Giel is te vroeg voor mijquote:Op zondag 23 maart 2008 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dennis! Dat popje wat regelmatig bij Giel in de uitzending is.
Leuk hoor!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:46 schreef kaatjejannie het volgende:
De efteling was vrijdag erg koud. Maar wel gelachen.Om 12 uur verzamelen voor de fakir om op de foto te gaan. Paul de leeuw was er, adje en cor bakker. Ook was die vrouw die ziek was er met haar zoontje. erg indrukwekkend.
Vraag ik me ook af iddquote:Op zondag 23 maart 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Giel is te vroeg voor mij
Maar wat doet zij op de radio, zonde
Geen idee. we krijgen hem nog gemailed geloof ik. We staan wel ergens achteraan. Hoefde niet zonodig vooraan op de foto...quote:Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Leuk hoor!Sta je ook een beetje goed op de foto? Had het idee dat er een hoop mensen net buiten vielen
Klopt. Kon helaas (nog) niets beter vinden. Maar goed, een eerste aanzet hèquote:Op maandag 24 maart 2008 00:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vond er in MWDL een stuk beter uitzien als de foto's die je daar post
Ja dat vond ik dus ook, in MWDL zag ze er echt lief uitquote:Op maandag 24 maart 2008 00:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vond d'r in MWDL een stuk beter uitzien als de foto's die je daar post
Wouter Hamel?quote:Op maandag 24 maart 2008 00:31 schreef GasTurbine het volgende:
Maar hoe heet die gast die er bij zat. Die zanger.
Vreselijk, ze hebben de meest verschrikkelijke mensen bij elkaar gezet, Wouter van Hamel en Giel Beelen. Het lijkt wel alsof ze gecast zijnquote:Op maandag 24 maart 2008 18:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit programma heeft echt dringend een beetje vernieuwing nodig.
Wat dat betreft ben ik het wel eens met Frits Bom, die heeft er een stuk over geschreven http://www.tvrecensies.nl/
Met de eerste twee ben ik met jou eens!!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Vreselijk, ze hebben de meest verschrikkelijke mensen bij elkaar gezet, Wouter van Hamel en Giel Beelen. Het lijkt wel alsof ze gecast zijn
What do you know, zelfs Hans Klok komt er bij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |