Ik heb ook nooit beweerd dat ik een serieuze statisticus ben of wat voor statisticus dan ook... Wel knap van Huntelaar dan, alweer topscorer van Nederland worden met alleen maar kneuzen als teamgenoot...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Jij bent geen serieuze statisticus als je niet kunt uitrekenen hoe de competitie was opgebouwd. Ik kan me in elk geval niet herinneren dat in de tijd van Van Basten Ajax vrijwel elke thuiswedstrijd "bewust" vanaf een achterstand speelde.
Ik zou zeggen dat Huntelaar reddingsboei was van Ajax, alle ballen naar hem. Van Nistelrooij speelde met goede spelers om hem heen. Ik zou bij Ajax niemand weten die een beetje in de buurt komt van het talent van Huntelaar.
In het land der blinden is éénoog koning.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:44 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik een serieuze statisticus ben of wat voor statisticus dan ook... Wel knap van Huntelaar dan, alweer topscorer van Nederland worden met alleen maar kneuzen als teamgenoot...
Hij voetbalde met Luc Nilis, terwijl Huntelaar alle ballen in de 16 opeist. Dat is het verschil.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:27 schreef Tennessee het volgende:
[..]
En waarom heeft hij in de Nederlandse competitie of beker dan ook nooit 1 op 1 gelopen?
ok, ik ga even een gokje wagen... toevallig PSV-fan?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij voetbalde met Luc Nilis, terwijl Huntelaar alle ballen in de 16 opeist. Dat is het verschil.
Onzin, Huntelaar heeft meer met De Graafschap. Nilis trouwens met Genk, waar zijn zoon speelt. Snap niet waarom zo'n statisticus als jij dat niet weet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:53 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ok, ik ga even een gokje wagen... toevallig PSV-fan?
En opnieuw... Huh?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:58 schreef okee6 het volgende:
[..]
Onzin, Huntelaar heeft meer met De Graafschap. Nilis trouwens met Genk, waar zijn zoon speelt. Snap niet waarom zo'n statisticus als jij dat niet weet.
On topic is niet je sterkste kant? Misschien kun je beter eens berekenen hoeveel Ajax komend seizoen scoort minus Huntelaar. Een Koevermans-effect?quote:
Huntelaar blijft denk ik nog een jaar en misschien wel twee en zoals ik al eerder heb gezegd denk ik dat Ajax binnen twee jaar weer minstens bij de laatste vier in de CL zit...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
On topic is niet je sterkste kant? Misschien kun je beter eens berekenen hoeveel Ajax komend seizoen scoort minus Huntelaar. Een Koevermans-effect?
Ach, nu weer 2 doelpunten, maakt dat ie er 29 in heeft liggen. Kampioen of niet, de topscorerstitel zal 'm niet meer ontgaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef KingOfPop het volgende:
Verdient een titel haha, had dat konijn maar niet naar Ajax moeten gaan.
Had Ajax zelf kampioen moeten maken tegen PSV tweemaal. Heeft er de kansen voor gehad.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef KingOfPop het volgende:
Alleen had hij de tweede helft wel in de spits opgesteld moeten worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Had Ajax zelf kampioen moeten maken tegen PSV tweemaal. Heeft er de kansen voor gehad.
Dan staat Ruud er weerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:20 schreef jorienvdherik het volgende:
1e was mooi van hem
2e was intikker
hoop dat die nog goed is op EK
De jaloeziequote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef KingOfPop het volgende:
wie is datquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:37 schreef Radegast het volgende:
Hans Gillhaus zat op de tribune.
Scoort hij niet te veel een spits van chelseaquote:Op zondag 30 maart 2008 00:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Da's de hoofd scouting van Chelsea FC, jorientje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |