quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:12 schreef Qunix het volgende:
Whahahahaha Paul wilde nog wat zeggen en toen was het programma gestopt
Heb vanaf de vegan streaker gezien met de rijdenderechter en de stream... Heb geen idee wat ik dan in de TT moet doenquote:
Het stopte idd wel erg abrupt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:12 schreef Qunix het volgende:
Whahahahaha Paul wilde nog wat zeggen en toen was het programma gestopt
Imageshack doet het niet op FOK, en maar goed ook. Spoiler!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:Da's niet erg verrassend he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De voorzitter zegt:Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
Nopequote:
Je hebt je eigen spoiler verradenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope.
Paulllll de L, serieverkrachter van beroep vs. Johnny Vega , de dierenrechtenactivist
quote:
Mwah dat vind ik wel meevallen.quote:
Dat zag ik ja, wat is daar zo bijzonder aan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:49 schreef Haaibaaike het volgende:
De uitzending en de After Party was erg leuk![]()
Hebben jullie Paul's man en hun twee zoontjes gezien in de uitzending al...Toen Paul tegen de streaker zei ik kan mijn vriend ook wel vragen of tie achter me staat..kreeg je Stefan en de kinderen in beeld.
Zijn naam staat duidelijk in beeldquote:
stream rippen en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:47 schreef sander89 het volgende:
Lol had die uitspraak al verwacht, maar niet zo snel de beelden al op internet
Niks hoezo !!!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zag ik ja, wat is daar zo bijzonder aan?
Gewoon, omdat je vraagt wie dat heeft gezien.quote:
maar dat is toch ook niet anders dan de bewegende versie van de telegraafquote:
Geen idee, dat hou ik allemaal niet bij.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat is toch ook niet anders dan de bewegende versie van de telegraaf
daarom is Telegraaf holding toch ook juist groot aandeelhouder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Preciesquote:Op zondag 9 maart 2008 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat is toch ook niet anders dan de bewegende versie van de telegraaf
daarom is Telegraaf holding toch ook juist groot aandeelhouder
Nou inderdaadquote:Op zondag 9 maart 2008 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die vriendin van de streaker.
Wat een stel.
Passen wel bij elkaarquote:Op zondag 9 maart 2008 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die vriendin van de streaker.
Wat een stel.
2e deel vond ik wel leuk, eigenlijk leuker dan 1e deelquote:Op zondag 9 maart 2008 19:00 schreef AlwaysConnected het volgende:
1e deel was leuk
2e deel was minder
Die vergelijking klopt niet helemaalquote:Op zondag 9 maart 2008 19:03 schreef maril het volgende:
En toch vind ik de reden van die rechter zwak, hij heeft door daar te komen het uitgelokt, als een vrouw een man vraagt of hij nog thuis iets wil drinken, zonder bijbedoeling en de man zou haar onvrijwilig neuken. is dat dan ook uitlokking?
Mooie vergelijking. Oh nee, toch niet. Mr. Frank Visser geeft aan dat je bij Paul de Leeuw kan verwachten dat er onverwachte zaken kunnen gebeuren. Daarbij is er hier ook nog in het geheel geen sprake van 'uitnodiging', die lelijke Vegan net-niet-streaker moest zonodig een uitzending komen verstoren. Daarbij ging hij gekleed in een niemendalletje.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:03 schreef maril het volgende:
En toch vind ik de reden van die rechter zwak, hij heeft door daar te komen het uitgelokt, als een vrouw een man vraagt of hij nog thuis iets wil drinken, zonder bijbedoeling en de man zou haar onvrijwilig neuken. is dat dan ook uitlokking?
Ik heb ook geen excuses van die nepstreaker gehoord over het binnendringen van een studio en het verstoren van een opname...quote:Op zondag 9 maart 2008 20:49 schreef maril het volgende:
Jullie hebben gelijk,maar toch blijf ik er een vieze smaak aan over houden, exuses was na mijn mening op zijn plaats geweest, ook al heet hij Paul de leeuw en hij is hij leuk zonder meer, vind ik niet dat hij die broek van zijn kont had moeten trekken tegen zijn zin in.
Hij had het inderdaad niet mogen doen. In dit geval lijkt het leed veroorzaakt door PdL mij echter niet zo zwaar, zeker niet als je bedenkt dat de Vegan Streaker voornamelijk zelf het leed over zich heen heeft geroepen door de actie zelf al. Zelfs als hij niet door PdL gestript was.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:02 schreef maril het volgende:
Begrijp dat jullie voorstanders zijn van eigen rechtertje spelen?
Robbie moet eigenlijk ook weer eens langskomen. Geweldig tv toen in Paul's Parenavondquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond met Lionel Richie. Hij heeft echt alle grote sterren.
Whahahahaha... Beetje jaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:49 schreef weasel85 het volgende:
[ afbeelding ]
ziet iemand hier een match in met die meid van vandaag die moest huilen? *dat dansen gedoe*
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een ontzettend leuke show vandaag![]()
Lionel was geweldig
Het leek wel of Georgina aangeschoten was toen ze aan tafel zaten, net dat Lionel Richie wegging. Toen ze over hun liefdes en boeken hadden.quote:
Ze was niet helemaal blij... Maar ze geeft altijd zulke wazige reactiesquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het leek wel of Georgina aangeschoten was toen ze aan tafel zaten, net dat Lionel Richie wegging. Toen ze over hun liefdes en boeken hadden.
Het ging over haar boek.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze was niet helemaal blij... Maar ze geeft altijd zulke wazige reacties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Vermoedelijk internet, daar gaat hij door. en dat zie je vanavond pas op tv.quote:Op zondag 16 maart 2008 10:07 schreef -sobriquet het volgende:
huhheb ik nou gisteren iets gemist? Ik heb namelijk niks met een boek gezien en iemand die niet helemaal blij was. Of gaat dat over een vorige uitzending
quote:Op zondag 16 maart 2008 10:16 schreef maril het volgende:
[..]
Vermoedelijk internet, daar gaat hij door. en dat zie je vanavond pas op tv.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh... Heb ik niet gevolgd. Ik lees geen boeken en vind boeken niet interessant
Morgen wordt het nog een keer uitgezonden op tv, en daarna wordt het pas online gezetquote:Op zondag 16 maart 2008 22:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hoelang duurt het voordat de day after online staat? (woon in zweden dus kan het niet op de NL tv volgen ;-) )
mmm ik dacht altijd dat het zondag avond laat al online stond...!quote:Op zondag 16 maart 2008 23:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen wordt het nog een keer uitgezonden op tv, en daarna wordt het pas online gezet
Dat weet ik nog!quote:Op zondag 16 maart 2008 23:58 schreef Stroekie het volgende:
maar kunnen jullie je ook nog die legendarische uitzending met Lionel en Hans Kesting herinneren???
ook toen was het heel geweldig en ging Lionel gewoon mee in de grappen van Hens en Paul die toen "live" de clip van Hello gingen naspelen en zaten te klooien met een kop van klei die op Lionel leek
Ja was leuk hé een nieuwe rubriekquote:Op zondag 16 maart 2008 22:46 schreef DaFrenk het volgende:
Wauw, geweldige Day After zeg! Fantastisch hoe die Lionel mee doet met alle ongein en serieuze dingen. Die vrouwen-rubriek was ook een welkome afwisseling eigenlijk.![]()
Het werd vanavond nog uitgezonden, zolang staat het nog niet online. Zal morgen wel online staan ofzoquote:Op maandag 17 maart 2008 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Klopt het dat ik The Day After nog niet terug kan zien?
ik heb het vanmiddag al gekeken, via mooiweerdeleeuw.vara.nl, staat het online. inderdaad niet via uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 17 maart 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Het werd vanavond nog uitgezonden, zolang staat het nog niet online. Zal morgen wel online staan ofzo
Vroeger had je zoveel programma's waar sterren langskwamen dat je dat nooit allemaal kon zien, tegenwoordig zijn er zo weinig programma's waar het interessant is om in langs te komen dat als je naar Mooi Weer De Leeuw kijkt je wel 99% van de artiesten te zien krijgt.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:48 schreef Aoristus het volgende:
De Leeuw heeft wel veel oude artiesten. Zijn ze in de uitverkoop ofzo?
Het stond maandagmiddag gewoon online.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Het werd vanavond nog uitgezonden, zolang staat het nog niet online. Zal morgen wel online staan ofzo
Ohquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:27 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Het stond maandagmiddag gewoon online.
Dat is altijd geweest via MWDL- sitequote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh
Nou ja, iedereen beter kijken dus, Niet op Uitzendinggemist, maar gewoon via de MWDL-site
Ja dusquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:46 schreef Aoristus het volgende:
tjemig, kan het erger?
mwah dat belgisch-finse vrouwtjequote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:51 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ken dat gezeik stoppen, dit is echt bagger
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:34 schreef DaFrenk het volgende:
Wij kijken morgen op het ouderwetse VHS bandje terug
Bij mij wel hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 21:30 schreef -sobriquet het volgende:
Vanavond geen Day After?staat niet in gids vermeld... www.tvgids.nl
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/quote:Op zondag 23 maart 2008 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6956787
Was me niet eens opgevallenquote:Op zondag 23 maart 2008 21:38 schreef -sobriquet het volgende:
daar niet, bij mij in ieder geval toch echt nieten volgens jou link word het een gigantische uitzending namelijk van 21.45 tot 20.15
Giel is te vroeg voor mijquote:Op zondag 23 maart 2008 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dennis! Dat popje wat regelmatig bij Giel in de uitzending is.
Leuk hoor!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:46 schreef kaatjejannie het volgende:
De efteling was vrijdag erg koud. Maar wel gelachen.Om 12 uur verzamelen voor de fakir om op de foto te gaan. Paul de leeuw was er, adje en cor bakker. Ook was die vrouw die ziek was er met haar zoontje. erg indrukwekkend.
Vraag ik me ook af iddquote:Op zondag 23 maart 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Giel is te vroeg voor mij
Maar wat doet zij op de radio, zonde
Geen idee. we krijgen hem nog gemailed geloof ik. We staan wel ergens achteraan. Hoefde niet zonodig vooraan op de foto...quote:Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Leuk hoor!Sta je ook een beetje goed op de foto? Had het idee dat er een hoop mensen net buiten vielen
Klopt. Kon helaas (nog) niets beter vinden. Maar goed, een eerste aanzet hèquote:Op maandag 24 maart 2008 00:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vond er in MWDL een stuk beter uitzien als de foto's die je daar post
Ja dat vond ik dus ook, in MWDL zag ze er echt lief uitquote:Op maandag 24 maart 2008 00:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vond d'r in MWDL een stuk beter uitzien als de foto's die je daar post
Wouter Hamel?quote:Op maandag 24 maart 2008 00:31 schreef GasTurbine het volgende:
Maar hoe heet die gast die er bij zat. Die zanger.
Vreselijk, ze hebben de meest verschrikkelijke mensen bij elkaar gezet, Wouter van Hamel en Giel Beelen. Het lijkt wel alsof ze gecast zijnquote:Op maandag 24 maart 2008 18:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit programma heeft echt dringend een beetje vernieuwing nodig.
Wat dat betreft ben ik het wel eens met Frits Bom, die heeft er een stuk over geschreven http://www.tvrecensies.nl/
Met de eerste twee ben ik met jou eens!!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Vreselijk, ze hebben de meest verschrikkelijke mensen bij elkaar gezet, Wouter van Hamel en Giel Beelen. Het lijkt wel alsof ze gecast zijn
What do you know, zelfs Hans Klok komt er bij..
Idd, laat iedereen dat lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:51 schreef Aoristus het volgende:
o jee, daar is het anti-rook vingertje weer.
de verhuftering van de maatschappij is mede mogelijk gemaakt door Paul de L.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:53 schreef Piles het volgende:
Die kist![]()
[..]
Idd, laat iedereen dat lekker zelf weten.
Nee ik vond het niet zo veel ander de uitzendingquote:Op zondag 30 maart 2008 14:53 schreef DaFrenk het volgende:
Patty![]()
![]()
Voor de rest aardige afleveringOok benieuwd naar day after.
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:42 schreef Sonja27 het volgende:
De afterparty is leuk! Die stille fanfare!
Iddquote:
SPOILER: spoiler voor volgende weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:11 schreef Rnnz het volgende:
Was ik dan de enige die dat jochie wel leuk vond?
Die Jordie was netjes ook, hij gaf Carola Smit een hand..quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:11 schreef Rnnz het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:11 schreef Rnnz het volgende:
Gay?quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:11 schreef Rnnz het volgende:
Google even op interpunctie, dan puzzel ik in de tussentijd even op je post.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:04 schreef sander89 het volgende:
Vond wel grappig Paul echt van heb je single opgenomen en verwachte dat hij helemaal niet kon zingen.
Paul was volgens mij wel effe verbaasd toen die jongen ging zingen, vooral omdat vlak daarvoor effe duurde en Paul zag denken dit stelt niks voor.
quote:Op zondag 6 april 2008 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://negentwaalf.rtvwes(...)f.nl/archief/week_38
Scroll een stukje naar beneden......
Zelfs dat zingen is kut. Als je toch op zo'n geforceerde manier met een irritante Frans Bauer-snik in de stem moet zingenquote:Op zondag 6 april 2008 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Het mannetje kan wel zingen, jammer dat ie chronisch irritant is
Zag en hoorde hem gisteren een stukkie zingen en dat was allesbehalve met een Frans Bauer-snikquote:Op zondag 6 april 2008 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelfs dat zingen is kut. Als je toch op zo'n geforceerde manier met een irritante Frans Bauer-snik in de stem moet zingen.
Ach als je journalistiek studeert is dat samen met Mart Smeets wel een van de meest aansprekende figuren... ik heb dezelfde studie gedaan dus kan me er wel in verplaatsenquote:Op zondag 6 april 2008 22:24 schreef Aoristus het volgende:
Mensen die Frits Wester willen ontmoeten. Kolere hee....
Er zijn toch wel betere mensen dan de spindoctors van het CDA. Ik dacht altijd dat hij bij Barend en van Dorp uit medelijden mocht komen, net als Jan Mulder.quote:Op zondag 6 april 2008 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach als je journalistiek studeert is dat samen met Mart Smeets wel een van de meest aansprekende figuren... ik heb dezelfde studie gedaan dus kan me er wel in verplaatsen
Frits Wester heeft inderdaad zowel als voorlichter als journalist gewerkt maar dat maakt hem juist zo interessant..quote:Op zondag 6 april 2008 22:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Er zijn toch wel betere mensen dan de spindoctors van het CDA. Ik dacht altijd dat hij bij Barend en van Dorp uit medelijden mocht komen, net als Jan Mulder.
Rob Trip, Ferry Mingele of Hans Goedkoop lijken me veel betere.
Maar dat is toch geen reden om dat olifantje te adopteren als goede journalist johquote:Op zondag 6 april 2008 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Frits Wester heeft inderdaad zowel als voorlichter als journalist gewerkt maar dat maakt hem juist zo interessant..
Ik vind hem goedquote:Op zondag 6 april 2008 22:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen reden om dat olifantje te adopteren als goede journalist joh
dat ie verwend overkomt ja, maar schitterende stem.quote:Op zondag 6 april 2008 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelfs dat zingen is kut. Als je toch op zo'n geforceerde manier met een irritante Frans Bauer-snik in de stem moet zingen.
Alleen veel te kortquote:Op zondag 6 april 2008 23:12 schreef weasel85 het volgende:
boppers was dan wel weer leuk :d
De muziek niet ,oke, maar qua stem, klassequote:Op zondag 6 april 2008 23:12 schreef DaFrenk het volgende:
Tja, kwestie van smaak. Ik hou er niet van
ja en goed om te horen dat Seth en Fiona weer terugkomenquote:
Seth en Fionaquote:Op zondag 6 april 2008 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en goed om te horen dat Seth en Fiona weer terugkomen![]()
al is dat voor veel Fokkers iets dat ze alleen maar kennen uit de verhalen over vroeger
tijd heelt alle wondenquote:Op zondag 6 april 2008 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Seth en Fiona![]()
Al zal Kees Prins wel niet meer mee doen... die heeft volgens mij bonje met Paul de Leeuw
Als ik d'r tegenkom op de Padualaan zou ik d'r een grote schop richting het klaslokaal geven. Er kwam niets zinnigs uit dat kind.quote:Op zondag 6 april 2008 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach als je journalistiek studeert is dat samen met Mart Smeets wel een van de meest aansprekende figuren... ik heb dezelfde studie gedaan dus kan me er wel in verplaatsen
Hoera!quote:Op maandag 7 april 2008 17:48 schreef Piles het volgende:
Paul de Leeuw blaast Seth & Fiona nieuw leven in
volgens mij kan je nog goud geld krijgen als je die video's als DVD gaat verpatsenquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoera!Hoera!
Hoera!!
![]()
Ik was aangenaam verrast dat ie dat zo stellig zei eigenlijk! Ik heb alle afleveringen van de eerste serie destijd opgenomen op video, was bij een aantal opnames ook, en ik ga ze maar weer eens kijken denk ik, en meteen op CD overzetten. Hilarisch!!
En het moet inderdaad wel weer met de originele cast zeg!! Anders is het geen Seth & Fiona.
Gruss Gottiiiiiiiiiiii![]()
Ow, en die kutJordie mogen ze meteen ritueel de stembandjes uitrukken!!!
Ik heb op teletekst gelezen dat zaterdag a.s. Schreeuwstorm van Youp van 't Hek herhaald wordt, omdat het geluid de vorige keer ruk was. Paul is dan idd op zondag en maandag. Hadden ze imo beter andersom kunnen doen, Paul gewoon op zaterdag en Youp op zondag, maar goed er zal wel een reden voor zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:02 schreef DaFrenk het volgende:
Hij staat wel zondag en maandag in de gidsHeel vreemd..
WEER? Sommige mensen doen er jaren over om kaartjes te kunnen krijgenquote:Op donderdag 10 april 2008 15:49 schreef kaatjejannie het volgende:
ik ga dr vanuit van niet. Ik heb namelijk net een brief van de vara dat ik 24 april weer bij de opnames mag zijn
daar zit ik dan mischien ookquote:Op donderdag 10 april 2008 15:49 schreef kaatjejannie het volgende:
ik ga dr vanuit van niet. Ik heb namelijk net een brief van de vara dat ik 24 april weer bij de opnames mag zijn
Lukt mij ook nooitquote:Op donderdag 10 april 2008 19:30 schreef jmac het volgende:
[..]
WEER? Sommige mensen doen er jaren over om kaartjes te kunnen krijgen
Tja sorry,quote:Op donderdag 10 april 2008 19:30 schreef jmac het volgende:
[..]
WEER? Sommige mensen doen er jaren over om kaartjes te kunnen krijgen
Morgenavond wel en maandag de day after.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dus morgenavond geen Paul?
Krezip zou komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |