abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57247438
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:15 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche!!! Generatiekloof

Yeah baby, rub it in!!
pi_57247583
Conleche! Geniaal!

Ik ren altijd in een strakke joggingbroek die van onderen iets uitloopt. Zit geniaal en is ook goed te gebruiken voor wandklimmen en dergelijke. Jazzpants vind ik bij de meeste mensen niet echt mooi
pi_57247612
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:26 schreef freecell het volgende:
Conleche! Geniaal!

Ik ren altijd in een strakke joggingbroek die van onderen iets uitloopt. Zit geniaal en is ook goed te gebruiken voor wandklimmen en dergelijke. Jazzpants vind ik bij de meeste mensen niet echt mooi
Waarom niet?
Het zijn niet van die glimmende dingen he zijn hetzelfde als een strekke joggingbroek eigenlijk
pi_57247631
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom niet?
Het zijn niet van die glimmende dingen he zijn hetzelfde als een strekke joggingbroek eigenlijk
Heb ik nu de verkeerde in mn hoofd?
Ik vind zowel leggingstof als taps toelopende pijpen heel eng
pi_57247684
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Heb ik nu de verkeerde in mn hoofd?
Ik vind zowel leggingstof als taps toelopende pijpen heel eng
Jazzpants hebben rechte pijpen van een niet te dikke tricot. Meestal vrij strak om de bovenbenen.
Volgens mij is het bij veel vrouwen een relatief flatteus model.
pi_57247846
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:26 schreef freecell het volgende:
Conleche! Geniaal!

die heb ik ook, zit heerlijk alleen issie nu te groot (zit helaas geen touwtje oid in ) dus moet op zoek naar een soortgelijke.. vandaar nu die charmante witte broek
Ja doei.
pi_57248643
Conleche

Ik heb een heerlijke, iets dikkere joggingbroek ... gekocht voor de gymlessen, omdat ik dan toch grootste deel van de tijd stilstond en het anders zo koud kreeg ... maar echt een heerlijke broek, nu voor "het-regent-ik-ben-nat-en-nu-wil-ik-een-warme-makkelijke-broek" dagen ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57250967
Ik heb een legergroene jazzpants voor pole fitness Zit heerlijk

En ik heb een mooie outfit gezien van Nike, als ik strak genoeg ben mag ik 'm kopen van mezelf
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57252233
Ik loop gewoon lekker in een tight! Het ding blijft vooral goed op zn plek zitten en ik krijg dus geen geirriteerde huid van schuivende kleding. Werkt perfect.
Gister nog een nieuwe tight erbij gekocht bij de Aldi. Zo'n 7/8e ding. Staat ook erg leuk.

Ik vind wijde pijpen trouwens ontzettend irritant met hardlopen, die dingen zwiepen dan steeds tegen je benen aan. Niet mijn ding.

Geweldige aerobic outfit trouwens Conleche! Was dat dan ook nog zo'n string die je over je broek heen droeg?
pi_57252250
Ik vind je jasje leuk staan MoBlo

Ik hou zelf wel van strakke sportkleding, ik heb voor in de sportschool ook een zwarte broek gekocht van leggingstof zeg maar, tot aan mijn knieeen en dan met zo'n touwtje. Ook een in het blauw maar wat dikkere stof en een iets wijder model. Daarboven gewoon vaak een topje met spaghetti bandjes. Beweegt ook veel lekkerder vind ik.

Ik was net naar de kermis Iemand kreeg het geweldige idee om in dit ding te gaan zitten. 55 meter hoog, en gaat over de kop maar wat een uitzicht over Amsterdam, en het lijkt net of je vliegt Echt ongelofelijk...ik ga sowieso altijd wel alle attracties in, maar dit was echt geweldig

pi_57252324
Terugvindreactie.
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:35 schreef ColdFeet het volgende:

Thumbs up voor minilotje! Hier was Mr. CF zo halverwege zijn salade En het was lekker! Had rosbieflapjes genomen en ze voor het grillen bestreken met de dressing
Jaa, lekker hè? Ik had het zelf maar één keertje eerder gemaakt een tijdje geleden, dus ik was gisteren ook wel weer blij verrast door de smaak. Vooral de limoen maakt het zó lekker! Ik gebruik te weinig limoenen. Vaker doen! Gezond ook.

Oh, en ik heb Low Fat Chocolate Fudge Brownie van Ben & Jerry's gekocht. Ik koop niet zo vaak light dingen, maar ik was tóch wel erg benieuwd. Morgen maar eens als toetje gebruiken.
Hebben jullie 'm al wel eens op?

Oh, en ik heb voor hoopdance-les een grijze, wijd uitlopende joggingbroek met een bloemenborduursel.
Maar charmant vind ik 'm niet. Geen enkele sportbroek lijkt flatteus te zijn zo rond mijn achterwerk.
pi_57252417
Ik heb nog nooit uberhaupt Ben & Jerry's op ... omdat het godsgruwelijk duur is (en ik bang ben dat ik het té lekker vind en uiteindelijk iedere week een bak leegeet, dat kost teveel). Maar die klinkt ook wel erg lekker .

Laat je weten hoe hij was?
pi_57252473
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:27 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb nog nooit uberhaupt Ben & Jerry's op ... omdat het godsgruwelijk duur is (en ik bang ben dat ik het té lekker vind en uiteindelijk iedere week een bak leegeet, dat kost teveel). Maar die klinkt ook wel erg lekker .

Laat je weten hoe hij was?
Nou ja, ik koop hoogstens een keer of zes per jaar een bak ijs, dus áls ik dan eens ijs koop, dan kies ik graag voor BJ omdat ik die echt héééél lekker vind.
En zo vallen de kosten op jaarbasis nogal mee natuurlijk!
  zondag 9 maart 2008 @ 06:51:38 #89
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57257719
goedemorgen

ik ben natuurlijk de 1e, arme ik...... (moet werken zo).
ik heb gewoon normale trainingsbroeken, heb eentje die bij mijn trainingspak van volleybal hoort, maar die is nogal kort... dan heb ik nog een (te) grote Puma, maar die zit zoooo lekker, en dan nog een joggingbroek van Panzeri (italiaans volleybalmerk) en die zit lekker en verkrijgbaar in lengtematen

maar als ik echt ga sporten gaat die lange broek uit hoor en draag ik shorts.. veel makkelijker
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57257860
Goedemorgen Slanksters Ik heb een aantal dagen niet bijgelezen, en kom er vandaag ook helemaal niet aan toe want vandaag is vriendlief jarig dus feest .

Ik ga vast koken want er blijven nogal wat mensen eten vanavond.. dingen die ik ga maken:

• Zelfgemaakte uiensoep
  • Zelfgemaakte tomatensoep
  • Brood uit de broodbakmachine
  • Pastasalade
  • Gewone salade
  • Frittata
  • Wraps
  • En een hele grote appelcrumble

Allemaal best heel gezond en lekker Dus nu gauw weer de laptop uit want er moet gekookt worden!
  • pi_57258266
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 17:24 schreef motorbloempje het volgende:

komt ook wel bij dat het shirt een heren-model is: de damesmodellen waren getailleerder, maargoed, díe hadden ze niet meer
    Ze hadden volgns mij nauwelijks vrouwenkleding ingekocht. Ik ben bij twee aldi's geweest en overal grote stapels mannenhardloopspul in XL-XXL. Ik heb 1 vrouwenshirtje weten te vinden, wel een fantastisch ding trouwens
    pi_57258344
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 22:23 schreef minilotje het volgende:

Oh, en ik heb Low Fat Chocolate Fudge Brownie van Ben & Jerry's gekocht. Ik koop niet zo vaak light dingen, maar ik was tóch wel erg benieuwd. Morgen maar eens als toetje gebruiken.
    Hebben jullie 'm al wel eens op?
    Ja, ik laatst! Ik vond hem wel erg lekker eigenlijk, merkte het "low fat" alleen een beetje in de structuur, niet in de smaak. En de structuur was niet storend. De browniestukken waren érg lekker.
    Ik heb de hele bak leeggegeten
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_57258450
    quote:
    Op zondag 9 maart 2008 10:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, ik laatst! Ik vond hem wel erg lekker eigenlijk, merkte het "low fat" alleen een beetje in de structuur, niet in de smaak. En de structuur was niet storend. De browniestukken waren érg lekker.
    Ik heb de hele bak leeggegeten
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Achgos (spoiler)! Wat zonde!
    Ik vond 'm trouwens helemaal niet zo lekker. Ik miste de volle, romige structuur nogal; ik vond het maar een waterige boel. Helemaal al dat geld niet waard. Nou ja, weet ik dat in elk geval.
    pi_57258590
    quote:
    Op zondag 9 maart 2008 10:16 schreef minilotje het volgende:

[..]

Achgos (spoiler)! Wat zonde!
    Ik vond 'm trouwens helemaal niet zo lekker. Ik miste de volle, romige structuur nogal; ik vond het maar een waterige boel. Helemaal al dat geld niet waard. Nou ja, weet ik dat in elk geval.
    Mja, het was bij mij nog heel bevroren, dan merk je niet zo erg dat hij wateriger is
    En aan de smaak kon ik het dus niet merken. Structuur idd wel een beetje.
    Ik zou hem best nog eens weer kopen. (voorlopig even niet trouwens )
    pi_57258637
    quote:
    Op zondag 9 maart 2008 10:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Mja, het was bij mij nog heel bevroren, dan merk je niet zo erg dat hij wateriger is
    En aan de smaak kon ik het dus niet merken. Structuur idd wel een beetje.
    Ik zou hem best nog eens weer kopen. (voorlopig even niet trouwens )
    Mja, ik haal ijs altijd een kwartiertje voor inname uit de vriezer.
    Anders heb ik het idee dat ik het amper proef!
    Nee, de volgende keer (in mei ofzo ) maar weer gewoon een échte bak BJ!

Ik ben trouwens een halve kilo aangekomen. Ik drijf zoals verwacht dus nog steeds een beetje rond mijn streefgewicht, ondanks heel veel lichaamsbeweging momenteel. Eens kijken hoe het over een weekje is.
    pi_57258669
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 17:56 schreef conleche het volgende:
    Wat jullie ook aantrekken; het kan niet zo erg zijn als wat ik eind jaren 80, begin jaren '90 aanhad:

[ afbeelding ]

topje en oprolbroekje waren ook nog eens van glimmende stof en ik ging rustig met die grote creolen naar de sportschool. What was I thinking
    Haha, daar is anders niks mis mee!
    Een stuk vrolijker dan al die saaie tshirts en sportbroeken.
    pi_57259024
    Goeiemorgen

Gefeliciteerd met je vriend Razztwizzle

Hier weinig te melden, vrijdag risotto gegeten, gisteren biefstuk met champignons, ui, paprika en gefrituurde aardappelschijfjes ( Voor Peter een nieuwe frituurpan gekocht die uitgetest moest worden) en vanavond wordt het gado- gado.

Morgen weer lekker zwemmen, kan echt niet wachten, heb het echt wel gemist de afgelopen 2 weken

Nou maar eens even bijlezen

[ Bericht 8% gewijzigd door _Hestia_ op 09-03-2008 11:18:59 ]
      zondag 9 maart 2008 @ 11:18:52 #98
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_57259100
    Goeiemorgen deze morgen,
    Morgen begin ik op m'n nieuwe werk, zal wel weer van dat saaie rotwerk zijn (het is in een overslagbedrijf) maar goed, veel keuze heb ik niet Gisteren ook het rapport van de studiekeuzedinges aangekomen straks even goed doornemen en dan nog een keer langs om te kijken welke beroepen bij welke studie's aansluiten.
    Als ik harloop draag ik altijd zo'n joggingbroek en met een beetje oke weer van die waardeloze vakantieshirts van ik was hier en ik ben hier geweest
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_57259867
    goedemorgen

gezellig feestje gehad gisteravond en alleen maar water gedronken Wel een handje chips en een mini-snickers gegeten, maar ácht.. als ik zag wat de rest aan calorieën naar binnen werkte, heb ik het écht netjes gehouden.

nu zo hard aan het werk voor wat vakken en dan even langs de opa en oma van René en langs zijn ouders, gezellig (ik ben zó blij met mijn schoonfamilie )

Gisteren ook afgesproken met vrienden om vrijdag te gaan kaasfondue-en ben benieuwd, want dat heb ik nog nooit gedaan
    Ja doei.
      zondag 9 maart 2008 @ 12:27:11 #100
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_57260095
    Goeiemiddag ... ik ben ook weer thuis. Was vanmorgen weer zwaarder, vond het toch wel te gek worden en meteen besloten om dan nu maar op te houden met de gekkigheid. Gewoon mijn oude patroon zonder gebak en repen chocolade terug .

In de kerk was er feest, 25 jaar bestaan, en hadden ze natuurlijk vandaag enorme taarten . Van die heerlijke taarten waarvan je gaat kwijlen als je ze ziet staan ... tegen de tijd dat ze aangesneden werden (uur of 11) had ik echt al stevige honger. Maar ik heb me sterk gehouden en niets genomen (1 keer vingers aflikken na het laatste stuk gesneden te hebben, het was zo walgelijk zoet dat ik meteen genoeg had).

Nu buikpijn, ongesteld. Nog blijer dat ik niets genomen heb, ik reageer altijd heftig op marsepein (ouders vermoeden lichte amandelallergie) en extra buikpijn was niet welkom geweest .

@kaasfondue: heb ik 1x gedaan, en ik vond het zo ongelooflijk smerig . Hoop dat het jou wat beter smaakt.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')