quote:Op zondag 9 maart 2008 18:52 schreef Liquidootje het volgende:
oh maar dan is het een phooshop.
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:36 schreef Pek het volgende:
[..]
![]()
Ik zou echt niet weten wie het anders zou kunnen zijn, of ze moeten een geheel nieuw character introduceren wat uberlame isIk dacht eerst even aan die whatshisname, die Luis speelt in Suddenly Susan...geen idee wat daar mee gebeurd is, misschien heb ik iets gemist.
Waarom zouden die 2 dingen tegenstrijdig zijn?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:01 schreef Treveo het volgende:
Ik snap iets niet echt... die Faraday en Lewis moesten dus zo'n gas gaan vernietigen. Maar van Ben moest Juliet die 2 juist neer knallen...
Harper bedoel je?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:01 schreef Treveo het volgende:
Ik snap iets niet echt... die Faraday en Lewis moesten dus zo'n gas gaan vernietigen. Maar van Ben moest Juliet die 2 juist neer knallen... of zat Hecter te liegen om wraak te nemen op Juliet omdat die met Goodwin ging?
Dat gebeurt toch de hele serie al? Jack die z'n vader tegenkomt in de jungle, Hurley z'n imaginairy friend... ze komen allemaal mensen tegen waar ze issues mee hebben. Een manifestatie van het rook-monster, heb ik horen roepenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:51 schreef Aventura het volgende:
Hoe kan het dat die psychologe zo opeens in de jungle opdoemde en net zo snel weer verdween?
dit was geen smokey..anders konden andere mensen haar niet zien namelijk.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:16 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch de hele serie al? Jack die z'n vader tegenkomt in de jungle, Hurley z'n imaginairy friend... ze komen allemaal mensen tegen waar ze issues mee hebben. Een manifestatie van het rook-monster, heb ik horen roepen
Vanwaar? Sawyer zag Kate's paard toch ook?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dit was geen smokey..anders konden andere mensen haar niet zien namelijk.
Dat is natuurlijk nooit echt duidelijk gemaakt, dus het zo best kunnen.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dit was geen smokey..anders konden andere mensen haar niet zien namelijk.
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ga later mijn zoon Walt noemen en hem kwijtraken op openbare plekken.
Kan ik lekker schreeuwen.
quote:Op zondag 9 maart 2008 21:57 schreef Liquidootje het volgende:
dat geluidje van 3 seconden? Boemchwammm in galm?
Juist, die 2 moest van Ben dood, maar Juliet deed dat niet. Maar dan lijkt het mij dat die 2 dan alsof doen dat ze Ben juist willen helpen?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:12 schreef Bullet-tooth het volgende:En door Faraday en Charlotte niet te doden, maar juist hun werk te laten doen heeft ze dat dus laten zien.
Waarom? Ze waren bezig om Ben tegen te houden, en aangezien Juliet niets meer met Ben te maken wil hebben (lijkt wel) laat zij hun gang gaan.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:25 schreef Treveo het volgende:
[..]
Juist, die 2 moest van Ben dood, maar Juliet deed dat niet. Maar dan lijkt het mij dat die 2 dan alsof doen dat ze Ben juist willen helpen?
Oh... ik heb het dan verkeerd begrepen, ik dacht dat die 2 juist het eiland wilden vergassen om zo Ben te vermoorden. Maar het is blijkbaar om te voorkomen dat Ben dat kon doen...quote:Op zondag 9 maart 2008 22:31 schreef Haunter het volgende:
[..]
Waarom? Ze waren bezig om Ben tegen te houden, en aangezien Juliet niets meer met Ben te maken wil hebben (lijkt wel) laat zij hun gang gaan.
Ja, dat riepen ze ook (maarja, wat moet je geloven als je iemand onder schot houdt) en Faraday was bezig iets in de computer 'goed' te programmeren.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:36 schreef Treveo het volgende:
[..]
Oh... ik heb het dan verkeerd begrepen, ik dacht dat die 2 juist het eiland wilden vergassen om zo Ben te vermoorden. Maar het is blijkbaar om te voorkomen dat Ben dat kon doen...
Julliet zal toch wel gewoon op dat meisje lijken waar Ben als jochie mee omging?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:51 schreef Aventura het volgende:
Waarom kan ik dit topic niet bookmarken
Ik vond deze ep wel interessant. Hoe komt Juliet erbij om die psychologe al meteen 'spiteful' te noemen. En op wie lijkt Juliet? Hoe kan het dat die psychologe zo opeens in de jungle opdoemde en net zo snel weer verdween? En met Ben communiceren?
Telnet is een netwerkprotocol, ik had het beeld op pauze gezet maar Faraday lijkt alles aan te sturen over een netwerk. Niet heel bijzonder, wel realistischer dan de meest computershit die je op tv ziet.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ja, dat riepen ze ook (maarja, wat moet je geloven als je iemand onder schot houdt) en Faraday was bezig iets in de computer 'goed' te programmeren.
Ook wel grappig trouwens; als je bij dat beeldscherm even op pauze zet zie je ook de term 'telnet' voorbijkomen. Dat stond toch ook op de blastdoormap? ('too many dharmatel points?' ofzo)
Sjaarlie sprak toch met Penny op dat ene onderwaterstation? "Not Penny's boat" weet je wel.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:49 schreef Junkie het volgende:
Ik heb een paar onduidelijkheden door de laatste afleveringen.
S04E05 - 40min01sec - 't telefoon gesprek van Desmond en Penny
Penny: "...and then when I spoke with your friend Charlie, that's when I knew, You where still alive. then I knew I wasn't crazy." (zoiets...)
Charlie leeft dus nog? Is hij gered uit dat onderwater station? Of is hij terug gegaan naar de werkelijkheid omdat hij op het eiland is doodgegaan?
Ze heeft hem toch gepsroken toen Charly in dat onderzeese ding was, vlak voor ie verdronk door die handgranaat.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:49 schreef Junkie het volgende:
Ik heb een paar onduidelijkheden door de laatste afleveringen.
S04E05 - 40min01sec - 't telefoon gesprek van Desmond en Penny
Penny: "...and then when I spoke with your friend Charlie, that's when I knew, You where still alive. then I knew I wasn't crazy." (zoiets...)
Charlie leeft dus nog? Is hij gered uit dat onderwater station? Of is hij terug gegaan naar de werkelijkheid omdat hij op het eiland is doodgegaan?
*dubbeltje valt* Dankje...quote:Op maandag 10 maart 2008 00:51 schreef Merkie het volgende:
Sjaarlie sprak toch met Penny op dat ene onderwaterstation? "Not Penny's boat" weet je wel.
quote:
Ben heeft toch ook aan Jack gevraagd of hij Juliet niet heel veel op zijn ex-vrouw vond lijken, dat dat het plan iig was.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Julliet zal toch wel gewoon op dat meisje lijken waar Ben als jochie mee omging?
Sinds wanneer gelooft iedereen Ben ineens. Die is weer als vanouds aan het manipuleren. Het enige wat we te zien krijgen is die dude die uit de auto stapt. Geen geluid, niets. Ik weet het niet zo zeker als het allemaal klopt.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:49 schreef Junkie het volgende:
En de vader van Penny wil dus het "heilige" eiland hebben om het uit te buiten, en probeerd dus Ben en zn maatjes weg te jagen.
De Dharma corp. heeft 't eiland al een hele tijd in zn bezit gehad, en is weggegaajd door Ben. Die onderdeel was van Dharma maar uit wraak iedereen heeft uitgemoord. En hij issamen gegaan met 'the others' en heeft de leiding genomen.
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Julliet zal toch wel gewoon op dat meisje lijken waar Ben als jochie mee omging?
Wordt alleen maar toffer als Ben vrij is, die gast is echt zoooo niet te vertrouwen.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:17 schreef BobbyJames het volgende:
Nu pas gezien, toffe episode weer!
Beetje te verwachten actie dat Lock Ben zou vrijlaten. Maar dat geeft niet, kan nog tof worden zo!
Hij wou alleen het hele eiland vergassen, dat valt toch nog wel mee?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:38 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wordt alleen maar toffer als Ben vrij is, die gast is echt zoooo niet te vertrouwen.
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ga later mijn zoon Walt noemen en hem kwijtraken op openbare plekken.
Kan ik lekker schreeuwen.
Op de soundtrack van seizoen 1 of 2 staat hij als track 1quote:Op zondag 9 maart 2008 21:53 schreef Evil_Jur het volgende:
Weet iemand waar je dat intro-geluidje van Lost op mp3 kunt krijgen?
http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=4784100, hier staat ie idd, maar wel als .asfquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:49 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Op de soundtrack van seizoen 1 of 2 staat hij als track 1![]()
Tevens TVP, al issie een beetje aan de late kant.
Nee, die wij nu hebben is leukquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:59 schreef Pulu het volgende:
Ik dacht dat we voor een andere TT gingen?
Komt die uit de trailer van aankomende vrijdag?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:06 schreef Treveo het volgende:
[..]
Nee, die wij nu hebben is leukWAAAAAAAAAAAAAALT!
Ik heb de trailer niet gekekenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:10 schreef Pulu het volgende:
[..]
Komt die uit de trailer van aankomende vrijdag?
Nee komt uit 't zo langzamerhand eeuwig durende gezeur om de terugkeer van Michaelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:10 schreef Pulu het volgende:
Komt die uit de trailer van aankomende vrijdag?
Om de terugkeer?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee komt uit 't zo langzamerhand eeuwig durende gezeur om de terugkeer van Michael.
Oh, bron?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:38 schreef Liquidootje het volgende:
Er is een verlaten olieplatform die ze The Oil Lamp noemen.
Een stukje verder vind je een midwater haven die ze The Docking Station noemen.
En tenslotte de station waar Michael heen moest. Dat heet The Losers Lounge.
Over soundtracks gesproken, de soundtrack van seizoen 3 komt er eindelijk aan. Een 2-disc editie ook nog. Ben erg benieuwd! Er zaten namelijk weer enkele pareltjes van composities tussenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:58 schreef Symer het volgende:
[..]
http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=4784100, hier staat ie idd, maar wel als .asf
http://www.televisiontunes.com/Lost_(Intro).html, daar staat ie als mp3, maar dat is baggerkwaliteit.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:59 schreef Pulu het volgende:
Ik dacht dat we voor een andere TT gingen?
Als je in de VS woont welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Gelukkig zenden ze donderdag ook Lost uit
Luuuuv you!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:28 schreef Marble het volgende:
Ik ben na deze ep he-le-maal om en snap nu wat Zhenar in Juliet ziet. Juliet gaat ook op het okaye-personages-lijstje.
ECHT ? Ik vrat het hele verhaal op joh, echt heerlijk dat Desmond gedoe.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:35 schreef Marble het volgende:
Oh, en Desmond vind ik ook niet tof meer maar dat ligt niet aan hem maar aan de zweverige Jomanda-verhaallijnen die hij voorgeschoteld krijgt door de schrijvers.
Wat Desmond overkomt heeft met zijn persoonlijkheid weinig te maken, vandaar ook dat ik zei dat hij er zelf niets aan kan doen. Ze hadden een personage ervoor nodig en hebben toen maar hem genomen omdat hij toch niks te doen had, maar ze hadden net zo goed ieder ander kunnen nemen. En dan een andere "constant" ipv Penny. Bijv. een familielid of zo. Tenzij je extra labiel moet zijn om dat disconnecten in de tijd te kunnen doen, dan is Desmond wel uitermate geschikt natuurlijk. Maar het enige wat echt inherent aan hem als personage vebonden is is het Penny en haar vader verhaal (en diens connecties met Hanso en het eiland etc.). De rest staat in principe los van Desmond, het overkomt hem alleen maar. Het had net zo goed Claire of Jin of Hurley enz. kunnen overkomen. Juliet met haar zus was ook een goede kandidaat geweest. Al is het nu natuurlijk wel mooi romantisch verbonden aan de Penmond-romance.quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:38 schreef Shrien het volgende:
[..]
ECHT ? Ik vrat het hele verhaal op joh, echt heerlijk dat Desmond gedoe.
Onzin. Via Desmond komen we juist meer te weten over de Penny/vader tak in het grotere verhaal. Bijvoorbeeld als ze Jin ofzo hebben gepakt en Ben liet die video zien. Totaal onsamenhangend.quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:53 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat Desmond overkomt heeft met zijn persoonlijkheid weinig te maken, vandaar ook dat ik zei dat hij er zelf niets aan kan doen. Ze hadden een personage ervoor nodig en hebben toen maar hem genomen omdat hij toch niks te doen had, maar ze hadden net zo goed ieder ander kunnen nemen. En dan een andere "constant" ipv Penny. Bijv. een familielid of zo. Tenzij je extra labiel moet zijn om dat disconnecten in de tijd te kunnen doen, dan is Desmond wel uitermate geschikt natuurlijk. Maar het enige wat echt inherent aan hem als personage vebonden is is het Penny en haar vader verhaal (en diens connecties met Hanso en het eiland etc.). De rest staat in principe los van Desmond, het overkomt hem alleen maar. Het had net zo goed Claire of Jin of Hurley enz. kunnen overkomen. Juliet met haar zus was ook een goede kandidaat geweest. Al is het nu natuurlijk wel mooi romantisch verbonden aan de Penmond-romance.
Desmond is de enige die jarenlang blootgesteld is aan elektro-magnetische straling, wat de eigenlijke oorzaak is van het tijdreizen. Dat tijdreizen is dus een gevolg van zijn keuze om op de knop te blijven drukken, die keuze was weer een gevolg van zijn persoonlijkheid. Als Michael daar bijv. aangespoeld was had hij gezegd: "Rot toch op met je knop, ik wil weten where my son is!" En dan was er niks gebeurd.quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:53 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat Desmond overkomt heeft met zijn persoonlijkheid weinig te maken, vandaar ook dat ik zei dat hij er zelf niets aan kan doen. Ze hadden een personage ervoor nodig en hebben toen maar hem genomen omdat hij toch niks te doen had, maar ze hadden net zo goed ieder ander kunnen nemen.
HAVE YOU SEEN WALT? WAAAALT!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:24 schreef Symer het volgende:
Als Michael daar bijv. aangespoeld was had hij gezegd: "Rot toch op met je knop, ik wil weten where my son is!" En dan was er niks gebeurd.
Zeker als je je bedenkt dat die race georganiseerd werd door... Charles Widmore. Niet alleen Penny's vader, maar ook, zo leerden wij afgelopen week, de man die alles doet om het eiland te vinden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:27 schreef Ulreazj het volgende:
En Desmond heeft zelf ook wel meer te maken met dat eiland. Hij had al vaker visioenen. En hij zal ook wel niet zonder reden met die zeilbootrace op dat eiland terecht zijn gekomen.
En die gast op de boot dan (die later dood ging)? En die rat van Daniel? Hebben die ook allemaal jaren op het eiland gezeten? Nee dus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Desmond is de enige die jarenlang blootgesteld is aan elektro-magnetische straling, wat de eigenlijke oorzaak is van het tijdreizen. Dat tijdreizen is dus een gevolg van zijn keuze om op de knop te blijven drukken, die keuze was weer een gevolg van zijn persoonlijkheid. Als Michael daar bijv. aangespoeld was had hij gezegd: "Rot toch op met je knop, ik wil weten where my son is!" En dan was er niks gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Way The World Ends...
Maar die kunnen op andere manieren blootgesteld zijn aan straling.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:22 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
En die gast op de boot dan (die later dood ging)? En die rat van Daniel? Hebben die ook allemaal jaren op het eiland gezeten? Nee dus.
Nee niet, die 2 gozers op dat schip hadden er ook last van. Die waren namelijk al naar het eiland geweest omdat ze zich verveelden. Als je van een bepaalde route afwijkt van en naar het eiland toe. Dan kun je er last van krijgen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Desmond is de enige die jarenlang blootgesteld is aan elektro-magnetische straling, wat de eigenlijke oorzaak is van het tijdreizen. Dat tijdreizen is dus een gevolg van zijn keuze om op de knop te blijven drukken, die keuze was weer een gevolg van zijn persoonlijkheid. Als Michael daar bijv. aangespoeld was had hij gezegd: "Rot toch op met je knop, ik wil weten where my son is!" En dan was er niks gebeurd.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:34 schreef Discovered het volgende:
Aanstaande Donderdag !!!!
De belangrijke man in de boot van Benjamin is !!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Maar niet iedereen die van de route afwijkt krijgt het, alleen als je bent blootgesteld aan straling, of dat nou op het eiland is of niet. Desmond is het langs blootgesteld van degenen op het eiland, dus het is geen random keuze voor Desmond geweest.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:42 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Nee niet, die 2 gozers op dat schip hadden er ook last van. Die waren namelijk al naar het eiland geweest omdat ze zich verveelden. Als je van een bepaalde route afwijkt van en naar het eiland toe. Dan kun je er last van krijgen.
En nu mag ik zeker niet zeggenquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:28 schreef Marble het volgende:
Ik ben na deze ep he-le-maal om en snap nu wat Zhenar in Juliet ziet. Juliet gaat ook op het okaye-personages-lijstje.
Ik ben wel nog steeds heel jaloers op haar dat zij met Jack mag tongen [afbeelding].
Dat vroeg ik mij ook af toen Locke niet wilde dat Claire met hem ging pratenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:29 schreef remlof het volgende:
Zou Miles nog steeds met die handgranaat in z'n mond staan?
Ook mooi dat Desmond toen vroeg "What goes on your head?" En dat Faraday hem zo beteuterd aankeekquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom deed Faraday dat schortje nog om.
Ik las dat we dat "morgen" gaan zien.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:29 schreef remlof het volgende:
Zou Miles nog steeds met die handgranaat in z'n mond staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:41 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik las dat we dat "morgen" gaan zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:34 schreef Discovered het volgende:
Aanstaande Donderdag !!!!
De belangrijke man in de boot van Benjamin is !!!!!!No shit sherlock!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
RANJAAAquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
KAN NIET WACHTEN HOOR.
Magistraal is een groot woord maar hij mocht er wezen. Verder geniet ik altijd weer van personages zoals Locke DIE EEN GRANAAT IN EEN MOND VAN EEN SLECHTERIK PROPT. IK ZIT DAN ZO OP MN STOEL WTFFFF!!111quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
RANJAAA. Lang niet gesproken
. Hoe heb je de afgelopen Lost-afleveringen ervaren? Ik als erg goed, vooral de Desmond-centric episode was magistraal.
Hoor het nog wel, groetjes.
Staking is allang voorbij, onder welke steen kom jij vandaanquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Magistraal is een groot woord maar hij mocht er wezen. Verder geniet ik altijd weer van personages zoals Locke DIE EEN GRANAAT IN EEN MOND VAN EEN SLECHTERIK PROPT. IK ZIT DAN ZO OP MN STOEL WTFFFF!!111![]()
![]()
Ook wel vaag dat Locke BEN vrij liet gaan. OMG dacht ik maar ja![]()
je weet het nooit. kDENK dat Locke IETS IN MIND heeft wat hij ons nog niet heeft laten zien.
Vrijdag heb ik denk niet eens tijd om te checken![]()
ps: is de staking al voorbij??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |