Op termijn zeker. Chelsea en AC Milan volgen Farfán overigens nog steeds.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:35 schreef tha_dark het volgende:
[..]
En jij denkt dat Farfan wel dé aanvalsleider van een van deze clubs gaat worden? Of worden clubs als portsmouth ook al tot Europese topclubs gerekend?
Vorig jaar hequote:Op zondag 16 maart 2008 18:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
cultheld je doet gomes cocu en alex veel te kort door te stellen dat ajax kampioen war geworden met farfam
Sprekend!quote:Op zondag 16 maart 2008 19:09 schreef Rumille het volgende:
Huntelaar is maar een matige spits. Lazovic is 50x beter.
.
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:56 schreef Trancelocator het volgende:
Hoeveel wedstrijden op rij heeft hij nu een doelpunt gescoord? Ik ben de tel kwijt geraakt.
Zijn er 7 op rij, inclusief een interlandquote:16/03/2008 Ajax Willem II 1 0 4-1
02/03/2008 Ajax Excelsior 2 0 4-0
24/02/2008 NAC Breda Ajax 1 0 2-3
15/02/2008 Ajax Sparta Rotterdam 1 0 6-2
10/02/2008 Roda JC Ajax 1 0 2-1
06/02/2008 Kroatië Nederland 1 0 0-3
03/02/2008 Ajax Feyenoord 2 0 3-0
30/01/2008 Ajax PSV 0 0 0-2
27/01/2008 Vitesse Ajax 0 0 2-2
23/01/2008 Ajax FC Utrecht 1 0 2-0
20/01/2008 NEC Ajax 1 0 1-1
16/01/2008 NAC Breda Ajax 0 0 4-2
13/01/2008 Ajax AZ 2 0 6-1
Die was schitterendquote:Op zondag 16 maart 2008 21:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een kopbal die op de lat ging, prachtig hoe hij aan komt rennen, de plek waar de bal komt bepaalt en dan perfect timed te springen!
Denk dat dat hem juist volwassener heeft gemaakt.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:17 schreef Pritt het volgende:
Hij is de laatste tijd eindelijk zijn verkachting door HtC echt weer helemaal te boven.
Nee, Huntelaar's arm ligt op de schouder de Willem II speler en trekt hem richting zijn lichaam tijdens de sprong.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:14 schreef RayMania het volgende:
Ik vind het absoluut geen slaande beweging. Jullie?
[ afbeelding ]
Daar ben ik het dan ook wel mee eens, vooral de Farfan die nu weer lijkt terug te keren maar echt constant is hij nog niet dit seizoen ondanks dat ik veel waardering voor hem heb is hij nu bij verre nog niet de dragende man bij PSV.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vorig jaar he. Het punt is dat Ajax best vaak heel aardig voetbalde tot aan de 16, maar daar hield het dan vaak op. Als je iemand als Farfán voorin hebt, dan zul je gewoon veel meer wedstrijden winnen. Farfán hoeft geen kopduels met Penders aan te gaan, want hij wandelt er gewoon doorheen aan de bal. Dat is waarom ik Farfán zo'n geweldenaar vind. Hij geeft nooit op, hij is altijd gevaarlijk en hij is ontzettend moeilijk van de bal te krijgen. Je moet hem als trainer alleen wel op de juiste manier gebruiken.
Als het een slaande beweging is ben ik de eerste die dat toegeeft, maar dit is gewoon de arm dom plaatsen tijdens de sprong .quote:Op maandag 17 maart 2008 01:14 schreef RayMania het volgende:
Ik vind het absoluut geen slaande beweging. Jullie?
[ afbeelding ]
Nog een jaar, nog een jaarquote:Ajax-spits Huntelaar: ‘Ik wil eerste spits bij een topteam worden’
Datum: 18-mrt-2008 12:38
“Je wilt toch geen grijze muis zijn,” vraagt hij zich halverwege het interview af. Nee, dat is Klaas-Jan Huntelaar (24) niet. De spits praat deze week in Sportweek openhartig met verslaggevers Bart Vlietstra en Edwin Struis over Ajax, Oranje, Van Basten, Cruijff, het rapport-Coronel, het overlijden van zijn oom en zijn ambitie.
Over de nieuwe Ajax-trainer Van Basten
“Ha, dat is best grappig. Als Oranjecoach zei hij laatst dat het voor mijn ontwikkeling het beste zou zijn als ik de stap naar een buitenlandse topclub zou maken, onlangs heb ik hem gesproken als toekomstig Aja-coach en hij kijkt er nu heel anders tegenaan. Hij wil graag dat ik blijf.”
Over zijn toekomst bij Ajax
“M’n contract loopt nog tot 2010, er staan geen clausules in, de echte noodzaak om te verkopen is er nog niet. Verschillende factoren spelen een rol. Wat wil Ajax, welke club meldt zich voor mij en wanneer? Wat wil ik zelf? … Maar Ajax mag wat aan mij verdienen, dat gun ik de club wel. Ze hebben me de kans gegeven, me gemaakt tot wat ik ben.”
Over zijn ambitie
“Je moet bij een club komen die je sterke punten ten volle benut. Dus in een aanvallend team, waarbij je veel in het zestienmetergebied van de tegenstander opereert. Ik wil eerste spits worden bij een topteam. Voor minder laat ik Ajax niet in de steek.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |