abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 maart 2008 @ 22:49:45 #126
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_57635719
Wat een kopkracht heeft die gast toch. En die tweede was natuurlijk foutloos afgerond, had Ruud niet beter gekund.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 26 maart 2008 @ 22:52:36 #127
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57635820
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:38 schreef Chadi het volgende:
Wat een geweldenaar zeg .. breng hem in de 16 en hij is dodelijk tegen wie dan ook.
doe eens samen met nistelrooy dan
pi_57635900
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:40 schreef pfaf het volgende:
Hopelijk hebben er niet te veel Europese topcoaches meegekeken...
Omdat ie fantastisch speelde tegen de Oostenrijkse Nesta en Maldini?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 26 maart 2008 @ 22:56:54 #129
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_57635972
En ja hoor, daar is onze schlemiel weer. Je moet toch wat te zeiken hebben, nietwaar?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_57636010
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef Kriegel het volgende:
En ja hoor, daar is onze schlemiel weer. Je moet toch wat te zeiken hebben, nietwaar?
pi_57636037
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef Kriegel het volgende:
Ik bekijk het liever in perspectief.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57636093
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik bekijk het liever in perspectief.
In dat geval.. Maldini speelt net zo vaak als Nesta centraal in de man dekking .
pi_57636170
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef Chadi het volgende:

[..]

In dat geval.. Maldini speelt net zo min als Nesta centraal in de man dekking .
Is Nesta tegenwoordig rechtsback? Maldini heeft vroeger vaak zat als linker CV gespeeld.
pi_57636585
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Is Nesta tegenwoordig rechtsback? Maldini heeft vroeger vaak zat als linker CV gespeeld.

Maldini in ieder geval al een poos niet. Nesta speelt wel centraal met kaladze heel vaak.
pi_57636896
Nesta of Maldini. Die zijn inmiddels wel klaar voor de schroot. Waar gaat het ook over...

KJH Held!
pi_57636936
Maar ja jij wil dus zeggen dat Huntelaar niet goed is? En dat dat verdedigingsblok van Oostenrijk niet goed was of zo ?? Ik durf te wedden dat hij binnen 3 jaar standaard waarde is bij een Europese topclub.
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:27:27 #137
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57637009
hij is nog boos dat psv hem zo simpel liet gaan ;0
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:28:25 #138
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57637043
Wat een klasbak vanavond, hij bleef geconcentreerd spelen en zijn kans afwachten
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_57637088
Voetballend was ie ook goed.
pi_57637101
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:25 schreef Chadi het volgende:
En dat dat verdedigingsblok van Oostenrijk niet goed was of zo ??
Die Prodl gaat komend seizoen bij Werder Bremen spelen.
pi_57637116
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
hij is nog boos dat psv hem zo simpel liet gaan ;0
Uiteindelijk heeft ie voor de warmste en mooiste club van Nederland gekozen
pi_57637157
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Nesta of Maldini. Die zijn inmiddels wel klaar voor de schroot. Waar gaat het ook over...

KJH Held!
Niet zo respectloos over die 2 jong! En dan met name over Maldini.

Maar je hebt gelijk dat het hier over KJH gaat, hij flikt het maar mooi weer, 't maakt dan niet uit tegen wie, en vooral die 2e was echt pure klasse.
pi_57637170
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:25 schreef Chadi het volgende:
Maar ja jij wil dus zeggen dat Huntelaar niet goed is? En dat dat verdedigingsblok van Oostenrijk niet goed was of zo ?? Ik durf te wedden dat hij binnen 3 jaar standaard waarde is bij een Europese topclub.
Ik denk dat ie voorlopig tekort komt voor de absolute top; zeker als eerste spits, ondanks dat hij in mijn ogen een geweldige spits is. Leuk voor een club als Manchester United als 4e spits of als 1e spits voor een club als Fiorentina of Fenerbahce.

Je hebt gelijk, vergeleken met Rob Penders en Douglas heeft Oostenrijk echt wereldverdedigers in de gelederen.. Dat is toch geen graadmeter man . Tegen de Oostenrijkers scoren is net zoiets als tegen Estland scoren: niet te vergelijken met scoren tegen Italië of Argentinië.
pi_57637223
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:30 schreef Radegast het volgende:

[..]

Die Prodl gaat komend seizoen bij Werder Bremen spelen.
Lekker concurreren met Petri Pasanen en Pierre Womé; topverdediger in wording .
  Trouwste user 2022 woensdag 26 maart 2008 @ 23:35:23 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_57637233
Weer 2 miljoen meer waard

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57637301
Maar als-ie niet had gescoord was het argument "hij heeft niet gescoord tegen twee Oostenrijkse verdedigers" vrijwel zeker langsgekomen. Hij doet wat-ie moet doen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57637307
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik denk dat ie voorlopig tekort komt voor de absolute top; zeker als eerste spits, ondanks dat hij in mijn ogen een geweldige spits is. Leuk voor een club als Manchester United als 4e spits of als 1e spits voor een club als Fiorentina of Fenerbahce.

Je hebt gelijk, vergeleken met Rob Penders en Douglas heeft Oostenrijk echt wereldverdedigers in de gelederen.. Dat is toch geen graadmeter man . Tegen de Oostenrijkers scoren is net zoiets als tegen Estland scoren: niet te vergelijken met scoren tegen Italië of Argentinië.
Bij Manchester zou hij er meer maken dan bij fiorentina. Manchester speelt altijd op de helft van de tegenstander . De afstan die hij naar het doel moet overbruggen moet niet te groot zijn. Iedere spits heeft zijn kwaliteiten. Er zijn weinig spitsen die echt alles kunnen.
pi_57637327
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef Chadi het volgende:

[..]

Bij Manchester zou hij er meer maken dan bij fiorentina. Manchester speelt altijd op de helft van de tegenstander . D eafstand ie hij naar het doel moet overbruggen moet niet te groot zijn. Iedere spits heeft zijn kwaliteiten. Er zijn weinig spitsen die echt alles kunnen.
Dan moet ie eerst Tevez of Rooney uit de basis spelen en dat lukt hem in geen 100 jaar.
pi_57637413
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef RayMania het volgende:
Maar als-ie niet had gescoord was het argument "hij heeft niet gescoord tegen twee Oostenrijkse verdedigers" vrijwel zeker langsgekomen. Hij doet wat-ie moet doen.
Tuurlijk doet ie dat, maar de online polonaise die vervolgens ontstaat vind ik zo sneu. Alsof hij net een hattrick heeft gescoord tegen Alex en John Terry.
pi_57637429
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Lekker concurreren met Petri Pasanen en Pierre Womé; topverdediger in wording .
Doe maar met Braziliaans international Naldo en Duits international Mertesacker. Ook flutspelers zeker?

Als hij er tegen Italië op het EK drie maakt zeg jij dat ie er vier had moeten maken.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')