Het is lastig om zinvolle info te vinden, maar ik zoek stug verder!quote:Op donderdag 20 maart 2008 06:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Bedankt voor de info nog O
Ik ga het me even laten bezinken
Bevalt je nieuwe baan Papjé?quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 06:57 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk zijn KSC'ers die je buiten FOK! tegenkomt niet eens zo heel moeilijk te herkennen. Doorgaans dragen ze een beker koffie met zich mee, lopen ze, als ze ergens naartoe moeten, via de route die langs een koffiebar gaat. KSC'ers zijn van nature ook hele leuke, gezellige mensen en ze drinken na het eten nog even een bakkie om de gezelligheid helemaal compleet te maken!
Nadat je KSC'ers hebt ontmoet, komt er ook weer een moment dat je naar huis moet. Je neemt een trein waarmee je rond kwart voor twaalf nog thuis zou kunnen zijn... zou kunnen dus, want een treinenkopper tussen Den Haag en Rotterdam blokkeerde de route voor mijn trein. En dus restte niets anders dan de stoptrein van een kwartier later te nemen, waardoor thuiskomst ineens na twaalven was.
En als je dan weer om zes uur 's ochtends wakker wordt, je afvragend wat er in godsnaam zo piept als je je wekker hoort, dan is dat best vroeg. Maar alle gezelligheid blijkt het dan best waard te zijn geweest om even wat minder te slapen, oververmoeid was ik toch al.
Maar goed, het wordt hoog tijd om richting station te gaan en me naar mijn laatste werkdag voor het weekend te begeven. Rest mij nog jullie een goedemorgen te wensen![]()
.
Ik ben nog aan het inwerken tussen het propjes gooien en koffie zetten door.:D Weg nuquote:
Zo is het!quote:
quote:Dagcijfers van woensdag 19 maart 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
028. 074 Papierversnipperaar
058. 052 marcb1974
061. 051 Pheno
090. 042 Kuukske
131. 035 Jo0Lz
131. 035 Sjowhan
204. 025 indahnesia.com
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Ahja, de dolle tijd van ingewerkt worden.. Drukte.. Drukte.quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben nog aan het inwerken tussen het propjes gooien en koffie zetten door.:D Weg nu
Succes Pheen.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Precies! En dan dinsdag weer en daarna alweer weekend!
Rustig.. Z'n gangetje. Heel erg toe aan rust.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:15 schreef Frutsel het volgende:
Succes Pheno![]()
![]()
Hey Kuukie![]()
Hoe is het met jou?
Ken je die reclame niet?quote:
En ga je die op korte termijn krijgen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rustig.. Z'n gangetje. Heel erg toe aan rust.
Nee, zegt me niets!quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ken je die reclame niet?"Goed bezig Herman!"
Nee, daar vinden ze dat je lever niet helemaal tof is.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:14 schreef OA het volgende:
Is dat wat ze in het ziekenhuis doen?
En dat is de oorzaak van alle klachten?quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar vinden ze dat je lever niet helemaal tof is.
Hierna nog 4 uur werken en dan lang weekendquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:10 schreef Sjowhan het volgende:
HIerna nog 1 dagje werken en dan lang weekend![]()
Wel wat, de rest is psychisch, daar ben ik wel achter. Maar er is iig een oorzaak voor wat pijn te vinden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:30 schreef OA het volgende:
[..]
En dat is de oorzaak van alle klachten?
Fijn dat je weet wat de oorzaak is.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel wat, de rest is psychisch, daar ben ik wel achter. Maar er is iig een oorzaak voor wat pijn te vinden.
120quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:28 schreef OA het volgende:
121 minuten doodse stilte...
quote:Op donderdag 20 maart 2008 06:57 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk zijn KSC'ers die je buiten FOK! tegenkomt niet eens zo heel moeilijk te herkennen. Doorgaans dragen ze een beker koffie met zich mee, lopen ze, als ze ergens naartoe moeten, via de route die langs een koffiebar gaat. KSC'ers zijn van nature ook hele leuke, gezellige mensen en ze drinken na het eten nog even een bakkie om de gezelligheid helemaal compleet te maken!
Nadat je KSC'ers hebt ontmoet, komt er ook weer een moment dat je naar huis moet. Je neemt een trein waarmee je rond kwart voor twaalf nog thuis zou kunnen zijn... zou kunnen dus, want een treinenkopper tussen Den Haag en Rotterdam blokkeerde de route voor mijn trein. En dus restte niets anders dan de stoptrein van een kwartier later te nemen, waardoor thuiskomst ineens na twaalven was.
En als je dan weer om zes uur 's ochtends wakker wordt, je afvragend wat er in godsnaam zo piept als je je wekker hoort, dan is dat best vroeg. Maar alle gezelligheid blijkt het dan best waard te zijn geweest om even wat minder te slapen, oververmoeid was ik toch al.
Maar goed, het wordt hoog tijd om richting station te gaan en me naar mijn laatste werkdag voor het weekend te begeven. Rest mij nog jullie een goedemorgen te wensen![]()
.
Operatief verwijderenquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:29 schreef OA het volgende:
[..]
Fijn dat je weet wat de oorzaak is.![]()
Is er ook al een oplossing?
quote:
Werkzequote:
Jawel, behalve dan dat verhaal met die treinkoppert, een paar post hierbovenquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:50 schreef OA het volgende:
MPG![]()
Alles prima hoor!
Bij jou ende Muck ook?
wtf is een treinkoppert?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Werkze
[..]
Jawel, behalve dan dat verhaal met die treinkoppert, een paar post hierboven
Jawel. Iemand probeerde de trein te koppen die mij van Muck naar de TU moest brengenquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
wtf is een treinkoppert?
Ik neem aan dat ik niet de letterlijke betekenis moet bedenken?
Ik dacht nog heel hoopvol aan één of ander attribuut wat in de spoorwegwereld wordt gebruikt...quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Iemand probeerde de trein te koppen die mij van Muck naar de TU moest brengen.
Ruim 2 uur lang stilgestaan in een weiland
Helaasquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht nog heel hoopvol aan één of ander attribuut wat in de spoorwegwereld wordt gebruikt...
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:32 schreef Pheno het volgende:
UPC, love them. Ze zijn deze week wel aan het kloten zeg
UPCquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:34 schreef Pheno het volgende:
Ik probeer nu de nieuwe dvr recorder aan de praat te krijgen, nog geen succes na poging 2. Toch maar even nog een keer bellen vandaag.
[ .. ] Geschiktquote:
] Ongeschikt
Muts!quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:45 schreef maffemuts het volgende:
* schuift heel stiekum en onopgemerkt met het schaamrood op haar kaken een verse kan koffie en thee naar binnen met n mandje paaseitjes*
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:45 schreef OA het volgende:
[..]
[ .. ] Geschikt
[ [afbeelding] ] Ongeschikt
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:45 schreef maffemuts het volgende:
* schuift heel stiekum en onopgemerkt met het schaamrood op haar kaken een verse kan koffie en thee naar binnen met n mandje paaseitjes*
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:45 schreef OA het volgende:
[..]
[ .. ] Geschikt
[ [ afbeelding ] ] Ongeschikt
ja?quote:
Ik zal niet flauwvallen hoorquote:niet flauw vallen beloof t me![]()
quote:k vind jou ook lief
Pak dan een kop koffie, pannenkoekquote:
Nee, zonder Muckquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:04 schreef Frutsel het volgende:
Twee uur met Muck alleen in de trein, ergens in een weiland?
Ik wist mijn tijd wel door te brengen hoor
en owja, trouwens..
hoi peepz
Ik voel me nog niet zo lekker, als ik dan koffie neem dan smaakt het nergens naarquote:
Neem dan een bak thee, en kruip onder de wol. EN dan maar snel beter wordenquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik voel me nog niet zo lekker, als ik dan koffie neem dan smaakt het nergens naar.
Hoezoquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:06 schreef OA het volgende:
Frutsel vindt dat ik de afgelopen dagen verkeerde dingen post in zijn forum...
Kan je nog wel housen dit weekend?quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik voel me nog niet zo lekker, als ik dan koffie neem dan smaakt het nergens naar.
Lijkt me beter dattie niet gaat housen, en lekker onder de wol kruipt met een bak theequote:Op donderdag 20 maart 2008 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je nog wel housen dit weekend?
Feest!quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:45 schreef maffemuts het volgende:
das dan minderquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, zonder Muck
Ik heb toen maar met Muck zitten bellen
btw.. HOI FRUTSEL![]()
Ik wist dat het zou komen...ik wist hetquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:06 schreef OA het volgende:
Frutsel vindt dat ik de afgelopen dagen verkeerde dingen post in zijn forum...
Whehe...quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik wist dat het zou komen...ik wist het
True.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijkt me beter dattie niet gaat housen, en lekker onder de wol kruipt met een bak thee
Vind juist leuk om te zien dat je zoveel komt en berichten post.quote:
Mjaquote:
quote:Geen andere leuke dames in de trein?
Whehequote:[..]
Ik wist dat het zou komen...ik wist het
Papierquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
True.MPG, treinbewoner
Zondag, Matrixx enzulks. 100%, ook al ben ik ziek.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je nog wel housen dit weekend?
Zo word je nooit beter, pannenkoek!quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zondag, Matrixx enzulks. 100%, ook al ben ik ziek.
Het is ook een interessant forum. Heb wel het idee dat het een ondergeschoven kindje is...quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vind juist leuk om te zien dat je zoveel komt en berichten post.
Denk alleen dat we misschien in DE nog iets meer moeten toestaan met nieuwe topics.
Toch grotendeels afhankelijk van de actualiteiten. Mergen kan altijd later nog wel.
Weet ik, maar dat is pas zondag. En zondag ben ik twee weken ziek, dus dan zal ik wel beter zijnquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo word je nooit beter, pannenkoek!![]()
Als je ziek bent moet je niet gaan housen
De Elementen: Onstuimige Aardequote:Op donderdag 20 maart 2008 16:29 schreef Pheno het volgende:
Waar is Fruts mod van dan?
DE, het weerforumquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:29 schreef Pheno het volgende:
Waar is Fruts mod van dan?
Goede redenatie....quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is pas zondag. En zondag ben ik twee weken ziek, dus dan zal ik wel beter zijn.
quote:
Spoiler, het is altijd kutweer in NL.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |