Ha! Ik doe 4(!) mb/squote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:33 schreef solidslayer het volgende:
Denk dat het eerder aan mn draadloze router lig of aan het programma waarmee ik m ......
normaal haal ik 1 mb/s
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Amen. Alhoewel "One Less, Without Feeling" ook wel leuk was
. Vooral toen Hurley ineens een solo eruitgooide waarin hij enorm hoog zong
![]()
![]()
. En die dansende Locke was ook vrij hilarisch.
Of Ben en Jack die in een duet hun liefde aan elkaar verklaarden. Kippenvelquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Amen. Alhoewel "One Less, Without Feeling" ook wel leuk was
. Vooral toen Hurley ineens een solo eruitgooide waarin hij enorm hoog zong
![]()
![]()
. En die dansende Locke was ook vrij hilarisch.
Het hoogtepunt was wel Claire die zong "Polar bears, it must be polar bears!!!!"quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Of Ben en Jack die in een duet hun liefde aan elkaar verklaarden. Kippenvel
Ik weet uit ervaring dat er vaak een hele horde nerds uit allerlei hoeken en gaten komen om te verklaren dat zij sneller zijn. Ik denk, die snij ik de pas afquote:
Get used to it, dat heb ik hier dagelijksquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:01 schreef marcel-o het volgende:
ik lees hier dingen die ik niet gezien heb..
en toch heb ik alle afl gezien..
hehequote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:05 schreef solidslayer het volgende:
Of Lock die zingt: WEEEE ALL LIVE IN A YELLOW SUBMARINE, YELLOW SUBMARINE ! voordat hij m opblies.
of die zangwedstrijd met dat nummer: OP EEN (ON)BEWOOND EEEEEEIIIILAAAAAAND ! (ja ze zongen toen nederlands)
Heb ik geen drank voor nodig, schud ik zo uit mijn mouwquote:
Was dat voor of nadat baby Aaron ontvoerd werd naar de Quor'Toth-heldimensie?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het hoogtepunt was wel Claire die zong "Polar bears, it must be polar bears!!!!"
SPOILER: oude bekendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:25 schreef Rossdale het volgende:
Heeft Ben nu gezegt dat hij "someone on the boat" heeft, of "a man on the boat"... dat ben ik vergeten.Ja het is al eeuwen bekend dat Ben's mannetje op de bootSPOILER: oude bekendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is.And as the finishing touch,
God created the Dutch
haha inderdaad jaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:03 schreef Agrippina het volgende:
Ik vond de mooiste opmerking van Ben toen hij konijn te eten kreeg en vroeg of er geen nummer op had gestaan.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:32 schreef Ridley het volgende:
[..]
Ja het is al eeuwen bekend dat Ben's mannetje op de bootNee dat wordt door velen vermoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is.Dat is heel wat anders
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee dat wordt door velen vermoedDat is heel wat anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Ridley op 08-03-2008 13:24:49 ]And as the finishing touch,
God created the Dutch
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:16 schreef Ridley het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No surprises there.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Klinkt op veel punten wel aannemelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:27 schreef Tim86 het volgende:
Is deze site hier al genoemd?
http://www.timelooptheory.com/the_timeline.htm
erg interessante uitleg over Lost en alle tijdslijnen in chronologische volgorde..kan in de feiten geen fouten ontdekken en de theorieën zijn erg geloofwaardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Nee hoor, 1 maandje maar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:43 schreef Discovered het volgende:
Na Episode 8 gaat Lost 2 maanden vakantie houden.
Ten eerste, waar is aflevering 9quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:43 schreef Discovered het volgende:
Mooi aflevering S4 Episode 6.
Belangrijk voor Lost fans !!
Deze seizoen gaat t/m episode 8.
Na Episode 8 gaat Lost 2 maanden vakantie houden.
Na 2 maanden begint Lost met episode 10 en gaat t/m 18.
Nu heeft Lost meer dan 8 maanden vakantie
Oh en het is dit seizoenquote:4.01 - 31 januari - The Beginning of the End
4.02 - 07 februari - Confirmed Dead
4.03 - 14 februari - The Economist
4.04 - 21 februari - Eggland
4.05 - 28 februari - The Constant
4.06 - 06 maart - The Other Woman
4.07 - 13 maart - Ji Yeon
4.08 - 20 maart - Meet Kevin Johnson
4.09 - 24 april
4.10 - 01 mei
4.11 - 08 mei
4.12 - 15 mei
4.13 - 22 mei
Dus jij weet het beter dan de officiele Lost forum ??quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:45 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ten eerste, waar is aflevering 9
Ten tweede klopt het voor geen meter, zie de OP voor het correcte uitzendschema
Voor de volledigheid:
[..]
Oh en het is dit seizoen
Jepquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:48 schreef Discovered het volgende:
[..]
Dus jij weet het beter dan de officiele Lost forum ??
Jij bent echt kinderachtig...quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef Discovered het volgende:
[..]
Jij bent echt kinderachtig...![]()
Ga maar berichten plaatsen in je Favo topic : Onzin voor je leven!
Ons Joss zou niet vrolijk worden van deze bewering.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Allemaal gejat van Scrubs die musical aflevering.
En dat liedje over pindakaas door Charliequote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:58 schreef -Mo- het volgende:
Of Locke die opeens een wasmachine vond bij het kamp van the Others en vervolgens: 'THEYYYY GOTTTTTTT THE BLOOOODDDD OUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT' zong.
Erg goede site, net ff helemaal doorgelezen, aanradertje !quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:27 schreef Tim86 het volgende:
Is deze site hier al genoemd?
http://www.timelooptheory.com/the_timeline.htm
erg interessante uitleg over Lost en alle tijdslijnen in chronologische volgorde..kan in de feiten geen fouten ontdekken en de theorieën zijn erg geloofwaardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik denk dat Ben's mannetje op de boot is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een bagger tvp."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
Maar misschien is het de bedoeling dat we dat allemaal denken en dan zijn we straks allemaal flabbergasted!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:53 schreef Haunter het volgende:
Het lijkt mij toch vrij duidelijk wie er op die boot zit?Lijkt me niet echt een verassing.
Mooi, hoef ik de serie ook niet meer te kijkenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:30 schreef Shrien het volgende:
[..]
Erg goede site, net ff helemaal doorgelezen, aanradertje !
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik de serie ook niet meer te kijken [afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:57 schreef EvilMarc het volgende:
Michael zuigt!
Zo, het was al een poosje niet gezegd [afbeelding]
WAAAAAAAAAAAAAALT!!!!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:57 schreef EvilMarc het volgende:
Michael zuigt!
Zo, het was al een poosje niet gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |