abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57280804
Dat is idd een aardige verzameling apparaten zeg. Ik zou alleen de crosstrainer wel genoeg vinden
pi_57280833
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:27 schreef Sylvana het volgende:
Dat is idd een aardige verzameling apparaten zeg. Ik zou alleen de crosstrainer wel genoeg vinden
Ik vind het erg fijn dat je kan afwisselen
Al doe je alles maar 10 minuten ben je nog 50 minuten bezig geweest

En uiteindelijk is het zelf kopen veel goedkoper dan een paar jaar sportschool
pi_57280876
tja, ik sta dan liever 50 minuten op de crosstrainer, die andere apparaten vind ik niet echt leuk om te doen nl

maarja, ik hoef alleen een zwembad en dan ben ik al blij, alleen dat wordt wel erg lastig op mn dakterras
pi_57280890
Zo'n loopband in huis lijkt me idd wel fijn
pi_57280916
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Zo'n loopband in huis lijkt me idd wel fijn
Die word hier ook het meeste gebruikt

Ik ben trouwens begonnen met alleen een crosstrainer maar dat vond ik saai worden als je dan een uur wou sporten alleen dat te gebruiken
pi_57281096
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:52 schreef Miss_S het volgende:

Ik vraag me af of ik vandaag iets ga doen dat goed is voor mijn gewicht (behalve gewoon goed eten )
Ik probeer wel vaak iets te doen voor mijn lijf dat wat concreter is dan het algemene voornemen om gezond te eten of veel te bewegen.
Zo van, vandaag ga ik:

(bijvoorbeeld)
- een stevig rondje door mijn hele dorp lopen (duurt zo'n twee uur) en alles fotograferen dat me opvalt
- kijken hoe ver ik mijn lijf allerlei kanten op kan strekken, en dan 's avonds nog eens, om te vergelijken
- drie soorten onbekend fruit kopen bij een schimmig tokootje, en dat fruit ook echt opeten
- een potje heel beroerd voetballen buiten met mijn lief, die er ook niks van kan
- 's avonds een keer niks doen, niks lezen, geen tv kijken, niet computeren en heel vroeg naar bed
- een uurtje of wat roeien of kanovaren in de Efteling (ik heb een Eftelingabonnement, dus dat is makkelijk)
- vijf liter supergezonde soep koken en per halve liter invriezen
- mijn lief een robuuste, langdurige massage geven (vermoeiend!)
- een uur lang (per been) proberen om op één been te staan, want mijn evenwicht laat nogal te wensen over
- bloot voor de spiegel staan en alles eens goed en objectief bekijken
- minstens tien nieuwe vegetarische recepten zoeken om uit te proberen, want ik ben nog niet zo goed in vegetarisch koken
- stiekem een proefles volgen van een sport waar ik nooit van mijn leven mee verder zou willen
- allerlei verschillende meeneemmixzakjes maken met nootjes, gedroogd fruit en granen enzo voor in de auto en in onze tassen
- ademhalings- en ontspanningsoefeningen uitvoeren op een dekentje in de huiskamer

Het lijkt misschien stom en kinderachtig, maar ik haal er echt veel lol uit om mezelf dat soort opdrachtjes te geven. Ik moet echt plezier hebben in een gezonde levensstijl, anders hou ik het niet vol. Ik vind het altijd heel knap als mensen de discipline hebben om dingen te doen die ze maar zo-zo vinden. Wat dat betreft ben ik jammer genoeg net een klein kind, ik vind het enorm lastig om iets vol te houden dat ik niet heel leuk vind. Gelukkig zijn er heel veel leuke dingen, en zodoende breng ik de dagen waarop ik niet werk eigenlijk een stuk gezonder en actiever door dan de dagen waarop ik wél werk.
Herkennen jullie dat?
Ik kan ook maar moeilijk begrijpen dat er mensen zijn die zich vervelen als ze om wat voor reden dan ook thuis zitten zonder iets om handen te hebben. Ik zal het wel van mijn moeder hebben, die is ook al dertig jaar zielsgelukkig als huisvrouwtje met overdreven veel vrije tijd. Dat zou mij ook wel liggen, maar je wordt er zo blut van!
Maar er zijn blijkbaar ook heel veel mensen die er niet aan moeten denken om veel thuis te zijn, mensen die nerveus worden als hun vakantie langer dan twee weken duurt.

Hoe zijn jullie daar eigenlijk in?

[ Bericht 0% gewijzigd door minilotje op 10-03-2008 11:55:30 ]
pi_57281230
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:40 schreef minilotje het volgende:

[..]

Ik probeer wel vaak iets te doen voor mijn lijf dat wat concreter is dan het algemene voornemen om gezond te eten of veel te bewegen.
Zo van, vandaag ga ik:

(bijvoorbeeld)
- een stevig rondje door mijn hele dorp lopen (duurt zo'n twee uur) en alles fotograferen dat me opvalt
- kijken hoe ver ik mijn lijf allerlei kanten op kan strekken, en dan 's avonds nog eens, om te vergelijken
- drie soorten onbekend fruit kopen bij een schimmig tokootje, en dat fruit ook echt opeten
- een potje heel beroerd voetballen buiten met mijn lief, die er ook niks van kan
- 's avonds een keer niks doen, niks lezen, geen tv kijken, niet computeren en heel vroeg naar bed
- een uurtje of wat roeien of kanovaren in de Efteling (ik heb een Eftelingabonnement, dus dat is makkelijk)
- vijf liter supergezonde soep koken en per halve liter invriezen
- mijn lief een robuuste, langdurige massage te geven (vermoeiend!)
- een uur lang (per been) proberen om op één been te staan, want mijn evenwicht laat nogal te wensen over
- bloot voor de spiegel staan en alles eens goed en objectief bekijken
- minstens tien nieuwe vegetarische recepten zoeken om uit te proberen, want ik ben nog niet zo goed in vegetarisch koken
- stiekem een proefles volgen van een sport waar ik nooit van mijn leven mee verder zou willen
- allerlei verschillende meeneemmixzakjes maken met nootjes, gedroogd fruit en granen enzo voor in de auto en in onze tassen
- ademhalings- en ontspanningsoefeningen uitvoeren op een dekentje in de huiskamer

Het lijkt misschien stom en kinderachtig, maar ik haal er echt veel lol uit om mezelf dat soort opdrachtjes te geven. Ik moet echt plezier hebben in een gezonde levensstijl, anders hou ik het niet vol. Ik vind het altijd heel knap als mensen de discipline hebben om dingen te doen die ze maar zo-zo vinden. Wat dat betreft ben ik jammer genoeg net een klein kind, ik vind het enorm lastig om iets vol te houden dat ik niet heel leuk vind. Gelukkig zijn er heel veel leuke dingen, en zodoende breng ik de dagen waarop ik niet werk eigenlijk een stuk gezonder en actiever door dan de dagen waarop ik wél werk.
Herkennen jullie dat?
Ik kan ook maar moeilijk begrijpen dat er mensen zijn die zich vervelen als ze om wat voor reden dan ook thuis zitten zonder iets om handen te hebben. Ik zal het wel van mijn moeder hebben, die is ook al dertig jaar zielsgelukkig als huisvrouwtje met overdreven veel vrije tijd. Dat zou mij ook wel liggen, maar je wordt er zo blut van!
Maar er zijn blijkbaar ook heel veel mensen die er niet aan moeten denken om veel thuis te zijn, mensen die nerveus worden als hun vakantie langer dan twee weken duurt.

Hoe zijn jullie daar eigenlijk in?
Klinkt inderdaad kinderachtig maar niet op de verkeerde manier, lijkt me erg fijn als je zo leeft.
Zelf heb ik dat niet, ik kan me goed aanzetten tot dingen die ik niet geweldig vind
En voor mij zijn de gezondste dagen de dagen dat ik naar school ga en/of werk, in een ritme ben ik veel actiever
pi_57281270
Ik ben heel slecht om zelf leuke dingen te bedenken, maar ik doe wel heel graag mee.
Thuis computer ik maar een beetje.. tv kijken vind ik echt te saai en niet gezellig zonder feedback dus dat doe ik eigenlijk ook nooit. Uitgebreid koken vind ik ook leuk maar dan wel samen of met mensen die het op kunnen eten Heel soms lees ik een boek, ik hou echt heel erg van lezen maar als ik mij dan verveel ben ik opeens vergeten wat voor dingen ik leuk vind en ga ik maar een beetje apathisch voor mij uitstaren of uren msnen.

Ik zou zelf echt een lijst moeten maken met dingen waarvan ik denk van hey dat is leuk zeg! En die dan ook doen want 90% van de tijd voor ik echt niks uit, heel saai en vermoeiend. En ik vind het ook vervelend dat ik iemand anders nodig lijk te hebben om het leuk te vinden..
pi_57281288
Ik vind lezen vooral heel leuk als ik samen met iemand lees. Dus ieder z'n eigen boek en dan gezellig zitten
pi_57281366
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zou zelf echt een lijst moeten maken met dingen waarvan ik denk van hey dat is leuk zeg! En die dan ook doen want 90% van de tijd voor ik echt niks uit, heel saai en vermoeiend. En ik vind het ook vervelend dat ik iemand anders nodig lijk te hebben om het leuk te vinden..
Ach, aan de andere kant is het ook wel leuk om sociaal te zijn, toch? Ik kan het altijd prima met mensen vinden, maar omdat ik het in mijn eentje of gewoon met mijn lief prima naar mijn zin heb, ben ik een ramp op vriendschappelijk gebied. Ik vergeet afspraken, ik bel nooit en ik wil niet winkelen. Volgens mij ben jij een veel leuker iemand om bevriend mee te zijn!
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind lezen vooral heel leuk als ik samen met iemand lees. Dus ieder z'n eigen boek en dan gezellig zitten
Maar dat *is* ook heel erg leuk!
Ook leuk is trouwens samen hetzelfde boek lezen en elkaar om beurten voorlezen.
pi_57281369
Oh dat ik aan kickboksen doe is omdat m'n broertje dat ook deed en een vriend van hem. Dus toen wou ik wel gaan maar uiteindelijk stopte ze net op het moment dat ik er bij ging. Vind het nog steeds wel moeilijk om mijzelf te motiveren en er ook nog daadwerkelijk heen te gaan. Dat is niet omdat ik het niet leuk vind maar omdat ik er dan alleen heen moet, alleen die beslissing maken niemand die zegt van hey ga nou eens weer etc.

Eigenlijk wil ik ook leren zeilen, skiën, touwtje springen met trucjes, hoepelen , hardlopen, baantjes zwemmen, vrij zwemmen, yoga, pilates, Spaans leren etc. Maar ja iets weerhoud mij dan
pi_57281373
Dat is idd wel een leuke manier van gezond leven minilotje, dat soort dingen voor jezelf bedenken. Ik doe ook wel eens van die dingen, bijvoorbeeld dat ik gewoon naar een park ga en daar rondloop en foto's maak. Ik kan prima de hele dag thuis zitten, maar dan moet ik wel wat om handen hebben. Peter kan rustig de hele dag thuiszitten en ook echt niks anders doen dan op de bank liggen en tv kijken, maar dat trek ik echt niet. Dus als ik thuis ben dan maak ik altijd wel schoon, of ga ik bijvoorbeeld de stad in om wat rond te wandelen, zodat ik er toch ff uit ben. Alleen echt heel actief dingen gaan doen heb ik gewoon nog niet de puf voor vanwege mn gezondheid, maar als het weer wat lekkerder weer wordt en ik weer wat meer energie heb, dan ga ik waarschijnlijk ook wel weer mn rondje om de IJssel heen lopen enzo.
pi_57281425
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:51 schreef minilotje het volgende:

[..]

Ach, aan de andere kant is het ook wel leuk om sociaal te zijn, toch? Ik kan het altijd prima met mensen vinden, maar omdat ik het in mijn eentje of gewoon met mijn lief prima naar mijn zin heb, ben ik een ramp op vriendschappelijk gebied. Ik vergeet afspraken, ik bel nooit en ik wil niet winkelen. Volgens mij ben jij een veel leuker iemand om bevriend mee te zijn!
Sociaal zijn is ook wel vermoeiend. Ik ben niet super sociaal.. 1 op 1 contact ben ik het beste in en in grote groepen word ik heel stil en heb ik opeens moeite met verstaanbaar praten. Terwijl vrienden mij een grote aandachtstrekker/lawaaimaker etc vinden
Ik vergeet eigenlijk nooit afspraken, bel zelf ook wel vaak en hou van winkelen Maar is wel vermoeiend als je dan niet meer helemaal jezelf bent maar je ongemerkt aangaat passen aan andere mensen. Lijkt mij veel fijner als je alleen aan jezelf genoeg hebt en niet steeds bevestiging in anderen hoeft te zoeken..
pi_57281487
O ik klink misschien als een heel saai persoon dat nooit iets weet om te doen maar ik vind het fijn als die andere persoon iets doet en het dan ook naar zijn/haar zin heeft..

Maar stel he. Je hebt een vrije dag. Je wordt wakker. Wat doe je dan?
Ik: zet computer aan, kliert wat met broertje, eten, computeren, eten, o hey het is alweer avond :/
Ik kom echt niet op het idee van ey swa.. ga wat doen dann
pi_57281497
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Sociaal zijn is ook wel vermoeiend. Ik ben niet super sociaal.. 1 op 1 contact ben ik het beste in en in grote groepen word ik heel stil en heb ik opeens moeite met verstaanbaar praten. Terwijl vrienden mij een grote aandachtstrekker/lawaaimaker etc vinden
Ik vergeet eigenlijk nooit afspraken, bel zelf ook wel vaak en hou van winkelen Maar is wel vermoeiend als je dan niet meer helemaal jezelf bent maar je ongemerkt aangaat passen aan andere mensen. Lijkt mij veel fijner als je alleen aan jezelf genoeg hebt en niet steeds bevestiging in anderen hoeft te zoeken..
Ik ben in allebei wel goed. Ik ben best wel sociaal van mezelf, vind het helemaal niet erg om in grote groepen te rondhangen ofzo. Zoals bij Peters voetbalelftal, ik heb ze nu 2 keer gezien, maar voel me er al hartstikke thuis en zit dus rustig de hele middag en avond samen met ze in de kantine en dan hebben we de grootste lol. Maar alleen thuis vermaak ik me ook prima met een stapel tijdschriften of door in mn eentje te gaan winkelen ofzo ( dat doe ik wel het liefst in mn eentje, kan ik zelf beslissen naar welke winkels ik ga en hoe lang ik er blijf enzo)
pi_57281580
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:22 schreef Miss_S het volgende:
Touwtje springen wil ik ook weer mee beginnen
Maar dat vind ik vooral leuk in de zomer in de tuin
Ik moet alleen om de 5 sprongen steeds naar de wc das wel irritant
pi_57281581
Ik kan erg goed alleen zijn, maar merk wel dat dat steeds meer veranderd nu ik een vriendje heb
Op vrije dagen is het heel verschillend hoe ik die door kom, soms de stad in en soms gewoon thuis aan school werken enzo
pi_57281585
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Mja, als het inderdaad dáárin zit dan kan ik me voorstellen dat je daar wel een beetje van baalt. Het kan geen kwaad om zulke goede vriendjes met jezelf te worden dat je het op een onbewoond eiland wel naar je zin zou hebben, maar da's niet voor iedereen heel makkelijk denk ik.
Een lijst maken is inderdaad wel een goed idee. Niet met 'Spaans leren' en 'skieën' erop, maar vooral met makkelijkere, kleine dingen. Waarschijnlijk kom je best vaak dingen tegen die je leuk vindt en je zou een manier kunnen bedenken om dat te onthouden voor de eerstvolgende keer dat je twee uur naar een MSN-venster zit te turen.
pi_57281631
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Maar stel he. Je hebt een vrije dag. Je wordt wakker. Wat doe je dan?
Ik: zet computer aan, kliert wat met broertje, eten, computeren, eten, o hey het is alweer avond :/
Ik kom echt niet op het idee van ey swa.. ga wat doen dann
Tja, ligt er ook aan hoe ik me voel, maar ik ga bijvoorbeeld op een vrije dag rustig in mn eentje naar de sauna, of winkelen in een andere stad, of spontaan naar een vriend aan de andere kant van het land toe. Ik ben erg flexibel wat dat betreft. Als ik gewoon goed in me vel zit en niet teveel last van mn gezondheid heb, dan ben ik erg spontaan in dingen doen. Maar ook vaak zat dat ik net als jij de hele dag thuis achter de computer zit.
pi_57281754
Oh op m'n lijstje bij dingen die ik eigenlijk wel heel leuk vind
- ooit eens een keertje op m'n piano/gitaar spelen

Ik krijg trouwens wel vaak het verwijt van, ja jij/je ouders hebben zoveel dingen/spullen etc. hoe kun je je nou vervelen als ik jou was wist ik het wel etc. Dan denk ik echt van. uh wat bedoel je dan en wat zou je dan gaan doen?

Oh nog 1 die is ook niet echt een groot ding:
- eindelijk eens een film kijken op m'n nieuwe (inmiddels oude) dvd speler ook nog niet gedaan.

En eens een keertje touwtje springen. Heb niet voor niks een springtouw
pi_57282395
whieieieieieie

de een na laatste Evy les gelopen en het was een EITJE liep zelfs een beetje te huppelen, springen genoten!
Alleen ben ik nu wat laat dus moet ik met de motor naar college (wat éigenlijk geen straf is )
Ja doei.
pi_57283130
*grinnik* Ik vind net een oud filmpje van mij uit begin 2007, waarin ik nét begonnen was met hoepelen en (in pyjama) uitleg hoe je een hoepel om je middel draaiende kunt houden ter instructie van het broertje van mijn lief. Ik geloof wel dat ik toen minstens acht kilo meer woog, jemig! Een echt onderkinnetje en blubberheupjes. Binnenkort maar eens een nieuwe versie maken!
Enfin, aangezien we tóch al bijna aan het einde van het topic zijn en jullie aanstormende hoepelaresjes binnenkort wel wat basiskennis kunnen gebruiken:

Filmpje op Youtube!

(Ennnn wég anonimiteit! Als ik het te genant vind worden haal ik 'm gewoon weer offline )
pi_57283178
minilotje

Wat geweldig dat filmpje, denk dat de hoepelaars hier idd wel wat aan hebben Aaaw, als ie op je teen valt is idd niet leuk nee

En je lichaam ziet er daar toch al uit vind ik hoor, dus dan nog 8 kg eraf is helemaal

* Sylvana wel een beetje jaloers is
pi_57283259
Whihihi, minilotje, leuk filmpje!! Maar je gezicht ziet er in je avatar idd smaller uit.

Miss_S, doe je geen krachttraining? Dat vond ik stiekem altijd het leukste, bij je sportschool.
pi_57283328
Minilotje! Ik vind je daar ook slank hoor
pi_57283388
Oh, maar echt dik ben ik ook nooit geweest, alleen een beetje blubberig hier en daar
pi_57283667
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:44 schreef ColdFeet het volgende:

Miss_S, doe je geen krachttraining? Dat vond ik stiekem altijd het leukste, bij je sportschool.
Nee nu ik thuis train niet meer, alleen afentoe dingen met kleine gewichtjes
  maandag 10 maart 2008 @ 14:22:24 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57283889
Minilotje .
Ik vind je er ook al supergoed uitzien daarzo, dus ik kan me er geen voorstelling van maken wat een stoot je nu dan wel niet moet zijn .

Ik wil thee drinken, maar dat is niet safe met de waterproblemen hier en melk hebben we ook al niet in huis . Misschien dat ik Mark straks nog naar de winkel krijg voor een paar boodschapjes . Net even gegeten en nu ga ik weer even aan de studie. Gesprek met prof ging goed en m'n onderzoeksmateriaal is bijna af. Ga het nu even perfectioneren . Volgende week hopelijk vragenlijsten verspreiden op scholen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57284404
Thee drinken mag wel Gewoon het water in een pannetje minimaal 2 minuten goed doorkoken!
pi_57284405
Thee drinken mag wel Gewoon het water in een pannetje minimaal 2 minuten goed doorkoken!
  maandag 10 maart 2008 @ 14:58:06 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57284468
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:54 schreef freecell het volgende:
Ja? .
In een pannetje? Maar in een waterkoker kookt het water toch ook gewoon? Dan is het toch ook goed? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57284471
Freecell, in jouw geval zou ik het nog maar iets langer koken! En ik heb er verstand van

Miss-S, kijk je wel TV onder het sporten?
Ik deed bij de sportschool altijd eerst 40-60 minuten cardio en daarna een half uurtje krachttraining; vooral voor buik en borsten vind ik zware gewichten fijn.

Afijn, ik ga vandaag weer 80 banen zwemmen. Ik heb fijne clinique bodylotion gekocht om mezelf te verwennen; je huid droogt namelijk wel uit van zwemmen!
pi_57284479
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja? .
In een pannetje? Maar in een waterkoker kookt het water toch ook gewoon? Dan is het toch ook goed? .
Viking, doorkoken is the magic word. En dat is lastig omdat de gemiddelde waterkoker afslaat als het water kookt.
pi_57284647
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:37 schreef minilotje het volgende:
Filmpje op Youtube!

(Ennnn wég anonimiteit! Als ik het te genant vind worden haal ik 'm gewoon weer offline )
als je daar maar even mee wacht tot ik weer thuis ben

alhoewel, misschien kan ik het straks even op mijn nieuwe kekke mobieltje kijken

vandaag mocht ik wel het responsiecollege bijwonen. Had blijkbaar de opdrachten in ieder geval naar behoren gemaakt/geprobeerd. Helemaal blij Veel geleerd weer in ieder geval, da's fijn..

Net lekker twee bruine bolletjes op, een met kaas en een met knoflooksmeersel en probeer nog even een dagvoorraad water naar binnen te werken had dorst! Zo na het hardlopen!

Gelukkig heb ik dat vanmiddag gedaan, overigens, want het komt hier nu met bakken uit de hemel
Ja doei.
pi_57284698
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, in jouw geval zou ik het nog maar iets langer koken! En ik heb er verstand van
Ik heb gebeld met de mensen van de crisisdienst . Mij is aangeraden om het zeker 4 minuten te koken en dan nog maximaal een glas per dag te drinken.
Hoog tijd dat ze dat kookadvies weer opheffen dus Maar waarschijnlijk duurt dat nog een paar dagen.

Maar Viking kan het gewoon doorkoken voor thee Ik zet thee van spa blauw.
pi_57284728
Zo, ik ben weer in Deventer. Hier nog eventjes de stad in zo en een beetje schoonmaken, dan eten en vanavond lekker zwemmen, heb het echt zo gemist. Ook al is het hartstikke kutweer nou, ik ga er gewoon doorheen om naar het zwembad te gaan, heb er echt weer zin in
pi_57284742
VIP-thee

lastig hoor freecell, al dat gedoe
Ja doei.
pi_57284930
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:12 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb gebeld met de mensen van de crisisdienst . Mij is aangeraden om het zeker 4 minuten te koken en dan nog maximaal een glas per dag te drinken.
Hoog tijd dat ze dat kookadvies weer opheffen dus Maar waarschijnlijk duurt dat nog een paar dagen.

Maar Viking kan het gewoon doorkoken voor thee Ik zet thee van spa blauw.
Ik heb hier toevallig nog een boek staan over overlevingstijden van allerhande viezigheden in water Wil wel even zoeken wat de knelpunten zijn

Heb je nog spa blauw weten te bemachtigen dan?
Ik vind spa blauw eigenlijk helemaal niet lekker; ze adverteren met 'het zuiverste water', maar ik vind het dus echt smaken alsof je demi-water drinkt....

Ik heb lekkere thee! Rooibos-Orange/lemon/lime
En heel zondig edoch smakelijk, een klein zelfgebakken sinaasappel-chocoladecakeje erbij
pi_57285030
Een vriendin kwam me net 3 liter spablauw brengen. Die had het uit een naburig dorp gehaald.
En ik ga straks naar mijn ouders en neem wrs. wat water mee terug

Het komt allemaal wel voor elkaar, maar is wél lastig inderdaad.
pi_57285082
Niet-voorverpakt water blijft ook weer niet onbeperkt goed hè. Flessen uitspoelen met heet water scheelt wrs wel.

Gedoe
pi_57285190
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb hier toevallig nog een boek staan over overlevingstijden van allerhande viezigheden in water Wil wel even zoeken wat de knelpunten zijn

Heb je nog spa blauw weten te bemachtigen dan?
Ik vind spa blauw eigenlijk helemaal niet lekker; ze adverteren met 'het zuiverste water', maar ik vind het dus echt smaken alsof je demi-water drinkt....

Ik heb lekkere thee! Rooibos-Orange/lemon/lime
En heel zondig edoch smakelijk, een klein zelfgebakken sinaasappel-chocoladecakeje erbij
ik heb dus nog nooit demiwater gedronken, hoe smaakt dat dan?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57285267
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:35 schreef teigan het volgende:

[..]

ik heb dus nog nooit demiwater gedronken, hoe smaakt dat dan?
Hahaha, echt niet?

Smaken, smaken... Is natuurlijk sowieso subjectief bij water. Maar je proeft bijvoorbeeld best verschil tussen hard en zacht. Of tussen Den Haag en Rotterdam Of tussen veel en weinig zuurstof.
pi_57285596
nee, er is bij mij teveel gehamerd op het feit dat alles wat je op de labzaal gebruikt niet is om te consumeren gok ik..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 10 maart 2008 @ 16:11:22 #294
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57285807
haaai

ik ben dr ook weer, erg productieve dag, flink schoongemaakt in huis, 3 wassen gedraaid en gevouwen en booschappen gedaan vanavond nog lekker ff volleyballen heeeeerlijk

gewicht vanmorgen 91,2 kg, dus -6kg tot nu toe... op naar een getal beginnende met een 8
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57285986
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:59 schreef teigan het volgende:
nee, er is bij mij teveel gehamerd op het feit dat alles wat je op de labzaal gebruikt niet is om te consumeren gok ik..
Ik ben net een klein kind wat dat betreft (nou ja, wel met een bescheiden dosis gezond verstand): als het geen kwaad kan, probeer ik het.
pi_57286069
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Miss-S, kijk je wel TV onder het sporten?
Er staat geen tv bij maar neem wel soms mijn laptop mee
Maar luister eigenlijk vooral naar de radio, het foute uur
  maandag 10 maart 2008 @ 16:26:36 #297
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57286093
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:40 schreef minilotje het volgende:

[..]

Zo van, vandaag ga ik:

(bijvoorbeeld)
Welke sport?

Leuk filmpje trouwens!

Vandaag fijn tegen de wind en hagel in teruggefietst van college

Qua apparaten: ik heb een springtouw, fiets, sportschoenen,sportkleding en zwemkleding. En een mp3speler (ik dans vaak thuis). Misschien dat ik wel ooit een paal in mijn huis zou willen, ik kan niet wachten tot de volgende les is Vind het echt super

Viking en Freecell, sterkte met de watercrisis

Over de laxerende werking van koffie: ik kan er ook niet tegen, m'n darmen slaan dan op hol. Plus dat ik er ook nog eens heel hyper van word, dus ik drink het zelden
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57286626
Zo, ik ben klaar met mn klusjes Een kaart voor een vriend van me gekocht, geschreven en opgestuurd die morgen jarig is. Kaartjes voor Fields of Rock gekocht, bij de Blokker een prullenbak en Swiffer Duster gekocht, mn kamer gestoft en de afwas gedaan

Nu ff rustig zitten en dan zo eten, de vuilnis buiten zetten en dan lekker zwemmen
pi_57286965
Ik heb mijn avondeten alweer op andijviestamppot met een schnitzel erbij
Om 6 uur fitnessen
pi_57287147
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:12 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb mijn avondeten alweer op andijviestamppot met een schnitzel erbij
Om 6 uur fitnessen
Ik heb m'n lunch nog niet eens op, maar ik denk dat ik die vandaag oversla. Zit in een heel verkeerd ritme want heb vanacht tot 05h00 Desperate Housewives zitten liggen kijken. Iedere keer dacht ik; oké, nog eentje dan. En toen was het plots 5 uur (3e seizoen is véél leuker dan het 2e). Dus mijn ontbijt was nogal laat en bestond uit zo'n grote snee geroosterd brood met daarop: smurrie-smurrie. Dat ken ik nog van thuis: Men fruit wat uienringen; doet er wat in stukjes gesneden tomaat bij, na een minuut of 4/5 ook wat klein gesneden ham en wat platte peterselie, zout en peper en dan kluts je er nog 2 eitjes door. Niet te lang, want het ei moet smeuig blijven en niet te droog. Simpel doch lekker!

Ik vind de laxerende werking van koffie fijn. Zo kan ik het altijd regelen dat ik nog thuis kan gaan en niet ergens bij vreemden of op een publiek toilet. Daar heb ik een enorme hekel aan namelijk! Vroeger toen ik ook nog rookte was het helemaal geweldig. Dan was het klokslag 1 minuut na m'n 1e trekje en slok raak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')