Zo'n broekie van Twente is waarschijnlijk lastiger dan Urby (quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als ie nou door een Oranje-international was uitgeschakeld, Urby ofzo, maar nee, door zo'n broekie van Twente.
Ajax heeft ook genoeg punten laten liggen tegen kleine clubs. En die punten wegen niet minder zwaar dan punten tegen de hoger geplaatste ploegen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Koevermans rendeert per minuut niet veel minder dan Huntelaar. Wordt weer eens tijd voor zo'n statistiekje. Lazovic is een ander verhaal. Enfin, de beste spits van een club wil je op de beste momenten zien scoren, dat zijn de moeilijkste.
Dat scheelt ook weer niet veel nee. Huntelaar 1 op 96,59 minuten, Koevermans 1 op 84,36 minuten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Koevermans rendeert per minuut niet veel minder dan Huntelaar. Wordt weer eens tijd voor zo'n statistiekje. Lazovic is een ander verhaal. Enfin, de beste spits van een club wil je op de beste momenten zien scoren, dat zijn de moeilijkste.
In vergelijking; Koevermans bracht PSV nooit na een achterstand terug in de wedstrijd (lijkt mij toch hartstikke belangrijk) en verder wist hij PSV vijf keer op voorsprong te brengen. Niet veel.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat zijn inderdaad de goals die een wedstrijd openbreken of omdraaien. Dat doet een 3-0/4-0/3-1 etc niet.
Dat is natuurlijk onzin. Koster geeft thuis altijd opdracht om eerst achter te komen, waar voor Vergoossen de 0 immer heilig is. Koevermans kan in een sterker team, als PSV is, bovendien zelden bij een achterstand invallen. Daar blijven jouw statistiekjesquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
De statistieken die er echt toe doen zijn cijfers die zeggen hoevaak een spits zijn club op gelijke hoogte of op voorsprong heeft gebracht. Dát is belangrijkheid, niet een ratio tussen speelminuten en goals. Als je dat vergelijkt steekt Huntelaar ver boven de Eredivisiespitsen (misschien met uitzondering van Nkufo) uit; vijf keer op gelijke hoogte brengen na een achterstand, tien keer op voorsprong brengen.
Statistisch gesproken heeft hij 12,23 minuut minder nodig dan Huntelaar om een doelpunt te scoren. Kortom, puur door de pessimisten is Koef geen topscorer van Nederland dit seizoenquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:39 schreef cultheld het volgende:
Serieus ingaan op een vergelijking met Koevermans. Die mag de schoenen van Huntelaar nog niet poetsen en is ook PSV-onwaardig. VOH is al 3 klasses beter dan Koef.
Dit is geen onzin wil je zeggen? Zo'n one-liner bevordert zeker de discussie.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:42 schreef okee6 het volgende:
[..]
Koster geeft thuis altijd opdracht om eerst achter te komen, waar voor Vergoossen de 0 immer heilig is.
Yupquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:30 schreef mcyodogg het volgende:
Doelsaldo tussen Ajax en PSV scheelt toch maar 1 goal?
Maar daar kun je wel 34 wedstrijden aan werken, dus elke wedstrijd en elke (tegen)goal is belangrijk. Ik denk dat het waardevoller voor een club is om meer op de aanval te spelen met het risico op tegengoals dan minder vaak scoren, maar wel de nul houden. Ajax heeft op dit moment veel tegengoals, maar wel weer het beste doelsaldo (en daar gaat het om als het aantal punten gelijk is).quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:30 schreef mcyodogg het volgende:
Doelsaldo tussen Ajax en PSV scheelt toch maar 1 goal?
Hij moet een bagger EK spelenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:40 schreef pfaf het volgende:
Hopelijk hebben er niet te veel Europese topcoaches meegekeken...
doe eens samen met nistelrooy danquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:38 schreef Chadi het volgende:
Wat een geweldenaar zeg .. breng hem in de 16 en hij is dodelijk tegen wie dan ook.
Omdat ie fantastisch speelde tegen de Oostenrijkse Nesta en Maldini?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:40 schreef pfaf het volgende:
Hopelijk hebben er niet te veel Europese topcoaches meegekeken...
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef Kriegel het volgende:
En ja hoor, daar is onze schlemiel weer.Je moet toch wat te zeiken hebben, nietwaar?
Ik bekijk het liever in perspectief.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef Kriegel het volgende:
En ja hoor, daar is onze schlemiel weer.Je moet toch wat te zeiken hebben, nietwaar?
In dat geval.. Maldini speelt net zo vaak als Nesta centraal in de man dekking .quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik bekijk het liever in perspectief.
Is Nesta tegenwoordig rechtsback? Maldini heeft vroeger vaak zat als linker CV gespeeld.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
In dat geval.. Maldini speelt net zo min als Nesta centraal in de man dekking .
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is Nesta tegenwoordig rechtsback? Maldini heeft vroeger vaak zat als linker CV gespeeld.
Die Prodl gaat komend seizoen bij Werder Bremen spelen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:25 schreef Chadi het volgende:
En dat dat verdedigingsblok van Oostenrijk niet goed was of zo ??
Uiteindelijk heeft ie voor de warmste en mooiste club van Nederland gekozenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
hij is nog boos dat psv hem zo simpel liet gaan ;0
Niet zo respectloos over die 2 jong! En dan met name over Maldini.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Nesta of Maldini. Die zijn inmiddels wel klaar voor de schroot. Waar gaat het ook over...
KJHHeld!
Ik denk dat ie voorlopig tekort komt voor de absolute top; zeker als eerste spits, ondanks dat hij in mijn ogen een geweldige spits is. Leuk voor een club als Manchester United als 4e spits of als 1e spits voor een club als Fiorentina of Fenerbahce.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:25 schreef Chadi het volgende:
Maar ja jij wil dus zeggen dat Huntelaar niet goed is? En dat dat verdedigingsblok van Oostenrijk niet goed was of zo ?? Ik durf te wedden dat hij binnen 3 jaar standaard waarde is bij een Europese topclub.
Lekker concurreren met Petri Pasanen en Pierre Womé; topverdediger in wordingquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die Prodl gaat komend seizoen bij Werder Bremen spelen.
Bij Manchester zou hij er meer maken dan bij fiorentina. Manchester speelt altijd op de helft van de tegenstander . De afstan die hij naar het doel moet overbruggen moet niet te groot zijn. Iedere spits heeft zijn kwaliteiten. Er zijn weinig spitsen die echt alles kunnen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat ie voorlopig tekort komt voor de absolute top; zeker als eerste spits, ondanks dat hij in mijn ogen een geweldige spits is. Leuk voor een club als Manchester United als 4e spits of als 1e spits voor een club als Fiorentina of Fenerbahce.
Je hebt gelijk, vergeleken met Rob Penders en Douglas heeft Oostenrijk echt wereldverdedigers in de gelederen.. Dat is toch geen graadmeter man. Tegen de Oostenrijkers scoren is net zoiets als tegen Estland scoren: niet te vergelijken met scoren tegen Italië of Argentinië.
Dan moet ie eerst Tevez of Rooney uit de basis spelen en dat lukt hem in geen 100 jaar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bij Manchester zou hij er meer maken dan bij fiorentina. Manchester speelt altijd op de helft van de tegenstander . D eafstand ie hij naar het doel moet overbruggen moet niet te groot zijn. Iedere spits heeft zijn kwaliteiten. Er zijn weinig spitsen die echt alles kunnen.
Tuurlijk doet ie dat, maar de online polonaise die vervolgens ontstaat vind ik zo sneu. Alsof hij net een hattrick heeft gescoord tegen Alex en John Terry.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef RayMania het volgende:
Maar als-ie niet had gescoord was het argument "hij heeft niet gescoord tegen twee Oostenrijkse verdedigers" vrijwel zeker langsgekomen. Hij doet wat-ie moet doen.
Doe maar met Braziliaans international Naldo en Duits international Mertesacker. Ook flutspelers zeker?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lekker concurreren met Petri Pasanen en Pierre Womé; topverdediger in wording.
Het ging om de speelwijze van voorbeelden die jij noemde lulhanes. En who the fuck is Tevez ? Het is geen Messi of zo ..quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan moet ie eerst Tevez of Rooney uit de basis spelen en dat lukt hem in geen 100 jaar.
Naldo speelt ie er natuurlijk nooit uit en Mertesacker vertrekt. Dus dan mag ie met die andere baggerspelers gaan concurreren.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:40 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Doe maar met Braziliaans international Naldo en Duits international Mertesacker. Ook flutspelers zeker?
Als hij er tegen Italië op het EK drie maakt zeg jij dat ie er vier had moeten maken.
Dat ben ik wel met je eens. Of ie een wereldspits kan worden kan pas blijken als ie in een grotere competitie komt te spelen. Denk dat ie bij bijvoorbeeld Man Utd ook prima uit de voeten zou kunnen, maar dan wel als 3e spits. Dan speel je nog vrij veel door het drukke programma en de rotatie, maar Rooney zal ie niet uit de basis houden als het er echt toe doet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Naldo speelt ie er natuurlijk nooit uit en Mertesacker vertrekt. Dus dan mag ie met die andere baggerspelers gaan concurreren.
Ik ben positiever over Huntelaar dan je denkt. Ik vind 'm alleen geen (potentiële) wereldspits. Wel een prima Europese subtopspits.
Huntelaar is ook geen Messi en Tevez loopt natuurlijk maar 1 op 2 bij Manchester United; wat gek dat Man U 40 miljoen euro voor die prutser over heeft.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het ging om de speelwijze van voorbeelden die jij noemde lulhanes. En who the fuck is Tevez ? Het is geen Messi of zo ..
Maar aangezien KJH Ajax enkel wil verlaten voor een absolute topclub waar hij eerste spits is, kan het nog lang duren voordat hij naar Man Utd gaat, want die garantie krijgt ie natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Tevez staat de laatste weken anders niet in de basis...
Klaas Jan zou prima naast Rooney kunnen spelen. Bovendien zou hij daar echt wel zijn speelminuten krijgen. Alsof Tevez en Rooney het gehele seizoen in de competitie en vele bekerwedstrijden in de basis staan.
Dat ben ik dan weer niet met je eensquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar is ook geen Messi en Tevez loopt natuurlijk maar 1 op 2 bij Manchester United; wat gek dat Man U 40 miljoen euro voor die prutser over heeft.
Ironie...quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:49 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat ben ik dan weer niet met je eens
Tevez doet het goed bij Utd, hij is verschrikkelijk sterk aan de bal en speelt goed samen met Rooney. En 1 op 2 lijkt me ook genoeg als je ziet wie er verder nog een goal kunnen maken bij Utd.
Maargoed, dit is het Huntelaar topicTwee goeie goals vandaag en behoed ons mede voor een afgang.
.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:49 schreef Fides het volgende:
Huntelaar scoort toch gewoon 2 belangrijke doelpunten. De 3-1 zodat er nog een beetje hoop is, en de 3-4 zodat we de wedstrijd winnen. Spelers tegen wie je nog niet speelt kan ook niet verslaan.
huntelaar gaat gewoon naar madridquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar aangezien KJH Ajax enkel wil verlaten voor een absolute topclub waar hij eerste spits is, kan het nog lang duren voordat hij naar Man Utd gaat, want die garantie krijgt ie natuurlijk nooit.
quote:
Dat dus. Het is niet per definitie Huntelaars schuld dat de laatste belangrijke wedstrijd van Ajax tegen een echt grote tegenstander Ajax - Inter was, waar hij overigens in scoorde.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:49 schreef Fides het volgende:
Huntelaar scoort toch gewoon 2 belangrijke doelpunten. De 3-1 zodat er nog een beetje hoop is, en de 3-4 zodat we de wedstrijd winnen. Spelers tegen wie je nog niet speelt kan ook niet verslaan.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat dus. Het is niet per definitie Huntelaars schuld dat de laatste belangrijke wedstrijd van Ajax tegen een echt grote tegenstander Ajax - Inter was, waar hij overigens in scoorde.
Hoe hij Samuel ook een opflikker verkoopt en tegen de grond werkt voordat hij scoortquote:
Wiequote:Op donderdag 27 maart 2008 00:17 schreef Kriegel het volgende:
Lol, dat interview had ik nog nooit gezien. Of ie Rossi en Vialli nog kent, hehe...:')
Jij herkent een ironische grap nog niet als het met een viltstift op je hoofd wordt geschreven.quote:
pfff, who the fuck is Bernd Schuster!?!? Over 10 jaar is iedereen Ruud vergeten en heeft iedereen het over het rijtje Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Huntelaar... Mark my words...quote:Dat liet Bernd Schuster zaterdag exclusief weten aan Sportweek. De Duitse trainer is gecharmeerd van de topscorer van de eredivisie. “Nederland staat bekend om dit soort aanvallers. Huntelaar past wat mij betreft in het rijtje Cruijff, Van Basten, Van Nistelrooy.
Ja, want Ruud is natuurlijk maar een marginaal spitsje vergeleken met Van Basten (die op zijn leeftijd niet eens meer speelde) en Huntelaarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:24 schreef Tennessee het volgende:
[..]
pfff, who the fuck is Bernd Schuster!?!? Over 10 jaar is iedereen Ruud vergeten en heeft iedereen het over het rijtje Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Huntelaar... Mark my words...
Marginaal spitsje zijn jouw woorden, niet de mijne... over 10 jaar komen we er op terug, ok?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, want Ruud is natuurlijk maar een marginaal spitsje vergeleken met Van Basten (die op zijn leeftijd niet eens meer speelde) en Huntelaar.
quote:De Europese voetbalbond UEFA heeft vandaag de regels over het toewijzen van een eigen doelpunt vastgesteld. Een schot op doel dat nog van richting wordt veranderd door een tegenstander, komt op naam van de schutter te staan. Een poging die naast dreigt te gaan en alsnog door een tegenstander tot treffer wordt gepromoveerd, wordt aangewezen als eigen doelpunt.
"Er is veel discussie over van richting veranderde doelpunten en wie die op zijn naam moet krijgen", aldus UEFA-voorzitter Michel Platini. "We wilden daar duidelijkheid over krijgen, zodat de regels nu bij alle wedstrijden hetzelfde zijn." Klaas-Jan Huntelaar raakte in januri een doelpunt kwijt, omdat de KNVB zijn treffer in de wedstrijd tegen FC Twente (2-2) uiteindelijk aanwees als eigen doelpunt van Edson Braafheid. Tot onvrede van de Ajax-spits, die vond dat de regels hierover niet duidelijk zijn.
Dan zal Huntelaar snel naar het buitenland moeten !quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:24 schreef Tennessee het volgende:
[..]
pfff, who the fuck is Bernd Schuster!?!? Over 10 jaar is iedereen Ruud vergeten en heeft iedereen het over het rijtje Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Huntelaar... Mark my words...
Zo krom weer, die regel wordt pas nu van kracht. Voorts beweert men hierboven dat Huntelaar er één kwijt raakte, maar aangezien hij er geen gemaakt had...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:31 schreef RayMania het volgende:
Huntelaar mag er ook wel eentje bij krijgen.
[..]
[ afbeelding ]
Die vrije trap ging anders over/misquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:31 schreef RayMania het volgende:
Huntelaar mag er ook wel eentje bij krijgen.
[..]
[ afbeelding ]
Mwoah, valt wel mee, hij is pas 24...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan zal Huntelaar snel naar het buitenland moeten !
Dat is te overtrokken, maar ik denk wel dat Boschker 'm eenvoudig uit de lucht had geplukt. Meestal zijn die van Huntelaar niet bijster hard óf niet 100% zuiver getrapt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die vrije trap ging anders over/mis
Als als alsquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:18 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Mwoah, valt wel mee, hij is pas 24...
Cruijff speelde geloof ik tot zijn 26ste bij Ajax, Van Basten tot zijn 23ste of 24ste en Bergkamp tot zijn 25ste.... (als ik me niet vergis)
Als Huntelaar in Oostenrijk/Zwitserland topscorer en/of Europees kampioen wordt en volgend jaar onder Van Basten ook een Europese prijs pakt heeft hij wat mij betreft Ruud al achter zich gelaten... Als hij dan naar Madrid, Milaan of Manchester of zo verhuist en daar ook nog de nodige titels pakt gaat hij de volgende tien jaar Ruud heeeel ver achter zich laten....
Idd de meeste vrije trappen zijn slechtquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:21 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat is te overtrokken, maar ik denk wel dat Boschker 'm eenvoudig uit de lucht had geplukt. Meestal zijn die van Huntelaar niet bijster hard óf niet 100% zuiver getrapt.
Ja, inderdaad, Ruud is 31 en Klaas-Jan 24... Pas over een jaar of tien zijn ze écht goed te vergelijken en ik denk dat Klaas-Jan de potentie heeft veel groter te worden dan Ruud... Misschien zie ik dat helemaal verkeerd, dat kunnen we alleen maar afwachten....quote:
Of Boschker hem zou hebben gepakt maakt volgens die nieuwe regel dus niet uit. Maargoed, dat ene doelpunt, het interesseert mij niks of ie nou wel of niet voor Huntelaar telt. Als ie 28 ipv 27 doelpunten heeft gemaakt is ie niet ineens een betere spits natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:21 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat is te overtrokken, maar ik denk wel dat Boschker 'm eenvoudig uit de lucht had geplukt. Meestal zijn die van Huntelaar niet bijster hard óf niet 100% zuiver getrapt.
Wel mooi het voetbal aan het eind van deze eeuw, de doelpuntenmaker hoeft de bal dan niet eens meer aan te rakenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:37 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Of Boschker hem zou hebben gepakt maakt volgens die nieuwe regel dus niet uit. Maargoed, dat ene doelpunt, het interesseert mij niks of ie nou wel of niet voor Huntelaar telt. Als ie 28 ipv 27 doelpunten heeft gemaakt is ie niet ineens een betere spits natuurlijk.
Klaas - Jan heeft altijd al een goede toekomst gehad volgens velen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:37 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, Ruud is 31 en Klaas-Jan 24... Pas over een jaar of tien zijn ze écht goed te vergelijken en ik denk dat Klaas-Jan de potentie heeft veel groter te worden dan Ruud... Misschien zie ik dat helemaal verkeerd, dat kunnen we alleen maar afwachten....
Dat Ajax de laatste jaren geen titels pakt is volgens mij niet de schuld van Huntelaar... Ik denk eerder dat het ondanks Huntelaar is... Ik hoop heel erg dat hij nog minstens een jaar onder Van Basten bij Ajax blijft en dan wél titels pakt, maar ook dat kunnen we alleen maar afwachten... Dat hij de komende tien jaar nog veel titels gaat pakken ben ik van overtuigd, als hij maar niet ernstig geblesseerd raakt... Ik denk dat we nog heel veel van hem zullen kunnen gaan genieten in EK's, WK's en CL's de komende 10-12 jaar en hopelijk nog langer...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klaas - Jan heeft altijd al een goede toekomst gehad volgens velen.
Bij PSV was hij het talent, maar bij Ajax maakt hij nu zijn doelpunten.
Het zijn er veel maar hij wint er voor Ajax geen belangrijke titels mee.
Ik vind wel dat hij nu hogerop moet gaan proberen, omdat hij qua spel nu het maximale heeft bereikt in Nederland
Sterkere competitie waar hij dan aan zijn min punten kan gaan werken en CL kan gaan spelen
Zegt de PSV'erquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klaas - Jan heeft altijd al een goede toekomst gehad volgens velen.
Bij PSV was hij het talent, maar bij Ajax maakt hij nu zijn doelpunten.
Het zijn er veel maar hij wint er voor Ajax geen belangrijke titels mee.
Ik vind wel dat hij nu hogerop moet gaan proberen, omdat hij qua spel nu het maximale heeft bereikt in Nederland
Sterkere competitie waar hij dan aan zijn min punten kan gaan werken en CL kan gaan spelen
Simpele ziel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:06 schreef Tennessee het volgende:
Ruud heeft in zijn prof-carriere 458 wedstrijden gespeeld waarin hij 300 doelpunten wist te maken, dat is 0,655 goals per wedstrijd...
Klaas-Jan heeft 213 wedstrijden met 155 goals op zijn naam, dat is 0,727 goals per wedstrijd...
Van Basten komt op een gemiddelde van 0,747, van Cruijff en Bergkamp heb ik niet genoeg data om een gemiddelde te berekenen.
Ruud heeft nog nooit een seizoen met een gemiddelde van 1 goal per wedstrijd gehad, Klaas-Jan is aan zijn tweede bezig... Of eigenlijk al zijn vierde als je de KNVB beker ook rekent.... Vijf als je Europesse competities ook telt, maar dan heeft Ruud zelfs een seizoen van méér dan een goal per wedstrijd op zijn naam... blijft 5-1 voor Klaas-Jan en die is 7 jaar jonger...
Ruud heeft in de Nederlandse beker of competitie ook nooit 1 op 1 gelopen.... Klaas-Jan dus al minstens 3 keer... En inderdaad heb ik dus al twee keer gezegd dat we nog een jaar of tien zullen moeten wachten om ze écht goed te kunnen vergelijken...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ruud loopt al jaren rond in een betere competie.
Laat Huntelaar dat eerst ook maar eens in een top competitie meelopen en kijk dan als hij 1 op 1 loopt
Dat domme rekensommetje van jou zegt helemaal niets. Ruud heeft het leeuwendeel van zijn wedstrijden in buitenlandse competities gespeeld tegen (veel) betere verdedigers dan Huntelaar tot nu toe heeft gedaan.quote:
En waarom heeft hij in de Nederlandse competitie of beker dan ook nooit 1 op 1 gelopen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat domme rekensommetje van jou zegt helemaal niets. Ruud heeft het leeuwendeel van zijn wedstrijden in buitenlandse competities gespeeld tegen (veel) betere verdedigers dan Huntelaar tot nu toe heeft gedaan.
Jij bent geen serieuze statisticus als je niet kunt uitrekenen hoe de competitie was opgebouwd. Ik kan me in elk geval niet herinneren dat in de tijd van Van Basten Ajax vrijwel elke thuiswedstrijd "bewust" vanaf een achterstand speelde.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:27 schreef Tennessee het volgende:
[..]
En waarom heeft hij in de Nederlandse competitie of beker dan ook nooit 1 op 1 gelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |