quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kon idd ook, ik vond "see you at dinner" te erg voor de hand liggen [afbeelding].
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:28 schreef tonks het volgende:
tvp
"It's very stressfull being an other, Jack."quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
How can you possibly not understand, that you're mine?
![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:36 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
"It's very stressfull being an other, Jack."
Was beter geweest.
Wacht maar, de volgende keer open ik het topic met míjn TTquote:
Sentimentele wijventitelsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wacht maar, de volgende keer open ik het topic met míjn TT
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Sentimentele wijventitels [afbeelding]
Ik wil die ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:36 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
"It's very stressfull being an other, Jack."
Was beter geweest.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:01 schreef Reki het volgende:
wat een kut TT verdomme pietjepuk [afbeelding]
Nah, waarom? Die zijn nu ook bij seizoen 4.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:50 schreef G-Mart het volgende:
Ah, deze is wel prima. Wel spoiler trouwens voor de mensen die alleen maar de NL uitzendingen kijken denk ik maar ja, who gives a fuck.
Heul nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:15 schreef Liquidootje het volgende:
Wedden dat een fascistische mod dat weer gaat veranderen?
Wot?quote:
en terechtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:15 schreef Liquidootje het volgende:
Wedden dat een fascistische mod dat weer gaat veranderen?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:15 schreef Liquidootje het volgende:
Wedden dat een fantastische mod dat weer gaat veranderen?
Ik wist niet dat jij een van ons was.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:31 schreef Isegrim het volgende:
Deze serie blijft spannen, ben elke keer weer teleurgesteld als de aflevering is afgelopen!
In opdracht van Widmore hebben ze het gas nu onschadelijk gemaakt. beetje dodgy dat het op zo'n manier moet dat ze eerst het hele eiland riskeren alvorens het onschadelijk is. Dat kon vast makkelijker. Ze hebben het in mijn optiek zelf opgestart, ben zit opgesloten en kan vrij weinig imho. Het enige dat ik niet kan verklaren is de plotselinge verschijning van die psychologe en hoe zij contact met Ben zou moeten hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:37 schreef YPPY het volgende:
Nu snap ik het even niet helemaal. Die Charlotte en die professor gingen het gas uitzetten. Maar wie heeft die machine aangezet. Was dat Ben?
okquote:
Ik zal 1 hint geven:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:50 schreef Cypress_Hill het volgende:
Blijft kut dat we verschrikkelijk dicht bij waren bij de info over wie z´n mannetje nou is. En we het dus nog steeds niet weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:55 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ik zal 1 hint geven:Alsof we (ik) dat al zeker we(e)t(en).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is in ieder geval wel heel erg duidelijk dat de schrijvers willen dat we denken dat het die persoon is."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:06 schreef WAAAAALT het volgende:
Has somebody seen Michael?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:00 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Alsof we (ik) dat al zeker we(e)t(en).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. *uche*
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:08 schreef Pek het volgende:
[..]Nou, gelukkig is het een rood kruisje, anders had je er geen spoilertags om heen hoeven zetten omdat iedereen hem toch wel had kunnen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. *uche*
Ik weet het trouwens nog steeds niet zeker."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
Wel leuk bedacht.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:06 schreef WAAAAALT het volgende:
Has somebody seen Michael?
Zijn er nog NL-kijkers dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:44 schreef Tim86 het volgende:
zullen we de NL-kijkers even provoceren met topictitel: "Dus toch purgatory!"
Goh, want seizoen 2 stond me toch bol van de spanningquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:16 schreef Woldo het volgende:
Ik vind dat hele toekomst en weer terug gedoe van Desmond wel erg overdreven, weet niet of ze de echte spanningen orginaliteit van de eerste 3 seizoenen nog kunnen evenaren.
Was het tweede seizoen spannend? Dan heb ik zeker iets gemist.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:16 schreef Woldo het volgende:
Ik vind dat hele toekomst en weer terug gedoe van Desmond wel erg overdreven, weet niet of ze de echte spanningen orginaliteit van de eerste 3 seizoenen nog kunnen evenaren.
Omdat Harold Perrineu (de acteur die Michael speelt) sinds S04E01 in de openingscredits staat.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:34 schreef arneaux het volgende:
Ik snap eigenlijk niet helemaal hoe jullie erbij komen dat Michael t mannetje is van Ben? En ik heb nergens Waaaaaaaaaaaaaalt gehoord?
De introductie van Desmond was wel een pluspunt, maar voor de rest was seizoen 2 echt enorm baggerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:32 schreef Rossdale het volgende:
Seizoen twee was de introductie van Desmond, natuurlijk was ook dat een goed seizoen
Ik kan me niet voorstellen dat jij seizoen 2 "live" hebt gekeken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:46 schreef Tim86 het volgende:
seizoen 2 was niks mis mee vond ik persoonlijk..vond het eerste deel van 3 een stuk slechter, de tweede helft maakte dat weer goed gelukkig
Inderdaad, iemand die ik ken heeft seizoen 2 in één ruk gekeken en vond het best leuk maar ik keek elke week een aflevering en vond het echt tergend. Veel te veel fillers.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij seizoen 2 "live" hebt gekeken.
briljantquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij seizoen 2 "live" hebt gekeken.
Ja, als je een week op een aflevering wacht, je kijkt een aflevering en na 40 minuten ben je nog geen stap verder en dat gebeurt 17 keer in een seizoen van 23 afleveringen, dan word je daar niet vrolijk van. Seizoen 3 was al een stuk beter, vooral de laatste helft. Seizoen 4 is ook veel beter dan seizoen 2 tot nu toe.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
briljant
Dat is dus ook echt zo..ik ben vanaf seizoen 3 pas live gaan kijken![]()
Is dat verschil zo groot dan?
Je bent gewoon jaloers hè?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:48 schreef kastanova het volgende:
Harajuku. Kun jij niet een keer optyfen uit de Lost topics?
Waar het "vroeger" voornamelijk inhoudelijk babbelen over de afleveringen en theoriën bedenken, nu kan iedereen nutteloos gehele pagina's met onzinposts doorbladeren omdat jij continu zo dom zit te kutten over "Oeh, Saywer neuken".
http://youtube.com/watch?v=qamB26x6odsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:34 schreef arneaux het volgende:
Ik snap eigenlijk niet helemaal hoe jullie erbij komen dat Michael t mannetje is van Ben? En ik heb nergens Waaaaaaaaaaaaaalt gehoord?
Ik wil best even je totale aantal posts gaan tellen hoor... Gaan we dan even kijken hoeveel er daarvan daadwerkelijk ook maar enigszins interessant waren.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
Flikker op man. Er waren genoeg bezig over geil dit en lekker dat, dus pik dan niet alleen mij eruit.
Hear hear.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:48 schreef kastanova het volgende:
Harajuku. Kun jij niet een keer optyfen uit de Lost topics?
Waar het "vroeger" voornamelijk inhoudelijk babbelen over de afleveringen en theoriën bedenken, nu kan iedereen nutteloos gehele pagina's met onzinposts doorbladeren omdat jij continu zo dom zit te kutten over "Oeh, Saywer neuken".
Eensch is.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik wil best even je totale aantal posts gaan tellen hoor... Gaan we dan even kijken hoeveel er daarvan daadwerkelijk ook maar enigszins interessant waren.
Ik ken je niet, ik wil je niet kennen en je gehele persoontje boeit me dus ookgeen ene reet, dus nee, ik heb geen reden om jou er uit te pikken.
Toch noem ik jou.
En hoe komt dat? Logischerwijs omdat jij dan kennelijk toch écht degene bent die het méést nietszeggend en dus irritant in de topics loopt kutten.
In alle Lost topics?quote:Op zondag 9 maart 2008 00:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik wil best even je totale aantal posts gaan tellen hoor... Gaan we dan even kijken hoeveel er daarvan daadwerkelijk ook maar enigszins interessant waren.
Ik ken je niet, ik wil je niet kennen en je gehele persoontje boeit me dus ookgeen ene reet, dus nee, ik heb geen reden om jou er uit te pikken.
Toch noem ik jou.
En hoe komt dat? Logischerwijs omdat jij dan kennelijk toch écht degene bent die het méést nietszeggend en dus irritant in de topics loopt kutten.
Kom op zeg, we zitten toch niet in een kleuterklasje waarbij iedereen pas weer stil is zodra de juffrouw terug isquote:Op zondag 9 maart 2008 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
Anyway, als je gewoon iets als "Houden jullie eens op met de SC" gezegd had was t goed geweest. Maar nee, Kasta moet weer even wat laten merken.
Maar het was ook niet Penny's boat.quote:Op zondag 9 maart 2008 08:24 schreef Liquidootje het volgende:
Maar lieve penny heeft wel gezegd "I know everything about the island"
Dat was toch allemaal een toneelstukje gezien ze de kleding een keer hebben gevonden en dat ze nu nota bene in een van die luxerieuze kampen woont.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:38 schreef Hennnn het volgende:
Hoe zit het eigenljk met die marcherende psycho kids die door de jungle rende (teddybeer lieten vallen enzo)? Is dat verhaal nou ooit nog eens verklaard?
gekidnapt door de others toch (en zoals Ben het verklaarde waarschijnlijk in opdracht van Jacob) om het bloed vers te houden in de groep aangezien een natuurlijke aanwas niet mogelijk is?quote:Op zondag 9 maart 2008 14:38 schreef Hennnn het volgende:
Hoe zit het eigenljk met die marcherende psycho kids die door de jungle rende (teddybeer lieten vallen enzo)? Is dat verhaal nou ooit nog eens verklaard?
Tweede pogingquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:13 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Nou, gelukkig is het een rood kruisje, anders had je er geen spoilertags om heen hoeven zetten omdat iedereen hem toch wel had kunnen zien.
Ik weet het trouwens nog steeds niet zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:11 schreef Pek het volgende:
[..]
Tweede poging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Tweede poging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
duidelijker kan het toch niet zijn...Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Ze zei toch I know about the island?quote:Op zondag 9 maart 2008 08:24 schreef Liquidootje het volgende:
Maar lieve penny heeft wel gezegd "I know everything about the island"
[..]
Tweede poging
Ik geloof het nog steeds niet. lalalaala lalal allaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja zoiets. Ze weet er iig over en haar papa nog meer.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze zei toch I know about the island?A little bit hateful
Noh. Er is een groot verschil tussen I know everything about en I know aboutquote:Op zondag 9 maart 2008 15:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
[/spoiler]
Ik geloof het nog steeds niet. lalalaala lalal alla [afbeelding]
[..]
Ja zoiets. Ze weet er iig over en haar papa nog meer.
Komt omdat het gewoon een kut tt is.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:53 schreef Zhenar het volgende:
Mooi hoe altijd de eerste en deels tweede pagina van Lost topics besteed worden aan de tofheid/sufheid van de TT
Komt omdat dat de makkelijkste weg is om een tvp te plaatsen zonder 't risico dat ie ie weggehaald wordtquote:Op zondag 9 maart 2008 16:02 schreef EvilMarc het volgende:
Komt omdat het gewoon een kut tt is.
[..]
Tweede poging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit het vorige topicquote:Op zondag 9 maart 2008 17:52 schreef EvilMarc het volgende:
Waar komt die foto eigenlijk vandaan?
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:52 schreef Liquidootje het volgende:
oh maar dan is het een phooshop.
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:36 schreef Pek het volgende:
[..]
![]()
Ik zou echt niet weten wie het anders zou kunnen zijn, of ze moeten een geheel nieuw character introduceren wat uberlame isIk dacht eerst even aan die whatshisname, die Luis speelt in Suddenly Susan...geen idee wat daar mee gebeurd is, misschien heb ik iets gemist.
Waarom zouden die 2 dingen tegenstrijdig zijn?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:01 schreef Treveo het volgende:
Ik snap iets niet echt... die Faraday en Lewis moesten dus zo'n gas gaan vernietigen. Maar van Ben moest Juliet die 2 juist neer knallen...
Harper bedoel je?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:01 schreef Treveo het volgende:
Ik snap iets niet echt... die Faraday en Lewis moesten dus zo'n gas gaan vernietigen. Maar van Ben moest Juliet die 2 juist neer knallen... of zat Hecter te liegen om wraak te nemen op Juliet omdat die met Goodwin ging?
Dat gebeurt toch de hele serie al? Jack die z'n vader tegenkomt in de jungle, Hurley z'n imaginairy friend... ze komen allemaal mensen tegen waar ze issues mee hebben. Een manifestatie van het rook-monster, heb ik horen roepenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:51 schreef Aventura het volgende:
Hoe kan het dat die psychologe zo opeens in de jungle opdoemde en net zo snel weer verdween?
dit was geen smokey..anders konden andere mensen haar niet zien namelijk.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:16 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch de hele serie al? Jack die z'n vader tegenkomt in de jungle, Hurley z'n imaginairy friend... ze komen allemaal mensen tegen waar ze issues mee hebben. Een manifestatie van het rook-monster, heb ik horen roepen
Vanwaar? Sawyer zag Kate's paard toch ook?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dit was geen smokey..anders konden andere mensen haar niet zien namelijk.
Dat is natuurlijk nooit echt duidelijk gemaakt, dus het zo best kunnen.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dit was geen smokey..anders konden andere mensen haar niet zien namelijk.
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ga later mijn zoon Walt noemen en hem kwijtraken op openbare plekken.
Kan ik lekker schreeuwen.
quote:Op zondag 9 maart 2008 21:57 schreef Liquidootje het volgende:
dat geluidje van 3 seconden? Boemchwammm in galm?
Juist, die 2 moest van Ben dood, maar Juliet deed dat niet. Maar dan lijkt het mij dat die 2 dan alsof doen dat ze Ben juist willen helpen?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:12 schreef Bullet-tooth het volgende:En door Faraday en Charlotte niet te doden, maar juist hun werk te laten doen heeft ze dat dus laten zien.
Waarom? Ze waren bezig om Ben tegen te houden, en aangezien Juliet niets meer met Ben te maken wil hebben (lijkt wel) laat zij hun gang gaan.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:25 schreef Treveo het volgende:
[..]
Juist, die 2 moest van Ben dood, maar Juliet deed dat niet. Maar dan lijkt het mij dat die 2 dan alsof doen dat ze Ben juist willen helpen?
Oh... ik heb het dan verkeerd begrepen, ik dacht dat die 2 juist het eiland wilden vergassen om zo Ben te vermoorden. Maar het is blijkbaar om te voorkomen dat Ben dat kon doen...quote:Op zondag 9 maart 2008 22:31 schreef Haunter het volgende:
[..]
Waarom? Ze waren bezig om Ben tegen te houden, en aangezien Juliet niets meer met Ben te maken wil hebben (lijkt wel) laat zij hun gang gaan.
Ja, dat riepen ze ook (maarja, wat moet je geloven als je iemand onder schot houdt) en Faraday was bezig iets in de computer 'goed' te programmeren.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:36 schreef Treveo het volgende:
[..]
Oh... ik heb het dan verkeerd begrepen, ik dacht dat die 2 juist het eiland wilden vergassen om zo Ben te vermoorden. Maar het is blijkbaar om te voorkomen dat Ben dat kon doen...
Julliet zal toch wel gewoon op dat meisje lijken waar Ben als jochie mee omging?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:51 schreef Aventura het volgende:
Waarom kan ik dit topic niet bookmarken
Ik vond deze ep wel interessant. Hoe komt Juliet erbij om die psychologe al meteen 'spiteful' te noemen. En op wie lijkt Juliet? Hoe kan het dat die psychologe zo opeens in de jungle opdoemde en net zo snel weer verdween? En met Ben communiceren?
Telnet is een netwerkprotocol, ik had het beeld op pauze gezet maar Faraday lijkt alles aan te sturen over een netwerk. Niet heel bijzonder, wel realistischer dan de meest computershit die je op tv ziet.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ja, dat riepen ze ook (maarja, wat moet je geloven als je iemand onder schot houdt) en Faraday was bezig iets in de computer 'goed' te programmeren.
Ook wel grappig trouwens; als je bij dat beeldscherm even op pauze zet zie je ook de term 'telnet' voorbijkomen. Dat stond toch ook op de blastdoormap? ('too many dharmatel points?' ofzo)
Sjaarlie sprak toch met Penny op dat ene onderwaterstation? "Not Penny's boat" weet je wel.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:49 schreef Junkie het volgende:
Ik heb een paar onduidelijkheden door de laatste afleveringen.
S04E05 - 40min01sec - 't telefoon gesprek van Desmond en Penny
Penny: "...and then when I spoke with your friend Charlie, that's when I knew, You where still alive. then I knew I wasn't crazy." (zoiets...)
Charlie leeft dus nog? Is hij gered uit dat onderwater station? Of is hij terug gegaan naar de werkelijkheid omdat hij op het eiland is doodgegaan?
Ze heeft hem toch gepsroken toen Charly in dat onderzeese ding was, vlak voor ie verdronk door die handgranaat.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:49 schreef Junkie het volgende:
Ik heb een paar onduidelijkheden door de laatste afleveringen.
S04E05 - 40min01sec - 't telefoon gesprek van Desmond en Penny
Penny: "...and then when I spoke with your friend Charlie, that's when I knew, You where still alive. then I knew I wasn't crazy." (zoiets...)
Charlie leeft dus nog? Is hij gered uit dat onderwater station? Of is hij terug gegaan naar de werkelijkheid omdat hij op het eiland is doodgegaan?
*dubbeltje valt* Dankje...quote:Op maandag 10 maart 2008 00:51 schreef Merkie het volgende:
Sjaarlie sprak toch met Penny op dat ene onderwaterstation? "Not Penny's boat" weet je wel.
quote:
Ben heeft toch ook aan Jack gevraagd of hij Juliet niet heel veel op zijn ex-vrouw vond lijken, dat dat het plan iig was.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Julliet zal toch wel gewoon op dat meisje lijken waar Ben als jochie mee omging?
Sinds wanneer gelooft iedereen Ben ineens. Die is weer als vanouds aan het manipuleren. Het enige wat we te zien krijgen is die dude die uit de auto stapt. Geen geluid, niets. Ik weet het niet zo zeker als het allemaal klopt.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:49 schreef Junkie het volgende:
En de vader van Penny wil dus het "heilige" eiland hebben om het uit te buiten, en probeerd dus Ben en zn maatjes weg te jagen.
De Dharma corp. heeft 't eiland al een hele tijd in zn bezit gehad, en is weggegaajd door Ben. Die onderdeel was van Dharma maar uit wraak iedereen heeft uitgemoord. En hij issamen gegaan met 'the others' en heeft de leiding genomen.
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Julliet zal toch wel gewoon op dat meisje lijken waar Ben als jochie mee omging?
Wordt alleen maar toffer als Ben vrij is, die gast is echt zoooo niet te vertrouwen.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:17 schreef BobbyJames het volgende:
Nu pas gezien, toffe episode weer!
Beetje te verwachten actie dat Lock Ben zou vrijlaten. Maar dat geeft niet, kan nog tof worden zo!
Hij wou alleen het hele eiland vergassen, dat valt toch nog wel mee?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:38 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wordt alleen maar toffer als Ben vrij is, die gast is echt zoooo niet te vertrouwen.
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ga later mijn zoon Walt noemen en hem kwijtraken op openbare plekken.
Kan ik lekker schreeuwen.
Op de soundtrack van seizoen 1 of 2 staat hij als track 1quote:Op zondag 9 maart 2008 21:53 schreef Evil_Jur het volgende:
Weet iemand waar je dat intro-geluidje van Lost op mp3 kunt krijgen?
http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=4784100, hier staat ie idd, maar wel als .asfquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:49 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Op de soundtrack van seizoen 1 of 2 staat hij als track 1![]()
Tevens TVP, al issie een beetje aan de late kant.
Nee, die wij nu hebben is leukquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:59 schreef Pulu het volgende:
Ik dacht dat we voor een andere TT gingen?
Komt die uit de trailer van aankomende vrijdag?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:06 schreef Treveo het volgende:
[..]
Nee, die wij nu hebben is leukWAAAAAAAAAAAAAALT!
Ik heb de trailer niet gekekenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:10 schreef Pulu het volgende:
[..]
Komt die uit de trailer van aankomende vrijdag?
Nee komt uit 't zo langzamerhand eeuwig durende gezeur om de terugkeer van Michaelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:10 schreef Pulu het volgende:
Komt die uit de trailer van aankomende vrijdag?
Om de terugkeer?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee komt uit 't zo langzamerhand eeuwig durende gezeur om de terugkeer van Michael.
Oh, bron?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:38 schreef Liquidootje het volgende:
Er is een verlaten olieplatform die ze The Oil Lamp noemen.
Een stukje verder vind je een midwater haven die ze The Docking Station noemen.
En tenslotte de station waar Michael heen moest. Dat heet The Losers Lounge.
Over soundtracks gesproken, de soundtrack van seizoen 3 komt er eindelijk aan. Een 2-disc editie ook nog. Ben erg benieuwd! Er zaten namelijk weer enkele pareltjes van composities tussenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:58 schreef Symer het volgende:
[..]
http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=4784100, hier staat ie idd, maar wel als .asf
http://www.televisiontunes.com/Lost_(Intro).html, daar staat ie als mp3, maar dat is baggerkwaliteit.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:59 schreef Pulu het volgende:
Ik dacht dat we voor een andere TT gingen?
Als je in de VS woont welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Gelukkig zenden ze donderdag ook Lost uit
Luuuuv you!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:28 schreef Marble het volgende:
Ik ben na deze ep he-le-maal om en snap nu wat Zhenar in Juliet ziet. Juliet gaat ook op het okaye-personages-lijstje.
ECHT ? Ik vrat het hele verhaal op joh, echt heerlijk dat Desmond gedoe.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:35 schreef Marble het volgende:
Oh, en Desmond vind ik ook niet tof meer maar dat ligt niet aan hem maar aan de zweverige Jomanda-verhaallijnen die hij voorgeschoteld krijgt door de schrijvers.
Wat Desmond overkomt heeft met zijn persoonlijkheid weinig te maken, vandaar ook dat ik zei dat hij er zelf niets aan kan doen. Ze hadden een personage ervoor nodig en hebben toen maar hem genomen omdat hij toch niks te doen had, maar ze hadden net zo goed ieder ander kunnen nemen. En dan een andere "constant" ipv Penny. Bijv. een familielid of zo. Tenzij je extra labiel moet zijn om dat disconnecten in de tijd te kunnen doen, dan is Desmond wel uitermate geschikt natuurlijk. Maar het enige wat echt inherent aan hem als personage vebonden is is het Penny en haar vader verhaal (en diens connecties met Hanso en het eiland etc.). De rest staat in principe los van Desmond, het overkomt hem alleen maar. Het had net zo goed Claire of Jin of Hurley enz. kunnen overkomen. Juliet met haar zus was ook een goede kandidaat geweest. Al is het nu natuurlijk wel mooi romantisch verbonden aan de Penmond-romance.quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:38 schreef Shrien het volgende:
[..]
ECHT ? Ik vrat het hele verhaal op joh, echt heerlijk dat Desmond gedoe.
Onzin. Via Desmond komen we juist meer te weten over de Penny/vader tak in het grotere verhaal. Bijvoorbeeld als ze Jin ofzo hebben gepakt en Ben liet die video zien. Totaal onsamenhangend.quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:53 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat Desmond overkomt heeft met zijn persoonlijkheid weinig te maken, vandaar ook dat ik zei dat hij er zelf niets aan kan doen. Ze hadden een personage ervoor nodig en hebben toen maar hem genomen omdat hij toch niks te doen had, maar ze hadden net zo goed ieder ander kunnen nemen. En dan een andere "constant" ipv Penny. Bijv. een familielid of zo. Tenzij je extra labiel moet zijn om dat disconnecten in de tijd te kunnen doen, dan is Desmond wel uitermate geschikt natuurlijk. Maar het enige wat echt inherent aan hem als personage vebonden is is het Penny en haar vader verhaal (en diens connecties met Hanso en het eiland etc.). De rest staat in principe los van Desmond, het overkomt hem alleen maar. Het had net zo goed Claire of Jin of Hurley enz. kunnen overkomen. Juliet met haar zus was ook een goede kandidaat geweest. Al is het nu natuurlijk wel mooi romantisch verbonden aan de Penmond-romance.
Desmond is de enige die jarenlang blootgesteld is aan elektro-magnetische straling, wat de eigenlijke oorzaak is van het tijdreizen. Dat tijdreizen is dus een gevolg van zijn keuze om op de knop te blijven drukken, die keuze was weer een gevolg van zijn persoonlijkheid. Als Michael daar bijv. aangespoeld was had hij gezegd: "Rot toch op met je knop, ik wil weten where my son is!" En dan was er niks gebeurd.quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:53 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat Desmond overkomt heeft met zijn persoonlijkheid weinig te maken, vandaar ook dat ik zei dat hij er zelf niets aan kan doen. Ze hadden een personage ervoor nodig en hebben toen maar hem genomen omdat hij toch niks te doen had, maar ze hadden net zo goed ieder ander kunnen nemen.
HAVE YOU SEEN WALT? WAAAALT!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:24 schreef Symer het volgende:
Als Michael daar bijv. aangespoeld was had hij gezegd: "Rot toch op met je knop, ik wil weten where my son is!" En dan was er niks gebeurd.
Zeker als je je bedenkt dat die race georganiseerd werd door... Charles Widmore. Niet alleen Penny's vader, maar ook, zo leerden wij afgelopen week, de man die alles doet om het eiland te vinden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:27 schreef Ulreazj het volgende:
En Desmond heeft zelf ook wel meer te maken met dat eiland. Hij had al vaker visioenen. En hij zal ook wel niet zonder reden met die zeilbootrace op dat eiland terecht zijn gekomen.
En die gast op de boot dan (die later dood ging)? En die rat van Daniel? Hebben die ook allemaal jaren op het eiland gezeten? Nee dus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Desmond is de enige die jarenlang blootgesteld is aan elektro-magnetische straling, wat de eigenlijke oorzaak is van het tijdreizen. Dat tijdreizen is dus een gevolg van zijn keuze om op de knop te blijven drukken, die keuze was weer een gevolg van zijn persoonlijkheid. Als Michael daar bijv. aangespoeld was had hij gezegd: "Rot toch op met je knop, ik wil weten where my son is!" En dan was er niks gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Way The World Ends...
Maar die kunnen op andere manieren blootgesteld zijn aan straling.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:22 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
En die gast op de boot dan (die later dood ging)? En die rat van Daniel? Hebben die ook allemaal jaren op het eiland gezeten? Nee dus.
Nee niet, die 2 gozers op dat schip hadden er ook last van. Die waren namelijk al naar het eiland geweest omdat ze zich verveelden. Als je van een bepaalde route afwijkt van en naar het eiland toe. Dan kun je er last van krijgen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Desmond is de enige die jarenlang blootgesteld is aan elektro-magnetische straling, wat de eigenlijke oorzaak is van het tijdreizen. Dat tijdreizen is dus een gevolg van zijn keuze om op de knop te blijven drukken, die keuze was weer een gevolg van zijn persoonlijkheid. Als Michael daar bijv. aangespoeld was had hij gezegd: "Rot toch op met je knop, ik wil weten where my son is!" En dan was er niks gebeurd.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:34 schreef Discovered het volgende:
Aanstaande Donderdag !!!!
De belangrijke man in de boot van Benjamin is !!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The difference between the three Abrahamic religions:
Maar niet iedereen die van de route afwijkt krijgt het, alleen als je bent blootgesteld aan straling, of dat nou op het eiland is of niet. Desmond is het langs blootgesteld van degenen op het eiland, dus het is geen random keuze voor Desmond geweest.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:42 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Nee niet, die 2 gozers op dat schip hadden er ook last van. Die waren namelijk al naar het eiland geweest omdat ze zich verveelden. Als je van een bepaalde route afwijkt van en naar het eiland toe. Dan kun je er last van krijgen.
En nu mag ik zeker niet zeggenquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:28 schreef Marble het volgende:
Ik ben na deze ep he-le-maal om en snap nu wat Zhenar in Juliet ziet. Juliet gaat ook op het okaye-personages-lijstje.
Ik ben wel nog steeds heel jaloers op haar dat zij met Jack mag tongen [afbeelding].
Dat vroeg ik mij ook af toen Locke niet wilde dat Claire met hem ging pratenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:29 schreef remlof het volgende:
Zou Miles nog steeds met die handgranaat in z'n mond staan?
Ook mooi dat Desmond toen vroeg "What goes on your head?" En dat Faraday hem zo beteuterd aankeekquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom deed Faraday dat schortje nog om.
Ik las dat we dat "morgen" gaan zien.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:29 schreef remlof het volgende:
Zou Miles nog steeds met die handgranaat in z'n mond staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:41 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik las dat we dat "morgen" gaan zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:34 schreef Discovered het volgende:
Aanstaande Donderdag !!!!
De belangrijke man in de boot van Benjamin is !!!!!!No shit sherlock!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
RANJAAAquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
KAN NIET WACHTEN HOOR.
Magistraal is een groot woord maar hij mocht er wezen. Verder geniet ik altijd weer van personages zoals Locke DIE EEN GRANAAT IN EEN MOND VAN EEN SLECHTERIK PROPT. IK ZIT DAN ZO OP MN STOEL WTFFFF!!111quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
RANJAAA. Lang niet gesproken
. Hoe heb je de afgelopen Lost-afleveringen ervaren? Ik als erg goed, vooral de Desmond-centric episode was magistraal.
Hoor het nog wel, groetjes.
Staking is allang voorbij, onder welke steen kom jij vandaanquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Magistraal is een groot woord maar hij mocht er wezen. Verder geniet ik altijd weer van personages zoals Locke DIE EEN GRANAAT IN EEN MOND VAN EEN SLECHTERIK PROPT. IK ZIT DAN ZO OP MN STOEL WTFFFF!!111![]()
![]()
Ook wel vaag dat Locke BEN vrij liet gaan. OMG dacht ik maar ja![]()
je weet het nooit. kDENK dat Locke IETS IN MIND heeft wat hij ons nog niet heeft laten zien.
Vrijdag heb ik denk niet eens tijd om te checken![]()
ps: is de staking al voorbij??
Echt waar johquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Staking is allang voorbij, onder welke steen kom jij vandaan? Lost is zo'n pwnserie
![]()
![]()
.
werk je bij de story ofzo met al die HOOFDlettersquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Magistraal is een groot woord maar hij mocht er wezen. Verder geniet ik altijd weer van personages zoals Locke DIE EEN GRANAAT IN EEN MOND VAN EEN SLECHTERIK PROPT. IK ZIT DAN ZO OP MN STOEL WTFFFF!!111![]()
![]()
Ook wel vaag dat Locke BEN vrij liet gaan. OMG dacht ik maar ja![]()
je weet het nooit. kDENK dat Locke IETS IN MIND heeft wat hij ons nog niet heeft laten zien.
Vrijdag heb ik denk niet eens tijd om te checken![]()
ps: is de staking al voorbij??
ik denk dat het de bedoeling is dat we denken dat locke verkeerd bezig is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:37 schreef Rossdale het volgende:
Locke wordt de nieuwe Ben van het eiland wanneer Ben vertrekt. ZIjn protege zeg maar
Jup, toen Jack opgesloten zat in dat aquarium.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:21 schreef Gremen het volgende:
En eerder al iets tussen jack, ben en de Red Sox?
Dat was een voetbal-wedstrijd, niet de Red Sox.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:21 schreef Gremen het volgende:
Wat was er nu ook alweer eerder met de Red Sox?
Had desmond niet ooit een visioen dat hij in een cafe was en daar de uitslag oid had gezien en probeerde daarmee te bewijzen wat hem overkwam?
Ik post om te behagen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:51 schreef Merkie het volgende:
Altijd als je even iets niet meer weet, en een vraag stelt van "Wat was er nu ook alweer ... ?" en "Hoe zat ... nou ook alweer?", dan komt Symert langs om die persoon uit z'n lijden te verlossen en het bevredigende antwoord te geven. Ik krijg er gewoon een warm gevoel van.
Die komen nog uit oude tijden. Uit de tijden van Scofield vs Bauer, waar ik een verfijnt Scofield fan was en Merkie een Sjek fan was (is).quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
werk je bij de story ofzo met al die HOOFDletters
was overigens wel grappig: Red Sox? - I taped it over the game
heel lang geleden dusquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Die komen nog uit oude tijden. Uit de tijden van Scofield vs Bauer, waar ik een verfijnt Scofield fan was en Merkie een Sjek fan was (is).
Idd... die gast is echt goedquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:51 schreef Merkie het volgende:
Altijd als je even iets niet meer weet, en een vraag stelt van "Wat was er nu ook alweer ... ?" en "Hoe zat ... nou ook alweer?", dan komt Symert langs om die persoon uit z'n lijden te verlossen en het bevredigende antwoord te geven. Ik krijg er gewoon een warm gevoel van.
Hij mocht toen toch ook de finale kijken in dat aquarium in 1 van de eerste afleveringen van s03?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:41 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat was een voetbal-wedstrijd, niet de Red Sox.
Jack vroeg een paar afleveringen terug wel aan Lapidus of het echt waar was dat de Red Sox toen gewonnen hadden.
En Jack's pa had ook zo'n gezegde. Dat de Red Sox de World Series nooit zouden winnen ofzo.
Heeft verder niks met die videoband te maken, maar ik denk wel dat de schrijvers fan zijn.
Ben liet hem het einde van de finale zien om Jack de laten zien dat zij (the others) contact hadden met de buitenwereld en dat daarin (in tegenstelling tot Jacks verwachtingen) de Red Sox de world series hebben gewonnen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:37 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hij mocht toen toch ook de finale kijken in dat aquarium in 1 van de eerste afleveringen van s03?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Je vergeet de tailies (Libby, Ana-Lucia, Eko, Cindy, Bernard)quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
de losties, the others, de lockies, de freighties
what's next
the Frenchies?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
what's next
the foundies.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
what's next
Plus dat het heel opmerkelijk en onverwacht was. Een leuke pop culture reference; ik denk dat veel Amerikanen dat niet hadden geloofd tenzij ze het zelf zagenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:41 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat was een voetbal-wedstrijd, niet de Red Sox.
Jack vroeg een paar afleveringen terug wel aan Lapidus of het echt waar was dat de Red Sox toen gewonnen hadden.
En Jack's pa had ook zo'n gezegde. Dat de Red Sox de World Series nooit zouden winnen ofzo.
Heeft verder niks met die videoband te maken, maar ik denk wel dat de schrijvers fan zijn.
The daddiesquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
what's next
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. altijd kut omdat je dan extra moet opletten op de subtitlesPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.led nie op de spelvaudten!
Lost is een van de weinige daarinquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:49 schreef tonks het volgende:
irritant die aflevering waar je niet eens even weg kunt kijken
Ik pm je de hoogtepunten van deze episode wel even!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:46 schreef marcel-o het volgende:
omgdit topic boycot ik totdat ik gekeken heb
waar zijn die spoilers..
Whehe, het was maar een grapje! Marcel-o wilde juist niets wetenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:18 schreef solidslayer het volgende:
pm ze mij ook maar ik kan voorlopig toch nog niet kijken.. en ik ben gewoon veel te nieuwschierig![]()
Ja, ik had wel lang nodig voordat ik dat doorhad...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:39 schreef Fyodor het volgende:
Arme Jin.... He's dead...![]()
En Michael idd de spion op de boot! Voor de rest eigenlijk niet een heel erg interessante aflevering, er gebeurt tenminste niet zoveel. Wel interessant trouwens dat ze naast de gebruikelijke flash forwards ook weer flash backs erin hadden gestopt, van Jin. Werd je toch even op het verkeerde been gezet...
Jin is een flashback. En Sun is flashforward. Jin koopt een Panda voor de Chinese ambassadeur (Panda=Chinees, en ook Zwart en Wit wat een thema is in Lost) in opdracht van Mr. Paik (Sun's vader waar Jin in het verleden voor werkte). Dat Jins verhaal in het verleden is wordt duidelijk als hij zegt dat hij pas 2 maanden getrouwd is en wanneer de verkoper zegt dat het het jaar van de draak is (ergo 2000). Het duurde bij mij ook tot het einde voordat ik het doorhad.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik snap er geen ruk van.
Het is een dochter, maar aan Jin wordt verteld dat 't een zoon is.
Het is de baby van Jin, maar zelf zegt hij in 't ziekenhuis dat ie niet van hem is.
Waarom per se een panda?
Maar waarom zou Sun dan rouwen bij een graf als ze toch weet dat Jin nog leeft op het eiland. Dan zou je toch eerder een scene verwachten waar ze dan over een zee heen kijkt ofzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:58 schreef Timmai het volgende:
ik denk dat Jin op het eiland achterblijft en daarom nog 'dood' is.
Het zou natuurlijk Jin kunnen zijn die in die kist ligt, maar dat ligt veel te veel voor de hand. Ik denk dat hij niet dood is (hij ontkent bijvoorbeeld tegen die vrouw in het ziekenhuis dat hij een kind krijgt? misschien gaat die eerst wat eigen zaakjes regelen ofzo) tenzij dat een flashback was waarvan het lijkt dat het een flashforward is (Sun die om hem roept terwijl ze bevalt in scène 1, Jin wordt gebeld in scène 2, wij denken dat die scènes op elkaar aansluiten).quote:Maar denk je echt dat Jin dood is? Ik houd me altijd aan de bekende TV-wet: Someone dead when you see him/her die. En anders is dat niet zeker. Misschien zit Jin nog op het eiland en weet Sun dat ze hem nooit meer zal zien en is het graf voor haar een manier om daar mee om te gaan en de mensen die op het eiland zijn achtergebleven te beschermen. Anyway, ik geloof pas dat Jin dood is als ik hem dood zie gaan en niet eerder.
Idd. Wie was die vrouw, waarom las ze haar boek verkeerd om? Die dokter vertrouw ik trouwens ook voor geen ene meter. Die heeft echt zo'n creepy doctor horrorfilm hoofd.quote:Daarnaast vond ik de scene waarin die vrouw (ben haar naam kwijt) zelfmoord pleegt en niemand wat doet echt heel creepy. Het is duidelijk geen feest daar en redding lijkt me ver weg. Het hele verhaal op de boot vind ik stoer. Nu maar hopen dat ze een goede verklaring hebben voor Micheal.
Ik denk dat hij ze juist wel herkende, hij probeerde namelijk krampachtig bij ze weg te blijven. Dit duidt er bij mij op dat hij wist wie ze waren. En hij stelde zich natuurlijk voor met een zo neutraal mogelijke blik om niet te laten merken tegenover de dokter dat hij ze kende. Bovendien moet er iemand op het schip zijn die hen behulpzaam is en aangezien de piloot ontkent, blijven er maar twee tot nu toe bekende mogelijkheden over (Michael of Walt, er vanuitgaande dat Walt ook op het schip is).quote:Michael riep twee vragen bij mij op. De eerste is natuurlijk de meest logische: Waar is Walt? Daarnaast kreeg ik niet de indruk dat Micheal Sayid en Desmond herkende, misschien dat dit aan mij lag maar het leek wel alsof hij geheugenverlies lijdt oid. Hadden andere mensen dat ook?
Ik vond deze in vergelijking met de vorige afleveringen juist een beetje tegenvallen. Weinig actie, veel drama. Geen gesprekken met Michael bijvoorbeeld, geen ontwikkelingen mbt Ben etc.quote:Ik vond het in ieder geval wel weer een goede aflevering. Seizoen 4 is echt top!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
quote:
Hij ontkent niks, hij zegt dat 't zijn baby niet is (en vandaar weer snel weggaat uit 't ziekenhuis). Nu begint 't kwartje wel te vallenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:02 schreef ThaMadEd het volgende:
(hij ontkent bijvoorbeeld tegen die vrouw in het ziekenhuis dat hij een kind krijgt?) tenzij dat een flashback was
Het klopt dat het zijn baby niet is, aangezien die vrouw die daar lag toen hij door de deur keek Sun niet was. Maar als die vrouwelijke dokter hem vraagt of hij nog kinderen krijgt zegt die dat hij pas twee maanden getrouwd is, dus dat duidt erop dat het een flashback is (de suggestie wordt overigens gewekt dat het een flashforward is).quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij ontkent niks, hij zegt dat 't zijn baby niet is (en vandaar weer snel weggaat uit 't ziekenhuis). Nu begint 't kwartje wel te vallen.
Michael deed idd krampachtig, en Desmond & Sayid weten meteen wie de mol is dus hebben ze beide belang om 't stil te houden.
quote:But what's even more disturbing, where exactly does one come across 324 dead bodies?
quote:# Nikki's death scene in her show, "Expose," appears briefly on television in Sun's flashforward.
Inderdaad.. maar ook weerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Promo S04E08, veelbelovend![]()
Sneak peak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Idd.. tot 24 aprilquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:24 schreef MrHayo het volgende:
Is volgende week nu de laatste aflevering voorlopig? dat sucks..
Ben is niet geboren op het eiland. Hij is al kind er heen verhuisd met z'n pa. En ik zie in de promo trailer voor Ep08 een levende Jin langskomen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:24 schreef MrHayo het volgende:
Zo hee! Dat leek wel een aflevering van De Bevalling.. shit zeg!
Michael herkent Sayid en Desmond heus wel, maar hij is de spy van Ben. Misschien omdat Ben Walt ergens gevangen houdt... Ik snap alleen niet hoe het kan dat Ben zoveel macht heeft. Hij is goed in liegen en manipuleren, maar hij is geboren op het eiland en hoe kan het dat hij zoveel contacten heeft buiten het eiland...
Jin is wel echt dood denk ik. Zullen we volgende week wel zien.
Is volgende week nu de laatste aflevering voorlopig? dat sucks..
Ja doh, ALS hij doodgaat gebeurt dat als ze al van het eiland af zijn of nog ergens in de toekomst op het eiland. Het is niet dat hij deze aflevering is doodgegaanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:57 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ben is niet geboren op het eiland. Hij is al kind er heen verhuisd met z'n pa. En ik zie in de promo trailer voor Ep08 een levende Jin langskomen.
Ja idd, maar waar dat tot elkaar op de tijdlijn staat geen ideequote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:04 schreef pfaf het volgende:
Hurley ging toch het gesticht in na terugkeer, of haal ik nu weer dingen door elkaar?
Die aflevering van net speelt zich ongeveer 4 a 5 maanden na het eiland af. Dus dan wordt Hurley daarna pas gek?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja idd, maar waar dat tot elkaar op de tijdlijn staat geen idee.
Mooi hè. Lost in Lost.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:13 schreef RayMania het volgende:
Ik ben helemaal confused door deze aflevering.
Ja, het lijkt erop dat naarmate de tijd verstrijkt de O6 het steeds zwaarder krijgen met hun afwezigheid van het eiland. Iig dat lijkt duidelijk het geval voor Hurley en Jack die er in het begin vrij normaal onder lijken te zijn maar later mentaal 'snappen'.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die aflevering van net speelt zich ongeveer 4 a 5 maanden na het eiland af. Dus dan wordt Hurley daarna pas gek?
Hehe ik blijf ook altijd spoiler vrij, is het beste.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:44 schreef pfaf het volgende:
Soms is het zo moeilijk om spoilers te weerstaan in deze reeks, maar hett is me al 75 topics goed gegaan.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:28 schreef DaFrenk het volgende:
Inderdaad, "the year of the dragon" en Jin's ouderwetse telefoon waren wel aanwijzingen dat het om een flashback ging. Ik had trouwens verwacht dat hij een speelgoed ijsbeer zou kopenMaar helaas
Trouwens, het is ook wel duidelijk waar Jin zal sterven:is niet echt een spoiler, als er op de grafsteen de datum vd crash staat dan kan het dus nog goed zijn dat ie nog leeft, aangezien jack eerder al eens schreeuwde dat ie terug moest naar het eiland en dus zeker niet iedereen dood is. Die grafsteen is misschien al gemaakt voordat Sun terug was aangezien iedereen aannam dat ze allang dood warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:59 schreef pfaf het volgende:
Ik had nog wel even gehoopt dat het kind van Hurley was.
Ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:07 schreef Symer het volgende:Toen hij vroeg of er nog iemand kwam en 'Good' zei toen dat niet zo bleek te zijn met die stiekeme oogjes verwachtte ik een beetje een flinke vrijpartij.
The year of the dragon is in 2000 in lostquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:06 schreef Symer het volgende:
Beste Sun/Jin aflevering tot nu toe![]()
Ik snapte er ook helemaal niks van in het begin. Ik had meteen op pauze gedrukt bij 'year of the dragon' om dat op te zoeken wat dus 2012/2013 is. En ik maar denken "Is Sun dan 8 jaar zwanger geweest?"
Bij de begrafenis viel het kwartje pas, in het ziekenhuis dacht ik nog dat Sun en Jin gescheiden waren, dat Jin weer bij z'n oude baas werkte en dat hij niks met Sun te maken wilde hebben
quote:A scene was shot involving Jin being shot outside the toy store. This now appears to have been a foiler.
quote:The actors of Lost have called "Ji Yeon" the most shocking of the first seven episodes.
Idd, ik zocht naar het eerstvolgende drakenjaar, wat 2012 is. Het kwam op dat moment totaal niet in me op om te kijken wanneer het vorige drakenjaar was.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:17 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
The year of the dragon is in 2000 in lost
Misschien wel als je totaal niet verwachtte dat Michael op die boot zat. En dat Jin doodgaat (ga ik wel van uit) is ook wel schokkend.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:19 schreef Dos37 het volgende:
Dit las ik trouwens gisteren op wiki dus ik verwachte er wel veel van maar dat viel nog wel mee.
[..]
Dat is idd de reden voor de vele verwijzingen naar the Red Sox. De winst van the Red Sox is een beetje alsof ADO Den Haag landskampioen wordt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:53 schreef Liquidootje het volgende:
Dat die wonnen was destijds echt een event ja. In bijna elke film vind je die curse van baberuth ofzo terug. Vond het wel leuk dat lost even inspeelde op "Dat moet wel echt zijn, want zoiets kun je gewoon niet verzinnen" aspect speelde
Jij gaat tijdens een aflevering dingen opzoeken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:06 schreef Symer het volgende:
Beste Sun/Jin aflevering tot nu toe![]()
Ik snapte er ook helemaal niks van in het begin. Ik had meteen op pauze gedrukt bij 'year of the dragon' om dat op te zoeken wat dus 2012/2013 is. En ik maar denken "Is Sun dan 8 jaar zwanger geweest?"
Bij de begrafenis viel het kwartje pas, in het ziekenhuis dacht ik nog dat Sun en Jin gescheiden waren, dat Jin weer bij z'n oude baas werkte en dat hij niks met Sun te maken wilde hebben
Misschien dacht die dat Jack, Kate en/of Sayid ook kwamen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:07 schreef DaFrenk het volgende:
Waarom was Hurley de enige die naar de baby kwam kijken eigenlijk? Hij vroeg of er "nog meer mensen kwamen", dus neem aan dat het dus om een baby shower ging. Maar alleen Hurley kwam. Vreemd..
Dan duurt de aflevering langerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Jij gaat tijdens een aflevering dingen opzoeken.![]()
Misschien telt Michael ook mee?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Trouwens in de promo voor deze aflevering zeggen ze dat de laatste van de Oceanic 6 bekend wordt gemaakt. Dat betekent dus dat Aaron dus wel ook mee telt? Want anders klopt het niet.
Dat kan natuurlijk. Niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Dan duurt de aflevering langer![]()
[..]
Misschien telt Michael ook mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |