Tja...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:55 schreef NoCigar het volgende:
Natuurlijk is Wolkers een koddig geilaardje dat het zo leuk deed op TV.
Ja, ze wordt steeds leuker.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:33 schreef djnospinzone het volgende:
Zo Sophie doe eens even normaal, schreeuwlelijk. Met je SBS6-retoriek en RTL7-tieten.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:33 schreef djnospinzone het volgende:
Zo Sophie doe eens even normaal, schreeuwlelijk. Met je SBS6-retoriek en RTL7-tieten.
Je bedoelt het überhaupt hebben van 1x in de maand seks als fantasie voor jou?quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:50 schreef tong80 het volgende:
Sophie heeft één keer in de maand anale sex zei ze in een interview. Dat krijg ik nooit uit mijn hoofd als ik haar zie.
Ik denk er anders heel de dag aanquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt het überhaupt hebben van 1x in de maand seks als fantasie voor jou?
Bij Jensen zei ze dat ze het maar één keer gedaan had en nooit meer.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:50 schreef tong80 het volgende:
Sophie heeft één keer in de maand anale sex zei ze in een interview. Dat krijg ik nooit uit mijn hoofd als ik haar zie.
Oh ja dat was hetquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij Jensen zei ze dat ze het maar één keer gedaan had en nooit meer.
quote:
HALLO MENEER DE KLUSJESMAN WAAROM HEEFT U GELOGEN? NEE U HEEFT GELOGEN. U KUNT TOCH GEWOON ZEGGEN DAT U GELOGEN HEEFT. IK HEB HET MYSTERIE OPGELOST.quote:
Daar kijk ik ook naar.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:05 schreef Suko het volgende:
Toch maar Boudewijn Buch kijken op Ned2...
heb jij geteld hoe vaak het woordje al-jazeera werd uitgesproken?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:45 schreef Toad het volgende:
Er kon veel meer uit dat gesprek met Step Vaessen gehaald worden, maar het wordt weer verpest door dat Wildersgeneuzel.
Nee, maar de vragen die daarover gingen waren ook een beetje zwak. Ik ben eerder benieuwd hoe Vaessen te werk gaat in Indonesië. Dat Al-Jazeera een serieus TV-station is had Vaessen al snel genoeg duidelijk gemaakt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
heb jij geteld hoe vaak het woordje al-jazeera werd uitgesproken?
Indonesie is een moslimland he. Wij hebben niets met die schreeuwlelijkerds met hun Ambon argumenten. Het is te hysterisch en wij zijn te nuchter en te snel verveeld voor zulk nieuws om er iets mee te willen. Misschien is de generatie Indonesiers in Nederland inmiddels gemarginaliseerd door het verstrijken van de tijd om nog echt interessant globaal nieuws te mogen verwachten. Dat betekent overigens niet dat Amerikaans nieuws de voorkeur verdient.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:52 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee, maar de vragen die daarover gingen waren ook een beetje zwak. Ik ben eerder benieuwd hoe Vaessen te werk gaat in Indonesië. Dat Al-Jazeera een serieus TV-station is had Vaessen al snel genoeg duidelijk gemaakt.
Inderdaad, dat was interessant.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:05 schreef Suko het volgende:
Toch maar Boudewijn Buch kijken op Ned2...
Hij loog altijd.quote:
Ja, bijzonder persoon.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:09 schreef Aoristus het volgende:
Hij loog altijd.
Als hij zo door gaat, krijgt hij inderdaad de schijn van nsb sympathien. Anderzijds is hij wel de enige die niet zomaar alle cultuur en zekerheden opgeeft.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:19 schreef Arcee het volgende:
Wel 't laatste stukje van P&W gezien waarin Jan Marijnissen een verrassend rechts geluid liet horen.Vol is vol, alle Polen terug naar hun eigen land, etc.
Okee, dat zei hij niet, maar hij klonk wel erg vijandig richting Europa. Zo kennen we Jan natuurlijk ook, maar dit klonk een stuk minder sociaal en menselijk dan we van hem gewend zijn.
Marijnissen is links-nationalistisch. .quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:19 schreef Arcee het volgende:
Wel 't laatste stukje van P&W gezien waarin Jan Marijnissen een verrassend rechts geluid liet horen.Vol is vol, alle Polen terug naar hun eigen land, etc.
Okee, dat zei hij niet, maar hij klonk wel erg vijandig richting Europa. Zo kennen we Jan natuurlijk ook, maar dit klonk een stuk minder sociaal en menselijk dan we van hem gewend zijn.
Yeah, right.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:26 schreef cultheld het volgende:
Marijnissen is links-nationalistisch. .
Heb je de ideologie en het partijprogramma wel eens gelezen? Waarom denk je dat Constant Kusters op de SP stemtquote:
Vertel jij het maar, wijsneusquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb je de ideologie en het partijprogramma wel eens gelezen? Waarom denk je dat Constant Kusters op de SP stemt.
De SP wil uit de NAVO, uit de EU en uit nog wat andere internationale federaties stappen.quote:
Ja wel, leuke man hoor, één oor blijft wel open...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:27 schreef Aoristus het volgende:
Hoezo? Foppe is een man van het veld. Daar kun je niet tegen zijn.
Welke ventquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:13 schreef Aoristus het volgende:
Die vent is geheugenexpert
die met dat haarquote:
melkboerenhondenhaar, maar dan grijs. Die vent zag er uit als iemand uit 1800 en hij noemde zichzelf een geheugenexpert. Hij had zich verdiept in een verkrachtingszaak die 10 jaar geleden in Epe afspeelde. Ene Yolanda werd geblinddoekt en stelselmatig verkracht. Dat bleek niet waar te zijn volgens de geheugenexpert.quote:
Ik heb het wel gezien maar ik herinner niet één gast. Die geheugen-expert dus ook niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
melkboerenhondenhaar, maar dan grijs. Die vent zag er uit als iemand uit 1800 en hij noemde zichzelf een geheugenexpert. Hij had zich verdiept in een verkrachtingszaak die 10 jaar geleden in Epe afspeelde. Ene Yolanda werd geblinddoekt en stelselmatig verkracht. Dat bleek niet waar te zijn volgens de geheugenexpert.
Foppe was er ook bij, maar die wilde geen heldenverering.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien maar ik herinner niet één gast. Die geheugen-expert dus ook niet.
Foppequote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Foppe was er ook bij, maar die wilde geen heldenverering.
de H.quote:
Meneer Waan, Waan van de Dagquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:40 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette die geheugenexpert ook alweer ?
Ok, zal het eens opschrijven ik vergeet dat soort dingen steeds.quote:
Da's wel vreemd voor iemand die de hele dag associatiespelletjes doet. Je gaat toch niet dood ofzo he?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, zal het eens opschrijven ik vergeet dat soort dingen steeds.
Wat voor hairspray/gel zou daar in gaan?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:18 schreef Aoristus het volgende:
je verkoopt wijn natuurlijk beter als je een snor hebt die je als kurketrekker kunt gebruiken
Inderdaad, wat een gelul was dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:27 schreef Mister1977 het volgende:
Herken de neus en ze laten foto's van het hele hoofd zien???
Recies laat de lul zien en raad wie het is zou veel leuker zijn.quote:
Korsakov en geheugen.quote:
Waar is Harold Wapenaar als je hem nodig hebt ?quote:
Net voordat dit item begon zat mijn woonwijk zonder stroom, heb ze in de HH gezien en heb me kostelijk vermaakt. Ik had nog nooit van ze gehoord, waarschijnlijk een uit de hand gelopen populair studentengroepje die van nonsens een enorme act hebben gemaakt, heb me bescheurd, gaat dat zien!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:57 schreef golfer het volgende:
De Ashton Brothers zijn echt goed.
Geweldig fysiek theater en als je die gozers bezig ziet begrijp je dat ze zulke gespierde lichamen hebben.
Ik ga eens even opzoeken wanneer we ze in het theater kunnen zien.
Ja, echt een afzichtelijk onderwerp.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:16 schreef Adelante het volgende:
gezellig: vrijwillige levensbeeindiging met de pasen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |