abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57346654
Ik dacht dat lock het gezicht van Ben op zichzelf had geplakt ofzo.
A little bit hateful
  donderdag 13 maart 2008 @ 10:37:37 #202
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57346709
Locke wordt de nieuwe Ben van het eiland wanneer Ben vertrekt. ZIjn protege zeg maar
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_57347069
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

Staking is allang voorbij, onder welke steen kom jij vandaan ? Lost is zo'n pwnserie .
Echt waar joh
pi_57347104
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Magistraal is een groot woord maar hij mocht er wezen. Verder geniet ik altijd weer van personages zoals Locke DIE EEN GRANAAT IN EEN MOND VAN EEN SLECHTERIK PROPT. IK ZIT DAN ZO OP MN STOEL WTFFFF!!111
Ook wel vaag dat Locke BEN vrij liet gaan. OMG dacht ik maar ja je weet het nooit. kDENK dat Locke IETS IN MIND heeft wat hij ons nog niet heeft laten zien.

Vrijdag heb ik denk niet eens tijd om te checken

ps: is de staking al voorbij??
werk je bij de story ofzo met al die HOOFDletters

was overigens wel grappig: Red Sox? - I taped it over the game
  donderdag 13 maart 2008 @ 11:18:29 #205
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57347502
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:37 schreef Rossdale het volgende:
Locke wordt de nieuwe Ben van het eiland wanneer Ben vertrekt. ZIjn protege zeg maar
ik denk dat het de bedoeling is dat we denken dat locke verkeerd bezig is.
uiteindelijk blijkt ie n goed plan te hebben.
Dat ie Ben vrij liet, vond ik ook vaag, maar zal vast n goeie rede hebben. Deze serie zet de kijker wel vaker op n verkeerd spoor.

Zaterdag avond kijken voordat k naar n feesie ga, met de nodige geestverruimers, kan k weer vage conspiracys bedenken
Moet er wel nogsteeds aan wennen dat ik niet meer 2 a 3x/week n afl kan kijken
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_57347573
Wat was er nu ook alweer eerder met de Red Sox?
Had desmond niet ooit een visioen dat hij in een cafe was en daar de uitslag oid had gezien en probeerde daarmee te bewijzen wat hem overkwam?

En eerder al iets tussen jack, ben en de Red Sox?
Misschien heeft Ben ook zoiets gedaan en met gokken op die wedstrijd zoveel geld verdient?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  donderdag 13 maart 2008 @ 11:26:00 #207
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57347649
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:21 schreef Gremen het volgende:

En eerder al iets tussen jack, ben en de Red Sox?
Jup, toen Jack opgesloten zat in dat aquarium.
Liet Ben aan Jack de gewone wereld zien.
pi_57347984
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:21 schreef Gremen het volgende:
Wat was er nu ook alweer eerder met de Red Sox?
Had desmond niet ooit een visioen dat hij in een cafe was en daar de uitslag oid had gezien en probeerde daarmee te bewijzen wat hem overkwam?
Dat was een voetbal-wedstrijd, niet de Red Sox.

Jack vroeg een paar afleveringen terug wel aan Lapidus of het echt waar was dat de Red Sox toen gewonnen hadden.

En Jack's pa had ook zo'n gezegde. Dat de Red Sox de World Series nooit zouden winnen ofzo.

Heeft verder niks met die videoband te maken, maar ik denk wel dat de schrijvers fan zijn.
  donderdag 13 maart 2008 @ 11:51:33 #209
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57348183
Altijd als je even iets niet meer weet, en een vraag stelt van "Wat was er nu ook alweer ... ?" en "Hoe zat ... nou ook alweer?", dan komt Symert langs om die persoon uit z'n lijden te verlossen en het bevredigende antwoord te geven. Ik krijg er gewoon een warm gevoel van .
2000 light years from home
pi_57348249
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:51 schreef Merkie het volgende:
Altijd als je even iets niet meer weet, en een vraag stelt van "Wat was er nu ook alweer ... ?" en "Hoe zat ... nou ook alweer?", dan komt Symert langs om die persoon uit z'n lijden te verlossen en het bevredigende antwoord te geven. Ik krijg er gewoon een warm gevoel van .
Ik post om te behagen.
  donderdag 13 maart 2008 @ 11:55:30 #211
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_57348306
Nog maar heul even wachten op de nieuwe episode!
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_57348426
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:57 schreef planethugo het volgende:

[..]

werk je bij de story ofzo met al die HOOFDletters

was overigens wel grappig: Red Sox? - I taped it over the game
Die komen nog uit oude tijden. Uit de tijden van Scofield vs Bauer, waar ik een verfijnt Scofield fan was en Merkie een Sjek fan was (is).
pi_57348587
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Die komen nog uit oude tijden. Uit de tijden van Scofield vs Bauer, waar ik een verfijnt Scofield fan was en Merkie een Sjek fan was (is).
heel lang geleden dus

zal wel duidelijk iemand van de schrijvers een grote Red Sox fan zijn als ze steeds zo een verwijzingen erin proppen. Of er moet nog een geheim stadion op 't eiland zijn waar de Sox geheime wedstrijden spelen
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:54:13 #214
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_57349743
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:51 schreef Merkie het volgende:
Idd... die gast is echt goed
pi_57350476
Bijna nieuwe epi
  donderdag 13 maart 2008 @ 13:37:09 #216
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_57350643
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:41 schreef Symer het volgende:

[..]

Jack vroeg een paar afleveringen terug wel aan Lapidus of het echt waar was dat de Red Sox toen gewonnen hadden.

En Jack's pa had ook zo'n gezegde. Dat de Red Sox de World Series nooit zouden winnen ofzo.

Heeft verder niks met die videoband te maken, maar ik denk wel dat de schrijvers fan zijn.
Hij mocht toen toch ook de finale kijken in dat aquarium in 1 van de eerste afleveringen van s03?
pi_57352460
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:37 schreef Haunter het volgende:

[..]

Hij mocht toen toch ook de finale kijken in dat aquarium in 1 van de eerste afleveringen van s03?
Ben liet hem het einde van de finale zien om Jack de laten zien dat zij (the others) contact hadden met de buitenwereld en dat daarin (in tegenstelling tot Jacks verwachtingen) de Red Sox de world series hebben gewonnen.
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:33:31 #218
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57354100
Weet je wat wel tof zou zijn ten aanzien van Bens spion op de boot...?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_57354149
de losties, the others, de lockies, de freighties

what's next
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:48:29 #220
42324 Ridley
Stem PVV of TON!!!
pi_57354477
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:35 schreef PietjePuk007 het volgende:

what's next
Je vergeet de tailies (Libby, Ana-Lucia, Eko, Cindy, Bernard)
And as the finishing touch,
God created the Dutch
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:54:10 #221
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57354598
quote:

what's next
the Frenchies?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_57355230
quote:

what's next
the foundies.
pi_57355308
the oceanic six, dat is ook een groep natuurlijk .
pi_57357901
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:41 schreef Symer het volgende:

[..]

Plus dat het heel opmerkelijk en onverwacht was. Een leuke pop culture reference; ik denk dat veel Amerikanen dat niet hadden geloofd tenzij ze het zelf zagen
pi_57358619
Dat die wonnen was destijds echt een event ja. In bijna elke film vind je die curse van baberuth ofzo terug. Vond het wel leuk dat lost even inspeelde op "Dat moet wel echt zijn, want zoiets kun je gewoon niet verzinnen" aspect speelde
A little bit hateful
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:04:42 #226
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_57362066
quote:

what's next
The daddies
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:52:43 #227
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_57363470
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:04 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

The daddies
Omg
  vrijdag 14 maart 2008 @ 01:48:13 #228
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57366643
Morgen weer een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
altijd kut omdat je dan extra moet opletten op de subtitles
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_57367023
11211 leechers... dat gaat ff duren
SPOILER
led nie op de spelvaudten!
pi_57367070
Erg intressante en goede aflevering
pi_57367961
irritant die aflevering waar je niet eens even weg kunt kijken
pi_57368046
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 08:49 schreef tonks het volgende:
irritant die aflevering waar je niet eens even weg kunt kijken
Lost is een van de weinige daarin
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_57368673
Arme Jin.... He's dead...
En Michael idd de spion op de boot! Voor de rest eigenlijk niet een heel erg interessante aflevering, er gebeurt tenminste niet zoveel. Wel interessant trouwens dat ze naast de gebruikelijke flash forwards ook weer flash backs erin hadden gestopt, van Jin. Werd je toch even op het verkeerde been gezet...
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  vrijdag 14 maart 2008 @ 09:46:27 #234
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57368795
omg dit topic boycot ik totdat ik gekeken heb
waar zijn die spoilers..
pi_57369341
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:46 schreef marcel-o het volgende:
omg dit topic boycot ik totdat ik gekeken heb
waar zijn die spoilers..
Ik pm je de hoogtepunten van deze episode wel even!
A little bit hateful
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:18:58 #236
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_57369379
pm ze mij ook maar ik kan voorlopig toch nog niet kijken.. en ik ben gewoon veel te nieuwschierig
PSN-ID: SoliD_S
pi_57369667
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:18 schreef solidslayer het volgende:
pm ze mij ook maar ik kan voorlopig toch nog niet kijken.. en ik ben gewoon veel te nieuwschierig
Whehe, het was maar een grapje! Marcel-o wilde juist niets weten

En de post van de dinges heeft alles eigenlijk al gespoiled. Was (weer eens) een saaie Jin&Sun aflevering.

Al kan ik uren lang naar Sun fijne close-ups kijken
A little bit hateful
pi_57369713
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:39 schreef Fyodor het volgende:
Arme Jin.... He's dead...
En Michael idd de spion op de boot! Voor de rest eigenlijk niet een heel erg interessante aflevering, er gebeurt tenminste niet zoveel. Wel interessant trouwens dat ze naast de gebruikelijke flash forwards ook weer flash backs erin hadden gestopt, van Jin. Werd je toch even op het verkeerde been gezet...
Ja, ik had wel lang nodig voordat ik dat doorhad...

Maar denk je echt dat Jin dood is? Ik houd me altijd aan de bekende TV-wet: Someone dead when you see him/her die. En anders is dat niet zeker. Misschien zit Jin nog op het eiland en weet Sun dat ze hem nooit meer zal zien en is het graf voor haar een manier om daar mee om te gaan en de mensen die op het eiland zijn achtergebleven te beschermen. Anyway, ik geloof pas dat Jin dood is als ik hem dood zie gaan en niet eerder.

Daarnaast vond ik de scene waarin die vrouw (ben haar naam kwijt) zelfmoord pleegt en niemand wat doet echt heel creepy. Het is duidelijk geen feest daar en redding lijkt me ver weg. Het hele verhaal op de boot vind ik stoer. Nu maar hopen dat ze een goede verklaring hebben voor Micheal.

Michael riep twee vragen bij mij op. De eerste is natuurlijk de meest logische: Waar is Walt? Daarnaast kreeg ik niet de indruk dat Micheal Sayid en Desmond herkende, misschien dat dit aan mij lag maar het leek wel alsof hij geheugenverlies lijdt oid. Hadden andere mensen dat ook?

Ik vond het in ieder geval wel weer een goede aflevering. Seizoen 4 is echt top!
pi_57369835
Tijdens de rechtzaak van Kate deden ze alsof ze echt de laatste overlevende zijn van oceanic 815. Dus ik denk dat er echt iets gebeurd is waardoor zij verantwoordelijk zijn voor de dood van al die andere mensen. Ik zie Jin zichzelf wel op offeren voor Sun.

Ja het was onduidelijk of Michael echt vergeten was of dat ze allemaal meespeelden alsof ze hem niet kennen.
A little bit hateful
pi_57369991
Ik snap er geen ruk van .

Het is een dochter, maar aan Jin wordt verteld dat 't een zoon is.
Het is de baby van Jin, maar zelf zegt hij in 't ziekenhuis dat ie niet van hem is.
Waarom per se een panda?
pi_57370083
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik snap er geen ruk van .

Het is een dochter, maar aan Jin wordt verteld dat 't een zoon is.
Het is de baby van Jin, maar zelf zegt hij in 't ziekenhuis dat ie niet van hem is.
Waarom per se een panda?
Jin is een flashback. En Sun is flashforward. Jin koopt een Panda voor de Chinese ambassadeur (Panda=Chinees, en ook Zwart en Wit wat een thema is in Lost) in opdracht van Mr. Paik (Sun's vader waar Jin in het verleden voor werkte). Dat Jins verhaal in het verleden is wordt duidelijk als hij zegt dat hij pas 2 maanden getrouwd is en wanneer de verkoper zegt dat het het jaar van de draak is (ergo 2000). Het duurde bij mij ook tot het einde voordat ik het doorhad.
pi_57370114
Daaaaamn , ik ga 'm dit weekend nog eens kijken.
pi_57370158
ik denk dat Jin op het eiland achterblijft en daarom nog 'dood' is.
pi_57370211
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:58 schreef Timmai het volgende:
ik denk dat Jin op het eiland achterblijft en daarom nog 'dood' is.
Maar waarom zou Sun dan rouwen bij een graf als ze toch weet dat Jin nog leeft op het eiland. Dan zou je toch eerder een scene verwachten waar ze dan over een zee heen kijkt ofzo.

Waarom zou kate dan de baby van Claire nemen en zich voordoen als de echte "mommy", als Claire nog leeft op het eiland?
A little bit hateful
pi_57370243
quote:
Maar denk je echt dat Jin dood is? Ik houd me altijd aan de bekende TV-wet: Someone dead when you see him/her die. En anders is dat niet zeker. Misschien zit Jin nog op het eiland en weet Sun dat ze hem nooit meer zal zien en is het graf voor haar een manier om daar mee om te gaan en de mensen die op het eiland zijn achtergebleven te beschermen. Anyway, ik geloof pas dat Jin dood is als ik hem dood zie gaan en niet eerder.
Het zou natuurlijk Jin kunnen zijn die in die kist ligt, maar dat ligt veel te veel voor de hand. Ik denk dat hij niet dood is (hij ontkent bijvoorbeeld tegen die vrouw in het ziekenhuis dat hij een kind krijgt? misschien gaat die eerst wat eigen zaakjes regelen ofzo) tenzij dat een flashback was waarvan het lijkt dat het een flashforward is (Sun die om hem roept terwijl ze bevalt in scène 1, Jin wordt gebeld in scène 2, wij denken dat die scènes op elkaar aansluiten).
quote:
Daarnaast vond ik de scene waarin die vrouw (ben haar naam kwijt) zelfmoord pleegt en niemand wat doet echt heel creepy. Het is duidelijk geen feest daar en redding lijkt me ver weg. Het hele verhaal op de boot vind ik stoer. Nu maar hopen dat ze een goede verklaring hebben voor Micheal.
Idd. Wie was die vrouw, waarom las ze haar boek verkeerd om? Die dokter vertrouw ik trouwens ook voor geen ene meter. Die heeft echt zo'n creepy doctor horrorfilm hoofd.
quote:
Michael riep twee vragen bij mij op. De eerste is natuurlijk de meest logische: Waar is Walt? Daarnaast kreeg ik niet de indruk dat Micheal Sayid en Desmond herkende, misschien dat dit aan mij lag maar het leek wel alsof hij geheugenverlies lijdt oid. Hadden andere mensen dat ook?
Ik denk dat hij ze juist wel herkende, hij probeerde namelijk krampachtig bij ze weg te blijven. Dit duidt er bij mij op dat hij wist wie ze waren. En hij stelde zich natuurlijk voor met een zo neutraal mogelijke blik om niet te laten merken tegenover de dokter dat hij ze kende. Bovendien moet er iemand op het schip zijn die hen behulpzaam is en aangezien de piloot ontkent, blijven er maar twee tot nu toe bekende mogelijkheden over (Michael of Walt, er vanuitgaande dat Walt ook op het schip is).
quote:
Ik vond het in ieder geval wel weer een goede aflevering. Seizoen 4 is echt top!
Ik vond deze in vergelijking met de vorige afleveringen juist een beetje tegenvallen. Weinig actie, veel drama. Geen gesprekken met Michael bijvoorbeeld, geen ontwikkelingen mbt Ben etc.
pi_57370279
Mooie aflevering! Maar idd, waarom mocht niemand Regina helpen toen ze van boord sprong? WTF?

Dat Michael ze niet leek te herkennen zal natuurlijk ook een rol zijn omdat hij natuurlijk niet ontdekt wilt worden. Hij weet natuurlijk al dat ze er zijn dus voor hem is het geen verrassing meer. Maar toch, hij gedroeg zich vreemd. Maar als ik het dus goed begrijp:
SPOILER
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_57370293
bood
A little bit hateful
pi_57370311
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:04 schreef Liquidootje het volgende:
bood
Foutje moet kunnen baas
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_57370312
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:02 schreef ThaMadEd het volgende:
(hij ontkent bijvoorbeeld tegen die vrouw in het ziekenhuis dat hij een kind krijgt?) tenzij dat een flashback was
Hij ontkent niks, hij zegt dat 't zijn baby niet is (en vandaar weer snel weggaat uit 't ziekenhuis). Nu begint 't kwartje wel te vallen .

Michael deed idd krampachtig, en Desmond & Sayid weten meteen wie de mol is dus hebben ze beide belang om 't stil te houden.
pi_57370345
Waarom was Hurley de enige die naar de baby kwam kijken eigenlijk? Hij vroeg of er "nog meer mensen kwamen", dus neem aan dat het dus om een baby shower ging. Maar alleen Hurley kwam. Vreemd..
pi_57370355
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Hij ontkent niks, hij zegt dat 't zijn baby niet is (en vandaar weer snel weggaat uit 't ziekenhuis). Nu begint 't kwartje wel te vallen .

Michael deed idd krampachtig, en Desmond & Sayid weten meteen wie de mol is dus hebben ze beide belang om 't stil te houden.
Het klopt dat het zijn baby niet is, aangezien die vrouw die daar lag toen hij door de deur keek Sun niet was. Maar als die vrouwelijke dokter hem vraagt of hij nog kinderen krijgt zegt die dat hij pas twee maanden getrouwd is, dus dat duidt erop dat het een flashback is (de suggestie wordt overigens gewekt dat het een flashforward is).
pi_57370417
Promo S04E08, veelbelovend
Sneak peak
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:14:31 #253
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_57370478
Als je goed kijkt wanneer Michael zich voorstelt als Keven Johnson, zie je dat hij met zijn mond dit zegt: "They took my son!"
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_57370481
Geweldige quote trouwens
quote:
But what's even more disturbing, where exactly does one come across 324 dead bodies?
pi_57370497
Nog even over Jin, het zou inderdaad zomaar kunnen dat Sun denkt dat hij dood is, maar dat hij op het eiland achtergebleven en nog leeft. Zoals eerder gezegd, pas als we een lijk zien / zijn dood zien, zijn we er zeker van. Wees niet verbaasd als we pas in seizoen 6 antwoord op deze vraag krijgen

En Michael, Sayid en Desmond speelden natuurlijk hun rol door net te doen alsof ze elkaar nog niet kenden, lijkt me!

PS Mensen zie spoilers willen voorkomen als ze de aflevering nog niet hebben gezien, dienen ruggengraat te tonen en uit dit topic weg te blijven!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_57370500
Als ik het niet dacht! Ik vond dat shot van die TV al zo vreemd:
quote:
# Nikki's death scene in her show, "Expose," appears briefly on television in Sun's flashforward.
pi_57370569
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Promo S04E08, veelbelovend
Sneak peak
Inderdaad.. maar ook weer
SPOILER
pi_57370619
Wat is het eerste wat Michael straks tegen Sayid en Desmon zegt?
Antwoord:
SPOILER
pi_57370704
Zo hee! Dat leek wel een aflevering van De Bevalling.. shit zeg!

Michael herkent Sayid en Desmond heus wel, maar hij is de spy van Ben. Misschien omdat Ben Walt ergens gevangen houdt... Ik snap alleen niet hoe het kan dat Ben zoveel macht heeft. Hij is goed in liegen en manipuleren, maar hij is geboren op het eiland en hoe kan het dat hij zoveel contacten heeft buiten het eiland...

Jin is wel echt dood denk ik. Zullen we volgende week wel zien.

Is volgende week nu de laatste aflevering voorlopig? dat sucks..
pi_57370754
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:24 schreef MrHayo het volgende:

Idd.. tot 24 april
pi_57370962
Ik hoop dat Sayid wat bamboo heeft meegenomen van het eiland, van mij mag hij zich uitleven op Micheal.

Echt super verwarrend in het begin die flashforwards en flashbackwards, balen wanneer Jin echt dood zou zijn. I

[ Bericht 0% gewijzigd door ArcticBlizzard op 14-03-2008 11:44:39 ]
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_57371515
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:24 schreef MrHayo het volgende:
Zo hee! Dat leek wel een aflevering van De Bevalling.. shit zeg!

Michael herkent Sayid en Desmond heus wel, maar hij is de spy van Ben. Misschien omdat Ben Walt ergens gevangen houdt... Ik snap alleen niet hoe het kan dat Ben zoveel macht heeft. Hij is goed in liegen en manipuleren, maar hij is geboren op het eiland en hoe kan het dat hij zoveel contacten heeft buiten het eiland...

Jin is wel echt dood denk ik. Zullen we volgende week wel zien.

Ben is niet geboren op het eiland. Hij is al kind er heen verhuisd met z'n pa. En ik zie in de promo trailer voor Ep08 een levende Jin langskomen.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:58:12 #263
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_57371534
een wat mindere aflevering vond ik, vind dat gedoe met sun/jin zowiezo altijd totaal niet boeiend, maar die van volgende week ziet er dan alvast wel weer prima uit
pi_57371619
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:57 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Ben is niet geboren op het eiland. Hij is al kind er heen verhuisd met z'n pa. En ik zie in de promo trailer voor Ep08 een levende Jin langskomen.
Ja doh, ALS hij doodgaat gebeurt dat als ze al van het eiland af zijn of nog ergens in de toekomst op het eiland. Het is niet dat hij deze aflevering is doodgegaan
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:04:34 #265
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57371675
Tranentrekker. Erg tof. Ze hadden me helemaal beet met betrekking tot Jin en het kind.

Hurley ging toch het gesticht in na terugkeer, of haal ik nu weer dingen door elkaar?
pi_57371718
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:04 schreef pfaf het volgende:
Hurley ging toch het gesticht in na terugkeer, of haal ik nu weer dingen door elkaar?
Ja idd, maar waar dat tot elkaar op de tijdlijn staat geen idee .
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:12:53 #267
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57371874
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ja idd, maar waar dat tot elkaar op de tijdlijn staat geen idee .
Die aflevering van net speelt zich ongeveer 4 a 5 maanden na het eiland af. Dus dan wordt Hurley daarna pas gek?
pi_57371881
Ik ben helemaal confused door deze aflevering.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:14:18 #269
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57371906
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:13 schreef RayMania het volgende:
Ik ben helemaal confused door deze aflevering.
Mooi hè. Lost in Lost.
pi_57371957
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:12 schreef pfaf het volgende:

[..]

Die aflevering van net speelt zich ongeveer 4 a 5 maanden na het eiland af. Dus dan wordt Hurley daarna pas gek?
Ja, het lijkt erop dat naarmate de tijd verstrijkt de O6 het steeds zwaarder krijgen met hun afwezigheid van het eiland. Iig dat lijkt duidelijk het geval voor Hurley en Jack die er in het begin vrij normaal onder lijken te zijn maar later mentaal 'snappen'.
pi_57372176
Inderdaad weer een confusing episode

Jin flashback / sun flash forward is het zoals ik het begrepen heb. En zei die shop owner niet iets over het year of the dragon? dat is 2000 of 2012 is de volgende, dus die flashbacks speelde zich af in het jaar 2000?

Wel een leuke aflevering alhoewel ik geen fan ben van Sun, Jin on the other hand is altijd wel leuk om te kijken!

argh nu weer week wachten.
pi_57372274
Inderdaad, "the year of the dragon" en Jin's ouderwetse telefoon waren wel aanwijzingen dat het om een flashback ging. Ik had trouwens verwacht dat hij een speelgoed ijsbeer zou kopen Maar helaas

Trouwens, het is ook wel duidelijk waar Jin zal sterven:
SPOILER
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:44:38 #273
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57372601
Soms is het zo moeilijk om spoilers te weerstaan in deze reeks, maar hett is me al 75 topics goed gegaan.
pi_57372673
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:44 schreef pfaf het volgende:
Soms is het zo moeilijk om spoilers te weerstaan in deze reeks, maar hett is me al 75 topics goed gegaan.
Hehe ik blijf ook altijd spoiler vrij, is het beste.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:50:41 #275
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_57372722
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:28 schreef DaFrenk het volgende:
Inderdaad, "the year of the dragon" en Jin's ouderwetse telefoon waren wel aanwijzingen dat het om een flashback ging. Ik had trouwens verwacht dat hij een speelgoed ijsbeer zou kopen Maar helaas

Trouwens, het is ook wel duidelijk waar Jin zal sterven:
SPOILER
is niet echt een spoiler, als er op de grafsteen de datum vd crash staat dan kan het dus nog goed zijn dat ie nog leeft, aangezien jack eerder al eens schreeuwde dat ie terug moest naar het eiland en dus zeker niet iedereen dood is. Die grafsteen is misschien al gemaakt voordat Sun terug was aangezien iedereen aannam dat ze allang dood waren
pi_57372799
Het gaat niet om de grafsteen, het gaat om 't feit dat Hurley & Sun rouwen en dus denken dat Jin dood is. Misschien ging Sun wel van 't eiland af, en is die freak die Hurley kwam bezoeken wel bij Sun geweest om te vertellen dat Jin dood is.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:57:36 #277
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57372896
Geweldige episode weer, maar elke keer weer de drang naar de volgende. Die promo ziet er goed uit.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:59:41 #278
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57373059
Beste Sun/Jin aflevering tot nu toe

Ik snapte er ook helemaal niks van in het begin. Ik had meteen op pauze gedrukt bij 'year of the dragon' om dat op te zoeken wat dus 2012/2013 is. En ik maar denken "Is Sun dan 8 jaar zwanger geweest? "

Bij de begrafenis viel het kwartje pas, in het ziekenhuis dacht ik nog dat Sun en Jin gescheiden waren, dat Jin weer bij z'n oude baas werkte en dat hij niks met Sun te maken wilde hebben
pi_57373091
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:59 schreef pfaf het volgende:
Ik had nog wel even gehoopt dat het kind van Hurley was.
Toen hij vroeg of er nog iemand kwam en 'Good' zei toen dat niet zo bleek te zijn met die stiekeme oogjes verwachtte ik een beetje een flinke vrijpartij.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:14:33 #281
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57373246
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:07 schreef Symer het volgende:
Toen hij vroeg of er nog iemand kwam en 'Good' zei toen dat niet zo bleek te zijn met die stiekeme oogjes verwachtte ik een beetje een flinke vrijpartij.
Ik ook
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_57373315
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:06 schreef Symer het volgende:

Ik snapte er ook helemaal niks van in het begin. Ik had meteen op pauze gedrukt bij 'year of the dragon' om dat op te zoeken wat dus 2012/2013 is. En ik maar denken "Is Sun dan 8 jaar zwanger geweest? "

Bij de begrafenis viel het kwartje pas, in het ziekenhuis dacht ik nog dat Sun en Jin gescheiden waren, dat Jin weer bij z'n oude baas werkte en dat hij niks met Sun te maken wilde hebben
The year of the dragon is in 2000 in lost
pi_57373339
quote:
A scene was shot involving Jin being shot outside the toy store. This now appears to have been a foiler.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:19:25 #284
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57373361
Dit las ik trouwens gisteren op wiki dus ik verwachte er wel veel van maar dat viel nog wel mee.
quote:
The actors of Lost have called "Ji Yeon" the most shocking of the first seven episodes.
pi_57373517
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:17 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

The year of the dragon is in 2000 in lost
Idd, ik zocht naar het eerstvolgende drakenjaar, wat 2012 is. Het kwam op dat moment totaal niet in me op om te kijken wanneer het vorige drakenjaar was.
pi_57373546
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:19 schreef Dos37 het volgende:
Dit las ik trouwens gisteren op wiki dus ik verwachte er wel veel van maar dat viel nog wel mee.
[..]
Misschien wel als je totaal niet verwachtte dat Michael op die boot zat. En dat Jin doodgaat (ga ik wel van uit) is ook wel schokkend.
pi_57374009
Ik dacht de gehele aflevering dat de oceanic 6 bekend was met jin en sun. Niet verwacht dat het alleen sun bleek te zijn. Wie is de laatste persoon
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:49:55 #288
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57374059
Was dat trouwens alles van Zoë Bell? Ik keek zó uit naar scenes van haar.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:52:24 #289
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_57374107
Ik dacht even, na die mobisode gezien te hebben met Michael en Sun & de terugkeer van Michael, dat Michael aan de deur stond.

Ik vond hem weer erg tof!

Ga nu die promo even kijken.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:00:23 #290
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_57374280
Oja, wordt
SPOILER
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:19:35 #291
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57374836
Jammer dat de aflevering zo verschrikkelijk voorspelbaar was.
Sun hoort bij de Oceanic 6.
De boot is van Charles Widmore.
Wrak in zee was nep en geplant
Michael zit op de boot.

Enige schokkende was dat Jin dood gaat.

Zoe Bell heeft de kortste bijrol ooit.

[ Bericht 11% gewijzigd door Lonewolf2003 op 14-03-2008 14:31:39 ]
pi_57375179
Je kon Michael trouwens al zien voordat hij werd voorgesteld op 24:09.
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:32:47 #293
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57375214
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:53 schreef Liquidootje het volgende:
Dat die wonnen was destijds echt een event ja. In bijna elke film vind je die curse van baberuth ofzo terug. Vond het wel leuk dat lost even inspeelde op "Dat moet wel echt zijn, want zoiets kun je gewoon niet verzinnen" aspect speelde
Dat is idd de reden voor de vele verwijzingen naar the Red Sox. De winst van the Red Sox is een beetje alsof ADO Den Haag landskampioen wordt.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:34:13 #294
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57375251
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:06 schreef Symer het volgende:

Jij gaat tijdens een aflevering dingen opzoeken.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:36:36 #295
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57375312
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:07 schreef DaFrenk het volgende:
Waarom was Hurley de enige die naar de baby kwam kijken eigenlijk? Hij vroeg of er "nog meer mensen kwamen", dus neem aan dat het dus om een baby shower ging. Maar alleen Hurley kwam. Vreemd..
Misschien dacht die dat Jack, Kate en/of Sayid ook kwamen.
pi_57375333
Sayid, Ben .

snel editten he .
Suggesties voor TT om discussie te voorkomen ?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:37:48 #297
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57375336
Trouwens in de promo voor deze aflevering zeggen ze dat de laatste van de Oceanic 6 bekend wordt gemaakt. Dat betekent dus dat Aaron dus wel ook mee telt? Want anders klopt het niet.
pi_57375397
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Jij gaat tijdens een aflevering dingen opzoeken.
Dan duurt de aflevering langer
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Trouwens in de promo voor deze aflevering zeggen ze dat de laatste van de Oceanic 6 bekend wordt gemaakt. Dat betekent dus dat Aaron dus wel ook mee telt? Want anders klopt het niet.
Misschien telt Michael ook mee?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:41:54 #299
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57375441
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:40 schreef Symer het volgende:

[..]

Dan duurt de aflevering langer
[..]

Misschien telt Michael ook mee?
Dat kan natuurlijk. Niet aan gedacht.