quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Ik had gehoopt dat ze even genoemd zou worden in 403. Ben zal haar wel bedoeld hebben aan het einde, maar ik ben idd ook wel benieuwd naar het hoe en wat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:39 schreef Reki het volgende:
Ik hoop dat erb innenkort weer een Said-centric komt. Wil weten wat er met Nadia is gebeurt![]()
ver-kap-te-tvp
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:42 schreef Liquidootje het volgende:
Nadia isWerkelijk? Of speculatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nadia isIk moest googlen om uit te vinden wie dat ook al weer wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was wel een "ohja, natuuuuurlijk" momentje though"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
Nadia isWTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand?quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:14 schreef MissBliss het volgende:
Zooo, het hele vorige topic gemist!
Wat ik niet snapte is dat Desmond toen hij bij Faraday was in het verleden die cijfers voor die machine moest hebben, omdat faraday hem zou helpen. Nou die cijfers ingevoerd en uiteindelijk heeft Faraday toch alleen die rat een uur vooruit gestuurd? Wat was het nut van die machine uberhaupt?
OMG Zhenarquote:
F. was met trial error aan het testen wat zou werken. Welke mhz met welke frequentie etc.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Iemand?
[..]
OMG Zhenar [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:14 schreef MissBliss het volgende:
Zooo, het hele vorige topic gemist!
Wat ik niet snapte is dat Desmond toen hij bij Faraday was in het verleden die cijfers voor die machine moest hebben, omdat faraday hem zou helpen. Nou die cijfers ingevoerd en uiteindelijk heeft Faraday toch alleen die rat een uur vooruit gestuurd? Wat was het nut van die machine uberhaupt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gast, laat die kruidensigaretten es links liggenquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:52 schreef Liquidootje het volgende:
Volgens mij he. Is er helemaal niets gebeurd. Dit is allemaal weer een droom van Hurley.
Army Desmond is van 1996, die van deze tijd zit op zo'n boot... met Sayid enzoquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:16 schreef marcel-o het volgende:
[..]
gast, laat die kruidensigaretten es links liggen![]()
ot:
wat ik me dus afvroeg, ook in het vorige topic.. waar is de desmonds van deze tijd? ik dacht eerst dat die juist verwisseld werd met Army-man. maar de hele aflevering zie k Desmond van deze tijd niet terug.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen junkquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:16 schreef marcel-o het volgende:
[..]
gast, laat die kruidensigaretten es links liggen![]()
ot:
wat ik me dus afvroeg, ook in het vorige topic.. waar is de desmonds van deze tijd? ik dacht eerst dat die juist verwisseld werd met Army-man. maar de hele aflevering zie k Desmond van deze tijd niet terug.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:36 schreef DaFrenk het volgende:
Al heel wat feitjes gelezen en sneak peaks gezien van de aflevering van morgen. Klinkt allemaal verdomd goed, hoop dat hij dat ook isMaar is idd Juliet centric.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Iets grotere spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroeger ging dat nog weleens in een spoiler, over wie de volgende episode gaat!
Niet dat het veel uitmaakt ..maar ik wil het liefst zo min mogelijk weten als ik begin met kijken.Netjes langs de pijpen ..niet te groen!![]()
Ik gok trouwens dat in een van de volgende afleveringen weer over james, kate, lock, ben óf misschien zelfs claire gaat.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:37 schreef BobbyJames het volgende:
Vroeger ging dat nog weleens in een spoiler, over wie de volgende episode gaat!
Niet dat het veel uitmaakt ..maar ik wil het liefst zo min mogelijk weten als ik begin met kijken.A little bit hateful![]()
Claire moet dood, dus ik neem aan van welMaar ikverwacht binnen een aflevering of 3 weer een Locke centered aflevering. En natuurlijk nog een over Charlotte want van haar weten we nog zo goed als niets.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ze heeft niet echt een toegevoegde waarde meer aan de serie zonder charlie en het feit dat ze Aaron gaat verliezen. Voor de drama in de serie zal er vast wel binnenkort weer iemand sneuvelen, ik zou dan het liefste hebben dat dit Claire is. Ik vond en vind haar toch niet bijster interessant.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:17 schreef Ulreazj het volgende:
Claire moet dood ? Why ?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Oh, ik vind Claire best wel leuk om naar te kijken... heb liever dat die dikke Bernard ofzo doodgaatquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze heeft niet echt een toegevoegde waarde meer aan de serie zonder charlie en het feit dat ze Aaron gaat verliezen. Voor de drama in de serie zal er vast wel binnenkort weer iemand sneuvelen, ik zou dan het liefste hebben dat dit Claire is. Ik vond en vind haar toch niet bijster interessant.![]()
![]()
Claire+Jack verhaallijn moet nog flink worden uitgediept..jammer dat die geen relatie kregen..that would have been awkward
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hahaha, was dat niet zon spin die die mensen toen allemaal verlamde?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Vooral de file naam is mooi.
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"![]()
Ja klopt. Dat was een onzin episode om de groep overlevenden kleiner te makenquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:43 schreef dabadbass het volgende:
[..]
hahaha, was dat niet zon spin die die mensen toen allemaal verlamde?![]()
Nikki![]()
zie ondertitel :)![]()
Ahja, en op het moment dat die spinnen gingen toeslaan hoorde je het geluid van The Monster weer.. oh man, waarom gaf Ben nu geen bevredigend antwoord toen Locke vroeg naar The Monster
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
It's a security system.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:04 schreef DaFrenk het volgende:
Ahja, en op het moment dat die spinnen gingen toeslaan hoorde je het geluid van The Monster weer.. oh man, waarom gaf Ben nu geen bevredigend antwoord toen Locke vroeg naar The Monster![]()
Ja oké, maar door wie is dat systeem "gemaakt", en waar bestaat die wolk uit? Waar komen die mechanische en elektronische geluiden vandaan, en waarom lijkt hij een soort goddelijke functie te hebben die bepaalt wie dood gaat en wie mag leven? Blijft een bijzonder beveiligingssysteem.quote:Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Welkom terugquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was ineens Lost kwijt in mn AT
Hoi, tvp.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop![]()
Zag net op Net 5 die onderwater opnames van Flight 815, best grappig om weer eens te zien
Ze beginnen hier ook aardig snel trouwens, 16 maart. scheelt maar anderhalve maand met amerika, is wel eens langer geweest![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:46 schreef Liquidootje het volgende:
Volgens mij he. Deed Faraday dat omdat hij Desmond zijn verleden zelf wilde laten ontmoeten om een misschien wel homo erotische relatie op te bouwen. Zeg nu zelf Desmond mag er wel wezen en de verwarde en bezwete Faraday op het eiland is natuurlijk geen goede eerste indruk.
Mee mooi genomen is natuurlijk het gegeven dat desmond even buiten bewust zijn is bij elke sprong, dus in die korte doch lange periode kon Faraday zijn hormonen op de vrije loop zetten.![]()
opgezegd@fok.nl![]()
Toch een reden om die draak van een film toch maar een keer te kijken dan...quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:57 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zag desmond in Hitman. With blazing m60's in zijn armenPlease sir. When moon? When Mustang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |