Omdat Harold Perrineu (de acteur die Michael speelt) sinds S04E01 in de openingscredits staat.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:34 schreef arneaux het volgende:
Ik snap eigenlijk niet helemaal hoe jullie erbij komen dat Michael t mannetje is van Ben? En ik heb nergens Waaaaaaaaaaaaaalt gehoord?
De introductie van Desmond was wel een pluspunt, maar voor de rest was seizoen 2 echt enorm baggerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:32 schreef Rossdale het volgende:
Seizoen twee was de introductie van Desmond, natuurlijk was ook dat een goed seizoen
Ik kan me niet voorstellen dat jij seizoen 2 "live" hebt gekeken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:46 schreef Tim86 het volgende:
seizoen 2 was niks mis mee vond ik persoonlijk..vond het eerste deel van 3 een stuk slechter, de tweede helft maakte dat weer goed gelukkig
Inderdaad, iemand die ik ken heeft seizoen 2 in één ruk gekeken en vond het best leuk maar ik keek elke week een aflevering en vond het echt tergend. Veel te veel fillers.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij seizoen 2 "live" hebt gekeken.
briljantquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij seizoen 2 "live" hebt gekeken.
Ja, als je een week op een aflevering wacht, je kijkt een aflevering en na 40 minuten ben je nog geen stap verder en dat gebeurt 17 keer in een seizoen van 23 afleveringen, dan word je daar niet vrolijk van. Seizoen 3 was al een stuk beter, vooral de laatste helft. Seizoen 4 is ook veel beter dan seizoen 2 tot nu toe.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
briljant
Dat is dus ook echt zo..ik ben vanaf seizoen 3 pas live gaan kijken![]()
Is dat verschil zo groot dan?
Je bent gewoon jaloers hè?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:48 schreef kastanova het volgende:
Harajuku. Kun jij niet een keer optyfen uit de Lost topics?
Waar het "vroeger" voornamelijk inhoudelijk babbelen over de afleveringen en theoriën bedenken, nu kan iedereen nutteloos gehele pagina's met onzinposts doorbladeren omdat jij continu zo dom zit te kutten over "Oeh, Saywer neuken".
http://youtube.com/watch?v=qamB26x6odsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:34 schreef arneaux het volgende:
Ik snap eigenlijk niet helemaal hoe jullie erbij komen dat Michael t mannetje is van Ben? En ik heb nergens Waaaaaaaaaaaaaalt gehoord?
Ik wil best even je totale aantal posts gaan tellen hoor... Gaan we dan even kijken hoeveel er daarvan daadwerkelijk ook maar enigszins interessant waren.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
Flikker op man. Er waren genoeg bezig over geil dit en lekker dat, dus pik dan niet alleen mij eruit.
Hear hear.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:48 schreef kastanova het volgende:
Harajuku. Kun jij niet een keer optyfen uit de Lost topics?
Waar het "vroeger" voornamelijk inhoudelijk babbelen over de afleveringen en theoriën bedenken, nu kan iedereen nutteloos gehele pagina's met onzinposts doorbladeren omdat jij continu zo dom zit te kutten over "Oeh, Saywer neuken".
Eensch is.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik wil best even je totale aantal posts gaan tellen hoor... Gaan we dan even kijken hoeveel er daarvan daadwerkelijk ook maar enigszins interessant waren.
Ik ken je niet, ik wil je niet kennen en je gehele persoontje boeit me dus ookgeen ene reet, dus nee, ik heb geen reden om jou er uit te pikken.
Toch noem ik jou.
En hoe komt dat? Logischerwijs omdat jij dan kennelijk toch écht degene bent die het méést nietszeggend en dus irritant in de topics loopt kutten.
In alle Lost topics?quote:Op zondag 9 maart 2008 00:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik wil best even je totale aantal posts gaan tellen hoor... Gaan we dan even kijken hoeveel er daarvan daadwerkelijk ook maar enigszins interessant waren.
Ik ken je niet, ik wil je niet kennen en je gehele persoontje boeit me dus ookgeen ene reet, dus nee, ik heb geen reden om jou er uit te pikken.
Toch noem ik jou.
En hoe komt dat? Logischerwijs omdat jij dan kennelijk toch écht degene bent die het méést nietszeggend en dus irritant in de topics loopt kutten.
Kom op zeg, we zitten toch niet in een kleuterklasje waarbij iedereen pas weer stil is zodra de juffrouw terug isquote:Op zondag 9 maart 2008 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
Anyway, als je gewoon iets als "Houden jullie eens op met de SC" gezegd had was t goed geweest. Maar nee, Kasta moet weer even wat laten merken.
Maar het was ook niet Penny's boat.quote:Op zondag 9 maart 2008 08:24 schreef Liquidootje het volgende:
Maar lieve penny heeft wel gezegd "I know everything about the island"
Dat was toch allemaal een toneelstukje gezien ze de kleding een keer hebben gevonden en dat ze nu nota bene in een van die luxerieuze kampen woont.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:38 schreef Hennnn het volgende:
Hoe zit het eigenljk met die marcherende psycho kids die door de jungle rende (teddybeer lieten vallen enzo)? Is dat verhaal nou ooit nog eens verklaard?
gekidnapt door de others toch (en zoals Ben het verklaarde waarschijnlijk in opdracht van Jacob) om het bloed vers te houden in de groep aangezien een natuurlijke aanwas niet mogelijk is?quote:Op zondag 9 maart 2008 14:38 schreef Hennnn het volgende:
Hoe zit het eigenljk met die marcherende psycho kids die door de jungle rende (teddybeer lieten vallen enzo)? Is dat verhaal nou ooit nog eens verklaard?
Tweede pogingquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:13 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Nou, gelukkig is het een rood kruisje, anders had je er geen spoilertags om heen hoeven zetten omdat iedereen hem toch wel had kunnen zien.
Ik weet het trouwens nog steeds niet zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:11 schreef Pek het volgende:
[..]
Tweede poging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Tweede poging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
duidelijker kan het toch niet zijn...Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Ze zei toch I know about the island?quote:Op zondag 9 maart 2008 08:24 schreef Liquidootje het volgende:
Maar lieve penny heeft wel gezegd "I know everything about the island"
[..]
Tweede poging
Ik geloof het nog steeds niet. lalalaala lalal allaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja zoiets. Ze weet er iig over en haar papa nog meer.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze zei toch I know about the island?A little bit hateful
Noh. Er is een groot verschil tussen I know everything about en I know aboutquote:Op zondag 9 maart 2008 15:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
[/spoiler]
Ik geloof het nog steeds niet. lalalaala lalal alla [afbeelding]
[..]
Ja zoiets. Ze weet er iig over en haar papa nog meer.
Komt omdat het gewoon een kut tt is.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:53 schreef Zhenar het volgende:
Mooi hoe altijd de eerste en deels tweede pagina van Lost topics besteed worden aan de tofheid/sufheid van de TT
Komt omdat dat de makkelijkste weg is om een tvp te plaatsen zonder 't risico dat ie ie weggehaald wordtquote:Op zondag 9 maart 2008 16:02 schreef EvilMarc het volgende:
Komt omdat het gewoon een kut tt is.
[..]
Tweede poging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit het vorige topicquote:Op zondag 9 maart 2008 17:52 schreef EvilMarc het volgende:
Waar komt die foto eigenlijk vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |