Hou op! Nu heb ik dat heerlijke accentje ook nog in m'n hoofd en krijg ik helemaal niks meer gedaan vanavondquote:
Ik vroeg me al af, krijgen we nog zon accent omdat iedereen t geil vindt bij Desmond?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:53 schreef Symer het volgende:
[..]
Hou op! Nu heb ik dat heerlijke accentje ook nog in m'n hoofd en krijg ik helemaal niks meer gedaan vanavond [afbeelding]
Die vrouw komt echt heel evil over. Rood haar, kleine oogjes bijna kleurloos of juist heel erg schel licht blauw, smalle tanden die zo dicht bij elkaar staan als ehm piranha's. Brrquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja, met die ondeugende oogjes en vooruitgeschoven onderkaak, altijd klaar voor actie
Ik zit nu het halve internet af te schuimen op zoek naar een bepaald plaatje van haar uit 4x02 waar ze zo heel sensueel voorover buigt. Nergens te vinden. Heb ik weerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af, krijgen we nog zon accent omdat iedereen t geil vindt bij Desmond?
Ik kan er niet wakker van liggen, en van mij mag ze doodquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik zit nu het halve internet af te schuimen op zoek naar een bepaald plaatje van haar uit 4x02 waar ze zo heel sensueel voorover buigt. Nergens te vinden. Heb ik weer [afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan er niet wakker van liggen, en van mij mag ze dood
De kleur is dan wel leuk, maar t oog vind ik echt nietsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:12 schreef Symer het volgende:
[..]
[afbeelding] Maar ze heeft van die ogen waar je uren in kunt staren.
[afbeelding]
Het is alsof ze zo uit het plaatje springen. Haar lippen hebben ook wel wat.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De kleur is dan wel leuk, maar t oog vind ik echt niets
Óf nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:16 schreef Symer het volgende:
Maar ze zou gemist worden, mochten we haar onverhoopt verliezen.
Alleen als je Ben op z'n woord gelooft.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:24 schreef DaBOON het volgende:
[..]
Óf niet![]()
Eindelijk is nu dus de grote vraag van de finale van seizoen 3 opgelost.. Van wíe is de boot? Antwoord: Mr Widmore, de vader van Penny.
Alleen als je die therapeut op haar woord gelooft (die uit het niets verscheen en net zo snel weer verdween, onder begeleiding van gefluister. Ik wil niet meteen zeggen dat zij een manifestatie van het rookmonster is, maar dat suggereer ik hiermee eigenlijk wel een beetje).quote:Ben wil liever het eiland vernietigen (met gas) dan in de handen vallen van die man.
Ik denk dat Ben bang is dat Widmore hem komt straffen voor z'n massamoord.quote:Zij zullen elkaar ook eerder hebben ontmoet, omdat die mensen op de boot alleen Ben willen pakken. Er is een relatie tussen die twee. Ik hoop dat we er snel achter komen welke relatie dat is..
Annie Widmore?quote:[edit] De vrouw van Widmore, Penny's moeder is vreemdgegaan met Ben en nu wil Widmore wraakPenny Ben's dochter?
[/edit]
Nee, maar Penny woont niet op het eiland waar iig sommigen eeuwig jong blijven. En Ben wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
Zoveel verschillen Penny en Ben toch niet qua leeftijd?
Nietus, het was gewoon een hele goede aflevering gisterenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:38 schreef Symer het volgende:
Vrijwel exact hetzelfde als vorige week. Dus: na vorige week is 0% gestopt met kijken![]()
Daarmee is Desmond het succesvolste personage van dit seizoen tot nu toe
Ik ben ook voor die. Verder inderdaad een beetje een filler, maar ik verveel me nooit tijdens een Lost aflevering, heb ook nooit dat ik ga kijken hoelang het nog duurt en het is altijd te snel afgelopenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:00 schreef Cypress_Hill het volgende:
Of: "It's very stressfull being an other, Jack."
Was natuurlijk wel een Juliet aflevering.
Bedoel je het moment dat ze het het geraamte van de Dharma ijsbeer vind?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik zit nu het halve internet af te schuimen op zoek naar een bepaald plaatje van haar uit 4x02 waar ze zo heel sensueel voorover buigt. Nergens te vinden. Heb ik weer
Daar vind ik haar nog lelijkerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bedoel je het moment dat ze het het geraamte van de Dharma ijsbeer vind?
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe komen mensen er nu opeens bij dat dit een filler aflevering was?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:00 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik ben ook voor die. Verder inderdaad een beetje een filler, maar ik verveel me nooit tijdens een Lost aflevering, heb ook nooit dat ik ga kijken hoelang het nog duurt en het is altijd te snel afgelopen.
Nee, einde van de aflevering geloof ik. Ze zit op een steen bij Locke en zo en staat dan heel opzichtig op, benen gestrekt, helemaal voorovergebogen, rug haast parallel aan de grond...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bedoel je het moment dat ze het het geraamte van de Dharma ijsbeer vind?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
After everything I did to get you here, after everything I've done to keep you here, how can you possibly not understand... that you're mine? Take as much time as you need.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind wat Ben tegen Juliet zei leuk. Iets met possibly think that, you're mine! Wie weet hem nog?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:08 schreef Symer het volgende:
[..]
After everything I did to get you here, afteeverything I've done to keep you here, how can you possibly not understand... that you're mine? Take as much time as you need.
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:07 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hoe komen mensen er nu opeens bij dat dit een filler aflevering was?
Dit is het beste shot dat ik kon krijgenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:08 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, einde van de aflevering geloof ik. Ze zit op een steen bij Locke en zo en staat dan heel opzichtig op, benen gestrekt, helemaal voorovergebogen, rug haast parallel aan de grond...
Dit zijn ook mooie plaatjes hoor, daar niet van.
Filler is misschien niet het juiste woord, maar het was toch wel een wat minder schokkende aflevering, wat meer karakter uitdieping. Maar we zijn ook gewoon verwend natuurlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:07 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hoe komen mensen er nu opeens bij dat dit een filler aflevering was?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dit is het beste shot dat ik kon krijgen
[ afbeelding ]
Mooi zo, dat dacht ik alquote:
Daar heb ik wel oog voor jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mooi zo, dat dacht ik alWas wel ff zoeken en goed timen hoor, want is heel kort in beeld. Dat heb je dus goed gezien toen
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:57 schreef Harajuku. het volgende:How can you possibly not understand... that you're mine?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Over het dumpen van m'n vriendin kan onderhandeld worden.
Jij mag mijn Other Woman zijn [afbeelding]
Amenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:08 schreef Jivis het volgende:
Die Nikki en Paulo aflevering was de beste filler ooit.
Welke namen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:40 schreef Harajuku. het volgende:
Echt, wtf. Weten jullie nu serieus die namen uit je hoofd?
Omdat het een classic is?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:54 schreef Harajuku. het volgende:
Van de epis.
Wtf? Ik zie jullie zo vaak allerlei epis bij naam noemen. En ik zo van, mên, ik weet niet eens precies meer wat uit welk seizoen komt ed.quote:
Take that back!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vind Julliet maar een naar hoofd hebben als we toch zo aan 't vleeskeuren zijn.
De 720p versie is een en al pure lost sex. Elke keer als er een mooie omgeving is, dan wil je het eigenlijk het beeld bevriezen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:30 schreef shoomba het volgende:
zó voor het eerst eens een 720p versie gedownload, maar man man wat ziet die jungle & kate er verdomd geil uit op mn scherm
Ha! Ik doe 4(!) mb/squote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:33 schreef solidslayer het volgende:
Denk dat het eerder aan mn draadloze router lig of aan het programma waarmee ik m ......
normaal haal ik 1 mb/s
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Amen. Alhoewel "One Less, Without Feeling" ook wel leuk was
. Vooral toen Hurley ineens een solo eruitgooide waarin hij enorm hoog zong
![]()
![]()
. En die dansende Locke was ook vrij hilarisch.
Of Ben en Jack die in een duet hun liefde aan elkaar verklaarden. Kippenvelquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Amen. Alhoewel "One Less, Without Feeling" ook wel leuk was
. Vooral toen Hurley ineens een solo eruitgooide waarin hij enorm hoog zong
![]()
![]()
. En die dansende Locke was ook vrij hilarisch.
Het hoogtepunt was wel Claire die zong "Polar bears, it must be polar bears!!!!"quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Of Ben en Jack die in een duet hun liefde aan elkaar verklaarden. Kippenvel
Ik weet uit ervaring dat er vaak een hele horde nerds uit allerlei hoeken en gaten komen om te verklaren dat zij sneller zijn. Ik denk, die snij ik de pas afquote:
Get used to it, dat heb ik hier dagelijksquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:01 schreef marcel-o het volgende:
ik lees hier dingen die ik niet gezien heb..
en toch heb ik alle afl gezien..
hehequote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:05 schreef solidslayer het volgende:
Of Lock die zingt: WEEEE ALL LIVE IN A YELLOW SUBMARINE, YELLOW SUBMARINE ! voordat hij m opblies.
of die zangwedstrijd met dat nummer: OP EEN (ON)BEWOOND EEEEEEIIIILAAAAAAND ! (ja ze zongen toen nederlands)
Heb ik geen drank voor nodig, schud ik zo uit mijn mouwquote:
Was dat voor of nadat baby Aaron ontvoerd werd naar de Quor'Toth-heldimensie?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het hoogtepunt was wel Claire die zong "Polar bears, it must be polar bears!!!!"
SPOILER: oude bekendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:25 schreef Rossdale het volgende:
Heeft Ben nu gezegt dat hij "someone on the boat" heeft, of "a man on the boat"... dat ben ik vergeten.Ja het is al eeuwen bekend dat Ben's mannetje op de bootSPOILER: oude bekendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is.And as the finishing touch,
God created the Dutch
haha inderdaad jaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:03 schreef Agrippina het volgende:
Ik vond de mooiste opmerking van Ben toen hij konijn te eten kreeg en vroeg of er geen nummer op had gestaan.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:32 schreef Ridley het volgende:
[..]
Ja het is al eeuwen bekend dat Ben's mannetje op de bootNee dat wordt door velen vermoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is.Dat is heel wat anders
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee dat wordt door velen vermoedDat is heel wat anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Ridley op 08-03-2008 13:24:49 ]And as the finishing touch,
God created the Dutch
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:16 schreef Ridley het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No surprises there.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Klinkt op veel punten wel aannemelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:27 schreef Tim86 het volgende:
Is deze site hier al genoemd?
http://www.timelooptheory.com/the_timeline.htm
erg interessante uitleg over Lost en alle tijdslijnen in chronologische volgorde..kan in de feiten geen fouten ontdekken en de theorieën zijn erg geloofwaardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Nee hoor, 1 maandje maar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:43 schreef Discovered het volgende:
Na Episode 8 gaat Lost 2 maanden vakantie houden.
Ten eerste, waar is aflevering 9quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:43 schreef Discovered het volgende:
Mooi aflevering S4 Episode 6.
Belangrijk voor Lost fans !!
Deze seizoen gaat t/m episode 8.
Na Episode 8 gaat Lost 2 maanden vakantie houden.
Na 2 maanden begint Lost met episode 10 en gaat t/m 18.
Nu heeft Lost meer dan 8 maanden vakantie
Oh en het is dit seizoenquote:4.01 - 31 januari - The Beginning of the End
4.02 - 07 februari - Confirmed Dead
4.03 - 14 februari - The Economist
4.04 - 21 februari - Eggland
4.05 - 28 februari - The Constant
4.06 - 06 maart - The Other Woman
4.07 - 13 maart - Ji Yeon
4.08 - 20 maart - Meet Kevin Johnson
4.09 - 24 april
4.10 - 01 mei
4.11 - 08 mei
4.12 - 15 mei
4.13 - 22 mei
Dus jij weet het beter dan de officiele Lost forum ??quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:45 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ten eerste, waar is aflevering 9
Ten tweede klopt het voor geen meter, zie de OP voor het correcte uitzendschema
Voor de volledigheid:
[..]
Oh en het is dit seizoen
Jepquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:48 schreef Discovered het volgende:
[..]
Dus jij weet het beter dan de officiele Lost forum ??
Jij bent echt kinderachtig...quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef Discovered het volgende:
[..]
Jij bent echt kinderachtig...![]()
Ga maar berichten plaatsen in je Favo topic : Onzin voor je leven!
Ons Joss zou niet vrolijk worden van deze bewering.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Allemaal gejat van Scrubs die musical aflevering.
En dat liedje over pindakaas door Charliequote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:58 schreef -Mo- het volgende:
Of Locke die opeens een wasmachine vond bij het kamp van the Others en vervolgens: 'THEYYYY GOTTTTTTT THE BLOOOODDDD OUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT' zong.
Erg goede site, net ff helemaal doorgelezen, aanradertje !quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:27 schreef Tim86 het volgende:
Is deze site hier al genoemd?
http://www.timelooptheory.com/the_timeline.htm
erg interessante uitleg over Lost en alle tijdslijnen in chronologische volgorde..kan in de feiten geen fouten ontdekken en de theorieën zijn erg geloofwaardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik denk dat Ben's mannetje op de boot is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een bagger tvp."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
Maar misschien is het de bedoeling dat we dat allemaal denken en dan zijn we straks allemaal flabbergasted!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:53 schreef Haunter het volgende:
Het lijkt mij toch vrij duidelijk wie er op die boot zit?Lijkt me niet echt een verassing.
Mooi, hoef ik de serie ook niet meer te kijkenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:30 schreef Shrien het volgende:
[..]
Erg goede site, net ff helemaal doorgelezen, aanradertje !
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik de serie ook niet meer te kijken [afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:57 schreef EvilMarc het volgende:
Michael zuigt!
Zo, het was al een poosje niet gezegd [afbeelding]
WAAAAAAAAAAAAAALT!!!!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:57 schreef EvilMarc het volgende:
Michael zuigt!
Zo, het was al een poosje niet gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |