quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Ik had gehoopt dat ze even genoemd zou worden in 403. Ben zal haar wel bedoeld hebben aan het einde, maar ik ben idd ook wel benieuwd naar het hoe en wat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:39 schreef Reki het volgende:
Ik hoop dat erb innenkort weer een Said-centric komt. Wil weten wat er met Nadia is gebeurt![]()
ver-kap-te-tvp
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:42 schreef Liquidootje het volgende:
Nadia isWerkelijk? Of speculatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nadia isIk moest googlen om uit te vinden wie dat ook al weer wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was wel een "ohja, natuuuuurlijk" momentje though"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
Nadia isWTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand?quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:14 schreef MissBliss het volgende:
Zooo, het hele vorige topic gemist!
Wat ik niet snapte is dat Desmond toen hij bij Faraday was in het verleden die cijfers voor die machine moest hebben, omdat faraday hem zou helpen. Nou die cijfers ingevoerd en uiteindelijk heeft Faraday toch alleen die rat een uur vooruit gestuurd? Wat was het nut van die machine uberhaupt?
OMG Zhenarquote:
F. was met trial error aan het testen wat zou werken. Welke mhz met welke frequentie etc.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Iemand?
[..]
OMG Zhenar [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:14 schreef MissBliss het volgende:
Zooo, het hele vorige topic gemist!
Wat ik niet snapte is dat Desmond toen hij bij Faraday was in het verleden die cijfers voor die machine moest hebben, omdat faraday hem zou helpen. Nou die cijfers ingevoerd en uiteindelijk heeft Faraday toch alleen die rat een uur vooruit gestuurd? Wat was het nut van die machine uberhaupt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gast, laat die kruidensigaretten es links liggenquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:52 schreef Liquidootje het volgende:
Volgens mij he. Is er helemaal niets gebeurd. Dit is allemaal weer een droom van Hurley.
Army Desmond is van 1996, die van deze tijd zit op zo'n boot... met Sayid enzoquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:16 schreef marcel-o het volgende:
[..]
gast, laat die kruidensigaretten es links liggen![]()
ot:
wat ik me dus afvroeg, ook in het vorige topic.. waar is de desmonds van deze tijd? ik dacht eerst dat die juist verwisseld werd met Army-man. maar de hele aflevering zie k Desmond van deze tijd niet terug.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen junkquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:16 schreef marcel-o het volgende:
[..]
gast, laat die kruidensigaretten es links liggen![]()
ot:
wat ik me dus afvroeg, ook in het vorige topic.. waar is de desmonds van deze tijd? ik dacht eerst dat die juist verwisseld werd met Army-man. maar de hele aflevering zie k Desmond van deze tijd niet terug.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:36 schreef DaFrenk het volgende:
Al heel wat feitjes gelezen en sneak peaks gezien van de aflevering van morgen. Klinkt allemaal verdomd goed, hoop dat hij dat ook isMaar is idd Juliet centric.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Iets grotere spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |