Het klopt dat het zijn baby niet is, aangezien die vrouw die daar lag toen hij door de deur keek Sun niet was. Maar als die vrouwelijke dokter hem vraagt of hij nog kinderen krijgt zegt die dat hij pas twee maanden getrouwd is, dus dat duidt erop dat het een flashback is (de suggestie wordt overigens gewekt dat het een flashforward is).quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij ontkent niks, hij zegt dat 't zijn baby niet is (en vandaar weer snel weggaat uit 't ziekenhuis). Nu begint 't kwartje wel te vallen.
Michael deed idd krampachtig, en Desmond & Sayid weten meteen wie de mol is dus hebben ze beide belang om 't stil te houden.
quote:But what's even more disturbing, where exactly does one come across 324 dead bodies?
quote:# Nikki's death scene in her show, "Expose," appears briefly on television in Sun's flashforward.
Inderdaad.. maar ook weerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Promo S04E08, veelbelovend![]()
Sneak peak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Idd.. tot 24 aprilquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:24 schreef MrHayo het volgende:
Is volgende week nu de laatste aflevering voorlopig? dat sucks..
Ben is niet geboren op het eiland. Hij is al kind er heen verhuisd met z'n pa. En ik zie in de promo trailer voor Ep08 een levende Jin langskomen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:24 schreef MrHayo het volgende:
Zo hee! Dat leek wel een aflevering van De Bevalling.. shit zeg!
Michael herkent Sayid en Desmond heus wel, maar hij is de spy van Ben. Misschien omdat Ben Walt ergens gevangen houdt... Ik snap alleen niet hoe het kan dat Ben zoveel macht heeft. Hij is goed in liegen en manipuleren, maar hij is geboren op het eiland en hoe kan het dat hij zoveel contacten heeft buiten het eiland...
Jin is wel echt dood denk ik. Zullen we volgende week wel zien.
Is volgende week nu de laatste aflevering voorlopig? dat sucks..
Ja doh, ALS hij doodgaat gebeurt dat als ze al van het eiland af zijn of nog ergens in de toekomst op het eiland. Het is niet dat hij deze aflevering is doodgegaanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:57 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ben is niet geboren op het eiland. Hij is al kind er heen verhuisd met z'n pa. En ik zie in de promo trailer voor Ep08 een levende Jin langskomen.
Ja idd, maar waar dat tot elkaar op de tijdlijn staat geen ideequote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:04 schreef pfaf het volgende:
Hurley ging toch het gesticht in na terugkeer, of haal ik nu weer dingen door elkaar?
Die aflevering van net speelt zich ongeveer 4 a 5 maanden na het eiland af. Dus dan wordt Hurley daarna pas gek?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja idd, maar waar dat tot elkaar op de tijdlijn staat geen idee.
Mooi hè. Lost in Lost.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:13 schreef RayMania het volgende:
Ik ben helemaal confused door deze aflevering.
Ja, het lijkt erop dat naarmate de tijd verstrijkt de O6 het steeds zwaarder krijgen met hun afwezigheid van het eiland. Iig dat lijkt duidelijk het geval voor Hurley en Jack die er in het begin vrij normaal onder lijken te zijn maar later mentaal 'snappen'.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die aflevering van net speelt zich ongeveer 4 a 5 maanden na het eiland af. Dus dan wordt Hurley daarna pas gek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Hehe ik blijf ook altijd spoiler vrij, is het beste.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:44 schreef pfaf het volgende:
Soms is het zo moeilijk om spoilers te weerstaan in deze reeks, maar hett is me al 75 topics goed gegaan.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:28 schreef DaFrenk het volgende:
Inderdaad, "the year of the dragon" en Jin's ouderwetse telefoon waren wel aanwijzingen dat het om een flashback ging. Ik had trouwens verwacht dat hij een speelgoed ijsbeer zou kopenMaar helaas
Trouwens, het is ook wel duidelijk waar Jin zal sterven:is niet echt een spoiler, als er op de grafsteen de datum vd crash staat dan kan het dus nog goed zijn dat ie nog leeft, aangezien jack eerder al eens schreeuwde dat ie terug moest naar het eiland en dus zeker niet iedereen dood is. Die grafsteen is misschien al gemaakt voordat Sun terug was aangezien iedereen aannam dat ze allang dood warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:59 schreef pfaf het volgende:
Ik had nog wel even gehoopt dat het kind van Hurley was.
Ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:07 schreef Symer het volgende:Toen hij vroeg of er nog iemand kwam en 'Good' zei toen dat niet zo bleek te zijn met die stiekeme oogjes verwachtte ik een beetje een flinke vrijpartij.
The year of the dragon is in 2000 in lostquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:06 schreef Symer het volgende:
Beste Sun/Jin aflevering tot nu toe![]()
Ik snapte er ook helemaal niks van in het begin. Ik had meteen op pauze gedrukt bij 'year of the dragon' om dat op te zoeken wat dus 2012/2013 is. En ik maar denken "Is Sun dan 8 jaar zwanger geweest?"
Bij de begrafenis viel het kwartje pas, in het ziekenhuis dacht ik nog dat Sun en Jin gescheiden waren, dat Jin weer bij z'n oude baas werkte en dat hij niks met Sun te maken wilde hebben
quote:A scene was shot involving Jin being shot outside the toy store. This now appears to have been a foiler.
quote:The actors of Lost have called "Ji Yeon" the most shocking of the first seven episodes.
Idd, ik zocht naar het eerstvolgende drakenjaar, wat 2012 is. Het kwam op dat moment totaal niet in me op om te kijken wanneer het vorige drakenjaar was.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:17 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
The year of the dragon is in 2000 in lost
Misschien wel als je totaal niet verwachtte dat Michael op die boot zat. En dat Jin doodgaat (ga ik wel van uit) is ook wel schokkend.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:19 schreef Dos37 het volgende:
Dit las ik trouwens gisteren op wiki dus ik verwachte er wel veel van maar dat viel nog wel mee.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is idd de reden voor de vele verwijzingen naar the Red Sox. De winst van the Red Sox is een beetje alsof ADO Den Haag landskampioen wordt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:53 schreef Liquidootje het volgende:
Dat die wonnen was destijds echt een event ja. In bijna elke film vind je die curse van baberuth ofzo terug. Vond het wel leuk dat lost even inspeelde op "Dat moet wel echt zijn, want zoiets kun je gewoon niet verzinnen" aspect speelde
Jij gaat tijdens een aflevering dingen opzoeken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:06 schreef Symer het volgende:
Beste Sun/Jin aflevering tot nu toe![]()
Ik snapte er ook helemaal niks van in het begin. Ik had meteen op pauze gedrukt bij 'year of the dragon' om dat op te zoeken wat dus 2012/2013 is. En ik maar denken "Is Sun dan 8 jaar zwanger geweest?"
Bij de begrafenis viel het kwartje pas, in het ziekenhuis dacht ik nog dat Sun en Jin gescheiden waren, dat Jin weer bij z'n oude baas werkte en dat hij niks met Sun te maken wilde hebben
Misschien dacht die dat Jack, Kate en/of Sayid ook kwamen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:07 schreef DaFrenk het volgende:
Waarom was Hurley de enige die naar de baby kwam kijken eigenlijk? Hij vroeg of er "nog meer mensen kwamen", dus neem aan dat het dus om een baby shower ging. Maar alleen Hurley kwam. Vreemd..
Dan duurt de aflevering langerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Jij gaat tijdens een aflevering dingen opzoeken.![]()
Misschien telt Michael ook mee?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Trouwens in de promo voor deze aflevering zeggen ze dat de laatste van de Oceanic 6 bekend wordt gemaakt. Dat betekent dus dat Aaron dus wel ook mee telt? Want anders klopt het niet.
Dat kan natuurlijk. Niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Dan duurt de aflevering langer![]()
[..]
Misschien telt Michael ook mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |