Het werd vanavond nog uitgezonden, zolang staat het nog niet online. Zal morgen wel online staan ofzoquote:Op maandag 17 maart 2008 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Klopt het dat ik The Day After nog niet terug kan zien?
ik heb het vanmiddag al gekeken, via mooiweerdeleeuw.vara.nl, staat het online. inderdaad niet via uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 17 maart 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Het werd vanavond nog uitgezonden, zolang staat het nog niet online. Zal morgen wel online staan ofzo
Vroeger had je zoveel programma's waar sterren langskwamen dat je dat nooit allemaal kon zien, tegenwoordig zijn er zo weinig programma's waar het interessant is om in langs te komen dat als je naar Mooi Weer De Leeuw kijkt je wel 99% van de artiesten te zien krijgt.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:48 schreef Aoristus het volgende:
De Leeuw heeft wel veel oude artiesten. Zijn ze in de uitverkoop ofzo?
Het stond maandagmiddag gewoon online.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Het werd vanavond nog uitgezonden, zolang staat het nog niet online. Zal morgen wel online staan ofzo
Ohquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:27 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Het stond maandagmiddag gewoon online.
Dat is altijd geweest via MWDL- sitequote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh
Nou ja, iedereen beter kijken dus, Niet op Uitzendinggemist, maar gewoon via de MWDL-site
Ja dusquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:46 schreef Aoristus het volgende:
tjemig, kan het erger?
mwah dat belgisch-finse vrouwtjequote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:51 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ken dat gezeik stoppen, dit is echt bagger
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:34 schreef DaFrenk het volgende:
Wij kijken morgen op het ouderwetse VHS bandje terug
Bij mij wel hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 21:30 schreef -sobriquet het volgende:
Vanavond geen Day After?staat niet in gids vermeld... www.tvgids.nl
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/quote:Op zondag 23 maart 2008 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6956787
Was me niet eens opgevallenquote:Op zondag 23 maart 2008 21:38 schreef -sobriquet het volgende:
daar niet, bij mij in ieder geval toch echt nieten volgens jou link word het een gigantische uitzending namelijk van 21.45 tot 20.15
Giel is te vroeg voor mijquote:Op zondag 23 maart 2008 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dennis! Dat popje wat regelmatig bij Giel in de uitzending is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |