Zelfs dat zingen is kut. Als je toch op zo'n geforceerde manier met een irritante Frans Bauer-snik in de stem moet zingenquote:Op zondag 6 april 2008 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Het mannetje kan wel zingen, jammer dat ie chronisch irritant is
Zag en hoorde hem gisteren een stukkie zingen en dat was allesbehalve met een Frans Bauer-snikquote:Op zondag 6 april 2008 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelfs dat zingen is kut. Als je toch op zo'n geforceerde manier met een irritante Frans Bauer-snik in de stem moet zingen.
Ach als je journalistiek studeert is dat samen met Mart Smeets wel een van de meest aansprekende figuren... ik heb dezelfde studie gedaan dus kan me er wel in verplaatsenquote:Op zondag 6 april 2008 22:24 schreef Aoristus het volgende:
Mensen die Frits Wester willen ontmoeten. Kolere hee....
Er zijn toch wel betere mensen dan de spindoctors van het CDA. Ik dacht altijd dat hij bij Barend en van Dorp uit medelijden mocht komen, net als Jan Mulder.quote:Op zondag 6 april 2008 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach als je journalistiek studeert is dat samen met Mart Smeets wel een van de meest aansprekende figuren... ik heb dezelfde studie gedaan dus kan me er wel in verplaatsen
Frits Wester heeft inderdaad zowel als voorlichter als journalist gewerkt maar dat maakt hem juist zo interessant..quote:Op zondag 6 april 2008 22:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Er zijn toch wel betere mensen dan de spindoctors van het CDA. Ik dacht altijd dat hij bij Barend en van Dorp uit medelijden mocht komen, net als Jan Mulder.
Rob Trip, Ferry Mingele of Hans Goedkoop lijken me veel betere.
Maar dat is toch geen reden om dat olifantje te adopteren als goede journalist johquote:Op zondag 6 april 2008 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Frits Wester heeft inderdaad zowel als voorlichter als journalist gewerkt maar dat maakt hem juist zo interessant..
Ik vind hem goedquote:Op zondag 6 april 2008 22:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen reden om dat olifantje te adopteren als goede journalist joh
dat ie verwend overkomt ja, maar schitterende stem.quote:Op zondag 6 april 2008 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelfs dat zingen is kut. Als je toch op zo'n geforceerde manier met een irritante Frans Bauer-snik in de stem moet zingen.
Alleen veel te kortquote:Op zondag 6 april 2008 23:12 schreef weasel85 het volgende:
boppers was dan wel weer leuk :d
De muziek niet ,oke, maar qua stem, klassequote:Op zondag 6 april 2008 23:12 schreef DaFrenk het volgende:
Tja, kwestie van smaak. Ik hou er niet van
ja en goed om te horen dat Seth en Fiona weer terugkomenquote:
Seth en Fionaquote:Op zondag 6 april 2008 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en goed om te horen dat Seth en Fiona weer terugkomen![]()
al is dat voor veel Fokkers iets dat ze alleen maar kennen uit de verhalen over vroeger
tijd heelt alle wondenquote:Op zondag 6 april 2008 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Seth en Fiona![]()
Al zal Kees Prins wel niet meer mee doen... die heeft volgens mij bonje met Paul de Leeuw
Als ik d'r tegenkom op de Padualaan zou ik d'r een grote schop richting het klaslokaal geven. Er kwam niets zinnigs uit dat kind.quote:Op zondag 6 april 2008 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach als je journalistiek studeert is dat samen met Mart Smeets wel een van de meest aansprekende figuren... ik heb dezelfde studie gedaan dus kan me er wel in verplaatsen
Hoera!quote:Op maandag 7 april 2008 17:48 schreef Piles het volgende:
Paul de Leeuw blaast Seth & Fiona nieuw leven in
volgens mij kan je nog goud geld krijgen als je die video's als DVD gaat verpatsenquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoera!Hoera!
Hoera!!
![]()
Ik was aangenaam verrast dat ie dat zo stellig zei eigenlijk! Ik heb alle afleveringen van de eerste serie destijd opgenomen op video, was bij een aantal opnames ook, en ik ga ze maar weer eens kijken denk ik, en meteen op CD overzetten. Hilarisch!!
En het moet inderdaad wel weer met de originele cast zeg!! Anders is het geen Seth & Fiona.
Gruss Gottiiiiiiiiiiii![]()
Ow, en die kutJordie mogen ze meteen ritueel de stembandjes uitrukken!!!
Ik heb op teletekst gelezen dat zaterdag a.s. Schreeuwstorm van Youp van 't Hek herhaald wordt, omdat het geluid de vorige keer ruk was. Paul is dan idd op zondag en maandag. Hadden ze imo beter andersom kunnen doen, Paul gewoon op zaterdag en Youp op zondag, maar goed er zal wel een reden voor zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:02 schreef DaFrenk het volgende:
Hij staat wel zondag en maandag in de gidsHeel vreemd..
WEER? Sommige mensen doen er jaren over om kaartjes te kunnen krijgenquote:Op donderdag 10 april 2008 15:49 schreef kaatjejannie het volgende:
ik ga dr vanuit van niet. Ik heb namelijk net een brief van de vara dat ik 24 april weer bij de opnames mag zijn
daar zit ik dan mischien ookquote:Op donderdag 10 april 2008 15:49 schreef kaatjejannie het volgende:
ik ga dr vanuit van niet. Ik heb namelijk net een brief van de vara dat ik 24 april weer bij de opnames mag zijn
Lukt mij ook nooitquote:Op donderdag 10 april 2008 19:30 schreef jmac het volgende:
[..]
WEER? Sommige mensen doen er jaren over om kaartjes te kunnen krijgen
Tja sorry,quote:Op donderdag 10 april 2008 19:30 schreef jmac het volgende:
[..]
WEER? Sommige mensen doen er jaren over om kaartjes te kunnen krijgen
Morgenavond wel en maandag de day after.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dus morgenavond geen Paul?
Krezip zou komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |