ben je wel helemaal lekker?quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:49 schreef Pheno het volgende:
Gaan jullie op maandag ook naar de meubelboulevard of zo
wij hoefden er om 8 uur pas uit gelukkigquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, toen ik half een in bed lag, was ik zo vertrokken... alleen vond ik mijn wekker erg onaardig om 6 uur.
ban 'mquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:56 schreef DaMart het volgende:
Trouwens... dit is waarschijnlijk zo ongeveer de laatste blik op MPG met minder posts dan ik![]()
#392 DaMart 26018
#393 MPG 25957
de baggeraarquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:56 schreef DaMart het volgende:
Trouwens... dit is waarschijnlijk zo ongeveer de laatste blik op MPG met minder posts dan ik![]()
#392 DaMart 26018
#393 MPG 25957
Zwemmenquote:
En voordat jij mij weer voorbij gaat...quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:00 schreef Muck het volgende:
[..]
de baggeraar
ik ben bang dat het ook niet zo heel lang meer duurt voordat jullie mij voorbij gaan
27213
Nee, werkenquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:49 schreef Pheno het volgende:
Gaan jullie op maandag ook naar de meubelboulevard of zo
quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:22 schreef OA het volgende:
Net een brief in de bus van de verzekering en verzekeraar.
255 euro terug en ik krijg een nieuwe laptop![]()
quote:
Whehequote:Op donderdag 20 maart 2008 17:56 schreef DaMart het volgende:
#392 DaMart 26018
#393 MPG 25957
Nou... dat duurt nog wel effe hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:00 schreef Muck het volgende:
[..]
de baggeraar
ik ben bang dat het ook niet zo heel lang meer duurt voordat jullie mij voorbij gaan
27213
Whehequote:
Kutpc's allemaalquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:08 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn oude pc maar opgestart... de andere geeft rare horizontale gekleurde stippellijntje willekeurig op het scherm... lijkt een beetje op een videokaartprobleem.
Ik dus ook!quote:
Vanaf morgen af te halen!quote:
huuuquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:08 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn oude pc maar opgestart... de andere geeft rare horizontale gekleurde stippellijntje willekeurig op het scherm... lijkt een beetje op een videokaartprobleem.
quote:
Netjesquote:[..]
Vanaf morgen af te halen!![]()
De wijze heeren van de verzeekering hebben vastgesteld dat de laptop onherstelbaar beschaadigd is en derhalve niet voor reparatie in aanmerking komt...![]()
Ik bedenk me nu dus dat ik er nooit foto's van heb gemaakt...
Kast maar even opengeschroefd en wat stof uit ventilator op videokaart gehaald. Kijken of dat helpt. En zo niet, dan hoop ik dat er nog ergens AGP-kaarten te koop zijnquote:
Maar slechts als zij een juiste beslissing neemen!quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Netjes
Wijze Heeren van den verzeekeringh FTW
Uiteraardquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:38 schreef OA het volgende:
[..]
Maar slechts als zij een juiste beslissing neemen!
Mja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kast maar even opengeschroefd en wat stof uit ventilator op videokaart gehaald. Kijken of dat helpt. En zo niet, dan hoop ik dat er nog ergens AGP-kaarten te koop zijn.
Ja, ik weet het. Kon deze videokaart vorig jaar nog tweedehands overnemen, was nog zgan... maar de oude had ook zo zijn kuren... beeld viel vaak uit, als ik al beeld had, als hij langer aan stond. Ventilator van videokaart was kapotquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Mja.
Ze zijn er nog
Moet je wel goed zoeken
Klopt. Ik heb ruim een jaar geleden een GF7600 gekocht, en dat is denk ik mn laatste AGP... Volgende upgrade moet ik denk ik aan een nieuw MB, proc en PCI express gaan denken.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Kon deze videokaart vorig jaar nog tweedehands overnemen, was nog zgan... maar de oude had ook zo zijn kuren... beeld viel vaak uit, als ik al beeld had, als hij langer aan stond. Ventilator van videokaart was kapot.
Maar na het schoonmaken, gaat het al bijna een half uur goed nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |