Het ging om de speelwijze van voorbeelden die jij noemde lulhanes. En who the fuck is Tevez ? Het is geen Messi of zo ..quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan moet ie eerst Tevez of Rooney uit de basis spelen en dat lukt hem in geen 100 jaar.
Naldo speelt ie er natuurlijk nooit uit en Mertesacker vertrekt. Dus dan mag ie met die andere baggerspelers gaan concurreren.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:40 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Doe maar met Braziliaans international Naldo en Duits international Mertesacker. Ook flutspelers zeker?
Als hij er tegen Italië op het EK drie maakt zeg jij dat ie er vier had moeten maken.
Dat ben ik wel met je eens. Of ie een wereldspits kan worden kan pas blijken als ie in een grotere competitie komt te spelen. Denk dat ie bij bijvoorbeeld Man Utd ook prima uit de voeten zou kunnen, maar dan wel als 3e spits. Dan speel je nog vrij veel door het drukke programma en de rotatie, maar Rooney zal ie niet uit de basis houden als het er echt toe doet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Naldo speelt ie er natuurlijk nooit uit en Mertesacker vertrekt. Dus dan mag ie met die andere baggerspelers gaan concurreren.
Ik ben positiever over Huntelaar dan je denkt. Ik vind 'm alleen geen (potentiële) wereldspits. Wel een prima Europese subtopspits.
Huntelaar is ook geen Messi en Tevez loopt natuurlijk maar 1 op 2 bij Manchester United; wat gek dat Man U 40 miljoen euro voor die prutser over heeft.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het ging om de speelwijze van voorbeelden die jij noemde lulhanes. En who the fuck is Tevez ? Het is geen Messi of zo ..
Maar aangezien KJH Ajax enkel wil verlaten voor een absolute topclub waar hij eerste spits is, kan het nog lang duren voordat hij naar Man Utd gaat, want die garantie krijgt ie natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Tevez staat de laatste weken anders niet in de basis...
Klaas Jan zou prima naast Rooney kunnen spelen. Bovendien zou hij daar echt wel zijn speelminuten krijgen. Alsof Tevez en Rooney het gehele seizoen in de competitie en vele bekerwedstrijden in de basis staan.
Dat ben ik dan weer niet met je eensquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar is ook geen Messi en Tevez loopt natuurlijk maar 1 op 2 bij Manchester United; wat gek dat Man U 40 miljoen euro voor die prutser over heeft.
Ironie...quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:49 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat ben ik dan weer niet met je eens
Tevez doet het goed bij Utd, hij is verschrikkelijk sterk aan de bal en speelt goed samen met Rooney. En 1 op 2 lijkt me ook genoeg als je ziet wie er verder nog een goal kunnen maken bij Utd.
Maargoed, dit is het Huntelaar topicTwee goeie goals vandaag en behoed ons mede voor een afgang.
.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:49 schreef Fides het volgende:
Huntelaar scoort toch gewoon 2 belangrijke doelpunten. De 3-1 zodat er nog een beetje hoop is, en de 3-4 zodat we de wedstrijd winnen. Spelers tegen wie je nog niet speelt kan ook niet verslaan.
huntelaar gaat gewoon naar madridquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar aangezien KJH Ajax enkel wil verlaten voor een absolute topclub waar hij eerste spits is, kan het nog lang duren voordat hij naar Man Utd gaat, want die garantie krijgt ie natuurlijk nooit.
quote:
Dat dus. Het is niet per definitie Huntelaars schuld dat de laatste belangrijke wedstrijd van Ajax tegen een echt grote tegenstander Ajax - Inter was, waar hij overigens in scoorde.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:49 schreef Fides het volgende:
Huntelaar scoort toch gewoon 2 belangrijke doelpunten. De 3-1 zodat er nog een beetje hoop is, en de 3-4 zodat we de wedstrijd winnen. Spelers tegen wie je nog niet speelt kan ook niet verslaan.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat dus. Het is niet per definitie Huntelaars schuld dat de laatste belangrijke wedstrijd van Ajax tegen een echt grote tegenstander Ajax - Inter was, waar hij overigens in scoorde.
Hoe hij Samuel ook een opflikker verkoopt en tegen de grond werkt voordat hij scoortquote:
Wiequote:Op donderdag 27 maart 2008 00:17 schreef Kriegel het volgende:
Lol, dat interview had ik nog nooit gezien. Of ie Rossi en Vialli nog kent, hehe...:')
Jij herkent een ironische grap nog niet als het met een viltstift op je hoofd wordt geschreven.quote:
pfff, who the fuck is Bernd Schuster!?!? Over 10 jaar is iedereen Ruud vergeten en heeft iedereen het over het rijtje Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Huntelaar... Mark my words...quote:Dat liet Bernd Schuster zaterdag exclusief weten aan Sportweek. De Duitse trainer is gecharmeerd van de topscorer van de eredivisie. “Nederland staat bekend om dit soort aanvallers. Huntelaar past wat mij betreft in het rijtje Cruijff, Van Basten, Van Nistelrooy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |