Bevalt je nieuwe baan Papjé?quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 06:57 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk zijn KSC'ers die je buiten FOK! tegenkomt niet eens zo heel moeilijk te herkennen. Doorgaans dragen ze een beker koffie met zich mee, lopen ze, als ze ergens naartoe moeten, via de route die langs een koffiebar gaat. KSC'ers zijn van nature ook hele leuke, gezellige mensen en ze drinken na het eten nog even een bakkie om de gezelligheid helemaal compleet te maken!
Nadat je KSC'ers hebt ontmoet, komt er ook weer een moment dat je naar huis moet. Je neemt een trein waarmee je rond kwart voor twaalf nog thuis zou kunnen zijn... zou kunnen dus, want een treinenkopper tussen Den Haag en Rotterdam blokkeerde de route voor mijn trein. En dus restte niets anders dan de stoptrein van een kwartier later te nemen, waardoor thuiskomst ineens na twaalven was.
En als je dan weer om zes uur 's ochtends wakker wordt, je afvragend wat er in godsnaam zo piept als je je wekker hoort, dan is dat best vroeg. Maar alle gezelligheid blijkt het dan best waard te zijn geweest om even wat minder te slapen, oververmoeid was ik toch al.
Maar goed, het wordt hoog tijd om richting station te gaan en me naar mijn laatste werkdag voor het weekend te begeven. Rest mij nog jullie een goedemorgen te wensen![]()
.
Ik ben nog aan het inwerken tussen het propjes gooien en koffie zetten door.:D Weg nuquote:
Zo is het!quote:
quote:Dagcijfers van woensdag 19 maart 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
028. 074 Papierversnipperaar
058. 052 marcb1974
061. 051 Pheno
090. 042 Kuukske
131. 035 Jo0Lz
131. 035 Sjowhan
204. 025 indahnesia.com
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Ahja, de dolle tijd van ingewerkt worden.. Drukte.. Drukte.quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben nog aan het inwerken tussen het propjes gooien en koffie zetten door.:D Weg nu
Succes Pheen.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Precies! En dan dinsdag weer en daarna alweer weekend!
Rustig.. Z'n gangetje. Heel erg toe aan rust.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:15 schreef Frutsel het volgende:
Succes Pheno![]()
![]()
Hey Kuukie![]()
Hoe is het met jou?
Ken je die reclame niet?quote:
En ga je die op korte termijn krijgen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rustig.. Z'n gangetje. Heel erg toe aan rust.
Nee, zegt me niets!quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ken je die reclame niet?"Goed bezig Herman!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |