quote:Op zondag 16 maart 2008 18:22 schreef Dos37 het volgende:
Staat ie nou nog steeds op scherp?
Maar wel eerder dan jouw topicquote:Op zondag 16 maart 2008 18:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fout nummer, stomme OP, stomme titel.
Ik hoop met je mee (en dat ie niet zo stom is om te verlengen).quote:Op zondag 16 maart 2008 18:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als Huntelaar vertrekt heeft Ajax niet zomaar een opvolger, dus ik hoop dat ie nog een seizoen blijft
En jij denkt dat Farfan wel dé aanvalsleider van een van deze clubs gaat worden? Of worden clubs als portsmouth ook al tot Europese topclubs gerekend?quote:Op zondag 16 maart 2008 18:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Nistelrooij sinds z'n Man U tijd wel. Maar Ruud oogt tegenover een verdediger nooit als een verdwaalde peuter in de ballenbak en dat was bij Huntelaar tegen Penders wel het geval. Maar misschien verbaast ie me nog positief. Huntelaar lijkt mij een prima spits voor een grotere competitie, maar hij zal geen wereldspits worden, wat overigens niet betekent dat hij niet zou kunnen slagen bij Juventus of Manchester United. Dat kan ie namelijk wel, maar m.i. niet als aanvalsleider. Hij zal nooit zo belangrijk voor een topclub worden als bijv. Ibrahimovic, Van Nistelrooij of Drogba.
Als je in de halve finale van de FA Cup staat ben je wel een topclub hoor!quote:Op zondag 16 maart 2008 18:35 schreef tha_dark het volgende:
[..]
En jij denkt dat Farfan wel dé aanvalsleider van een van deze clubs gaat worden? Of worden clubs als portsmouth ook al tot Europese topclubs gerekend?
wromquote:Op zondag 16 maart 2008 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan je een toepasselijke TT plaatsen Ray?
Het nummer was fout. Het is #19, geen #20.quote:
Die gaat hij aan het einde van het seizoen ook hopelijk innen.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klaas Jan verdient gewoon een titel.
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die gaat hij aan het einde van het seizoen ook hopelijk innen.
Verzin er maar en geef het maar aan hoor. Het maakt me niet uitquote:Op zondag 16 maart 2008 18:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klaas Jan verdient gewoon een titel.
Als godenzoon Farfan in de zomer verkast naar een topclubquote:Op zondag 16 maart 2008 18:55 schreef Isdatzo het volgende:
wanneer ontdekt DAM dit topic weer?![]()
Huntelaar
Op termijn zeker. Chelsea en AC Milan volgen Farfán overigens nog steeds.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:35 schreef tha_dark het volgende:
[..]
En jij denkt dat Farfan wel dé aanvalsleider van een van deze clubs gaat worden? Of worden clubs als portsmouth ook al tot Europese topclubs gerekend?
Vorig jaar hequote:Op zondag 16 maart 2008 18:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
cultheld je doet gomes cocu en alex veel te kort door te stellen dat ajax kampioen war geworden met farfam
Sprekend!quote:Op zondag 16 maart 2008 19:09 schreef Rumille het volgende:
Huntelaar is maar een matige spits. Lazovic is 50x beter.
.
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:56 schreef Trancelocator het volgende:
Hoeveel wedstrijden op rij heeft hij nu een doelpunt gescoord? Ik ben de tel kwijt geraakt.
Zijn er 7 op rij, inclusief een interlandquote:16/03/2008 Ajax Willem II 1 0 4-1
02/03/2008 Ajax Excelsior 2 0 4-0
24/02/2008 NAC Breda Ajax 1 0 2-3
15/02/2008 Ajax Sparta Rotterdam 1 0 6-2
10/02/2008 Roda JC Ajax 1 0 2-1
06/02/2008 Kroatië Nederland 1 0 0-3
03/02/2008 Ajax Feyenoord 2 0 3-0
30/01/2008 Ajax PSV 0 0 0-2
27/01/2008 Vitesse Ajax 0 0 2-2
23/01/2008 Ajax FC Utrecht 1 0 2-0
20/01/2008 NEC Ajax 1 0 1-1
16/01/2008 NAC Breda Ajax 0 0 4-2
13/01/2008 Ajax AZ 2 0 6-1
Die was schitterendquote:Op zondag 16 maart 2008 21:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een kopbal die op de lat ging, prachtig hoe hij aan komt rennen, de plek waar de bal komt bepaalt en dan perfect timed te springen!
Denk dat dat hem juist volwassener heeft gemaakt.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:17 schreef Pritt het volgende:
Hij is de laatste tijd eindelijk zijn verkachting door HtC echt weer helemaal te boven.
Nee, Huntelaar's arm ligt op de schouder de Willem II speler en trekt hem richting zijn lichaam tijdens de sprong.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:14 schreef RayMania het volgende:
Ik vind het absoluut geen slaande beweging. Jullie?
[ afbeelding ]
Daar ben ik het dan ook wel mee eens, vooral de Farfan die nu weer lijkt terug te keren maar echt constant is hij nog niet dit seizoen ondanks dat ik veel waardering voor hem heb is hij nu bij verre nog niet de dragende man bij PSV.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vorig jaar he. Het punt is dat Ajax best vaak heel aardig voetbalde tot aan de 16, maar daar hield het dan vaak op. Als je iemand als Farfán voorin hebt, dan zul je gewoon veel meer wedstrijden winnen. Farfán hoeft geen kopduels met Penders aan te gaan, want hij wandelt er gewoon doorheen aan de bal. Dat is waarom ik Farfán zo'n geweldenaar vind. Hij geeft nooit op, hij is altijd gevaarlijk en hij is ontzettend moeilijk van de bal te krijgen. Je moet hem als trainer alleen wel op de juiste manier gebruiken.
Als het een slaande beweging is ben ik de eerste die dat toegeeft, maar dit is gewoon de arm dom plaatsen tijdens de sprong .quote:Op maandag 17 maart 2008 01:14 schreef RayMania het volgende:
Ik vind het absoluut geen slaande beweging. Jullie?
[ afbeelding ]
Nog een jaar, nog een jaarquote:Ajax-spits Huntelaar: ‘Ik wil eerste spits bij een topteam worden’
Datum: 18-mrt-2008 12:38
“Je wilt toch geen grijze muis zijn,” vraagt hij zich halverwege het interview af. Nee, dat is Klaas-Jan Huntelaar (24) niet. De spits praat deze week in Sportweek openhartig met verslaggevers Bart Vlietstra en Edwin Struis over Ajax, Oranje, Van Basten, Cruijff, het rapport-Coronel, het overlijden van zijn oom en zijn ambitie.
Over de nieuwe Ajax-trainer Van Basten
“Ha, dat is best grappig. Als Oranjecoach zei hij laatst dat het voor mijn ontwikkeling het beste zou zijn als ik de stap naar een buitenlandse topclub zou maken, onlangs heb ik hem gesproken als toekomstig Aja-coach en hij kijkt er nu heel anders tegenaan. Hij wil graag dat ik blijf.”
Over zijn toekomst bij Ajax
“M’n contract loopt nog tot 2010, er staan geen clausules in, de echte noodzaak om te verkopen is er nog niet. Verschillende factoren spelen een rol. Wat wil Ajax, welke club meldt zich voor mij en wanneer? Wat wil ik zelf? … Maar Ajax mag wat aan mij verdienen, dat gun ik de club wel. Ze hebben me de kans gegeven, me gemaakt tot wat ik ben.”
Over zijn ambitie
“Je moet bij een club komen die je sterke punten ten volle benut. Dus in een aanvallend team, waarbij je veel in het zestienmetergebied van de tegenstander opereert. Ik wil eerste spits worden bij een topteam. Voor minder laat ik Ajax niet in de steek.”
quote:'Real Madrid geïnteresseerd in Ajax-spits Huntelaar'
Datum: 19-mrt-2008 11:50
De Spaanse krant AS meldt dat Predrag Mijatovic, technisch directeur van Real Madrid, interesse heeft getoond in Klaas-Jan Huntelaar (foto). Bernd Schuster, coach van de Koninklijken, zou echter meer voelen voor Chelsea-aanvaller Didier Drogba.
Mijatovic is al enkele jaren gecharmeerd van de 24-jarige spits van Ajax. Volgens AS zou Real Madrid een vraagprijs van 35 miljoen van de Amsterdamse club te horen hebben gekregen. Huntelaar heeft geen clausules in zijn contract. (DH)
35 miljoenquote:Ajax om de tafel met begeerde Klaas-Jan Huntelaar
Datum: 19-mrt-2008 09:52
Ajax zit deze week om de tafel met spits Klaas-Jan Huntelaar (foto, links) om zijn toekomst te bespreken, zo meldt het AD dinsdag. De Amsterdamse club zou de 24-jarige aanvaller graag voor langere tijd aan zich binden.
Ajax heeft afgesproken dat het salaris van Huntelaar, die in de belangstelling staat van Europese topclubs, geen breekpunt mag zijn in de onderhandelingen. Dat is geheel volgens het credo ('het kapitaal moet op het veld staan’) van Marco van Basten, volgend jaar hoofdtrainer in de Arena.
Huntelaar heeft nog een contract bij de huidige nummer twee van de eredivisie tot de zomer van 2010. (DH)
Potdikkiequote:Op woensdag 19 maart 2008 12:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
35 miljoen.
Maar teken maar lekker een nieuw contract tot 2012.
quote:Klaas-Jan Huntelaar speelt mogelijk volgend seizoen voor Chelsea. De Londenaren zien in de Ajacied een vervanger van de mogelijk vertrekkende Didier Drogba. (Daily Mail)
Mooi tochquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:56 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat ie nergens naartoe gaat. Als hij aangeeft persé eerste spits te willen zijn bij een topclub, dan kan ie het schudden.
Het is maar de vraag wat Huntelaar onder een topteam verstaat natuurlijk. Een basisplaats garanderen kunnen ze hem nergens, maar ik kan me zo indenken dat ie bij bijvoorbeeld Chelsea daar wel serieus voor in aanmerking komt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:56 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat ie nergens naartoe gaat. Als hij aangeeft persé eerste spits te willen zijn bij een topclub, dan kan ie het schudden.
Wereldspelers ja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:25 schreef cultheld het volgende:
Huntelaar bij Chelsea? Drogba, Anelka en Shevchenko bibberen waarschijnlijk al.
Je doelt op de mogelijkheid in de 2e helft waar hij de 1-1 op zijn voet had maar de bal uit de vrije trap totaal niet verwachtte? Zo niet, dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Had gister overigens wel die kopbal in de slotminuten moeten maken, netals een gigantische kans in de ArenA tegen PSV.
Als Shevchenko het bij Chelsea niet redt, dan haal je KJH natuurlijk. Kunnen ze nog beter voor Farfán gaan.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:29 schreef De_Ananas het volgende:
Sheva doet het ook zo geweldig ja! Anelka is natuurlijk ook een paniekaankoop en Drogba gaat misschien weg.
Ja want je kan Sheva en KJH ook echt met elkaar vergelijken jaquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Shevchenko het bij Chelsea niet redt, dan haal je KJH natuurlijk. Kunnen ze nog beter voor Farfán gaan.
Twee afmakers, alleen is Shevchenko wat scherper in de counter en sneller.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja want je kan Sheva en KJH ook echt met elkaar vergelijken ja
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hij moet gewoon een contract voor het leven tekenen
Sportweekquote:Real Madrid-coach bevestigt interesse in Ajax-spits Huntelaar
Madrid - Real Madrid gaat een poging ondernemen om Klaas-Jan Huntelaar (foto, rechts) los te weken bij Ajax. Dat liet Bernd Schuster (foto, links) zaterdag exclusief weten aan Sportweek. De Duitse trainer is gecharmeerd van de topscorer van de eredivisie. “Nederland staat bekend om dit soort aanvallers. Huntelaar past wat mij betreft in het rijtje Cruijff, Van Basten, Van Nistelrooy. Hij is het type spits dat elke club zich wenst. Beweeglijk en doeltreffend tegelijk. Met het oog op volgend seizoen komt hij zeker in mijn plannen voor.”
In een interview met Sportweek gaf Huntelaar aan bijna klaar te zijn voor een volgende stap. “Voor mezelf heb ik het idee dat het steeds makkelijker gaat. Het zit eraan te komen, maar ik weet niet of het deze zomer al zover is.”
Het contract van Huntelaar loopt af medio 2010. Ajax heeft al aangegeven de overeenkomst te willen openbreken en te verlengen. Binnenkort gaan beide partijen daarover om de tafel zitten.
quote:Huntelaar past wat mij betreft in het rijtje Cruijff, Van Basten, Van Nistelrooy.
Klopt, al valt over dat rijtje ook nog wel te twisten. Maarja, beetje slijmen naar zn eigen speler, moet kunnen.quote:Op zondag 23 maart 2008 01:45 schreef mcyodogg het volgende:
Zou leuk voor hem zijn.
Dit is dan wel een redelijk overstatement:
[..]
Inter, in een twee-spitsensysteem met Ibrahimovic?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:00 schreef Branieschopper het volgende:
Hoezo past KJH niet bij het 'flitsende' ManU?? Ruud was in zijn periode daar toch ook prima op zijn plek. Huntelaar is een type Ruud, dus zou niet weten waarom hij daar niet kan spelen..
Persoonlijk vind ik klaasie wel bij een Italiaanse club passen.. Miss AC? --> in de Van Basten rol
quote:Op zondag 23 maart 2008 12:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Inter, in een twee-spitsensysteem met Ibrahimovic?
Vandaag is wel Manchester United - Liverpoolquote:Op zondag 23 maart 2008 13:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
1. C. Ronaldo Man. United (Eng) 22 44 (2) +1
Fabiano Sevilla (Spa) 22 44 (2) +2
3. Huntelaar Ajax 27 40,5 (1,5) +1
4. Torres Liverpool (Eng) 20 40 (2) +1
5. Adebayor Arsenal (Eng) 19 38 (2)
6. Griffiths Llanelli AFC (Wales) 35 35 (1) +3
7. Benzema Olympique Lyon (Fra) 17 34 (2)
8. Helstad SK Brann Noo) * 22 33 (1,5)
9. Trezeguet Juventus (Ita) 16 32 (2)
Borriello Genoa (Ita) 16 32 (2)
11. N'Kufo FC Twente 21 31,5 (1,5) +2
zou het lukken..... Die ronaldo kan er toch niks van
Er zit toch niemand op die fruitschaal te wachtenquote:Op zondag 23 maart 2008 13:46 schreef Chadi het volgende:
Zelfs de JC schaal zit er aankomend jaar niet in
Torres scoort toch alleen maar tegen de kleintjesquote:Op zondag 23 maart 2008 14:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Vandaag is wel Manchester United - Liverpool
Ik voel me aangesprokenquote:Op zondag 23 maart 2008 14:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Torres scoort toch alleen maar tegen de kleintjes
Dan had ie vandaag moeten scoren.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
zou het lukken..... Die ronaldo kan er toch niks van
In de beslissende fase geeft ie niet thuis, typisch. Een jaar eerder waren het er nog drie. En Vennegoor of Hesselink in 2005 is de laatste spits die namens PSV in Enschede scoorde, PSV heeft het daar gewoon lastig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:41 schreef RayMania het volgende:
Welk punt probeer je godsnaam te maken?
Misschien voortaan een spits uit Eindhoven halen, die scoren tegen Twente...Oh wacht.
Op zo'n manier kun je altijd wel wat bedenken om 'm af te kraken, jezus man.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
In de beslissende fase geeft ie niet thuis, typisch.
Als ie nou door een Oranje-international was uitgeschakeld, Urby ofzo, maar nee, door zo'n broekie van Twente. Dan zou men hem aan moeten pakken, maar dat doet men niet, want men wil hem nog eens extra geld toegeven om hem nog een jaartje langer met eredivisievoetbal te martelen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Op zo'n manier kun je altijd wel wat bedenken om 'm af te kraken, jezus man.
Gelukkig voor jou heeft PSV de wereldspitsen Lazovic en Koevermansquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als ie nou door een Oranje-international was uitgeschakeld, Urby ofzo, maar nee, door zo'n broekie van Twente. Dan zou men hem aan moeten pakken, maar dat doet men niet, want men wil hem nog eens extra geld toegeven om hem nog een jaartje langer met eredivisievoetbal te martelen.
Koevermans rendeert per minuut niet veel minder dan Huntelaar. Wordt weer eens tijd voor zo'n statistiekje. Lazovic is een ander verhaal. Enfin, de beste spits van een club wil je op de beste momenten zien scoren, dat zijn de moeilijkste.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:22 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou heeft PSV de wereldspitsen Lazovic en Koevermans
Zo'n broekie van Twente is waarschijnlijk lastiger dan Urby (quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als ie nou door een Oranje-international was uitgeschakeld, Urby ofzo, maar nee, door zo'n broekie van Twente.
Ajax heeft ook genoeg punten laten liggen tegen kleine clubs. En die punten wegen niet minder zwaar dan punten tegen de hoger geplaatste ploegen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Koevermans rendeert per minuut niet veel minder dan Huntelaar. Wordt weer eens tijd voor zo'n statistiekje. Lazovic is een ander verhaal. Enfin, de beste spits van een club wil je op de beste momenten zien scoren, dat zijn de moeilijkste.
Dat scheelt ook weer niet veel nee. Huntelaar 1 op 96,59 minuten, Koevermans 1 op 84,36 minuten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Koevermans rendeert per minuut niet veel minder dan Huntelaar. Wordt weer eens tijd voor zo'n statistiekje. Lazovic is een ander verhaal. Enfin, de beste spits van een club wil je op de beste momenten zien scoren, dat zijn de moeilijkste.
In vergelijking; Koevermans bracht PSV nooit na een achterstand terug in de wedstrijd (lijkt mij toch hartstikke belangrijk) en verder wist hij PSV vijf keer op voorsprong te brengen. Niet veel.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat zijn inderdaad de goals die een wedstrijd openbreken of omdraaien. Dat doet een 3-0/4-0/3-1 etc niet.
Dat is natuurlijk onzin. Koster geeft thuis altijd opdracht om eerst achter te komen, waar voor Vergoossen de 0 immer heilig is. Koevermans kan in een sterker team, als PSV is, bovendien zelden bij een achterstand invallen. Daar blijven jouw statistiekjesquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
De statistieken die er echt toe doen zijn cijfers die zeggen hoevaak een spits zijn club op gelijke hoogte of op voorsprong heeft gebracht. Dát is belangrijkheid, niet een ratio tussen speelminuten en goals. Als je dat vergelijkt steekt Huntelaar ver boven de Eredivisiespitsen (misschien met uitzondering van Nkufo) uit; vijf keer op gelijke hoogte brengen na een achterstand, tien keer op voorsprong brengen.
Statistisch gesproken heeft hij 12,23 minuut minder nodig dan Huntelaar om een doelpunt te scoren. Kortom, puur door de pessimisten is Koef geen topscorer van Nederland dit seizoenquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:39 schreef cultheld het volgende:
Serieus ingaan op een vergelijking met Koevermans. Die mag de schoenen van Huntelaar nog niet poetsen en is ook PSV-onwaardig. VOH is al 3 klasses beter dan Koef.
Dit is geen onzin wil je zeggen? Zo'n one-liner bevordert zeker de discussie.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:42 schreef okee6 het volgende:
[..]
Koster geeft thuis altijd opdracht om eerst achter te komen, waar voor Vergoossen de 0 immer heilig is.
Yupquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:30 schreef mcyodogg het volgende:
Doelsaldo tussen Ajax en PSV scheelt toch maar 1 goal?
Maar daar kun je wel 34 wedstrijden aan werken, dus elke wedstrijd en elke (tegen)goal is belangrijk. Ik denk dat het waardevoller voor een club is om meer op de aanval te spelen met het risico op tegengoals dan minder vaak scoren, maar wel de nul houden. Ajax heeft op dit moment veel tegengoals, maar wel weer het beste doelsaldo (en daar gaat het om als het aantal punten gelijk is).quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:30 schreef mcyodogg het volgende:
Doelsaldo tussen Ajax en PSV scheelt toch maar 1 goal?
Hij moet een bagger EK spelenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:40 schreef pfaf het volgende:
Hopelijk hebben er niet te veel Europese topcoaches meegekeken...
doe eens samen met nistelrooy danquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:38 schreef Chadi het volgende:
Wat een geweldenaar zeg .. breng hem in de 16 en hij is dodelijk tegen wie dan ook.
Omdat ie fantastisch speelde tegen de Oostenrijkse Nesta en Maldini?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:40 schreef pfaf het volgende:
Hopelijk hebben er niet te veel Europese topcoaches meegekeken...
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef Kriegel het volgende:
En ja hoor, daar is onze schlemiel weer.Je moet toch wat te zeiken hebben, nietwaar?
Ik bekijk het liever in perspectief.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef Kriegel het volgende:
En ja hoor, daar is onze schlemiel weer.Je moet toch wat te zeiken hebben, nietwaar?
In dat geval.. Maldini speelt net zo vaak als Nesta centraal in de man dekking .quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik bekijk het liever in perspectief.
Is Nesta tegenwoordig rechtsback? Maldini heeft vroeger vaak zat als linker CV gespeeld.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
In dat geval.. Maldini speelt net zo min als Nesta centraal in de man dekking .
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is Nesta tegenwoordig rechtsback? Maldini heeft vroeger vaak zat als linker CV gespeeld.
Die Prodl gaat komend seizoen bij Werder Bremen spelen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:25 schreef Chadi het volgende:
En dat dat verdedigingsblok van Oostenrijk niet goed was of zo ??
Uiteindelijk heeft ie voor de warmste en mooiste club van Nederland gekozenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
hij is nog boos dat psv hem zo simpel liet gaan ;0
Niet zo respectloos over die 2 jong! En dan met name over Maldini.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Nesta of Maldini. Die zijn inmiddels wel klaar voor de schroot. Waar gaat het ook over...
KJHHeld!
Ik denk dat ie voorlopig tekort komt voor de absolute top; zeker als eerste spits, ondanks dat hij in mijn ogen een geweldige spits is. Leuk voor een club als Manchester United als 4e spits of als 1e spits voor een club als Fiorentina of Fenerbahce.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:25 schreef Chadi het volgende:
Maar ja jij wil dus zeggen dat Huntelaar niet goed is? En dat dat verdedigingsblok van Oostenrijk niet goed was of zo ?? Ik durf te wedden dat hij binnen 3 jaar standaard waarde is bij een Europese topclub.
Lekker concurreren met Petri Pasanen en Pierre Womé; topverdediger in wordingquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die Prodl gaat komend seizoen bij Werder Bremen spelen.
Bij Manchester zou hij er meer maken dan bij fiorentina. Manchester speelt altijd op de helft van de tegenstander . De afstan die hij naar het doel moet overbruggen moet niet te groot zijn. Iedere spits heeft zijn kwaliteiten. Er zijn weinig spitsen die echt alles kunnen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat ie voorlopig tekort komt voor de absolute top; zeker als eerste spits, ondanks dat hij in mijn ogen een geweldige spits is. Leuk voor een club als Manchester United als 4e spits of als 1e spits voor een club als Fiorentina of Fenerbahce.
Je hebt gelijk, vergeleken met Rob Penders en Douglas heeft Oostenrijk echt wereldverdedigers in de gelederen.. Dat is toch geen graadmeter man. Tegen de Oostenrijkers scoren is net zoiets als tegen Estland scoren: niet te vergelijken met scoren tegen Italië of Argentinië.
Dan moet ie eerst Tevez of Rooney uit de basis spelen en dat lukt hem in geen 100 jaar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bij Manchester zou hij er meer maken dan bij fiorentina. Manchester speelt altijd op de helft van de tegenstander . D eafstand ie hij naar het doel moet overbruggen moet niet te groot zijn. Iedere spits heeft zijn kwaliteiten. Er zijn weinig spitsen die echt alles kunnen.
Tuurlijk doet ie dat, maar de online polonaise die vervolgens ontstaat vind ik zo sneu. Alsof hij net een hattrick heeft gescoord tegen Alex en John Terry.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef RayMania het volgende:
Maar als-ie niet had gescoord was het argument "hij heeft niet gescoord tegen twee Oostenrijkse verdedigers" vrijwel zeker langsgekomen. Hij doet wat-ie moet doen.
Doe maar met Braziliaans international Naldo en Duits international Mertesacker. Ook flutspelers zeker?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lekker concurreren met Petri Pasanen en Pierre Womé; topverdediger in wording.
Het ging om de speelwijze van voorbeelden die jij noemde lulhanes. En who the fuck is Tevez ? Het is geen Messi of zo ..quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan moet ie eerst Tevez of Rooney uit de basis spelen en dat lukt hem in geen 100 jaar.
Naldo speelt ie er natuurlijk nooit uit en Mertesacker vertrekt. Dus dan mag ie met die andere baggerspelers gaan concurreren.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:40 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Doe maar met Braziliaans international Naldo en Duits international Mertesacker. Ook flutspelers zeker?
Als hij er tegen Italië op het EK drie maakt zeg jij dat ie er vier had moeten maken.
Dat ben ik wel met je eens. Of ie een wereldspits kan worden kan pas blijken als ie in een grotere competitie komt te spelen. Denk dat ie bij bijvoorbeeld Man Utd ook prima uit de voeten zou kunnen, maar dan wel als 3e spits. Dan speel je nog vrij veel door het drukke programma en de rotatie, maar Rooney zal ie niet uit de basis houden als het er echt toe doet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Naldo speelt ie er natuurlijk nooit uit en Mertesacker vertrekt. Dus dan mag ie met die andere baggerspelers gaan concurreren.
Ik ben positiever over Huntelaar dan je denkt. Ik vind 'm alleen geen (potentiële) wereldspits. Wel een prima Europese subtopspits.
Huntelaar is ook geen Messi en Tevez loopt natuurlijk maar 1 op 2 bij Manchester United; wat gek dat Man U 40 miljoen euro voor die prutser over heeft.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het ging om de speelwijze van voorbeelden die jij noemde lulhanes. En who the fuck is Tevez ? Het is geen Messi of zo ..
Maar aangezien KJH Ajax enkel wil verlaten voor een absolute topclub waar hij eerste spits is, kan het nog lang duren voordat hij naar Man Utd gaat, want die garantie krijgt ie natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Tevez staat de laatste weken anders niet in de basis...
Klaas Jan zou prima naast Rooney kunnen spelen. Bovendien zou hij daar echt wel zijn speelminuten krijgen. Alsof Tevez en Rooney het gehele seizoen in de competitie en vele bekerwedstrijden in de basis staan.
Dat ben ik dan weer niet met je eensquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar is ook geen Messi en Tevez loopt natuurlijk maar 1 op 2 bij Manchester United; wat gek dat Man U 40 miljoen euro voor die prutser over heeft.
Ironie...quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:49 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat ben ik dan weer niet met je eens
Tevez doet het goed bij Utd, hij is verschrikkelijk sterk aan de bal en speelt goed samen met Rooney. En 1 op 2 lijkt me ook genoeg als je ziet wie er verder nog een goal kunnen maken bij Utd.
Maargoed, dit is het Huntelaar topicTwee goeie goals vandaag en behoed ons mede voor een afgang.
.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:49 schreef Fides het volgende:
Huntelaar scoort toch gewoon 2 belangrijke doelpunten. De 3-1 zodat er nog een beetje hoop is, en de 3-4 zodat we de wedstrijd winnen. Spelers tegen wie je nog niet speelt kan ook niet verslaan.
huntelaar gaat gewoon naar madridquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar aangezien KJH Ajax enkel wil verlaten voor een absolute topclub waar hij eerste spits is, kan het nog lang duren voordat hij naar Man Utd gaat, want die garantie krijgt ie natuurlijk nooit.
quote:
Dat dus. Het is niet per definitie Huntelaars schuld dat de laatste belangrijke wedstrijd van Ajax tegen een echt grote tegenstander Ajax - Inter was, waar hij overigens in scoorde.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:49 schreef Fides het volgende:
Huntelaar scoort toch gewoon 2 belangrijke doelpunten. De 3-1 zodat er nog een beetje hoop is, en de 3-4 zodat we de wedstrijd winnen. Spelers tegen wie je nog niet speelt kan ook niet verslaan.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat dus. Het is niet per definitie Huntelaars schuld dat de laatste belangrijke wedstrijd van Ajax tegen een echt grote tegenstander Ajax - Inter was, waar hij overigens in scoorde.
Hoe hij Samuel ook een opflikker verkoopt en tegen de grond werkt voordat hij scoortquote:
Wiequote:Op donderdag 27 maart 2008 00:17 schreef Kriegel het volgende:
Lol, dat interview had ik nog nooit gezien. Of ie Rossi en Vialli nog kent, hehe...:')
Jij herkent een ironische grap nog niet als het met een viltstift op je hoofd wordt geschreven.quote:
pfff, who the fuck is Bernd Schuster!?!? Over 10 jaar is iedereen Ruud vergeten en heeft iedereen het over het rijtje Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Huntelaar... Mark my words...quote:Dat liet Bernd Schuster zaterdag exclusief weten aan Sportweek. De Duitse trainer is gecharmeerd van de topscorer van de eredivisie. “Nederland staat bekend om dit soort aanvallers. Huntelaar past wat mij betreft in het rijtje Cruijff, Van Basten, Van Nistelrooy.
Ja, want Ruud is natuurlijk maar een marginaal spitsje vergeleken met Van Basten (die op zijn leeftijd niet eens meer speelde) en Huntelaarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:24 schreef Tennessee het volgende:
[..]
pfff, who the fuck is Bernd Schuster!?!? Over 10 jaar is iedereen Ruud vergeten en heeft iedereen het over het rijtje Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Huntelaar... Mark my words...
Marginaal spitsje zijn jouw woorden, niet de mijne... over 10 jaar komen we er op terug, ok?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, want Ruud is natuurlijk maar een marginaal spitsje vergeleken met Van Basten (die op zijn leeftijd niet eens meer speelde) en Huntelaar.
quote:De Europese voetbalbond UEFA heeft vandaag de regels over het toewijzen van een eigen doelpunt vastgesteld. Een schot op doel dat nog van richting wordt veranderd door een tegenstander, komt op naam van de schutter te staan. Een poging die naast dreigt te gaan en alsnog door een tegenstander tot treffer wordt gepromoveerd, wordt aangewezen als eigen doelpunt.
"Er is veel discussie over van richting veranderde doelpunten en wie die op zijn naam moet krijgen", aldus UEFA-voorzitter Michel Platini. "We wilden daar duidelijkheid over krijgen, zodat de regels nu bij alle wedstrijden hetzelfde zijn." Klaas-Jan Huntelaar raakte in januri een doelpunt kwijt, omdat de KNVB zijn treffer in de wedstrijd tegen FC Twente (2-2) uiteindelijk aanwees als eigen doelpunt van Edson Braafheid. Tot onvrede van de Ajax-spits, die vond dat de regels hierover niet duidelijk zijn.
Dan zal Huntelaar snel naar het buitenland moeten !quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:24 schreef Tennessee het volgende:
[..]
pfff, who the fuck is Bernd Schuster!?!? Over 10 jaar is iedereen Ruud vergeten en heeft iedereen het over het rijtje Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Huntelaar... Mark my words...
Zo krom weer, die regel wordt pas nu van kracht. Voorts beweert men hierboven dat Huntelaar er één kwijt raakte, maar aangezien hij er geen gemaakt had...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:31 schreef RayMania het volgende:
Huntelaar mag er ook wel eentje bij krijgen.
[..]
[ afbeelding ]
Die vrije trap ging anders over/misquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:31 schreef RayMania het volgende:
Huntelaar mag er ook wel eentje bij krijgen.
[..]
[ afbeelding ]
Mwoah, valt wel mee, hij is pas 24...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan zal Huntelaar snel naar het buitenland moeten !
Dat is te overtrokken, maar ik denk wel dat Boschker 'm eenvoudig uit de lucht had geplukt. Meestal zijn die van Huntelaar niet bijster hard óf niet 100% zuiver getrapt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die vrije trap ging anders over/mis
Als als alsquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:18 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Mwoah, valt wel mee, hij is pas 24...
Cruijff speelde geloof ik tot zijn 26ste bij Ajax, Van Basten tot zijn 23ste of 24ste en Bergkamp tot zijn 25ste.... (als ik me niet vergis)
Als Huntelaar in Oostenrijk/Zwitserland topscorer en/of Europees kampioen wordt en volgend jaar onder Van Basten ook een Europese prijs pakt heeft hij wat mij betreft Ruud al achter zich gelaten... Als hij dan naar Madrid, Milaan of Manchester of zo verhuist en daar ook nog de nodige titels pakt gaat hij de volgende tien jaar Ruud heeeel ver achter zich laten....
Idd de meeste vrije trappen zijn slechtquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:21 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat is te overtrokken, maar ik denk wel dat Boschker 'm eenvoudig uit de lucht had geplukt. Meestal zijn die van Huntelaar niet bijster hard óf niet 100% zuiver getrapt.
Ja, inderdaad, Ruud is 31 en Klaas-Jan 24... Pas over een jaar of tien zijn ze écht goed te vergelijken en ik denk dat Klaas-Jan de potentie heeft veel groter te worden dan Ruud... Misschien zie ik dat helemaal verkeerd, dat kunnen we alleen maar afwachten....quote:
Of Boschker hem zou hebben gepakt maakt volgens die nieuwe regel dus niet uit. Maargoed, dat ene doelpunt, het interesseert mij niks of ie nou wel of niet voor Huntelaar telt. Als ie 28 ipv 27 doelpunten heeft gemaakt is ie niet ineens een betere spits natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:21 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat is te overtrokken, maar ik denk wel dat Boschker 'm eenvoudig uit de lucht had geplukt. Meestal zijn die van Huntelaar niet bijster hard óf niet 100% zuiver getrapt.
Wel mooi het voetbal aan het eind van deze eeuw, de doelpuntenmaker hoeft de bal dan niet eens meer aan te rakenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:37 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Of Boschker hem zou hebben gepakt maakt volgens die nieuwe regel dus niet uit. Maargoed, dat ene doelpunt, het interesseert mij niks of ie nou wel of niet voor Huntelaar telt. Als ie 28 ipv 27 doelpunten heeft gemaakt is ie niet ineens een betere spits natuurlijk.
Klaas - Jan heeft altijd al een goede toekomst gehad volgens velen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:37 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, Ruud is 31 en Klaas-Jan 24... Pas over een jaar of tien zijn ze écht goed te vergelijken en ik denk dat Klaas-Jan de potentie heeft veel groter te worden dan Ruud... Misschien zie ik dat helemaal verkeerd, dat kunnen we alleen maar afwachten....
Dat Ajax de laatste jaren geen titels pakt is volgens mij niet de schuld van Huntelaar... Ik denk eerder dat het ondanks Huntelaar is... Ik hoop heel erg dat hij nog minstens een jaar onder Van Basten bij Ajax blijft en dan wél titels pakt, maar ook dat kunnen we alleen maar afwachten... Dat hij de komende tien jaar nog veel titels gaat pakken ben ik van overtuigd, als hij maar niet ernstig geblesseerd raakt... Ik denk dat we nog heel veel van hem zullen kunnen gaan genieten in EK's, WK's en CL's de komende 10-12 jaar en hopelijk nog langer...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klaas - Jan heeft altijd al een goede toekomst gehad volgens velen.
Bij PSV was hij het talent, maar bij Ajax maakt hij nu zijn doelpunten.
Het zijn er veel maar hij wint er voor Ajax geen belangrijke titels mee.
Ik vind wel dat hij nu hogerop moet gaan proberen, omdat hij qua spel nu het maximale heeft bereikt in Nederland
Sterkere competitie waar hij dan aan zijn min punten kan gaan werken en CL kan gaan spelen
Zegt de PSV'erquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klaas - Jan heeft altijd al een goede toekomst gehad volgens velen.
Bij PSV was hij het talent, maar bij Ajax maakt hij nu zijn doelpunten.
Het zijn er veel maar hij wint er voor Ajax geen belangrijke titels mee.
Ik vind wel dat hij nu hogerop moet gaan proberen, omdat hij qua spel nu het maximale heeft bereikt in Nederland
Sterkere competitie waar hij dan aan zijn min punten kan gaan werken en CL kan gaan spelen
Simpele ziel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:06 schreef Tennessee het volgende:
Ruud heeft in zijn prof-carriere 458 wedstrijden gespeeld waarin hij 300 doelpunten wist te maken, dat is 0,655 goals per wedstrijd...
Klaas-Jan heeft 213 wedstrijden met 155 goals op zijn naam, dat is 0,727 goals per wedstrijd...
Van Basten komt op een gemiddelde van 0,747, van Cruijff en Bergkamp heb ik niet genoeg data om een gemiddelde te berekenen.
Ruud heeft nog nooit een seizoen met een gemiddelde van 1 goal per wedstrijd gehad, Klaas-Jan is aan zijn tweede bezig... Of eigenlijk al zijn vierde als je de KNVB beker ook rekent.... Vijf als je Europesse competities ook telt, maar dan heeft Ruud zelfs een seizoen van méér dan een goal per wedstrijd op zijn naam... blijft 5-1 voor Klaas-Jan en die is 7 jaar jonger...
Ruud heeft in de Nederlandse beker of competitie ook nooit 1 op 1 gelopen.... Klaas-Jan dus al minstens 3 keer... En inderdaad heb ik dus al twee keer gezegd dat we nog een jaar of tien zullen moeten wachten om ze écht goed te kunnen vergelijken...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ruud loopt al jaren rond in een betere competie.
Laat Huntelaar dat eerst ook maar eens in een top competitie meelopen en kijk dan als hij 1 op 1 loopt
Dat domme rekensommetje van jou zegt helemaal niets. Ruud heeft het leeuwendeel van zijn wedstrijden in buitenlandse competities gespeeld tegen (veel) betere verdedigers dan Huntelaar tot nu toe heeft gedaan.quote:
En waarom heeft hij in de Nederlandse competitie of beker dan ook nooit 1 op 1 gelopen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat domme rekensommetje van jou zegt helemaal niets. Ruud heeft het leeuwendeel van zijn wedstrijden in buitenlandse competities gespeeld tegen (veel) betere verdedigers dan Huntelaar tot nu toe heeft gedaan.
Jij bent geen serieuze statisticus als je niet kunt uitrekenen hoe de competitie was opgebouwd. Ik kan me in elk geval niet herinneren dat in de tijd van Van Basten Ajax vrijwel elke thuiswedstrijd "bewust" vanaf een achterstand speelde.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:27 schreef Tennessee het volgende:
[..]
En waarom heeft hij in de Nederlandse competitie of beker dan ook nooit 1 op 1 gelopen?
Ik heb ook nooit beweerd dat ik een serieuze statisticus ben of wat voor statisticus dan ook... Wel knap van Huntelaar dan, alweer topscorer van Nederland worden met alleen maar kneuzen als teamgenoot...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Jij bent geen serieuze statisticus als je niet kunt uitrekenen hoe de competitie was opgebouwd. Ik kan me in elk geval niet herinneren dat in de tijd van Van Basten Ajax vrijwel elke thuiswedstrijd "bewust" vanaf een achterstand speelde.
Ik zou zeggen dat Huntelaar reddingsboei was van Ajax, alle ballen naar hem. Van Nistelrooij speelde met goede spelers om hem heen. Ik zou bij Ajax niemand weten die een beetje in de buurt komt van het talent van Huntelaar.
In het land der blinden is éénoog koning.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:44 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik een serieuze statisticus ben of wat voor statisticus dan ook... Wel knap van Huntelaar dan, alweer topscorer van Nederland worden met alleen maar kneuzen als teamgenoot...
Hij voetbalde met Luc Nilis, terwijl Huntelaar alle ballen in de 16 opeist. Dat is het verschil.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:27 schreef Tennessee het volgende:
[..]
En waarom heeft hij in de Nederlandse competitie of beker dan ook nooit 1 op 1 gelopen?
ok, ik ga even een gokje wagen... toevallig PSV-fan?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij voetbalde met Luc Nilis, terwijl Huntelaar alle ballen in de 16 opeist. Dat is het verschil.
Onzin, Huntelaar heeft meer met De Graafschap. Nilis trouwens met Genk, waar zijn zoon speelt. Snap niet waarom zo'n statisticus als jij dat niet weet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:53 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ok, ik ga even een gokje wagen... toevallig PSV-fan?
En opnieuw... Huh?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:58 schreef okee6 het volgende:
[..]
Onzin, Huntelaar heeft meer met De Graafschap. Nilis trouwens met Genk, waar zijn zoon speelt. Snap niet waarom zo'n statisticus als jij dat niet weet.
On topic is niet je sterkste kant? Misschien kun je beter eens berekenen hoeveel Ajax komend seizoen scoort minus Huntelaar. Een Koevermans-effect?quote:
Huntelaar blijft denk ik nog een jaar en misschien wel twee en zoals ik al eerder heb gezegd denk ik dat Ajax binnen twee jaar weer minstens bij de laatste vier in de CL zit...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
On topic is niet je sterkste kant? Misschien kun je beter eens berekenen hoeveel Ajax komend seizoen scoort minus Huntelaar. Een Koevermans-effect?
Ach, nu weer 2 doelpunten, maakt dat ie er 29 in heeft liggen. Kampioen of niet, de topscorerstitel zal 'm niet meer ontgaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef KingOfPop het volgende:
Verdient een titel haha, had dat konijn maar niet naar Ajax moeten gaan.
Had Ajax zelf kampioen moeten maken tegen PSV tweemaal. Heeft er de kansen voor gehad.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef KingOfPop het volgende:
Alleen had hij de tweede helft wel in de spits opgesteld moeten worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Had Ajax zelf kampioen moeten maken tegen PSV tweemaal. Heeft er de kansen voor gehad.
Dan staat Ruud er weerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:20 schreef jorienvdherik het volgende:
1e was mooi van hem
2e was intikker
hoop dat die nog goed is op EK
De jaloeziequote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef KingOfPop het volgende:
wie is datquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:37 schreef Radegast het volgende:
Hans Gillhaus zat op de tribune.
Scoort hij niet te veel een spits van chelseaquote:Op zondag 30 maart 2008 00:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Da's de hoofd scouting van Chelsea FC, jorientje.
dat is hij nu ook alquote:Op zondag 30 maart 2008 00:12 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor de stap naar het buitenland, hij heeft niks meer te leren in Nederland. Hij moet nu tegen topverdedigers gaan spelen, dan kan hij de volgende stap gaan maken en dan is hij vrij zeker de opvolger van van Nistelrooij bij Oranje
Maceoquote:Op zondag 30 maart 2008 00:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat is hij nu ook al
wat heb je anders voor spitsen...
Lange Janquote:Op zondag 30 maart 2008 00:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat is hij nu ook al
Jan is een goeie, maar niet de technicus die met een geplaatst balletje de wedstrijd openbreekt. Meer het breekijzer voor in de slotminuten.quote:
John van Beukering vind zich een stuk beter dan Klaas dus...............quote:Op zondag 30 maart 2008 00:22 schreef jorienvdherik het volgende:
voor de toekomst over 5 jaar, noem eens een talent in de spits, weet allleen huntelaar
jullie
Neen, John vind zichzelf niet minder dan Klaas.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:23 schreef toma het volgende:
[..]
John van Beukering vind zich een stuk beter dan Klaas dus...............
denk niet dat dat nog helpt. Zoiets moet je van nature meekrijgen.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:29 schreef Chadi het volgende:
Klaas heeft een goed eloop trainer nodig die hem wat start snelheid aan leert.
Ik denk dat je dat wel aan kan leren. Het is gewoon een techniek die je moet beheersen. Korte styappen in het begin en vandaaruit in de juiste versnelling. Het gaat niet 1-2-3 maar het kan wel zeker aangeleerd worden tot op een bepaalde hoogte.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:32 schreef toma het volgende:
[..]
denk niet dat dat nog helpt. Zoiets moet je van nature meekrijgen.
Hij heeft een aantal jaren geleden in de zomer meegetraint met een Nederlandse hardloper / sprinter om zn loopvermogen te trainen maar dat heeft denk ik niet veel geholpen.
denk niet dat dat veel met de techniek te maken heeft meer met de bouw van je spieren.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat wel aan kan leren. Het is gewoon een techniek die je moet beheersen. Korte styappen in het begin en vandaaruit in de juiste versnelling. Het gaat niet 1-2-3 maar het kan wel zeker aangeleerd worden tot op een bepaalde hoogte.
Ik denk dat hij voor zijn gevoel toch ook nog een keer met Ajax een prijs wil pakken... het is zo niet-af anders...quote:Op zondag 30 maart 2008 00:12 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor de stap naar het buitenland, hij heeft niks meer te leren in Nederland....
Johan Cruijff schaal is dan het maximaal haalbarequote:Op zondag 30 maart 2008 00:43 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor zijn gevoel toch ook nog een keer met Ajax een prijs wil pakken... het is zo niet-af anders...
ach dat wilde Sneijder ook........... en Heitinga ook. Dat is altijd maar relatief natuurlijkquote:Op zondag 30 maart 2008 00:43 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor zijn gevoel toch ook nog een keer met Ajax een prijs wil pakken... het is zo niet-af anders...
Jhon bedoel jequote:Op zondag 30 maart 2008 00:23 schreef toma het volgende:
[..]
John van Beukering vind zich een stuk beter dan Klaas dus...............
ja dat 2e schoot me ineens ook te binnenquote:
Ja maar die kan je trainenquote:Op zondag 30 maart 2008 00:36 schreef toma het volgende:
[..]
denk niet dat dat veel met de techniek te maken heeft meer met de bouw van je spieren.
de bouw van je spieren kan je niet trainen. Je kan ze hoogstens versterken. Maar welk soort spieren je hebt is niet echt aanpasbaar.quote:
Ik hoop t!quote:Op zondag 30 maart 2008 00:43 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Molsquote:Op zondag 30 maart 2008 00:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat is hij nu ook al
Klonk niet echt overtuigendquote:Op zondag 30 maart 2008 00:45 schreef Jasza het volgende:
KLAAS JAN NOG EEN JAAR.
whehe, oud nieuws!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:37 schreef RayMania het volgende:
Net bij Studio Voetbal. Huntelaar zou in het vliegtuig naar Barcelona zitten.
Yes!.
Niet genoeg spitsen daar? Geloof er niks van.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:37 schreef RayMania het volgende:
Yes!.
Hij wil zijn voorbeeld Urzaiz achterna!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:42 schreef RayMania het volgende:
Ik vind Espanyol toch niet echt een vooruitgang, maar goed.
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:37 schreef RayMania het volgende:
Yes!.
Wat gaat Klaas-Jan daar doen? CL wedstrijdje kijken?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Huntelaar naar Barcelona volgens van Gelder
Hoezo niet, denk niet dat bestuur van barca tevreden is met huidige.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:47 schreef DutchGooner het volgende:
Gezien de aanvallers die ze er nu al hebben lijkt het mij niet de meest verstandige keuze.
Ga jij eens lekker slapen knulletje.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoezo niet, denk niet dat bestuur van barca tevreden is met huidige.
dus zal er wel 1 weg moeten
Een spits moet toch doelpunten maken?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:50 schreef venomsnake het volgende:
Ik hoop het toch niet zeg..
Bojan, Eto'o, Henry.. WTF moet je dan met Huntelaar.
Prima doelpuntenmaker hoor, maar voetballend matig. Heeft geen snelheid, geen actie..
wat ik zei.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:50 schreef venomsnake het volgende:
Ik hoop het toch niet zeg..
Bojan, Eto'o, Henry.. WTF moet je dan met Huntelaar.
Prima doelpuntenmaker hoor, maar voetballend matig. Heeft geen snelheid, geen actie..
Bojan (die sowieso de kans moet krijgen), Eto'o en Henry kunnen dat ook prima, maar kunnen ook nog eens goed voetballen. Huntelaar vind ik meer een 4-4-2 spits, iets voor real madrid bijvoorbeeld.quote:
ik denk dat hij met zijn spel beter in Italië past, daar de sluwe spits uithangen bij Milan ofzo.quote:
Henry is nou dit jaar niet bepaald de goalgetter die we kennen van Arsenal.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bojan (die sowieso de kans moet krijgen), Eto'o en Henry kunnen dat ook prima, maar kunnen ook nog een goed voetballen. Huntelaar vind ik meer een 4-4-2 spits, iets voor real madrid bijvoorbeeld.
Dat ben ik dan wel met je eens.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat hij met zijn spel beter in Italië past, daar de sluwe spits uithangen bij Milan ofzo.
Huntelaar heeft ook nog niets bewezen in een grote competitie hoor.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Henry is nou dit jaar niet bepaald de goalgetter die we kennen van Arsenal.
Nee hij gaat naar die kerk die nooit afkomtquote:Op zondag 30 maart 2008 23:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat gaat Klaas-Jan daar doen? CL wedstrijdje kijken?
Dat ie niets heeft bewezen is zo.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Huntelaar heeft ook nog niets bewezen in een grote competitie hoor.
Henry zou in Nederland ook zo 30 goals maken.
Gaat mij meer om het type speler dat Huntelaar is, ik denk dat hij niet bij Barcelona past.
Mee eens.. Maar Ruud speelt dus ook bij een club dat een systeem speelt dat hem wel ligt. Ik vraag me af of Ruud bij Barcelona ook zoveel zou hebben gescoord. Misschien wel hoor....quote:Op maandag 31 maart 2008 00:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat ie niets heeft bewezen is zo.
Maar dat wil niet zeggen dat hij er geen 25 in Spanje kan maken.
Ruud van Nistelrooy vind ik een zelfde soort spelers als KJH en die scoort ook aan de lopende band in Spanje.
als ons aller jack wat roept is het waarquote:Op maandag 31 maart 2008 00:14 schreef toma het volgende:
alleen geruchten uit een betrouwbare bron volgens Jack.
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
Cruyff die de spits van Van Basten afpaktnaaistreek. de wraak van Johan.
net alsof Huntelaar constant ellebogen uitdeeld. Tot nu toe 1 keer en dat was (denk ik) niet eens expres.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:20 schreef okee6 het volgende:
Huntelaar zou toch beter naar Italië kunnen. Zlatan kan zijn ellebogen daar ook per acceptgiro voldoen, in Spanje loopt dat in de papieren. Of kom je er zelfs niet mee weg.
Jammer dat je nooit eens inhoudelijk en voetbaltechnisch kan reageren, maar alleen maar bepaalde reacties van Ajacieden aan het uitlokken bent.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:20 schreef okee6 het volgende:
Huntelaar zou toch beter naar Italië kunnen. Zlatan kan zijn ellebogen daar ook per acceptgiro voldoen, in Spanje loopt dat in de papieren. Of kom je er zelfs niet mee weg.
Staat nu dus op 99 competitietreffers, nog één voor de 100.quote:Ajacied Klaas-Jan Huntelaar staat zaterdag tegenover zijn voormalige werkgever SC Heerenveen. De spits maakte tot dusverre al 97 doelpunten in de Eredivisie, maar scoorde opmerkelijk genoeg in drie duels nog geen enkele keer tegen de Friezen.
Ik reageer inhoudelijk. Bijvoorbeeld zou jij filmpjes kunnen hebben van een achttal waarschijnlijke 'elleboogstoten' van Klaas-Jan dit seizoen. Maar als Ajacied verzamel je die niet. Waarom niet eigenlijk?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jammer dat je nooit eens inhoudelijk en voetbaltechnisch kan reageren, maar alleen maar bepaalde reacties van Ajacieden aan het uitlokken bent.
Noem ze eens op. Als je tot drie komt, vind ik dat al heel erg knap van je.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:59 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik reageer inhoudelijk. Bijvoorbeeld zou jij filmpjes kunnen hebben van een achttal waarschijnlijke 'elleboogstoten' van Klaas-Jan dit seizoen. Maar als Ajacied verzamel je die niet. Waarom niet eigenlijk?
Omdat in de samenvattingen die ik via internet kijk (en waar ik de filmpjes van maak) alleen een beknopte samenvatting wordt gegeven met vaak alleen de doelpunten, kansen en rode kaarten?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:59 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik reageer inhoudelijk. Bijvoorbeeld zou jij filmpjes kunnen hebben van een achttal waarschijnlijke elleboogstoten van Klaas-Jan dit seizoen. Maar als Ajacied verzamel je die niet. Waarom niet eigenlijk?
Dat vervelende gedrag zal ie wel bij PSV hebben geleerd. Oh nee, sorry, daar maken ze alleen schwalbes of spugen ze tegenstanders onder.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:20 schreef okee6 het volgende:
En dan straks de slaapverwekkende 1 april grap dat hij bij Real heeft getekend zeker..quote:
Cru, maar goed!quote:Op maandag 31 maart 2008 18:38 schreef sjimz het volgende:
Joden voelen zich natuurlijk ook gewoon thuis in een trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |