Waarom niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:26 schreef freecell het volgende:
Conleche! Geniaal!
Ik ren altijd in een strakke joggingbroek die van onderen iets uitloopt. Zit geniaal en is ook goed te gebruiken voor wandklimmen en dergelijke. Jazzpants vind ik bij de meeste mensen niet echt mooi
Heb ik nu de verkeerde in mn hoofd?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het zijn niet van die glimmende dingen hezijn hetzelfde als een strekke joggingbroek eigenlijk
Jazzpants hebben rechte pijpen van een niet te dikke tricot. Meestal vrij strak om de bovenbenen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb ik nu de verkeerde in mn hoofd?
Ik vind zowel leggingstof als taps toelopende pijpen heel eng
die heb ik ook, zit heerlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:26 schreef freecell het volgende:
Conleche! Geniaal!
Ik ren altijd in een strakke joggingbroek die van onderen iets uitloopt. Zit geniaal en is ook goed te gebruiken voor wandklimmen en dergelijke. Jazzpants vind ik bij de meeste mensen niet echt mooi
Jaa, lekker hè?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:35 schreef ColdFeet het volgende:
Thumbs up voor minilotje! Hier was Mr. CF zo halverwege zijn saladeEn het was lekker! Had rosbieflapjes genomen en ze voor het grillen bestreken met de dressing
Nou ja, ik koop hoogstens een keer of zes per jaar een bak ijs, dus áls ik dan eens ijs koop, dan kies ik graag voor BJ omdat ik die echt héééél lekker vind.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:27 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb nog nooit uberhaupt Ben & Jerry's op ... omdat het godsgruwelijk duur is (en ik bang ben dat ik het té lekker vind en uiteindelijk iedere week een bak leegeet, dat kost teveel). Maar die klinkt ook wel erg lekker.
Laat je weten hoe hij was?
Ze hadden volgns mij nauwelijks vrouwenkleding ingekocht. Ik ben bij twee aldi's geweest en overal grote stapels mannenhardloopspul in XL-XXL. Ik heb 1 vrouwenshirtje weten te vinden, wel een fantastisch ding trouwensquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
komt ook wel bij dat het shirt een heren-model is: de damesmodellen waren getailleerder, maargoed, díe hadden ze niet meer
Ja, ik laatst! Ik vond hem wel erg lekker eigenlijk, merkte het "low fat" alleen een beetje in de structuur, niet in de smaak. En de structuur was niet storend. De browniestukken waren érg lekker.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:23 schreef minilotje het volgende:
Oh, en ik heb Low Fat Chocolate Fudge Brownie van Ben & Jerry's gekocht.Ik koop niet zo vaak light dingen, maar ik was tóch wel erg benieuwd. Morgen maar eens als toetje gebruiken.
Hebben jullie 'm al wel eens op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 maart 2008 10:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, ik laatst! Ik vond hem wel erg lekker eigenlijk, merkte het "low fat" alleen een beetje in de structuur, niet in de smaak. En de structuur was niet storend. De browniestukken waren érg lekker.
Ik heb de hele bak leeggegetenAchgos (spoiler)! Wat zonde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond 'm trouwens helemaal niet zo lekker. Ik miste de volle, romige structuur nogal; ik vond het maar een waterige boel. Helemaal al dat geld niet waard. Nou ja, weet ik dat in elk geval.![]()
Mja, het was bij mij nog heel bevroren, dan merk je niet zo erg dat hij wateriger isquote:Op zondag 9 maart 2008 10:16 schreef minilotje het volgende:
[..]
Achgos (spoiler)! Wat zonde!![]()
Ik vond 'm trouwens helemaal niet zo lekker. Ik miste de volle, romige structuur nogal; ik vond het maar een waterige boel. Helemaal al dat geld niet waard. Nou ja, weet ik dat in elk geval.
Mja, ik haal ijs altijd een kwartiertje voor inname uit de vriezer.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, het was bij mij nog heel bevroren, dan merk je niet zo erg dat hij wateriger is
En aan de smaak kon ik het dus niet merken. Structuur idd wel een beetje.
Ik zou hem best nog eens weer kopen. (voorlopig even niet trouwens)
Haha, daar is anders niks mis mee!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:56 schreef conleche het volgende:
Wat jullie ook aantrekken; het kan niet zo erg zijn als wat ik eind jaren 80, begin jaren '90 aanhad:
[ afbeelding ]
topje en oprolbroekje waren ook nog eens van glimmende stof en ik ging rustig met die grote creolen naar de sportschool. What was I thinking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |