Toch wel afentoe?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zie lovli nooit zo veel posten of ligt dat aan mij
Vandaag winkelen zonder geldmaar wel veelbeweging
Als je minder sport dan normaal en dus minder verbrand hoef je ook minder te etenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze week een operatie :/, dus 2 weken lang niet sporten. Is het dan geen optie om weinig te eten en dan toch nog af te vallen.
Om gezellig iets te doen met een vriendinquote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Toch wel afentoe?
Winkelen zonder gelddus je gaat alleen om te kijken?
Wel lekker weer om nu buiten te zijn
Een musea? Hoeveel zijn dat er?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Om gezellig iets te doen met een vriendin
we gaan ook naar een musea
Ik ook!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:43 schreef freecell het volgende:
GoedemorgenIk ben weer lekker aan de kruidenthee.
[..]
Vergeet alleen niet dat je niet voor niets geopereerd wordt en dat je lichaam ook energie nodig heeft om te herstellen!quote:Een musea? Hoeveel zijn dat er?
@Mr. J.Lo: Zoals miss-s ook al zegt heb je minder voeding nodig als je niet famatiek sport, terwijl je dat normaal doet. Ik zou er niet teveel op rekenen om nu af te vallen, maar aankomen is ook niet nodig.
oh een museum twee museaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:43 schreef freecell het volgende:
GoedemorgenIk ben weer lekker aan de kruidenthee.
[..]
Een musea? Hoeveel zijn dat er?
@Mr. J.Lo: Zoals miss-s ook al zegt heb je minder voeding nodig als je niet famatiek sport, terwijl je dat normaal doet. Ik zou er niet teveel op rekenen om nu af te vallen, maar aankomen is ook niet nodig.
GMTA!!!quote:
Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:00 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar de onsjes vliegen eraf. Helaas zit ik nu op m'n Belgische weegschaal en die weegt meer dan de Amsterdamse, dus helemaal precies weet ik het niet, maar op deze weeg ik nu nog minder dan aan het begin van de week op die andereDonderdag kan ik pas weer updaten, hopen dat het zich doorzet!
Afgelopen week woog je toch ook al in de 77 of heb ik me dat verbeeld?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
dank Schatje!![]()
ben net pas uit bed
Maar! Mijn nieuwe hippe telefoon is er
!!!!!!!
[ afbeelding ]
woog nog steeds 78,3, dús, nog niets opgeschoten, maar dat komt door de pizza en de wrapsdeze week maar zorgen dat ik niet bij iemand anders eet, en alleen maar zelf kook..
maar het belangrijkste; ben niet aangekomen!!!! En dat is ook zó veel waard.. zit nog steeds onder de 80!
Ik ga nu even met mijn telefoon spelen!
En dan kan ik weer jaloers op jou zijn, want ik kom alleen maar aan op dit moment. Oorzaak is duidelijk: teveel vreten, maar ik heb de energie op dit moment niet om daar wat aan te doen. Teveel stress en ruzie en onzekerheid om me druk te maken over wat eten doet met mijn figuurquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben jaloers
Kwam er vandaag achter dat ik al 9 maanden stabiel ben, aan de ene kant wel iets om trots op te zijn omdat dat veel mensen ook niet lukt maar toch zal ik nog graag iets afvallen
Ik hoop dat de stress, ruzie en onzekerheid snel minder wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En dan kan ik weer jaloers op jou zijn, want ik kom alleen maar aan op dit moment. Oorzaak is duidelijk: teveel vreten, maar ik heb de energie op dit moment niet om daar wat aan te doen. Teveel stress en ruzie en onzekerheid om me druk te maken over wat eten doet met mijn figuur. (en ondertussen steeds meer om vast te houden op mn heupen/middel, shit he)
Dankjequote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik hoop dat de stress, ruzie en onzekerheid snel minder worden
dat was blijkbaar een uitschieter naar beneden, een schommelaartjequote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Afgelopen week woog je toch ook al in de 77 of heb ik me dat verbeeld?
Lekker inderdaad. Hier op mn werk lunchen we ook rond een uur of 12. inderdaad erg vroeg, dan duurt de middag ook zo lang!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:00 schreef Miss_S het volgende:
Net gelunched (erg vroeg maar was ook vroeg wakker) 2 volkoren pistoletjes met kaas, komkommer en tomaatjes
Blijft toch lekker
Mijn werk is lunchen met de kinderenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Lekker inderdaad. Hier op mn werk lunchen we ook rond een uur of 12. inderdaad erg vroeg, dan duurt de middag ook zo lang!
Thee en koffie is ook calorieloosquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:47 schreef Miss_S het volgende:
Waarom moet er zoveel kcal zitten in ander drinken dan water
Motorbloempje ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:31 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, je moet je sekse even veranderen
En toch zal ik dat soort sport kleding nooit mooi vinden, je lichaam komt er nooit mooi in uitquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
whoei! Les 25 ging lekker![]()
was 2 keer 15 en heb 2 minuten ervoor nog extra warm gelopen én twee minuten langer doorgelopen aan het eindging écht heel fijn, en de nieuwe kleren bevallen ook goed
fotos:
Shirt
[ afbeelding ]
Jas(maat M!!!)
[ afbeelding ]
Nu nog maar 2 keer Evy, en dan is deel 1 voorbij..
CF: ga jij nog door met 5 tot 10km?
En toch is er genoeg goede sportkleding die dat wel doenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
sportkleding is er ook niet om 'je lichaam mooi in uit te laten komen' maar op te sportenduh
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:47 schreef Chicolate het volgende:
Wat zie jij er ongelooflijk blij en gelukkig uit!(en kleren + lichaam zien er goed uit)
... eens even wat gaan rommelen met avondeten, niet zo'n trek in poffertjes dus ik ga maar tosti of gebakken ei ofzo maken ...
En al te hard gereden?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:57 schreef Jeipod het volgende:
Zo net mn eerste snelweg ritje gemaakt: DH > LWD. Ging wel goed, blij dat mn vriend eerste keer ff naast me zat en morgen alleen terug, omdat ie nu echt naar Tenerife gaat ...
Qua eten, gister dus cruesli en een pizza ... en vdaag weer pizza ... gatver de gatver ... magoed, heb ff niets in te brengen geloof ik vandaag.
Wel blij met mn auto ...
En dan zeg je dat bij deze foto alquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En toch zal ik dat soort sport kleding nooit mooi vinden, je lichaam komt er nooit mooi in uit
Post eens een foto danquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan zeg je dat bij deze foto alMoet je mijn fat ass eens zien in jazzpants
Ik heb wel een coole hoodie, dat scheelt.
En MB, ik heb hetzelfde blauwe jasje, en een tightalleen voor als ik 's avonds ga rennen, geen gezicht is het
Ja, ik ga ook tot de 10 km proberen, maar ik weet niet zeker of ik dat met Evy ga doen. Ik ga eerst even proberen mijn 5 km sneller te krijgen.
Hahaha, mooi nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Post eens een foto danvolgens mij vind ik dat bijna altijd mooier of je moet inderdaad erg dik zijn maar dat ben je toch niet?
Zomerrokjes mag ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hahaha, mooi niet![]()
Als ik ooit foto's van mijzelf ga posten, is het in leuke gebloemde zommerrokjes, maar niet in jazzpants of tights
Dat is wel een beetje veel.......en je had nog nooit alleen op de snelweg gereden?quote:
nee nog nooit snelweg gereden, maar het was heerlijk rustig, dus ff kijken hoe snel die ging, maar bij 160 geloofde ik het wel eigenlijk ...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje veel.......en je had nog nooit alleen op de snelweg gereden?
Als je harder gaat dan krijg je een punt
Let me tell you: mijn lijf is een beetje zoals dat van MB alleen heb ik iets meer kont.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zomerrokjes mag ook![]()
Maar nee van die sportbroeken en joggingbroeken ben ik nooit fan geweest
Zeker als je bent afgevallen mooi je lichaam laten zien in strakke sportkleding, beweegt ook lekkerder vind ik
Conlechequote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:56 schreef conleche het volgende:
Wat jullie ook aantrekken; het kan niet zo erg zijn als wat ik eind jaren 80, begin jaren '90 aanhad:
[ afbeelding ]
topje en oprolbroekje waren ook nog eens van glimmende stof en ik ging rustig met die grote creolen naar de sportschool. What was I thinking
Ik heb altijd jazzpants aan bij alle sporten die ik doequote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Let me tell you: mijn lijf is een beetje zoals dat van MB alleen heb ik iets meer kont.
Loop jij wel hard in een tight dan? Ik vind dat echt he-le-maal niets, hoewel het wel lekker zit. Maar da's ook een beetje psychischomdat die tight zo dun voelt alsof je in je panty loopt te rennen
Waarom niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:26 schreef freecell het volgende:
Conleche! Geniaal!
Ik ren altijd in een strakke joggingbroek die van onderen iets uitloopt. Zit geniaal en is ook goed te gebruiken voor wandklimmen en dergelijke. Jazzpants vind ik bij de meeste mensen niet echt mooi
Heb ik nu de verkeerde in mn hoofd?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het zijn niet van die glimmende dingen hezijn hetzelfde als een strekke joggingbroek eigenlijk
Jazzpants hebben rechte pijpen van een niet te dikke tricot. Meestal vrij strak om de bovenbenen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb ik nu de verkeerde in mn hoofd?
Ik vind zowel leggingstof als taps toelopende pijpen heel eng
die heb ik ook, zit heerlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:26 schreef freecell het volgende:
Conleche! Geniaal!
Ik ren altijd in een strakke joggingbroek die van onderen iets uitloopt. Zit geniaal en is ook goed te gebruiken voor wandklimmen en dergelijke. Jazzpants vind ik bij de meeste mensen niet echt mooi
Jaa, lekker hè?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:35 schreef ColdFeet het volgende:
Thumbs up voor minilotje! Hier was Mr. CF zo halverwege zijn saladeEn het was lekker! Had rosbieflapjes genomen en ze voor het grillen bestreken met de dressing
Nou ja, ik koop hoogstens een keer of zes per jaar een bak ijs, dus áls ik dan eens ijs koop, dan kies ik graag voor BJ omdat ik die echt héééél lekker vind.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:27 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb nog nooit uberhaupt Ben & Jerry's op ... omdat het godsgruwelijk duur is (en ik bang ben dat ik het té lekker vind en uiteindelijk iedere week een bak leegeet, dat kost teveel). Maar die klinkt ook wel erg lekker.
Laat je weten hoe hij was?
Ze hadden volgns mij nauwelijks vrouwenkleding ingekocht. Ik ben bij twee aldi's geweest en overal grote stapels mannenhardloopspul in XL-XXL. Ik heb 1 vrouwenshirtje weten te vinden, wel een fantastisch ding trouwensquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
komt ook wel bij dat het shirt een heren-model is: de damesmodellen waren getailleerder, maargoed, díe hadden ze niet meer
Ja, ik laatst! Ik vond hem wel erg lekker eigenlijk, merkte het "low fat" alleen een beetje in de structuur, niet in de smaak. En de structuur was niet storend. De browniestukken waren érg lekker.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:23 schreef minilotje het volgende:
Oh, en ik heb Low Fat Chocolate Fudge Brownie van Ben & Jerry's gekocht.Ik koop niet zo vaak light dingen, maar ik was tóch wel erg benieuwd. Morgen maar eens als toetje gebruiken.
Hebben jullie 'm al wel eens op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 maart 2008 10:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, ik laatst! Ik vond hem wel erg lekker eigenlijk, merkte het "low fat" alleen een beetje in de structuur, niet in de smaak. En de structuur was niet storend. De browniestukken waren érg lekker.
Ik heb de hele bak leeggegetenAchgos (spoiler)! Wat zonde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond 'm trouwens helemaal niet zo lekker. Ik miste de volle, romige structuur nogal; ik vond het maar een waterige boel. Helemaal al dat geld niet waard. Nou ja, weet ik dat in elk geval.![]()
Mja, het was bij mij nog heel bevroren, dan merk je niet zo erg dat hij wateriger isquote:Op zondag 9 maart 2008 10:16 schreef minilotje het volgende:
[..]
Achgos (spoiler)! Wat zonde!![]()
Ik vond 'm trouwens helemaal niet zo lekker. Ik miste de volle, romige structuur nogal; ik vond het maar een waterige boel. Helemaal al dat geld niet waard. Nou ja, weet ik dat in elk geval.
Mja, ik haal ijs altijd een kwartiertje voor inname uit de vriezer.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, het was bij mij nog heel bevroren, dan merk je niet zo erg dat hij wateriger is
En aan de smaak kon ik het dus niet merken. Structuur idd wel een beetje.
Ik zou hem best nog eens weer kopen. (voorlopig even niet trouwens)
Haha, daar is anders niks mis mee!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:56 schreef conleche het volgende:
Wat jullie ook aantrekken; het kan niet zo erg zijn als wat ik eind jaren 80, begin jaren '90 aanhad:
[ afbeelding ]
topje en oprolbroekje waren ook nog eens van glimmende stof en ik ging rustig met die grote creolen naar de sportschool. What was I thinking
Wat deed jij ook alweer voor werk? In de zorg?quote:Op zondag 9 maart 2008 13:46 schreef freecell het volgende:
Ik heb om 12 uur gelunched met 2 broodjes mosterd en 20+ kaas. Verder een kop boillon en een sinaasappel.
Maar de thee is hier opnu zit ik dus de hele middag zonder thee op mn werk.
Dus nu ga ik maar water een roosvicee drinken
Zometeen eerst maar eens een appeltje. Ben benieuwd tot hoelaat ik vandaag moet werken. Officieel tot 6 uur, maar meestal laten ze me wel eerder los.
Dan heb je niet genoeg gegeten!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat doen jullie over het algemeen tegen het gevoel van honger hebben terwijl je net daarvoor gegeten hebt
Herkenbaar! Ik ga meestal wat doen, zodat ik word afgeleid. Of ik ga m'n tanden is eens fijn uitgebreid poetsen, dan heb je daarna ook geen trek meer. Anderen lossen het op door liters thee te drinken, maar dat werkt bij mij niet zo......quote:Op zondag 9 maart 2008 14:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat doen jullie over het algemeen tegen het gevoel van honger hebben terwijl je net daarvoor gegeten hebt
Ik heb zin om te snackenmaar zal er vast spijt van krijgen na dat alles op is, het gevoel dat alles voor niets is geweest
terwijl ik bijna bij mijn doelstelling gehaald heb.
Das niet altijd waar, het kan ook met schommelingen in je suikerspiegel te maken hebben. Wel is het zo als je de dingen eet die jij opnoemt dus volkoren producten en groenten ed. minder last van schommelingen zal krijgen, door de langzame koolhydraten. Maar stel, ik eet een groot bord met Chinees eten tot ik propje vol zit: een uur daarna heb ik geheid weer honger. Ook als ik 's avonds zwaar heb getafeld, dan heb ik 's ochtends als ik opsta enorme honger, terwijl dat natuurlijk best vreemd is!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:33 schreef minilotje het volgende:
[..]
Dan heb je niet genoeg gegeten!Opvullen met fruit en groenten, zou ik zeggen. Vooral groente. Ik heb altijd wel tomaatjes, komkommers en sla en paprika's en dergelijke in huis om mijn buik tevreden mee te houden. Omscheppen met een beetje olijfollie en wat peper en kruiden en klaar!
Dat heb ik nuquote:Op zondag 9 maart 2008 14:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik werk als woonbegeleider in de volwassen psychiatriequote:Op zondag 9 maart 2008 14:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat deed jij ook alweer voor werk? In de zorg?
Ik heb het heel vaak vlak na de luch en ik luch echt redelijk uitgebreid hoor!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:33 schreef minilotje het volgende:
[..]
Dan heb je niet genoeg gegeten!Opvullen met fruit en groenten, zou ik zeggen. Vooral groente. Ik heb altijd wel tomaatjes, komkommers en sla en paprika's en dergelijke in huis om mijn buik tevreden mee te houden. Omscheppen met een beetje olijfollie en wat peper en kruiden en klaar!
Da's ook zo, natuurlijk. In principe hoef je geen honger te hebben vlak nadat je gegeten hebt, maar dat hangt vooral af van wát je dan gegeten hebt. Als ik twee McDonaldshamburgers wegwerk dan lust ik een half uur later ook wel weer wat.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Das niet altijd waar, het kan ook met schommelingen in je suikerspiegel te maken hebben. Wel is het zo als je de dingen eet die jij opnoemt dus volkoren producten en groenten ed. minder last van schommelingen zal krijgen, door de langzame koolhydraten.
Hehe dit zou best kunnen werkenquote:Op zondag 9 maart 2008 14:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik ga meestal wat doen, zodat ik word afgeleid. Of ik ga m'n tanden is fijn uitgebreid poetsen, dan heb je daarna ook geen trek meer. Anderen lossen het op door liters thee te drinken, maar dat werkt bij mij niet zo......
Hier is het absoluut klote-weer. Op weg naar mn werk natgeregend op de fiets en nu nog steeds druilerig rotweer buiten. Ik krijg dan altijd neiging meer comfort-food te gaan eten. Veel zoet en zout en koolhydraten.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:22 schreef Chicolate het volgende:
Regent het bij jullie ook zo? Word er beetje chagarijnig van, zou naar vriendje gaan (al paar dagen niet meer gezien, en komende tijd geen momenten om met elkaar af te spreken door de toetsweek + slecht humeur daarvan) maar ik heb geen zin om nat te regenen. Is nu al verschoven van middag naar avond ... en dan voor het donker thuis zijn ... laat het stoppen met regenen
.
Afghanistan was 8 euro p.p. konden we helaas niet betalen..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:20 schreef Miss_S het volgende:
Ik vind Foam in Amsterdam altijd wel mooi, maar dat komt ook omdat ik van fotografie hou
Waarschijnlijk niet, ben blut. Heb mezelf op budget gezet, maar zit wel steeds naar het aankondigingsbord te kijken en weer te twijfelenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Met veel honger naar de supermarkt gaan is heel, heel slecht. Resultaat was gister een onnodige bak ijs... Vandaag maar naar de markt zodat ik weer wèl lekkere, gezonde dingen in huis heb.
Omearos: ga jij ook erheen (eels) dan? Ik ga naar utrecht.
Half Baked is geniaal lekker, als ik B&J's haal neem ik die. Combinatie van de brownie-versie en de cookie-dough-versiequote:Op zondag 9 maart 2008 10:38 schreef minilotje het volgende:
Mja, ik haal ijs altijd een kwartiertje voor inname uit de vriezer.![]()
Anders heb ik het idee dat ik het amper proef!
Nee, de volgende keer (in mei ofzo) maar weer gewoon een échte bak BJ!
Bij mij zit de oplossing iig niet in meer eten. Als ik niet toegeef aan dat hongergevoel vlak na het eten, is het na een tijdje namelijk vanzelf weer weg en heb ik pas weer honger tegen etenstijd. Tandenpoetsen of afleiding helpt dan om dat uurtje door te komenquote:Op zondag 9 maart 2008 14:46 schreef minilotje het volgende:
[..]
Da's ook zo, natuurlijk. In principe hoef je geen honger te hebben vlak nadat je gegeten hebt, maar dat hangt vooral af van wát je dan gegeten hebt. Als ik twee McDonaldshamburgers wegwerk dan lust ik een half uur later ook wel weer wat.Terwijl je met een bord volkoren pasta en een boel groenten makkelijk weer even uren vooruit kunt.
Ik hoor die tip trouwens vaker, tanden poetsen als je trek hebt. Ideaal gezien moet je natuurlijk gewoon de oorzaak van tussentijdse honger aanpakken, maar toch vind ik het wel een lollige tip. Sta je daar in de badkamer je gebit te schrobben terwijl je eigenlijk een zak chips zou willen!![]()
Eww, dat is vet vies man!quote:Op zondag 9 maart 2008 16:56 schreef Miss_S het volgende:
Gister trouwens wel aardig wat malibu op, was begonnen met 1 passoa sinaasappelsap maar ik wou niet de hele avond sap drinken dus toen maar pure malibu
Je houd niet van kokos?quote:Op zondag 9 maart 2008 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eww, dat is vet vies man!
Ik wil hardlopen!! Maar het is echt kloteweer en mijn eten zit me nog net iets te hoog.... Late lunch
Ik vond en vind het altijd erg lekkerquote:Op zondag 9 maart 2008 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja, zeker wel. Vandaag nog soep met kokosmelk erdoor gegeten!
Maar ik hou niet van Malibu
Geen last van gehad, maar ik heb dan ook nooit katers..........quote:Op zondag 9 maart 2008 17:32 schreef Ewelina het volgende:
KokosIk lust Malibu wel, maar gek ben ik er niet op. Bovendien veroorzaakt dat spul nare katers.
quote:Op zondag 9 maart 2008 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, dat zal het zijn: ik hou vooral van het volle, romige van kokos in hartige combinaties. Lempers bijvoorbeeldOf thaise stoofgerechten.
Ik hou ook niet zo van zoete drank. Met name Breezer vind ik bijzonder smerigquote:Op zondag 9 maart 2008 17:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Jaaa! Thaise groene curry met geurige rijst en koriander. Das toch wel 1 van mijn lievelingskostjes!
Malibu heb ik nog nooit op, maar ik neem aan dat het zoet is? Van dat soort zoete likeurtjes vind ik het wel eens lekker om van te nippen, maar het staat me snel tegen. Weet je wat ik nu lekker vind? Een advocaatje! Dat ga ik morgen maar weer eens kopen, heb er nu al zin in
Malibu zou ik niet echt zoet noemen.....maar wat wel weet ik ook nietquote:Op zondag 9 maart 2008 17:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Jaaa! Thaise groene curry met geurige rijst en koriander. Das toch wel 1 van mijn lievelingskostjes!
Malibu heb ik nog nooit op, maar ik neem aan dat het zoet is? Van dat soort zoete likeurtjes vind ik het wel eens lekker om van te nippen, maar het staat me snel tegen. Weet je wat ik nu lekker vind? Een advocaatje! Dat ga ik morgen maar weer eens kopen, heb er nu al zin in
Lempers jaquote:Op zondag 9 maart 2008 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, dat zal het zijn: ik hou vooral van het volle, romige van kokos in hartige combinaties. Lempers bijvoorbeeldOf thaise stoofgerechten.
Ik heb gisteravond nog lempers gegetenquote:Op zondag 9 maart 2008 18:19 schreef mordradead het volgende:
Lempers jaEnak! Volgende week familiefeest van m'n moeders kant dus iedereen neemt eten mee en thuis hebben we al een hele vriezer vol met lempers, risolles, pasteitjes en derlijke
Wat heb je gehad? Lekker hè, toetjes?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:06 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb vandaag ook een keer een klein toetje op
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heb je gehad? Lekker hè, toetjes?Ik probeer het heel erg tot max 1x per week te beperken.
karamelbavaroisquote:Op zondag 9 maart 2008 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heb je gehad? Lekker hè, toetjes?Ik probeer het heel erg tot max 1x per week te beperken.
Ik ook ... enige moment dat ik het écht oversla (wij hebben meestal vla of yoghurt trouwens, ijs/pudding/kwark ed zijn voor feestdagen en weekenden) is als ik die dag ook ga trainen. Schoppen op een maag waar een uur geleden zuivel in is gegaan, is bijzonder misselijkmakend en onprettigquote:Op zondag 9 maart 2008 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik eet bijna altijd een toetje. Soms ananas, soms vla/yoghurt, sorbetijs of lightvanille-ijs. Light cornetto's, Magnums, of soms ook eenvoudig een kopje koffie met een koekje, maar ik móet iets ter afsluiting, anders blijf ik onrustig, dat krijg ik er echt niet uit
Klinkt lekker!!quote:Op zondag 9 maart 2008 19:54 schreef Ewelina het volgende:
Ik eet regelmatig toetjesVanavond gegratineerde appels met wijnsiroop en vanilleroomijs
BIkkel!!!quote:Op zondag 9 maart 2008 17:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik! Ga! Stoer! Zijn! En! Nu! Rennen! In! De! Regen!
Nou ja, erna lekker douchen, da's wel een fijn idee!
Maar je zus grijpt toch wel in? Ze zei toch dat het genoeg wasquote:Op zondag 9 maart 2008 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Dag schatten van me, hier ben ik weer.
Heb ik nog iets gemist? Een relletje ofzo?![]()
.
Ik heb een geweldig weekend gehad, veel gekletst, lekker buiten geweest, (te) veel gegeten, (te) veel gedronken (deze week dus een balansWEEK) en te weinig geslapen, dus ik ga vroeg op bed en hopelijk ben ik dan morgen weer de oude. Heb zelfs vanmiddag nog even een paar uurtjes op bed gelegen, want ik was niet echt gezellig meer. Op een gegeven moment ontstaan er natuurlijk ook kleine irritaties. Ik weet bijvoorbeeld weer waarom ik beter nog geen kinderen kan nemen. Ze zijn even leuk, maar als je er een heel weekend mee opgescheept zit, worden ze irritant. En eigenlijk erger ik me dan het meest aan mezelf, want ik zou vroeger precies hetzelfde gedaan hebben als zij nu doen. Dus wat word ik eigenlijk een oude, mopperende zuurpruim
.
Oh, en mijn nichtje van 9 is echt hard op weg obesitas te ontwikkelen zeg. Vroeger wilde ze nooit eten en nu kan ze maar niet stoppen met eten. Mijn zus moest gisteren echt zeggen: "Nu is het klaar!". Ze bleef ook maar om patat vragen. Er was ook een gezette serveerster in het eettentje gisteren en daar zaten ze met z'n allen om te giebelen (bloedirritant en behoorlijk onbeleefd ook), maar als we een paar jaar verder zijn is mijn nichtje net zo, of nog erger. Ik snap niet dat mijn zus niet ingrijpt.
Anyway, eerst even wat mails typen en dan zal ik hier even bij lezen.
Volgens mij is dat ook het beste hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 21:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o en ik voel mij ook helemaal niet schudlig of vies of zo. wat ik sommige mensen dan wel hoor zeggen van o ik voel me zo naar en vies en schuldig. dat heb ik dus niet
aan de ene kant goed natuurlijk, gezonde relatie met eten
oh, ze zijn ook heel vet hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 21:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oh MB ik denk dat die mini loempiatjes heel ongezond zijn, want gefrituurd en zo. maar ik kan het mis hebben. en eigenlijk moet ik niks zeggen.
Ik voel me niet echt schuldig, want ik weet dat 't naar verhouding allemaal wel prima isquote:Op zondag 9 maart 2008 21:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o en ik voel mij ook helemaal niet schudlig of vies of zo. wat ik sommige mensen dan wel hoor zeggen van o ik voel me zo naar en vies en schuldig. dat heb ik dus niet
aan de ene kant goed natuurlijk, gezonde relatie met eten
maar aan de andere kant ook geen "engeltje" dat zegt hoe je moet eten en foei dat was slecht
ik voel me alleen schuldig over eten als ik in mn eentje het hele pak balisto's eet terwijl het voor 4 personen is (dus 6 reepjes ipv 1.5 per persoon.. maar het is zo lekker)
gefrituurde lijst?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
het schijnt dat ze ALLES bij de chinees frituren![]()
Maar je voelt je wel schuldig als je niet sport, toch?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik voel me niet echt schuldig, want ik weet dat 't naar verhouding allemaal wel prima ismáár, liever zou ik gewoon gezond eten, een zelfgebakken hamburger met wat rösti en sla met tomaat stond eigenlijk op het programma (de patat was al geschrapt)
en dan baal ik soms wel, dat René daar wat makkelijker in isen ja, het scheelt ons geld als we hier eten, en ja, het was laat, enz. enz. maar toch..
juist nu ik de knop om heb naar regelmatig en vooral bijna alleen gezond eten, vind ik het naar als ik een keer ongezond eet ALS de planning anders was. We plannen soms ook wel echt een friet-dagje inheerlijk
en dan voel ik me ook helemaal niet schuldig, zolang ik het zelf beslis en zelf de rest van mijn 'weekschema' heb om bij te komen
klinkt heel schuldig-voelend, ik weet het, maar ja.. ik wil niet weer in het patroon 'even wat makkelijks eten als het even niet uitkomt of LIJKT uit te komen' vallen, want dát was juist funest voor mijn kilo's
Denk ook dat er verschil in zit dat jij inderdaad niet bijna 10 kilo ben aangekomen sinds je hier bent begonnen, kennelijk kan je meer hebbenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hey maar.. jullie mogen mij ook best virtueel slaan hoor
ik heb het idee (is alleen een idee hè) dat er op 4 kaiserbroodjes heel heftig wordt gereageerd maar elke keer als ik dan een elelange lijst post dat het afgedaan wordt met. o maar jij bent toch dun. dan denk ik. hoppa we moeten hier allemaaal gezond etenof het is mijn verbeelding.. dat kan ook
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 21:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hey maar.. jullie mogen mij ook best virtueel slaan hoor
ik heb het idee (is alleen een idee hè) dat er op 4 kaiserbroodjes heel heftig wordt gereageerd maar elke keer als ik dan een elelange lijst post dat het afgedaan wordt met. o maar jij bent toch dun. dan denk ik. hoppa we moeten hier allemaaal gezond etenof het is mijn verbeelding.. dat kan ook
Ja, maar dat kwam omdat iedereen klaar was met eten en zij ineens nog een beschuit met hagelslag wilde hebben. Anders was het m'n zus niet eens opgevallen en van de patat zei ze ook niets.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar je zus grijpt toch wel in? Ze zei toch dat het genoeg was
als ik dat wel had kúnnen doen wel.. niet als ik een rustdag heb, maar dat komt omdat ik me van sporten WEL lekker ga voelen (ook als ik aanvankelijk geen zin heb) en van vet eten niet over het algemeen (opgestopte darmen enzoquote:Op zondag 9 maart 2008 21:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar je voelt je wel schuldig als je niet sport, toch?
Misschien met je zus er over praten, maar grote kans dat ze het niet wil horenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam omdat iedereen klaar was met eten en zij ineens nog een beschuit met hagelslag wilde hebben. Anders was het m'n zus niet eens opgevallen en van de patat zei ze ook niets.
Ik vond het echt niet normaal, hoor. En steeds maar zeuren over mijn cola light: "Bleh, cola light is vies" en zelf dan gewone cola drinken. Soms wilde ik bijna zeggen: "Over 5 jaar weeg jij 100 kg", maar dat vond ik dan ook weer zo kinderachtig en hard. Het is niet mijn verantwoordelijkheid, maar ook niet die van mijn nichtje. Mijn zus moet daar op letten, maar die is zelf ook weer aardig aangekomen de laatste tijd....
Zo, ik heb mail gehad van een vrouw die erg leuk klinkt. Zou ik dan alweer een date hebben binnenkort?.
quote:Op zondag 9 maart 2008 21:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, maar bij jou denk ik eigenlik diep binnenin: die is hartstikke slank, dus dan reageer je minder snel. Maar idd gezond is anders, dus:![]()
![]()
Dat zie je volgens mij vaak... dikke ouders hebben ook vaak dikke(re) kinderen. Ik vind dat ouders daar echt meer op moeten letten. Oa met eten, maar zeker ook met sporten!quote:Op zondag 9 maart 2008 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Dag schatten van me, hier ben ik weer.
Heb ik nog iets gemist? Een relletje ofzo?![]()
.
Ik heb een geweldig weekend gehad, veel gekletst, lekker buiten geweest, (te) veel gegeten, (te) veel gedronken (deze week dus een balansWEEK) en te weinig geslapen, dus ik ga vroeg op bed en hopelijk ben ik dan morgen weer de oude. Heb zelfs vanmiddag nog even een paar uurtjes op bed gelegen, want ik was niet echt gezellig meer. Op een gegeven moment ontstaan er natuurlijk ook kleine irritaties. Ik weet bijvoorbeeld weer waarom ik beter nog geen kinderen kan nemen. Ze zijn even leuk, maar als je er een heel weekend mee opgescheept zit, worden ze irritant. En eigenlijk erger ik me dan het meest aan mezelf, want ik zou vroeger precies hetzelfde gedaan hebben als zij nu doen. Dus wat word ik eigenlijk een oude, mopperende zuurpruim
.
Oh, en mijn nichtje van 9 is echt hard op weg obesitas te ontwikkelen zeg. Vroeger wilde ze nooit eten en nu kan ze maar niet stoppen met eten. Mijn zus moest gisteren echt zeggen: "Nu is het klaar!". Ze bleef ook maar om patat vragen. Er was ook een gezette serveerster in het eettentje gisteren en daar zaten ze met z'n allen om te giebelen (bloedirritant en behoorlijk onbeleefd ook), maar als we een paar jaar verder zijn is mijn nichtje net zo, of nog erger. Ik snap niet dat mijn zus niet ingrijpt.
Anyway, eerst even wat mails typen en dan zal ik hier even bij lezen.
Dat laatste is zeker ook niet goed voor kinderenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat zie je volgens mij vaak... dikke ouders hebben ook vaak dikke(re) kinderen. Ik vind dat ouders daar echt meer op moeten letten. Oa met eten, maar zeker ook met sporten!
Alhoewel mijn moeder precies het tegenovergestelde deed... zeggen dat ik TE DIK wasbij een gewicht van 45 (!!!) kg zei ze dat nog
nog even een reactie op dezequote:Op zondag 9 maart 2008 21:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat zie je volgens mij vaak... dikke ouders hebben ook vaak dikke(re) kinderen. Ik vind dat ouders daar echt meer op moeten letten. Oa met eten, maar zeker ook met sporten!
Alhoewel mijn moeder precies het tegenovergestelde deed... zeggen dat ik TE DIK wasbij een gewicht van 45 (!!!) kg zei ze dat nog
Neemt je zus je ouders ook niets kwalijk?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nog even een reactie op deze
mijn ouders zijn ook dik![]()
Ze houden van lekker eten, en er is altijd genoeg, en hmwah, ze weten ook niet echt van stoppen. Ze zitten allebei gok ik zo rond de 110 kilo?
Het feit dat ik veel gesport heb, maakt dat ik vrij doornsee was: niet heel slank, maar het veel en vet eten werd redelijk gecompenseerd. Bij mijn zusje was dit anders: die sportte een stuk minder, en was écht dik.. 90 kilo op haar 16e...
Toen zij hierna meer ging sporten is het helemaal goed gekomen, en ziet ze er nu best goed uit![]()
En ik ben door studie toen minder gaan sporten, maar had wel die eetgewoontes meegekregen én ging het dus fout
Nu ik én weer meer beweeg en mijn levens- en eetstijl heb aangepast, gaat het helemaal geweldig..
Al met al neem ik het mijn ouders niet kwalijk: ze wilden ons niets tekort doen komen, al hoop ik wel dat ze binnenkort ook wat gezonder gaan eten, al zijn ze al een stapje in de goede richting: geen boter meer (veeel!!!!!) maar olijfolie
Klinkt wel een beetje als mijn oudersquote:Op zondag 9 maart 2008 22:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Toen ik in twee maanden 10 kg aankwam zeiden m'n ouders er zeker wel wat van (Bmi van van 19 naar 23 of zo) en toen ik 5-10kg zwaarder woog dan nu zeiden ze wel van, pas je op, je begint nu wel echt een buikje te krijgen etc. (en volkomen terecht)
Ik neem mijn ouders ook niets kwalijk, ik denk dat ze gewoon niet beter wisten. Ik zie nu wel in dat ze het wel verkeerd hebben aangepakt wat mij & eten betreft. Als ik als kind niet al zoveel sportte was ik pas echt een tientonnertje gewordenquote:Op zondag 9 maart 2008 22:13 schreef Miss_S het volgende:
Ik neem mijn ouders ook niet echt iets kwalijk (want alles is goed gekomen) maar het was wel hun schuld dat ik overgewicht had
inderdaadquote:Op zondag 9 maart 2008 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem mijn ouders ook niets kwalijk, ik denk dat ze gewoon niet beter wisten. Ik zie nu wel in dat ze het wel verkeerd hebben aangepakt wat mij & eten betreft. Als ik als kind niet al zoveel sportte was ik pas echt een tientonnertje geworden![]()
En ik zie al dat ik niet de enige was die dit weekend nogal ongezond heeft gegetenAllemaal morgen gezond eten!
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem mijn ouders ook niets kwalijk, ik denk dat ze gewoon niet beter wisten. Ik zie nu wel in dat ze het wel verkeerd hebben aangepakt wat mij & eten betreft. Als ik als kind niet al zoveel sportte was ik pas echt een tientonnertje geworden![]()
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ik eet niet veeheeeel!quote:Op zondag 9 maart 2008 21:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Net zoals minilotje ook meer of anders kan eten dan de meeste hier
Daarom zei ik ook veel/anders omdat veel inderdaad vaak niet kloptquote:Op maandag 10 maart 2008 09:04 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ik eet niet veeheeeel!Mijn lijstje van gisteren:
Brunch (laat uit bed) - Dubbele volkoren boterham met rosbief, komkommer, eikenbladsla, tomaat, waterkers en een toefje mosterdmayonaise. Verder een hand rozijnen en een trosje druiven
Tussendoor - een appel en een peer
Avondeten - Stoofpotje van kipfilet, rode ui, lente-ui, knoflook, paksoi, bleekselderij en witte wijn met daarnaast een schepje zilvervliesrijst. Een banaantje als toetje.
Wel heb ik gisteren echt amper bewogen, ik heb noodgedwongen bijna elf uur achter elkaar achter mijn computer gezeten. Toen ik uit bed kwam vanmorgen klonken mijn schouders als een zak knikkers.
Vandaag maar even wat actiever zijn.
En speciaal voor PF: jeeeeeeeeeezus, wat heb jij beroerd gegeten! Slappeling!![]()
Zo goed?
Geeft niks hoor.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:12 schreef Viking84 het volgende:
Het ziet er naar uit dat we weer water hebben. De wc kan weer doorgespoeld worden en ik kan dus douchen. We hadden nog wel flesjes water in de koelkast staan, dus ik had nog wel kunnen tandenpoetsen en m'n gezicht kunnen wassen, maar ik voel me toch maar vies als ik niet kan douchen.
Minilotje moet zich voortdurend verdedigen hè. Komt ook geen einde aan
.
Succesquote:Op maandag 10 maart 2008 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
en hier is geen wiebelwc meer![]()
en de meneer van de onderhoudsdienst kwam lekker vroeg, dus kan nog even wat aan school doen, ontbijten, en dan hardlopen voordat ik naar Nijmegen ga
![]()
78,6 hierhet was te verwachten
maar deze week gaat dat er weer af, tot onder de 77, vind ik
Niet meer ongezond eten deze week iig, daar ga ik zó van genieten!!
Dat is wel erg vervelendquote:Op maandag 10 maart 2008 09:52 schreef freecell het volgende:
Fuck
We hebben dus weer water, handig met douchen, plassen enzovoort, máár, er is nog wel een kookadvies van minimaal 2 minuten. Dat kookadvies houdt minstens nog 20 uur en volgens die Groningen-site en paar dágen aan.
Normaal zou ik denken: 'ok' en het koken en opdrinken, maar ik ben nu een risicogroep met mn zwangere buik en moet het eigenlijk niet drinken tot het kookadvies is opgeheven
En geen water meer te koop in heel Groningen. Tussen 8 en 8.15 zijn alle supermarkten volledig leeggehamsterd
Haha, ja. Beschaving is maar een dun laagje dat je zó kunt wegkrabben: voor je het weet beginnen mensen met elkaar op de vuist te gaan voor een kratje Bar-le-Duc!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:52 schreef freecell het volgende:
En geen water meer te koop in heel Groningen. Tussen 8 en 8.15 zijn alle supermarkten volledig leeggehamsterd
dank je welquote:
Lukt vast, het gaat je zó goed af de laatste tijd!quote:Op maandag 10 maart 2008 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank je wel
al lees ik net dat ik zei 'onder de 77' ik bedoelde eigenlijk 'tot een getal onderin de 77
maar onder de 77 zou ik ook geen straf vinden
Ik kwam een vriendin tegen bij de supermarkt die al een hele stapel bij langs was geweest (zocht water voor haar omaquote:Op maandag 10 maart 2008 09:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is wel erg vervelenden de supermarkten iets verder weg zijn geen optie?
wie weetquote:Op maandag 10 maart 2008 10:04 schreef minilotje het volgende:
[..]
Lukt vast, het gaat je zó goed af de laatste tijd!
Zeg, waar kan ik die Evy-lessen eigenlijk vinden? Niet dat ik ooit van mijn leven zou gaan hollen, maar ik ben wél nieuwsgierig naar hoe het klinkt!
Zohee, ik zit het een beetje te lezen op Nu.nlquote:Op maandag 10 maart 2008 10:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kwam een vriendin tegen bij de supermarkt die al een hele stapel bij langs was geweest (zocht water voor haar oma) maar die zei dat de hele stad uitverkocht was.
Ik eet trouwens ook het liefst "minilotje style"quote:Op maandag 10 maart 2008 09:21 schreef minilotje het volgende:
[..]
Geeft niks hoor.Ik stoor me er niet aan ofzo.
Goed dat je weer water hebt!Een tijdje geleden was de hele waterafvoer hier in de flat verstopt, en dan merk je pas hoe handig het is als het gewoon wél werkt!
Ik heb ze wel op mijn computer staan maar hoe je ze in een zip zet geen idee eerlijk gezegd.....quote:Op maandag 10 maart 2008 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
dan doe ik even een oproepje in beide topics:
Wie heeft voor mij een zipje met Evy2????had ik ze nu toch maar alvast gedownload
Ja, het is wel hectisch in de stadquote:Op maandag 10 maart 2008 10:07 schreef minilotje het volgende:
[..]
Zohee, ik zit het een beetje te lezen op Nu.nl
Scholen dicht, ziekenhuizen die zondagsdiensten draaien. Het is me verdorie nogal wat!
Ik zie dat iemand in de dieetclub al helptquote:Op maandag 10 maart 2008 10:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Met winrar of winzip
heel makkelijk
idemquote:Op maandag 10 maart 2008 11:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ziet er leuk uit dat hoepelen maar ik twijfel nog steeds
Zwanger?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:11 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb net een kom melk met muesli op, en ik ben nu misselijk maar heb nog wel honger
Wat voor apparaten hebben jullie thuis?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:22 schreef Miss_S het volgende:
Touwtje springen wil ik ook weer mee beginnen
Maar dat vind ik vooral leuk in de zomer in de tuin
Net een schema uitgeprint voor mij en mijn moeder met alle fitnessapparaten die we thuis hebben zodat we steeds in kunnen vullen hoelang we iets doen.
Vanavond de 1e keer
er zijn bij ons op de sportschool dus echt touwtjespringlessenquote:Op maandag 10 maart 2008 11:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oh ik ga sowieso wel touwtje springen.. wil het altijd nog eens met van die truucjes kunnen
(en gelijk goed onderdeel voor mn boks conditie)
quote:Op maandag 10 maart 2008 11:24 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Wat voor apparaten hebben jullie thuis?
Ik vind het erg fijn dat je kan afwisselenquote:Op maandag 10 maart 2008 11:27 schreef Sylvana het volgende:
Dat is idd een aardige verzameling apparaten zeg. Ik zou alleen de crosstrainer wel genoeg vinden
Die word hier ook het meeste gebruiktquote:Op maandag 10 maart 2008 11:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Zo'n loopband in huis lijkt me idd wel fijn
Ik probeer wel vaak iets te doen voor mijn lijf dat wat concreter is dan het algemene voornemen om gezond te eten of veel te bewegen.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:52 schreef Miss_S het volgende:
Ik vraag me af of ik vandaag iets ga doen dat goed is voor mijn gewicht (behalve gewoon goed eten)
Klinkt inderdaad kinderachtig maar niet op de verkeerde manier, lijkt me erg fijn als je zo leeft.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:40 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ik probeer wel vaak iets te doen voor mijn lijf dat wat concreter is dan het algemene voornemen om gezond te eten of veel te bewegen.
Zo van, vandaag ga ik:
(bijvoorbeeld)
- een stevig rondje door mijn hele dorp lopen (duurt zo'n twee uur) en alles fotograferen dat me opvalt
- kijken hoe ver ik mijn lijf allerlei kanten op kan strekken, en dan 's avonds nog eens, om te vergelijken
- drie soorten onbekend fruit kopen bij een schimmig tokootje, en dat fruit ook echt opeten
- een potje heel beroerd voetballen buiten met mijn lief, die er ook niks van kan
- 's avonds een keer niks doen, niks lezen, geen tv kijken, niet computeren en heel vroeg naar bed
- een uurtje of wat roeien of kanovaren in de Efteling (ik heb een Eftelingabonnement, dus dat is makkelijk)
- vijf liter supergezonde soep koken en per halve liter invriezen
- mijn lief een robuuste, langdurige massage te geven (vermoeiend!)
- een uur lang (per been) proberen om op één been te staan, want mijn evenwicht laat nogal te wensen over
- bloot voor de spiegel staan en alles eens goed en objectief bekijken
- minstens tien nieuwe vegetarische recepten zoeken om uit te proberen, want ik ben nog niet zo goed in vegetarisch koken
- stiekem een proefles volgen van een sport waar ik nooit van mijn leven mee verder zou willen![]()
- allerlei verschillende meeneemmixzakjes maken met nootjes, gedroogd fruit en granen enzo voor in de auto en in onze tassen
- ademhalings- en ontspanningsoefeningen uitvoeren op een dekentje in de huiskamer
Het lijkt misschien stom en kinderachtig, maar ik haal er echt veel lol uit om mezelf dat soort opdrachtjes te geven. Ik moet echt plezier hebben in een gezonde levensstijl, anders hou ik het niet vol. Ik vind het altijd heel knap als mensen de discipline hebben om dingen te doen die ze maar zo-zo vinden. Wat dat betreft ben ik jammer genoeg net een klein kind, ik vind het enorm lastig om iets vol te houden dat ik niet heel leuk vind. Gelukkig zijn er heel veel leuke dingen, en zodoende breng ik de dagen waarop ik niet werk eigenlijk een stuk gezonder en actiever door dan de dagen waarop ik wél werk.
Herkennen jullie dat?
Ik kan ook maar moeilijk begrijpen dat er mensen zijn die zich vervelen als ze om wat voor reden dan ook thuis zitten zonder iets om handen te hebben. Ik zal het wel van mijn moeder hebben, die is ook al dertig jaar zielsgelukkig als huisvrouwtje met overdreven veel vrije tijd. Dat zou mij ook wel liggen, maar je wordt er zo blut van!![]()
Maar er zijn blijkbaar ook heel veel mensen die er niet aan moeten denken om veel thuis te zijn, mensen die nerveus worden als hun vakantie langer dan twee weken duurt.
Hoe zijn jullie daar eigenlijk in?
Ach, aan de andere kant is het ook wel leuk om sociaal te zijn, toch? Ik kan het altijd prima met mensen vinden, maar omdat ik het in mijn eentje of gewoon met mijn lief prima naar mijn zin heb, ben ik een ramp op vriendschappelijk gebied. Ik vergeet afspraken, ik bel nooit en ik wil niet winkelen.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zou zelf echt een lijst moeten maken met dingen waarvan ik denk van hey dat is leuk zeg! En die dan ook doen want 90% van de tijd voor ik echt niks uit, heel saai en vermoeiend. En ik vind het ook vervelend dat ik iemand anders nodig lijk te hebben om het leuk te vinden..
Maar dat *is* ook heel erg leuk!quote:Op maandag 10 maart 2008 11:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind lezen vooral heel leuk als ik samen met iemand lees. Dus ieder z'n eigen boek en dan gezellig zitten
Sociaal zijn is ook wel vermoeiend. Ik ben niet super sociaal.. 1 op 1 contact ben ik het beste in en in grote groepen word ik heel stil en heb ik opeens moeite met verstaanbaar praten. Terwijl vrienden mij een grote aandachtstrekker/lawaaimaker etc vindenquote:Op maandag 10 maart 2008 11:51 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ach, aan de andere kant is het ook wel leuk om sociaal te zijn, toch? Ik kan het altijd prima met mensen vinden, maar omdat ik het in mijn eentje of gewoon met mijn lief prima naar mijn zin heb, ben ik een ramp op vriendschappelijk gebied. Ik vergeet afspraken, ik bel nooit en ik wil niet winkelen.Volgens mij ben jij een veel leuker iemand om bevriend mee te zijn!
Ik ben in allebei wel goed. Ik ben best wel sociaal van mezelf, vind het helemaal niet erg om in grote groepen te rondhangen ofzo. Zoals bij Peters voetbalelftal, ik heb ze nu 2 keer gezien, maar voel me er al hartstikke thuis en zit dus rustig de hele middag en avond samen met ze in de kantine en dan hebben we de grootste lol. Maar alleen thuis vermaak ik me ook prima met een stapel tijdschriften of door in mn eentje te gaan winkelen ofzo ( dat doe ik wel het liefst in mn eentje, kan ik zelf beslissen naar welke winkels ik ga en hoe lang ik er blijf enzo)quote:Op maandag 10 maart 2008 11:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Sociaal zijn is ook wel vermoeiend. Ik ben niet super sociaal.. 1 op 1 contact ben ik het beste in en in grote groepen word ik heel stil en heb ik opeens moeite met verstaanbaar praten. Terwijl vrienden mij een grote aandachtstrekker/lawaaimaker etc vinden
Ik vergeet eigenlijk nooit afspraken, bel zelf ook wel vaak en hou van winkelenMaar is wel vermoeiend als je dan niet meer helemaal jezelf bent maar je ongemerkt aangaat passen aan andere mensen. Lijkt mij veel fijner als je alleen aan jezelf genoeg hebt en niet steeds bevestiging in anderen hoeft te zoeken..
Ik moet alleen om de 5 sprongen steeds naar de wc das wel irritantquote:Op maandag 10 maart 2008 11:22 schreef Miss_S het volgende:
Touwtje springen wil ik ook weer mee beginnen
Maar dat vind ik vooral leuk in de zomer in de tuin
Mja, als het inderdaad dáárin zit dan kan ik me voorstellen dat je daar wel een beetje van baalt. Het kan geen kwaad om zulke goede vriendjes met jezelf te worden dat je het op een onbewoond eiland wel naar je zin zou hebben, maar da's niet voor iedereen heel makkelijk denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik vergeet eigenlijk nooit afspraken, bel zelf ook wel vaak en hou van winkelenMaar is wel vermoeiend als je dan niet meer helemaal jezelf bent maar je ongemerkt aangaat passen aan andere mensen. Lijkt mij veel fijner als je alleen aan jezelf genoeg hebt en niet steeds bevestiging in anderen hoeft te zoeken..
Tja, ligt er ook aan hoe ik me voel, maar ik ga bijvoorbeeld op een vrije dag rustig in mn eentje naar de sauna, of winkelen in een andere stad, of spontaan naar een vriend aan de andere kant van het land toe. Ik ben erg flexibel wat dat betreft. Als ik gewoon goed in me vel zit en niet teveel last van mn gezondheid heb, dan ben ik erg spontaan in dingen doen. Maar ook vaak zat dat ik net als jij de hele dag thuis achter de computer zit.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar stel he. Je hebt een vrije dag. Je wordt wakker. Wat doe je dan?
Ik: zet computer aan, kliert wat met broertje, eten, computeren, eten, o hey het is alweer avond :/
Ik kom echt niet op het idee van ey swa.. ga wat doen dann
Nee nu ik thuis train niet meer, alleen afentoe dingen met kleine gewichtjesquote:Op maandag 10 maart 2008 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, doe je geen krachttraining? Dat vond ik stiekem altijd het leukste, bij je sportschool.
Ja?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:54 schreef freecell het volgende:
Thee drinken mag welGewoon het water in een pannetje minimaal 2 minuten goed doorkoken!
Viking, doorkoken is the magic word. En dat is lastig omdat de gemiddelde waterkoker afslaat als het water kookt.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja?.
In een pannetje? Maar in een waterkoker kookt het water toch ook gewoon? Dan is het toch ook goed?.
als je daar maar even mee wacht tot ik weer thuis benquote:Op maandag 10 maart 2008 13:37 schreef minilotje het volgende:
Filmpje op Youtube!
(Ennnn wég anonimiteit! Als ik het te genant vind worden haal ik 'm gewoon weer offline)
Ik heb gebeld met de mensen van de crisisdienstquote:Op maandag 10 maart 2008 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, in jouw geval zou ik het nog maar iets langer koken! En ik heb er verstand van
Ik heb hier toevallig nog een boek staan over overlevingstijden van allerhande viezigheden in waterquote:Op maandag 10 maart 2008 15:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb gebeld met de mensen van de crisisdienst. Mij is aangeraden om het zeker 4 minuten te koken en dan nog maximaal een glas per dag te drinken.
Hoog tijd dat ze dat kookadvies weer opheffen dusMaar waarschijnlijk duurt dat nog een paar dagen.
Maar Viking kan het gewoon doorkoken voor theeIk zet thee van spa blauw.
ik heb dus nog nooit demiwater gedronken, hoe smaakt dat dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb hier toevallig nog een boek staan over overlevingstijden van allerhande viezigheden in waterWil wel even zoeken wat de knelpunten zijn
Heb je nog spa blauw weten te bemachtigen dan?
Ik vind spa blauw eigenlijk helemaal niet lekker; ze adverteren met 'het zuiverste water', maar ik vind het dus echt smaken alsof je demi-water drinkt....![]()
Ik heb lekkere thee! Rooibos-Orange/lemon/lime![]()
En heel zondig edoch smakelijk, een klein zelfgebakken sinaasappel-chocoladecakeje erbij
Hahaha, echt niet?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:35 schreef teigan het volgende:
[..]
ik heb dus nog nooit demiwater gedronken, hoe smaakt dat dan?
Ik ben net een klein kind wat dat betreft (nou ja, wel met een bescheiden dosis gezond verstand): als het geen kwaad kan, probeer ik het.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:59 schreef teigan het volgende:
nee, er is bij mij teveel gehamerd op het feit dat alles wat je op de labzaal gebruikt niet is om te consumeren gok ik..
Er staat geen tv bij maar neem wel soms mijn laptop meequote:Op maandag 10 maart 2008 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Miss-S, kijk je wel TV onder het sporten?
Welke sport?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:40 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ik probeer wel vaak iets te doen voor mijn lijf dat wat concreter is dan het algemene voornemen om gezond te eten of veel te bewegen.
Zo van, vandaag ga ik:
(bijvoorbeeld)
- stiekem een proefles volgen van een sport waar ik nooit van mijn leven mee verder zou willen![]()
Ik heb m'n lunch nog niet eens op, maar ik denk dat ik die vandaag oversla. Zit in een heel verkeerd ritme want heb vanacht tot 05h00 Desperate Housewives zitten liggen kijken.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:12 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb mijn avondeten alweer op andijviestamppot met een schnitzel erbij
Om 6 uur fitnessen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |