doe eens samen met nistelrooy danquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:38 schreef Chadi het volgende:
Wat een geweldenaar zeg .. breng hem in de 16 en hij is dodelijk tegen wie dan ook.

Omdat ie fantastisch speelde tegen de Oostenrijkse Nesta en Maldini?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:40 schreef pfaf het volgende:
Hopelijk hebben er niet te veel Europese topcoaches meegekeken...

quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef Kriegel het volgende:
En ja hoor, daar is onze schlemiel weer.Je moet toch wat te zeiken hebben, nietwaar?

Ik bekijk het liever in perspectief.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef Kriegel het volgende:
En ja hoor, daar is onze schlemiel weer.Je moet toch wat te zeiken hebben, nietwaar?

In dat geval.. Maldini speelt net zo vaak als Nesta centraal in de man dekking .quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik bekijk het liever in perspectief.

Is Nesta tegenwoordig rechtsback? Maldini heeft vroeger vaak zat als linker CV gespeeld.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
In dat geval.. Maldini speelt net zo min als Nesta centraal in de man dekking .

quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is Nesta tegenwoordig rechtsback? Maldini heeft vroeger vaak zat als linker CV gespeeld.

Die Prodl gaat komend seizoen bij Werder Bremen spelen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:25 schreef Chadi het volgende:
En dat dat verdedigingsblok van Oostenrijk niet goed was of zo ??

Uiteindelijk heeft ie voor de warmste en mooiste club van Nederland gekozenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
hij is nog boos dat psv hem zo simpel liet gaan ;0

Niet zo respectloos over die 2 jong! En dan met name over Maldini.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Nesta of Maldini. Die zijn inmiddels wel klaar voor de schroot. Waar gaat het ook over...
KJHHeld!

Ik denk dat ie voorlopig tekort komt voor de absolute top; zeker als eerste spits, ondanks dat hij in mijn ogen een geweldige spits is. Leuk voor een club als Manchester United als 4e spits of als 1e spits voor een club als Fiorentina of Fenerbahce.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:25 schreef Chadi het volgende:
Maar ja jij wil dus zeggen dat Huntelaar niet goed is? En dat dat verdedigingsblok van Oostenrijk niet goed was of zo ?? Ik durf te wedden dat hij binnen 3 jaar standaard waarde is bij een Europese topclub.
 . Tegen de Oostenrijkers scoren is net zoiets als tegen Estland scoren: niet te vergelijken met scoren tegen Italië of Argentinië.
. Tegen de Oostenrijkers scoren is net zoiets als tegen Estland scoren: niet te vergelijken met scoren tegen Italië of Argentinië.

Lekker concurreren met Petri Pasanen en Pierre Womé; topverdediger in wordingquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die Prodl gaat komend seizoen bij Werder Bremen spelen.
 .
.

Bij Manchester zou hij er meer maken dan bij fiorentina. Manchester speelt altijd op de helft van de tegenstander . De afstan die hij naar het doel moet overbruggen moet niet te groot zijn. Iedere spits heeft zijn kwaliteiten. Er zijn weinig spitsen die echt alles kunnen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat ie voorlopig tekort komt voor de absolute top; zeker als eerste spits, ondanks dat hij in mijn ogen een geweldige spits is. Leuk voor een club als Manchester United als 4e spits of als 1e spits voor een club als Fiorentina of Fenerbahce.
Je hebt gelijk, vergeleken met Rob Penders en Douglas heeft Oostenrijk echt wereldverdedigers in de gelederen.. Dat is toch geen graadmeter man. Tegen de Oostenrijkers scoren is net zoiets als tegen Estland scoren: niet te vergelijken met scoren tegen Italië of Argentinië.

Dan moet ie eerst Tevez of Rooney uit de basis spelen en dat lukt hem in geen 100 jaar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bij Manchester zou hij er meer maken dan bij fiorentina. Manchester speelt altijd op de helft van de tegenstander . D eafstand ie hij naar het doel moet overbruggen moet niet te groot zijn. Iedere spits heeft zijn kwaliteiten. Er zijn weinig spitsen die echt alles kunnen.

Tuurlijk doet ie dat, maar de online polonaise die vervolgens ontstaat vind ik zo sneu. Alsof hij net een hattrick heeft gescoord tegen Alex en John Terry.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef RayMania het volgende:
Maar als-ie niet had gescoord was het argument "hij heeft niet gescoord tegen twee Oostenrijkse verdedigers" vrijwel zeker langsgekomen. Hij doet wat-ie moet doen.

Doe maar met Braziliaans international Naldo en Duits international Mertesacker. Ook flutspelers zeker?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lekker concurreren met Petri Pasanen en Pierre Womé; topverdediger in wording.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |