Onzin, Huntelaar heeft meer met De Graafschap. Nilis trouwens met Genk, waar zijn zoon speelt. Snap niet waarom zo'n statisticus als jij dat niet weet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:53 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ok, ik ga even een gokje wagen... toevallig PSV-fan?
En opnieuw... Huh?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:58 schreef okee6 het volgende:
[..]
Onzin, Huntelaar heeft meer met De Graafschap. Nilis trouwens met Genk, waar zijn zoon speelt. Snap niet waarom zo'n statisticus als jij dat niet weet.
On topic is niet je sterkste kant? Misschien kun je beter eens berekenen hoeveel Ajax komend seizoen scoort minus Huntelaar. Een Koevermans-effect?quote:
Huntelaar blijft denk ik nog een jaar en misschien wel twee en zoals ik al eerder heb gezegd denk ik dat Ajax binnen twee jaar weer minstens bij de laatste vier in de CL zit...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
On topic is niet je sterkste kant? Misschien kun je beter eens berekenen hoeveel Ajax komend seizoen scoort minus Huntelaar. Een Koevermans-effect?
Ach, nu weer 2 doelpunten, maakt dat ie er 29 in heeft liggen. Kampioen of niet, de topscorerstitel zal 'm niet meer ontgaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef KingOfPop het volgende:
Verdient een titel haha, had dat konijn maar niet naar Ajax moeten gaan.
Had Ajax zelf kampioen moeten maken tegen PSV tweemaal. Heeft er de kansen voor gehad.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef KingOfPop het volgende:
Alleen had hij de tweede helft wel in de spits opgesteld moeten worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Had Ajax zelf kampioen moeten maken tegen PSV tweemaal. Heeft er de kansen voor gehad.
Dan staat Ruud er weerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:20 schreef jorienvdherik het volgende:
1e was mooi van hem
2e was intikker
hoop dat die nog goed is op EK
De jaloeziequote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef KingOfPop het volgende:
wie is datquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:37 schreef Radegast het volgende:
Hans Gillhaus zat op de tribune.
Scoort hij niet te veel een spits van chelseaquote:Op zondag 30 maart 2008 00:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Da's de hoofd scouting van Chelsea FC, jorientje.
dat is hij nu ook alquote:Op zondag 30 maart 2008 00:12 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor de stap naar het buitenland, hij heeft niks meer te leren in Nederland. Hij moet nu tegen topverdedigers gaan spelen, dan kan hij de volgende stap gaan maken en dan is hij vrij zeker de opvolger van van Nistelrooij bij Oranje
Maceoquote:Op zondag 30 maart 2008 00:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat is hij nu ook al
wat heb je anders voor spitsen...
Lange Janquote:Op zondag 30 maart 2008 00:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat is hij nu ook al
Jan is een goeie, maar niet de technicus die met een geplaatst balletje de wedstrijd openbreekt. Meer het breekijzer voor in de slotminuten.quote:
John van Beukering vind zich een stuk beter dan Klaas dus...............quote:Op zondag 30 maart 2008 00:22 schreef jorienvdherik het volgende:
voor de toekomst over 5 jaar, noem eens een talent in de spits, weet allleen huntelaar
jullie
Neen, John vind zichzelf niet minder dan Klaas.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:23 schreef toma het volgende:
[..]
John van Beukering vind zich een stuk beter dan Klaas dus...............
denk niet dat dat nog helpt. Zoiets moet je van nature meekrijgen.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:29 schreef Chadi het volgende:
Klaas heeft een goed eloop trainer nodig die hem wat start snelheid aan leert.
Ik denk dat je dat wel aan kan leren. Het is gewoon een techniek die je moet beheersen. Korte styappen in het begin en vandaaruit in de juiste versnelling. Het gaat niet 1-2-3 maar het kan wel zeker aangeleerd worden tot op een bepaalde hoogte.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:32 schreef toma het volgende:
[..]
denk niet dat dat nog helpt. Zoiets moet je van nature meekrijgen.
Hij heeft een aantal jaren geleden in de zomer meegetraint met een Nederlandse hardloper / sprinter om zn loopvermogen te trainen maar dat heeft denk ik niet veel geholpen.
denk niet dat dat veel met de techniek te maken heeft meer met de bouw van je spieren.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat wel aan kan leren. Het is gewoon een techniek die je moet beheersen. Korte styappen in het begin en vandaaruit in de juiste versnelling. Het gaat niet 1-2-3 maar het kan wel zeker aangeleerd worden tot op een bepaalde hoogte.
Ik denk dat hij voor zijn gevoel toch ook nog een keer met Ajax een prijs wil pakken... het is zo niet-af anders...quote:Op zondag 30 maart 2008 00:12 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor de stap naar het buitenland, hij heeft niks meer te leren in Nederland....
Johan Cruijff schaal is dan het maximaal haalbarequote:Op zondag 30 maart 2008 00:43 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor zijn gevoel toch ook nog een keer met Ajax een prijs wil pakken... het is zo niet-af anders...
ach dat wilde Sneijder ook........... en Heitinga ook. Dat is altijd maar relatief natuurlijkquote:Op zondag 30 maart 2008 00:43 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor zijn gevoel toch ook nog een keer met Ajax een prijs wil pakken... het is zo niet-af anders...
Jhon bedoel jequote:Op zondag 30 maart 2008 00:23 schreef toma het volgende:
[..]
John van Beukering vind zich een stuk beter dan Klaas dus...............
ja dat 2e schoot me ineens ook te binnenquote:
Ja maar die kan je trainenquote:Op zondag 30 maart 2008 00:36 schreef toma het volgende:
[..]
denk niet dat dat veel met de techniek te maken heeft meer met de bouw van je spieren.
de bouw van je spieren kan je niet trainen. Je kan ze hoogstens versterken. Maar welk soort spieren je hebt is niet echt aanpasbaar.quote:
Ik hoop t!quote:Op zondag 30 maart 2008 00:43 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Molsquote:Op zondag 30 maart 2008 00:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat is hij nu ook al
Klonk niet echt overtuigendquote:Op zondag 30 maart 2008 00:45 schreef Jasza het volgende:
KLAAS JAN NOG EEN JAAR.
whehe, oud nieuws!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:37 schreef RayMania het volgende:
Net bij Studio Voetbal. Huntelaar zou in het vliegtuig naar Barcelona zitten.
Yes!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |