Ben is al een klootzak sinds dat ie klein is.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:07 schreef Jovatov het volgende:
Redelijke aflevering, geen heel schokkende gebeurtenissen maar wel interessant wat voor een klootzak die Ben nu eigenlijk wel niet is.
Jammer dat we niet te zien kregen wie Ben's mannetje op de boot nu precies is
ik vond het er op lijken dat het nogsteeds Desmond was met de spirit van 1996.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
ot:: Ik dacht dat het wel duidelijk was dat de echte desmond op het laatst weer terug was. Toen hij met vol overgave de naam Sayid zei.
Mja goed maar voor Juliet is hij wel echt een klootzakquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:18 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ben is al een klootzak sinds dat ie klein is.
Tja, een filler, maar wel een goede. Ik houd wel van een beetje karakter ontwikkeling in dit soort episodes. Juliette is verder uitgewerkt, Ben was echt geweldig in deze aflevering en ook een leuk aandeel Locke. Zo mag van mij een filler er wel uitzien. You take all the time you need Brrr.... creepy Ben.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:58 schreef Xrenity het volgende:
Meh beetje filler, wel aardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet gezien, maar volgens mij komt die binnenkort in eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.centric aflevering. Volgens mij gaat mijn theorie over haar introductie nog wel waar zijn ook![]()
Voor de rest, leuke filler inderdaad. Toch leuk dat we weer een nieuwe station gezien hebben. Vooral de vertrouwde Swan geluidjes waren leuk om weer te horenDat "Tu-duhh" is zo cool
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
I feel a new TT coming onquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:42 schreef Pulu het volgende:
Meest komische line van deze episode: "See you at dinner"!
Die van Faraday vond ik ook wel leukquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:42 schreef Pulu het volgende:
Meest komische line van deze episode: "See you at dinner"!
Ik zie het net inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:23 schreef Pulu het volgende:
Ik schoot letterlijk in de lach van de luchtige manier waarop Ben dat zei....
SPOILER: tekst op briefjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneak peakOp maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Promo S03E07 met 2 grote spoilers daarinJe maakt het zo niet makkelijker hè...ik heb nog steeds spijt van het feit dat ik paar maanden geleden heel seizoen 2 en 3 achter elkaar heb zitten kijken...waardoor ik helemaal up-to-date was...er is niks vervelender dat je constant een week moet wachten voordat er een nieuwe episode is...SPOILER: tekst op briefjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneak peak
Ja idd.. wordt echt een anti-climax. Maar goed, er zijn natuurlijk genoeg mensen die niet als een bezetene de hele week lang op internet zitten discussiëren over Lost. Die zullen misschien verbaasd zijn en die hebben misschien een WTF momentje.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:44 schreef Kinga het volgende:
En aan de promo te zien..... eindelijk krijgen we de mol te zienAlsof we niet al wisten wie het is..
De boot is niet van Penny maar van de vader van Penny. Deze man heeft Desmond laten varen in een competitie, waardoor hij op het eiland kwam. Hij heeft veel connecties met Dharma. He's very powerfull....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:44 schreef Kinga het volgende:
Nouuuuu, ik snap er helemaal niks meer van. Dat hele Widmore gedeelte in ieder geval...
En aan de promo te zien..... eindelijk krijgen we de mol te zienAlsof we niet al wisten wie het is..
Ik verwacht eigenlijk geen Michael maar iemand anders....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja idd.. wordt echt een anti-climax. Maar goed, er zijn natuurlijk genoeg mensen die niet als een bezetene de hele week lang op internet zitten discussiëren over Lost. Die zullen misschien verbaasd zijn en die hebben misschien een WTF momentje.
Vertelquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk geen Michael maar iemand anders....
Daddy = Michaelquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het veel te voor de hand liggend als t daddy of Michael is
Dodelijk irritant inderdaad.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:12 schreef Ulreazj het volgende:
John trapt weer in de leugens van Ben.
Ik heb twee namen gehoord. Ben eentje alweer vergeten de andere isquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:38 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
VertelOf verwacht je iemand anders in het algemeen i.p.v. dat je een naam weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Daddy van Claire/Jack denk ik dat ze bedoeltquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb twee namen gehoord. Ben eentje alweer vergeten de andere isHmm, interessante naam iig! Zou Ben invloed op hem kunnen uitoefenen? En zo ja, hoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Ik bedoel either daddy Widmore of daddy Jack jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Daddy van Claire/Jack denk ik dat ze bedoelt
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Promo S03E07 met 2 grote spoilers daarinSPOILER: tekst op briefjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneak peakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charles Widmore of Christian Shepard Ben's mol!? Dat zou wel écht een verrassing zijn!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik bedoel either daddy Widmore of daddy Jack ja
My bad.
Ik denk eigenlijk de moeder van kate of de stiefvaderquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Daddy van Claire/Jack denk ik dat ze bedoelt
Kate's moeder is 'the man on their boat'? Stiefpa is wel leuk bedachtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:08 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk de moeder van kate of de stiefvader
Oh!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:58 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Charles Widmore of Christian Shepard Ben's mol!? Dat zou wel écht een verrassing zijn!
Niet helemaal, Ben zegt het. Maar echt iets concreets is er nog niet geweest....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:54 schreef Haunter het volgende:
Oja, we weten nu dus ook dat Charles Widmore wel degelijk achter het eiland aanzit
720p + elke keer weer een close=up van haar gezicht. Ze heeft echt mooie features en die ogenquote:
Ik denk dat die achtergrond het klooster is waar Desmond werkte. Vandaar ook die monnik.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:53 schreef chansadres het volgende:
Ik zat te bladeren in Lostpedia en vond dit:
[ afbeelding ]
Dit was dus Ms. Hawking die Desmond niet de ring wilde verkopen.
Kijk eens naar de achtergrond. Herken je het?
Het is die university uit "The Constant" waar Desmond Daniel ontmoet!
Zou Ms. Hawking ook weer terugkomen?
Waar Malkin Claire en Mr. Eko naar het eiland bracht, daar zorgde Ms. Hawking voor dat Desmond op het eiland terecht kwam.
Ik begin echt helemaal paranoia te worden van Lost!
9 keer tot nu toe, is aardig in lijn met seizoen 1 en 2:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:05 schreef Haunter het volgende:
Het valt me echt op dat er vanaf dit seizoen heel vaak "lost" wordt gezegd ook, dat was vorige seizoenen helemaal niet zo.
Bron!@quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:34 schreef Symer het volgende:
[..]
9 keer tot nu toe, is aardig in lijn met seizoen 1 en 2:
seiz. 1 - 31 keer
seiz. 2 - 34 keer
seiz. 3 - 15 keer
seiz. 4 - 09 keer
Ja, of See you guys at dinner.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:24 schreef Reki het volgende:
De vader van Penny heeft dus ook een belangrijke rol [afbeelding]
De volgende TT moet dus zijn: "See you guy's at dinner"
Die lijkt mij inderdaad beterquote:
9 keer maar? En andere seizoenen zo vaak? Of ik ben er bewust op gaan letten ofzoquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:34 schreef Symer het volgende:
[..]
9 keer tot nu toe, is aardig in lijn met seizoen 1 en 2:
seiz. 1 - 31 keer
seiz. 2 - 34 keer
seiz. 3 - 15 keer
seiz. 4 - 09 keer
Dat heeft hij gehaald denk ik uit de kamer achter de kast. Daar lag van allerlei geld.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:10 schreef TC03 het volgende:
Waarom heeft Locke een dollarbiljet in zijn zak.
Locke heeft standaard 3,50 in z'n zak:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:10 schreef TC03 het volgende:
Waarom heeft Locke een dollarbiljet in zijn zak.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:26 schreef Symer het volgende:
[..]
Locke heeft standaard 3,50 in z'n zak:
http://youtube.com/watch?v=FVANMMsjVR8
Excuse me?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:51 schreef Scylla het volgende:
Sayid is Bens man op boot, zoveel is duidelijk.
Die was wel heel makkelijk hèquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
U bent excused, ook vrouwen laten zo nu en dan eentje vliegen.
Ben zei al dat hij een spion op Ben's boot had voordat Sayid het kamp kwam infiltreren hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:51 schreef Scylla het volgende:
Sayid is Bens man op boot, zoveel is duidelijk.
Gelukkig, ik ben niet gek.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben zei al dat hij een spion op Ben's boot had voordat Sayid het kamp kwam infiltreren hoor [afbeelding].
Nouja, zo storend is ook het niet. Gelukkig is het niet zo erg als bij Heroes.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:35 schreef Liquidootje het volgende:
Vind de special effects trouwen ver onder de mate. Bijvoorbeeld de terugblik naar hoe Faraday uit de helikopter werd gegooid.
Het meisje waarmee Ben op het eiland opgroeide? (misschien)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:25 schreef -MyLove- het volgende:
"you look just like her" ... als wie?
Zijn moeder? Geen idee.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:25 schreef -MyLove- het volgende:
"you look just like her" ... als wie?
Ben heeft toch allang voordat Sayid bij Ben komt iemand op de bootquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:36 schreef Scylla het volgende:
[..]
Zijn moeder? Geen idee.
En ja, dat zei Ben inderdaad wel, maarrrr het zou natuurlijk goed kunnen dat Ben van tevoren wist wat Sayid van plan was. Dat Sayid Charlotte mee zou krijgen en naar de boot zou vertrekken. Sayid is niet voor niets naar dat kampje teruggekeerd, en heeft daar wellicht wel een onderonsje gehad met Ben. Sayid is in elk geval in een later stadium het knechtje van Ben, dus waarom zou hij het niet al al die tijd zijn geweest?
Goed. ik zeg ook maar wat. Wie anders? Lockes vader? Jacob? Verklaart meteen waarom Jacob, en dat hele hutje, niet thuis waren toen Locke dat hutje zocht.
En men heeft vast geen bezwaar tegen nieuwe tt
Sayid kon idd moeilijk de namen van de 4 nieuwe mensen weten voordat hij op de boot aankwam. Bovendien, als Sayid het mannetje op de boot was, wie deed dan de deur voor Desmond en hem open en wie heeft de radio-apparatuur verhield?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben heeft toch allang voordat Sayid bij Ben komt iemand op de boot
Sayid heeft nu ook al special powersquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:49 schreef Symer het volgende:
[..]
Sayid kon idd moeilijk de namen van de 4 nieuwe mensen weten voordat hij op de boot aankwam. Bovendien, als Sayid het mannetje op de boot was, wie deed dan de deur voor Desmond en hem open en wie heeft de radio-apparatuur verhield?
Point taken.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:47 schreef chansadres het volgende:
"Damn brotha, you stole my bloody topictitle. Give it back ya bloody rascal"
Kom je hier vaker?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:54 schreef Scylla het volgende:
Zou jij haar geloofd hebben?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:38 schreef Symer het volgende:
Waarom mepte Charlotte Kate knock-out eigenlijk? Ze had toch gewoon kunnen zeggen dat ze de gaskraan dicht wilden draaien?
Ik zou Kate met een gun niet gezellig mee laten lopen wetende dat ze het toch niet geloofd. Maar wat een wijf eh, maakt haar ook geen fuck uit, slaat iedereen t hoofd in.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar ze konden Kate toch simpelweg mee laten lopen?
Ja, met die ondeugende oogjes en vooruitgeschoven onderkaak, altijd klaar voor actiequote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou Kate met een gun niet gezellig mee laten lopen wetende dat ze het toch niet geloofd. Maar wat een wijf eh, maakt haar ook geen fuck uit, slaat iedereen t hoofd in.
"Wot?" Niks johquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja, met die ondeugende oogjes en vooruitgeschoven onderkaak, altijd klaar voor actie [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |