Eens. Jury's zijn haast altijd corrupt hier.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:03 schreef ruud_fr het volgende:
wat een dramatische jury weer, nr. 1 had werkelijk niks met de foto te maken, nr. 2 was al 38 keer voorbij gekomen bij andere foto's
Joh, schrijf een column in de Telegraafquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:03 schreef ruud_fr het volgende:
wat een dramatische jury weer, nr. 1 had werkelijk niks met de foto te maken, nr. 2 was al 38 keer voorbij gekomen bij andere foto's
ik had die nummer 3 ook laten winnenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:03 schreef ruud_fr het volgende:
Kunst is om hem bij de juiste foto te plaatsenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:03 schreef ruud_fr het volgende:
nr. 2 was al 38 keer voorbij gekomen bij andere foto's
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:01 schreef Beschouw het volgende:
Opnieuw poedel voor kleinzusje. En het was niet eens een onderschrift.
neuh, te makkelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:22 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Joh, schrijf een column in de Telegraaf
Dankjequote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:30 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Kunst is om hem bij de juiste foto te plaatsen![]()
Terechte uitslag, nr 1 vond ik zelf ook het beste.
En nu koffiemet een grand marnier
Isiolo, zeiken op de jury hoort bij dit topic![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dankje
Even voor de goede orde.. mag ik nu bepalen morgen wie er deze ronde gewonnen heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop