Ja wel, leuke man hoor, één oor blijft wel open...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:27 schreef Aoristus het volgende:
Hoezo? Foppe is een man van het veld. Daar kun je niet tegen zijn.
Welke ventquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:13 schreef Aoristus het volgende:
Die vent is geheugenexpert
die met dat haarquote:
melkboerenhondenhaar, maar dan grijs. Die vent zag er uit als iemand uit 1800 en hij noemde zichzelf een geheugenexpert. Hij had zich verdiept in een verkrachtingszaak die 10 jaar geleden in Epe afspeelde. Ene Yolanda werd geblinddoekt en stelselmatig verkracht. Dat bleek niet waar te zijn volgens de geheugenexpert.quote:
Ik heb het wel gezien maar ik herinner niet één gast. Die geheugen-expert dus ook niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
melkboerenhondenhaar, maar dan grijs. Die vent zag er uit als iemand uit 1800 en hij noemde zichzelf een geheugenexpert. Hij had zich verdiept in een verkrachtingszaak die 10 jaar geleden in Epe afspeelde. Ene Yolanda werd geblinddoekt en stelselmatig verkracht. Dat bleek niet waar te zijn volgens de geheugenexpert.
Foppe was er ook bij, maar die wilde geen heldenverering.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien maar ik herinner niet één gast. Die geheugen-expert dus ook niet.
Foppequote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Foppe was er ook bij, maar die wilde geen heldenverering.
de H.quote:
Meneer Waan, Waan van de Dagquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:40 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette die geheugenexpert ook alweer ?
Ok, zal het eens opschrijven ik vergeet dat soort dingen steeds.quote:
Da's wel vreemd voor iemand die de hele dag associatiespelletjes doet. Je gaat toch niet dood ofzo he?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, zal het eens opschrijven ik vergeet dat soort dingen steeds.
Wat voor hairspray/gel zou daar in gaan?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:18 schreef Aoristus het volgende:
je verkoopt wijn natuurlijk beter als je een snor hebt die je als kurketrekker kunt gebruiken
Inderdaad, wat een gelul was dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:27 schreef Mister1977 het volgende:
Herken de neus en ze laten foto's van het hele hoofd zien???
Recies laat de lul zien en raad wie het is zou veel leuker zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |