...
Kast maar even opengeschroefd en wat stof uit ventilator op videokaart gehaald. Kijken of dat helpt. En zo niet, dan hoop ik dat er nog ergens AGP-kaarten te koop zijnquote:
Maar slechts als zij een juiste beslissing neemen!quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Netjes
Wijze Heeren van den verzeekeringh FTW
Uiteraardquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:38 schreef OA het volgende:
[..]
Maar slechts als zij een juiste beslissing neemen!
Mja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kast maar even opengeschroefd en wat stof uit ventilator op videokaart gehaald. Kijken of dat helpt. En zo niet, dan hoop ik dat er nog ergens AGP-kaarten te koop zijn.
Ja, ik weet het. Kon deze videokaart vorig jaar nog tweedehands overnemen, was nog zgan... maar de oude had ook zo zijn kuren... beeld viel vaak uit, als ik al beeld had, als hij langer aan stond. Ventilator van videokaart was kapotquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Mja.
Ze zijn er nog
Moet je wel goed zoeken
Klopt. Ik heb ruim een jaar geleden een GF7600 gekocht, en dat is denk ik mn laatste AGP... Volgende upgrade moet ik denk ik aan een nieuw MB, proc en PCI express gaan denken.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Kon deze videokaart vorig jaar nog tweedehands overnemen, was nog zgan... maar de oude had ook zo zijn kuren... beeld viel vaak uit, als ik al beeld had, als hij langer aan stond. Ventilator van videokaart was kapot.
Maar na het schoonmaken, gaat het al bijna een half uur goed nu.
Wat heeft iedereen opeens met dat Jerichoquote:
Hiquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:48 schreef BrandX het volgende:just droppin' by to say hi, want ik ga zo alweer mijn mandje opzoeken
Ja dat weet ik ook nietquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:50 schreef BrandX het volgende:
jericho? wasda?
quote:
volgens imdb: http://www.imdb.com/title/tt0805663/quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jericho?
Grappigquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
volgens imdb: http://www.imdb.com/title/tt0805663/
op zich wel een interessant gegeven. Toch maar eens checken
Jup. Hectiek, chagerijnige en gestresste klanten, ik kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:49 schreef Pheno het volgende:
Whehe.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jup. Hectiek, chagerijnige en gestresste klanten, ik kijk er nu al naar uit
Echt humor. Het leuke is dat ik ook nooit iemand spreek die er daadwerkelijk op zo'n dag naar toe gaat. Iedereen vindt het gekkenwerk, maar toch is het er druk. Heel apart is datquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jup. Hectiek, chagerijnige en gestresste klanten, ik kijk er nu al naar uit
Mja, er zijn schijnbaar toch nog genoeg gekken die op 2de paasdag gaan ikea-en.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt humor. Het leuke is dat ik ook nooit iemand spreek die er daadwerkelijk op zo'n dag naar toe gaat. Iedereen vindt het gekkenwerk, maar toch is het er druk. Heel apart is dat [afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, er zijn schijnbaar toch nog genoeg gekken die op 2de paasdag gaan ikea-en.
IKEA is tof, vooral dat in elkaar zetten. Ik vind dat echt leukquote:
Je gaat even naar NZ hoppen?quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:53 schreef DaMart het volgende:
Het gedonder begon al vroeg vandaag. Het was vanochtend rond 7:30, toen ik letterlijk uit bed donderde. Man, wat een onweer. Het was flitsboem, flitsboem... heel snel achter elkaar... en als je dat maar snel genoeg achter uitspreekt, klinkt het op een gegeven moment net alsof Frits Bom explodeerde.
Maar goed, de flat trilde behoorlijk van de donderklappen, dus ik ging toch eens kijken hoe het er buiten uit zag. We hadden een hagelwitte wereld en een donkergrijze lucht. En sneeuw op de tv, want door het onweer is er bij Casema iets kapot gedonderd. Duurt tot ongeveer 14:00 uur, dus ik ben blij dat ik hun internet niet heb. Maar ja, ik ben ook niet helemaal bedonderd!
Helaas is het geen donderdag, uit het oogpunt van de woordgrapjes, dus wens ik jullie een donders goede vrijdag.
Eenschquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |