quote:'Real Madrid geïnteresseerd in Ajax-spits Huntelaar'
Datum: 19-mrt-2008 11:50
De Spaanse krant AS meldt dat Predrag Mijatovic, technisch directeur van Real Madrid, interesse heeft getoond in Klaas-Jan Huntelaar (foto). Bernd Schuster, coach van de Koninklijken, zou echter meer voelen voor Chelsea-aanvaller Didier Drogba.
Mijatovic is al enkele jaren gecharmeerd van de 24-jarige spits van Ajax. Volgens AS zou Real Madrid een vraagprijs van 35 miljoen van de Amsterdamse club te horen hebben gekregen. Huntelaar heeft geen clausules in zijn contract. (DH)
35 miljoenquote:Ajax om de tafel met begeerde Klaas-Jan Huntelaar
Datum: 19-mrt-2008 09:52
Ajax zit deze week om de tafel met spits Klaas-Jan Huntelaar (foto, links) om zijn toekomst te bespreken, zo meldt het AD dinsdag. De Amsterdamse club zou de 24-jarige aanvaller graag voor langere tijd aan zich binden.
Ajax heeft afgesproken dat het salaris van Huntelaar, die in de belangstelling staat van Europese topclubs, geen breekpunt mag zijn in de onderhandelingen. Dat is geheel volgens het credo ('het kapitaal moet op het veld staan’) van Marco van Basten, volgend jaar hoofdtrainer in de Arena.
Huntelaar heeft nog een contract bij de huidige nummer twee van de eredivisie tot de zomer van 2010. (DH)
Potdikkiequote:Op woensdag 19 maart 2008 12:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
35 miljoen.
Maar teken maar lekker een nieuw contract tot 2012.
quote:Klaas-Jan Huntelaar speelt mogelijk volgend seizoen voor Chelsea. De Londenaren zien in de Ajacied een vervanger van de mogelijk vertrekkende Didier Drogba. (Daily Mail)
Mooi tochquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:56 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat ie nergens naartoe gaat. Als hij aangeeft persé eerste spits te willen zijn bij een topclub, dan kan ie het schudden.
Het is maar de vraag wat Huntelaar onder een topteam verstaat natuurlijk. Een basisplaats garanderen kunnen ze hem nergens, maar ik kan me zo indenken dat ie bij bijvoorbeeld Chelsea daar wel serieus voor in aanmerking komt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:56 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat ie nergens naartoe gaat. Als hij aangeeft persé eerste spits te willen zijn bij een topclub, dan kan ie het schudden.
Wereldspelers ja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:25 schreef cultheld het volgende:
Huntelaar bij Chelsea? Drogba, Anelka en Shevchenko bibberen waarschijnlijk al.
Je doelt op de mogelijkheid in de 2e helft waar hij de 1-1 op zijn voet had maar de bal uit de vrije trap totaal niet verwachtte? Zo niet, dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Had gister overigens wel die kopbal in de slotminuten moeten maken, netals een gigantische kans in de ArenA tegen PSV.
Als Shevchenko het bij Chelsea niet redt, dan haal je KJH natuurlijk. Kunnen ze nog beter voor Farfán gaan.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:29 schreef De_Ananas het volgende:
Sheva doet het ook zo geweldig ja! Anelka is natuurlijk ook een paniekaankoop en Drogba gaat misschien weg.
Ja want je kan Sheva en KJH ook echt met elkaar vergelijken jaquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Shevchenko het bij Chelsea niet redt, dan haal je KJH natuurlijk. Kunnen ze nog beter voor Farfán gaan.
Twee afmakers, alleen is Shevchenko wat scherper in de counter en sneller.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja want je kan Sheva en KJH ook echt met elkaar vergelijken ja
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hij moet gewoon een contract voor het leven tekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |