Robbie moet eigenlijk ook weer eens langskomen. Geweldig tv toen in Paul's Parenavondquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond met Lionel Richie. Hij heeft echt alle grote sterren.
Whahahahaha... Beetje jaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:49 schreef weasel85 het volgende:
[ afbeelding ]
ziet iemand hier een match in met die meid van vandaag die moest huilen? *dat dansen gedoe*
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een ontzettend leuke show vandaag![]()
Lionel was geweldig
Het leek wel of Georgina aangeschoten was toen ze aan tafel zaten, net dat Lionel Richie wegging. Toen ze over hun liefdes en boeken hadden.quote:
Ze was niet helemaal blij... Maar ze geeft altijd zulke wazige reactiesquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het leek wel of Georgina aangeschoten was toen ze aan tafel zaten, net dat Lionel Richie wegging. Toen ze over hun liefdes en boeken hadden.
Het ging over haar boek.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze was niet helemaal blij... Maar ze geeft altijd zulke wazige reacties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Vermoedelijk internet, daar gaat hij door. en dat zie je vanavond pas op tv.quote:Op zondag 16 maart 2008 10:07 schreef -sobriquet het volgende:
huhheb ik nou gisteren iets gemist? Ik heb namelijk niks met een boek gezien en iemand die niet helemaal blij was. Of gaat dat over een vorige uitzending
quote:Op zondag 16 maart 2008 10:16 schreef maril het volgende:
[..]
Vermoedelijk internet, daar gaat hij door. en dat zie je vanavond pas op tv.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh... Heb ik niet gevolgd. Ik lees geen boeken en vind boeken niet interessant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen wordt het nog een keer uitgezonden op tv, en daarna wordt het pas online gezetquote:Op zondag 16 maart 2008 22:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hoelang duurt het voordat de day after online staat? (woon in zweden dus kan het niet op de NL tv volgen ;-) )
mmm ik dacht altijd dat het zondag avond laat al online stond...!quote:Op zondag 16 maart 2008 23:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen wordt het nog een keer uitgezonden op tv, en daarna wordt het pas online gezet
Dat weet ik nog!quote:Op zondag 16 maart 2008 23:58 schreef Stroekie het volgende:
maar kunnen jullie je ook nog die legendarische uitzending met Lionel en Hans Kesting herinneren???
ook toen was het heel geweldig en ging Lionel gewoon mee in de grappen van Hens en Paul die toen "live" de clip van Hello gingen naspelen en zaten te klooien met een kop van klei die op Lionel leek
Ja was leuk hé een nieuwe rubriekquote:Op zondag 16 maart 2008 22:46 schreef DaFrenk het volgende:
Wauw, geweldige Day After zeg! Fantastisch hoe die Lionel mee doet met alle ongein en serieuze dingen. Die vrouwen-rubriek was ook een welkome afwisseling eigenlijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |